Netistä Silmälaseja lähes ilmaiseksi??

Simmu & Lasit

Jotenki ihmetyttää jos tuo kaikki mitä www.glasogondirekt.com
lupaa. Voiko noin halvalla saada hyvät modernit silmälasit. Itse tilasin paikalliselta optiikolta lasini ja hinta oli 550 e. Ja voitte arvata että harmittaa kun jälkeen päin huomasin tuon netti osoitteen,- jossa vastaavat lasit maksavat postikuluineen 39 e. :(( Miten tää on mahdollista..???? Joku huijaa ja aika pahasti.

49

133783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anja

      Totta se on, olen itse tilanut sieltä ja olen erittäin tyytyväinen.

      • Hanna

        Ihan hyvät lasit, mutta niitä ei hiottu siellä ollenkaan, joten ovat kovin paksut...


      • miiru
        Hanna kirjoitti:

        Ihan hyvät lasit, mutta niitä ei hiottu siellä ollenkaan, joten ovat kovin paksut...

        eiks glasögonilta tilata ohennus erikseen. ja niin pitää silmälasiliikkeessäkin maksaa ohennus erikseen ainakin minun kokemuksissani... tilasin itse viime viikolla glasögondirektiltä, saas nähä millaset tulee.
        tässäpä 13.1. karjalaisessa ollutta:

        "iltapäivälehden mainoksessa on suurisilmäinen tumma nainen hengettömät silmälasit nenällään. Lasit ovat muodikkaat ja kalliinnäköiset.
        Kuvan alla pienellä präntillä oleva hinta saa hieraisemaan silmiä: Onkohan tästä jäänyt vahingossa nolla pois?
        Vierailu yrityksen www-sivuilla todistaa hinnat oikeiksi.
        Ruotsalainen Glasögön Direkt myy silmälaseja internetin kautta halvimmillaan 39 eurolla.
        Hintaan sisältyvät arvonlisävero, postituskulut, kehykset ja yksiteholinssit.
        Kehykset, joita on tarjolla 20 erilaista mallia, maksavat 16-21 euroa ja muoviset yksiteholinssit hiontoineen 23 euroa pari.
        Kehyksiä voi tilata myös linsseittä, mutta omiin sankoihin linssejä ei saa.
        Kaksiteholinssien hinnaksi tulee verkkosivuston mukaan noin 74 euroa ja progressiivisten noin 97 euroa.
        - Linssit tulevat suoraan hiomosta ilman välikäsiä, ja sangat ovat meidän omaa valikoimaa. Ne ovat eurooppalaisia kehyksiä, mutta eivät mitään merkkikehyksiä, ja siksi hinnat voidaan pitää alhaalla, Anne Reinikka Glasögön Direktistä kertoo.


        Kehykset kotiin
        parissa päivässä

        Hinnoissa on niin valtava ero optikkoliikkeiden hintoihin - myös tarjouspaketteihin - että tilaisuuteen piti tarttua edes koemielessä.
        Silmälasien hankinta internetistä alkaa kehysten valinnasta.
        Tehtävää helpottavat kuva kehyksistä mallin päässä sekä tiedot niiden kokonaisleveydestä ja linssin koosta.
        Kehyksiä voi tilata kotiin sovitettavaksi enintään neljät. Valitut sangat tulevat kotipostilaatikkoon parissa päivässä. Sovitusaikaa on kolme päivää.
        Halutut kehykset merkitään mukana tulleeseen tilauslomakkeeseen ja mukaan liitetään kopio silmälasimääräyksestä.
        Myös kopio optikkoliikkeen asiakaskortista, jossa silmälasien vahvuudet näkyvät, käy.
        Tilaukseen merkitään, jos linsseihin halutaan pinta- tai muita käsittelyitä.
        Esimerkiksi heijastuksenesto- ja kovapinnoite maksavat 19 euroa pari, ohennus puolestaan 42 euroa pari.
        Tilaus lähetetään yritykseen samassa paketissa sovitussankojen kanssa. Jos mitkään kehyksistä eivät miellytä, nekin voi palauttaa kuluitta.


