16.1.2004 perustettu SpedeNET-foorumi on osoitteessa:
http://koti.mbnet.fi/spedenet/forum
SpedeNET-foorumi
3
1747
Vastaukset
- tomppa.kohomaki
miten se meni
- Anonyymi
Laiska anoppi?
tämmöinen kysymys: anoppini "ei jaksa" tehdä kotiasioita vaikka hän on alle 70vuotias. tietyt sairaudet, kuten verenpaine ja yskä, mutta ei niiden pitäisi paljon vaikuttaa suoritustasoon ja jaksamiseen? Hänellä on hyvä eläke ja hän jaksaa ostella kaikenmaailman purkeja,astioita, ruokaa, josta suurin osaa pilaantuu jääkaapissa. Tarviko tyylin ainakin 2kertaa kuussa käydä siivoamassa tavarat pois, vai miten voi opettaa hänelle huolehtimaan omasta asunnostaan? Anoppini on ollut toimistohommissa eikä oikein ennenkaan viittinyt siivoamaan ennenkaan eläkkeelle jäämistä. Oikeastaan ei ole terveellista makailla sohvalla, katsoen telkkua tai istua ja lukea, onhan sen siivoaminenkin terapeuttista puuhaa mielelle ja kuntoilua. Eli pitäskö hänen iässä tehdä hänen puolesta tai maksaa hänelle siivousfirmaa? tai sitten jättää häntä yksin, että hän tajuaa itse huolehtia asunnostaan? Mua huolehstuttaa, ettei hän paljon liiku, paitsi lyhyitä lenkkejä koirien kanssa. Mitä te tekisitte? - JK
V AI IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565