Tarkoitukseni on ostaa Finnairilta seuraavat lennot:
menolippu Hki-Singapore
paluulippu Bangkok-Hki (paluu Bangkokista, ei Singaporesta)
Olen viikon Singaporessa ja sieltä ostaisin mahdollisimman halvan lennon Bangkokiin ja siellä olen viikon. Ja Finnairilla takaisin Bangkokista Helsinkiin.
Mistä löytyisi hyvä nettisivu, josta voisi katsoa ja vertailla lentoyhtiöiden ko. matkan hintoja? Olen kyllä itse yrittänyt etsiä hyviä sivuja ebookers et cetra, mutta ei passeli.
Finnairilla tuo menolippui Singapore-Bangkok maksaa noin alk. 380 e, joten halvemmalla pitäisi päästä. Singaporesta ostettuna matkan saa varmaan halvemmalla, mutta kun pitäisi jo Suomesta käsin ostaa liput. Mulla on kaveri Singaporessa, joten hän pystyisi hommaamaan liput siellä, mutta ajattelin itse ensin selvittää asioita tätä kautta.
Joskushan meno-paluu on halvempi ja sen vuoksi en varmaan voi ostaa Finnairilta meno-paluuta Singapore-Bangkok-Singapore, koska heidän logeistaan varmaan löytyy tieto, että olisin menossa lipun mukaan esim. 14.4.2004 takaisin Bangkokista Singaporeen, mutta minulla olisi toinenkin lippu, jossa tieto paluusta Bangkok-Hki 13.4.2004. Selvä ristiriita, mutta jos meno-paluun saa halvemmalla kuin pelkän menolipun, niin houkutteleehan se. Tämän vuoksi ajattelin jotain toista lentoyhtiötä. Tai jos paluulennon Finnairilla Bangkokista Singaporeen laittaisi esim. 11.4.2004, niin miten he siihen voisivat puuttua, vaikken paluulippua käyttäisi, vaan lähtisin kylmästi Bangkokista Helsinkiin 13.4.2004. Eihän paluulipun käytämättä jättämisestä voi tulla sanktiota?
Jos tulee hyviä nettisivuja, olen kiitollinen, mutta viime kädessä täytyy kysyä Singaporessa komennustyössä olevalta frendiltä tätä asiaa tarkemmin. Ja eikun menox!
Halpa lento Singapore-Bangkok?
8
860
Vastaukset
- dying finn
Olen lentänyt paikallisilla Singapore Airlines'illa (tai Airways?) ja Thai'lla. Palvelu on tuhat kertaa parempaa kuin Finnairin ja sen vuoksi jo hyvä vaihtoehto. Mainitut lentoyhtiöt ovat varmaan kalliimmasta päästä joista Thai luultavasti halvempi (Singapore kuuluu maailman parhaimmistoon). En muista hinnat enää, mutta liput kannattaa joka tapauksessa ostaa vasta perillä.
- Samalla asialla
Itse olen lentämässä saman välin, mutta toiseen suuntaan. Oman lippuni sain Kilroy Travelsilta ja hinnaksi tuli vajaa 150 Euroa...
Paikan päältä saman lipun voisi saada hiukan halvemmalla, mutta koska aikataulu on tiukka, niin en uskaltanut ottaa riskiä.
Toinen vaihtoehto on tehdä varaus Singapore Airlinesin sivujen kautta:
http://www.singaporeair.com/
Hinnaksi tulee tällöin 154 Euroa, mutta mistä liput sitten saa...
Eli itse ainakin katsoin tuon Kilroyn parhaaksi vaihtoehdoksi...- Matkustaja
Kokeile katsoa www.airasia.com
- Mr Global
tuo nettisivu auttoi paljon. Menolippu
Singapore-Bkk on vain 165 euroa (huhtikuu)eli reilusti puolet halvempi kuin Finnair. Kiitokset! - Mr Global
Matkustaja kirjoitti:
Kokeile katsoa www.airasia.com
tsekata myös tuo vaihtoehto. Noilla sivuilla oli jotain tietoliikenneongelmia, kun yritin etsiä tietoa. Kiitti!
- KariH
Mr Global kirjoitti:
tuo nettisivu auttoi paljon. Menolippu
Singapore-Bkk on vain 165 euroa (huhtikuu)eli reilusti puolet halvempi kuin Finnair. Kiitokset!Olen käyttänyt bangkokilaista matkatoimistoa Tarveller2000, jolla on IATA lipunkirjoitusoikeudet. Myyvät osi halvalla Bangkokista lähteviä lentoja. Hyvä ja luotettava palvelu sähköpostin välityksellä. Toimittavat lentoliput hotelliin Bangkokissa tai jopa lähettävät Suomeen.
Osoite on http://www.traveller2000.com
- timpe
Moi,
Viela ainakin pari vuotta sitten paikan paalta sai tarjouksissa joskus n. 200 SGD:n hinnalla, taikka vahan paalta. Eli jos joku voi paikan paalta hommata lipun, niin saa luultavasti halvemmalla kuin Euroopasta.
www.singaporeair.com
www.airasia.com (en tieda lentavatko viela SIN-BKK)
www.mas.com.my (joutunee lentamaan Kuala Lumpurin kautta, mutta tuurilla voi saada halvemman lipun kuin suoralle lennolle.)
Lisaksi ainakin Cathay Pacific (http://www.cathaypacific.com) lentaa tuota valia. - J_M
Moi.
Kannattaa tosiaan chekkailla tuota AirAsia.com osoitetta. Nyt kun olisi varannut lennot maaliskuulle SIN-BKK niin olisi maksanut 25 euroa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733