        Toisella lykkyä,
        toisella ei

        Ystäväni innostui kokeilustani, ja kun tilaamistani sovitussangoista löytyi sopivat, hän tilasi samassa uudet lasit itselleenkin.
        Koteloon puhdistusliinan kera pakatut, valmiit silmälasit tipahtivat postiluukusta noin kolmen viikon päästä tilauksesta.
        Toiset saapuivat jouluaaton aattona ja toiset juuri ennen uutta vuotta, vaikka tarkistusleimojen mukaan ne olivat lähteneet Ruotsista kuun puolivälissä.
        Mukana tulivat myös laskut. Toisen eräpäivä oli 1. tammikuuta ja toisen 2. tammikuuta eli maksuaikaa oli toisella kymmenen päivää ja toisella neljä.
        Kuluttaja-asiamiehen ohjeen mukaan maksuaikaa pitäisi olla kaksi viikkoa, mutta se ei ole lain säätelemä pakko.
        - Joulun alla on yleensä ruukaa postinkuljetuksessa, ja lähetykset voivat viivästyä. Maksuaika meillä on kaksi viikkoa, Reinikka toteaa.
        Vein uudet, puoliksi kehyksettömät silmälasini heti tarkastettavaksi silmälasiliikkeeseen.
        Vahvuudet olivat oikeat, ja linssejä oli ohennettu, mutta tilatut pinnoitteet puuttuivat.
        Lisäksi optikko varmisti epäilyni, että toisessa linssissä oli pieni naarmu.
        Samassa linssissä oli myös alapuolelta sitä kiinni pitävää siimaa varten ajettu kaksi uraa, joka näytti rumalta. Lasit piti palauttaa.
        Ystäväni lasit sen sijaan olivat onnistunut ostos. Linssit olivat virheettömät ja kevyet, ja kehyskin istui hänen päähänsä kuin valettu ilman nenätyynyjen tai sankojen taivuttelua.
        Hänelle kaivatut kakkoslasit tulivat maksamaan kaiken kaikkiaan 58 euroa, kun vajaa vuosi sitten hankitut, päivittäisessä käytössä olevat silmälasit maksoivat lähes 400 euroa.


        Puhelimessakin
        palvelua suomeksi

        Verkkosivujen mukaan tilatut silmälasit voi palauttaa maksamalla vain postimaksun, jos niihin ei ole jostain syystä tyytyväinen.
        Koska eräpäivään ei ollut monta päivää, soitin sivustolla olleeseen numeroon ja kysyin tarkempia tietoja palautuksesta.
        Yllätys oli suuri, kun esittelyn jälkeen puhelimeen vastannut työntekijä totesi, että puhu vaan suomea.
        Ongelman selittäminen omalla äidinkielellä olikin helppoa.
        - Meillä kaikki, jotka vastaavat puhelimeen osaavat myös suomea. Meillä on aika paljon asiakkaita Suomesta, ja heidän määränsä on lisääntynyt, Reinikka kertoo.
        Yritys on myynyt silmälaseja internetin kautta jo pari vuotta.
        Reinikan mukaan asiakkaiden määrä on kasvanut koko ajan, ja hän uskoo kasvun jatkuvan.
        - Meillä on hiomossa ammattilaiset, ja lasit tarkastetaan aina ennen lähtöä. Joulun alla meillä oli suorastaan ruuhkaa, hän toteaa."


      • Lea
        Hanna kirjoitti:

        Ihan hyvät lasit, mutta niitä ei hiottu siellä ollenkaan, joten ovat kovin paksut...

        Mäkin tilasin viime syksynä samalla kertaa kahdet lasit. Toiset ns. hengettömät ja toiset metallikehyksillä - ja aivan priimatavaraa. En tilannut erikseen hiontaa, joten linssit ovat hieman normaalia paksummat, mutta sehän oli oma valintani. Käytän enimmäkseen piilolinssejä, joten tämä vaihtoehto oli mulle kaikkein sopivin, sillä en halua maksaa satoja euroja laseista joita käytän vain iltaisin ja viikonloppuisin. Nämä lasit maksoivat mulle keskimäärin 40 €/kpl posti- ym. kuluineen ja maksuaikaa laseille oli ihan riittävästi vaikka ne postitettiinkin mulle eri lähetyksinä. Piilarit hankin kuitenkin edelleen suomalaisesta optikkoliikkeestä - tosin heidän nettipalvelustaan, josta saan ne 30% myymälähintoja edullisemmin. Näin tulee myös käytyä säännöllisessä piilarikontrollissa, sillä netin kautta tilaaminen ei onnistu, mikäli resepti ei ole voimassa. Ihan hyvä systeemi.


      • laura

        tilasin myös lasit ja sain ne tänään.84eur.kun omalla optikolla olis maksanu n.400eur.otin 1.6 ohennuksen.arvoni v-9.75 ja o.-9.25.hiukan ovat paksut mutta olen tyytyväinen.näen ihan hyvin.


