Voiko gerbiiliä ja marsua pitää samassa häkissä jos ne totuttaa toisiinsa?
Gerbiili&Marsu
8
526
Vastaukset
- minä vaa=)
joo eli ei todellakaa voi vaikka totuttais kuinka hyvin!!!! koska gebiili ja marsu on ihan erilaisii eläimii ja gerbiili on aika paljoki pienempi ku marsu ja se pitäs marsuu uhkana ja hyökkäilis sen marsun kimppuu ja molemmat stressantuu siit ja marsuhan voi kuolla stressiin! ne ei ole toistensa laji kavereita osta sille marsulle omaa lajii oleva kumppani ja äläkä ees näytä gerbuu ja marsuu toisillee!!!!
- Tiku ja Taku
liekö sentään ihan noin vaarallista tuo yhteiselo, ettei toisilleen näyttääkään passaa? Meillä marsut kuikuttaa innoissaan koirillekin, eli taitaa olla aikalailla yksilökohtaista tuo tottuminen yms?
Tosin en ole kyllä mikään marsujen asiantuntija, kun omat karvapallot ovat asuneet meillä vasta muutaman kuukauden. - minä vaa=)
Tiku ja Taku kirjoitti:
liekö sentään ihan noin vaarallista tuo yhteiselo, ettei toisilleen näyttääkään passaa? Meillä marsut kuikuttaa innoissaan koirillekin, eli taitaa olla aikalailla yksilökohtaista tuo tottuminen yms?
Tosin en ole kyllä mikään marsujen asiantuntija, kun omat karvapallot ovat asuneet meillä vasta muutaman kuukauden.siis kyl se on vaarallist jos niit alkaa pitää yhes samas häkis..... ja kyl ne saa niiku näyttää toisillee mut marsut stressaantuu jos ne laittaa jonku eläimen kaa nenät vastakkai ja stressi ei oo marsuille hyväx.... kyl mä tiiän ku mul on ollu marsut jo kolme vuotta=)
- >>>
minä vaa=) kirjoitti:
siis kyl se on vaarallist jos niit alkaa pitää yhes samas häkis..... ja kyl ne saa niiku näyttää toisillee mut marsut stressaantuu jos ne laittaa jonku eläimen kaa nenät vastakkai ja stressi ei oo marsuille hyväx.... kyl mä tiiän ku mul on ollu marsut jo kolme vuotta=)
"Kyl mä tiiän ku mull on ollu marsut jo kolme vuotta...." VOOOIH!
Siis ei silleen etten olis samaa mielt ettei niit kannattais laittaa samaan häkkiin ,mut kumminki.....
- sopuli
Kyllä mullakiin juoksee sheltti ja marsu välil vapaana keskenään ja ne nukkuukin yhdessä, jos sattuu väsyttämään :) Et eiks koira ookki paljo isompi ja eri lajinen ku marsu, eli miksei gerbiiliäkin vois pitää? Entäs jos ne pieninä totuttaa toisiinsa?
- kitty
Ensinnäkin marsu jagerbiili syö eri ruokaa, mites josmarsu syö gerbiilin ruokaa??? Onko mahdollista, että marsu saattaisi tallata gerbiilin? Sitä paitsi mä olen lukenut jostain, että marsu ja gerbiili on vihamiehiä... Mä en ainakaan ikinä laittais marsua ja gerbiiliä samaan häkkiin niin kun en kaniakaan. Mutta sehän on jokaisen ikioma päätös, että haluaako ottaa sen riskin vai ei.... Mutta noin typeriä ideoita en ala tukemaan!!! Marsu ja gerbiili ovat sitä paitsi ihan eri eläimiä ja sen takia puhuvat eri "kieliä". Hanki mielummin kaksi marsua.
- TheGuinea
En usko sopeutumiseen, syövät erilaisia ruokia, eri luonne gerbiili aika aktiivi eläin, meillä annoin gerbun ja marsun kerran olla lattialla yhdessä (valvotusti) ja marsu mainasi´söydä geebun hännän ja millaisessa häkissä, marsulle iso häkki ja geebulle terraario tai tiheä pinnainen häkki jossa kipeily mahdollisuus. Voivat myös satuttaa toisiaan.
- ällistynyt!
Degu ja marsu ei tule ollenkaan toimeen keskenään. marsu tarvitsee oman lauman jäsenen niin kuin myös gerbiili!!! anteeksi vaan mutta jos ajattelit että marsu ja degu samaan häkkiin niin olet mun mielestä ihän seko!=/ tyhmäkin sen tietää että omaa lajia on aina parasta. eli vastaus on EI SOVI SAMAAN HÄKKIIN!!!!!!!!!!!!! ei ollut tarkoitus loukata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696