      • juki
        laura kirjoitti:

        tilasin myös lasit ja sain ne tänään.84eur.kun omalla optikolla olis maksanu n.400eur.otin 1.6 ohennuksen.arvoni v-9.75 ja o.-9.25.hiukan ovat paksut mutta olen tyytyväinen.näen ihan hyvin.

        tilasin moniteholasit,ensinmäiseni.Olen tosi tyytyväinen,kokeilupokat kolmessa päivässä ja valmiit lasit kuukauden päästä postilaatikosta.hinta 149euroa ohennetut,heijastamaton,kovapinta,kotelo liinoineen ja ruuvikiristin avaimenperä.
        suosittelen kaikille


      • kyselin ensin
        Hanna kirjoitti:

        Ihan hyvät lasit, mutta niitä ei hiottu siellä ollenkaan, joten ovat kovin paksut...

        hei kävin sivuilla ja kyselin ohennushiotuista miinuslinsseistä. Tekevät kyllä. Maksaa muutaman kympin enemmän. Itse odotan vielä kehyksiä. Laatu vähän kyllä arveluttaa kun on tottunut että hinta-laatu yleensä kulkee käsikädessä.


      • Siristelijä
        juki kirjoitti:

        tilasin moniteholasit,ensinmäiseni.Olen tosi tyytyväinen,kokeilupokat kolmessa päivässä ja valmiit lasit kuukauden päästä postilaatikosta.hinta 149euroa ohennetut,heijastamaton,kovapinta,kotelo liinoineen ja ruuvikiristin avaimenperä.
        suosittelen kaikille

        Kerrotko ostopaikkasi netistä, please!


      • Tero V
        Hanna kirjoitti:

        Ihan hyvät lasit, mutta niitä ei hiottu siellä ollenkaan, joten ovat kovin paksut...

        Myös muut silmälaseja myyvät nettikaupat. Lista löytyy
        http://www.silmalasit.info/


    • keka12345

      Ostin suomalaisesta silmalasikauppa.fi silmälasit
      maksoi 69 euroo Sain lasit 2 päivässä istuu hyvin ja näyttävät laadukkailta!!! :))

      • tyylitaju

        Sorry vaan, mutta noi silmalasikauppa-lasit ei todellakaan näytä laadukkailta, vaan karseelta krääsältä. Ei ole ilmoitettu edes merkkiä. Juuri samanlaista halpiskamaa saa myös optikkoliikkeiden niin sanotusta "sossulasi"-valikoimasta, yksitehot saa satasella. Näyttää kovasti samalta kamalta tuolla nettisivuilla. En suosittele ainakaan nikkeliallergikoille... ;)


      • tyytyväinen kauppaan
        tyylitaju kirjoitti:

        Sorry vaan, mutta noi silmalasikauppa-lasit ei todellakaan näytä laadukkailta, vaan karseelta krääsältä. Ei ole ilmoitettu edes merkkiä. Juuri samanlaista halpiskamaa saa myös optikkoliikkeiden niin sanotusta "sossulasi"-valikoimasta, yksitehot saa satasella. Näyttää kovasti samalta kamalta tuolla nettisivuilla. En suosittele ainakaan nikkeliallergikoille... ;)

        Itse hankin lasit favopticista ja muutaman päivän kokeilun jälkeen vaikuttavat hyviltä. Peruslasit kuvaavat minusta parhaiten näitä tuotteita. Erikoisuuksia on turha etsiä.

        Suosittelen maksimiohennuksia (tätä kirjoittaessa indeksi 1.67), sillä muutama euro ei tässä hintaluokassa paljoa paina, toisin kuin paksut lasit ;)


      • HeSZu
        tyylitaju kirjoitti:

        Sorry vaan, mutta noi silmalasikauppa-lasit ei todellakaan näytä laadukkailta, vaan karseelta krääsältä. Ei ole ilmoitettu edes merkkiä. Juuri samanlaista halpiskamaa saa myös optikkoliikkeiden niin sanotusta "sossulasi"-valikoimasta, yksitehot saa satasella. Näyttää kovasti samalta kamalta tuolla nettisivuilla. En suosittele ainakaan nikkeliallergikoille... ;)

        Favoptic: "Tavoitat meidät useammalla eri tavalla. Yksinkertaisinta on lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]."

        Heh... Aika heikosti tavoittaa. Kolme kertaa olen vajaan kahden viikon sisällä lähettänyt sähköpostia ja tiedustellut onko sangoissa nikkeliä. Eipä ole spostiin katsottu tarpeelliseksi vastata. Taitaa olla parasta kääntyä paikallisen, oikean optikon puoleen.


      • ~halla~

        minun mielestä silmälasien pito on ihan kauheeta koska minä en voi tapella esim pelkäämättä lasien rikkomista )=


      • HELVUO
        HeSZu kirjoitti:

        Favoptic: "Tavoitat meidät useammalla eri tavalla. Yksinkertaisinta on lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected]."

        Heh... Aika heikosti tavoittaa. Kolme kertaa olen vajaan kahden viikon sisällä lähettänyt sähköpostia ja tiedustellut onko sangoissa nikkeliä. Eipä ole spostiin katsottu tarpeelliseksi vastata. Taitaa olla parasta kääntyä paikallisen, oikean optikon puoleen.

        Minä sain noin tunnin kuluttua vastauksen kysymykseeni. Heillä ei valitettavasti ole kehyksiä jotka eivät sisältäisi nikkeliä.Siispä otin muovikehykset.Täällä paikalliselta optikolta olisi saanut monitehot ja lukulasit yhteishintaan 1000€. netissä samoista laseista joutuu joutuu maksamaan valinnoista riippuen noin 140€. se niistä hinnoista.Että mietippä sitä.


    • mie vaan

      mulla lens sellaset kehyksettömät hiton kalliit rillit mereen koska tuuli kovaa. Optikolta kävin kysymässä vakuutuksista et käykö ne tohon tilanteeseen..mut ei. niinpä tilasen lasini netistä ja tuli maksaa alle 100e:) entisistä maksoin n. 500e

    • Nimetön

      Tilasin glasögondirektistä itselleni lasit.Koko paketti näöntarkastuksineen ja postikuluineen oli 74 €! Vastaavat kehykset,siis pelkät kehykset, maksaa suomessa 259 €.Olen tilannut useaan otteeseen kehyksiä sovitettavaksi,mitään ongelmia ei ole ollut ja ystäväpiirikin käyttää ko. firman palveluja.SUOSITTELEN!

      • Monitehot

        Tilasin myös lasit Favopticilta. Sain postista esitteen ja olin epäileväinen...Sain kokeiltavakseni neljät kehykset. Niistä eivät yhdetkään miellyttäneet joten tilasin toiset neljä. Löysinkikin sopivat ja samaan palautuspakettiin laitoin vanhan silmälasireseptini. Kesälomista johtuen tilaus kesti odotettua pidempään mutta saatuani lähetyksen n. 3 viikon kuluttua olin tyytyväinen laseihini jotka tulivat maksamaan 196 euroa "kaikilla herkuilla." Vastaavat kakkulat normaalissa silmälasiliikkeessä Suomessa olisivat maksaneet liki 800 euroa!!!


      • pate.m
        Monitehot kirjoitti:

        Tilasin myös lasit Favopticilta. Sain postista esitteen ja olin epäileväinen...Sain kokeiltavakseni neljät kehykset. Niistä eivät yhdetkään miellyttäneet joten tilasin toiset neljä. Löysinkikin sopivat ja samaan palautuspakettiin laitoin vanhan silmälasireseptini. Kesälomista johtuen tilaus kesti odotettua pidempään mutta saatuani lähetyksen n. 3 viikon kuluttua olin tyytyväinen laseihini jotka tulivat maksamaan 196 euroa "kaikilla herkuilla." Vastaavat kakkulat normaalissa silmälasiliikkeessä Suomessa olisivat maksaneet liki 800 euroa!!!

        Tilasin kanssa favopticilta lasit kun nuo suomen hinnat hirvitti, monitehot pinnoitteilla maksoi suomessa 540 euroa.Ruotsista sain vastaavat 119 euroa ja laatu erittäin hyvä!En hanki koskaan enää suomalaisia laseja,hirveetä rahastusta.


      • purpirjo
        Monitehot kirjoitti:

        Tilasin myös lasit Favopticilta. Sain postista esitteen ja olin epäileväinen...Sain kokeiltavakseni neljät kehykset. Niistä eivät yhdetkään miellyttäneet joten tilasin toiset neljä. Löysinkikin sopivat ja samaan palautuspakettiin laitoin vanhan silmälasireseptini. Kesälomista johtuen tilaus kesti odotettua pidempään mutta saatuani lähetyksen n. 3 viikon kuluttua olin tyytyväinen laseihini jotka tulivat maksamaan 196 euroa "kaikilla herkuilla." Vastaavat kakkulat normaalissa silmälasiliikkeessä Suomessa olisivat maksaneet liki 800 euroa!!!

        KYLLÄ MINÄKIN IHMETTELEN, KUN MONITOIMILASIT JA AIVAN HYVÄT SELLAISET SAA RUOTSISTA NIIN PALJON HALVEMMALLA. SUOMESSA MAKSOIN 580 EUROA.


    • cine2

      Tilasin ko. firmasta kahdet lasit, kaksiteholasit
      ja aurinkolasit samoilla tehoilla. Kaksiteholasit
      olivat lisäksi heijastuksenestokäsittelyllä.
      Kauppaan kuului myös kotelo ja joitain varaosia.
      Koko kaupan hinta oli 178 euroa !!! Eikä postiku-
      luja ollut laisinkaan.
      Vertailkaa Suomen ryöstöhintoihin, on melkoinen
      ero ja miksi kehykset pitäisi olla jotain tun-
      nettua merkkiä ? Kyllä ne muutkin päässä pysyy.

    • tuittili

      Olen jo kolme kertaa ostanut silmälasit mainitsemastasi paikasta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Toisessa tilauksessa olleista silmälaseista löystyi sangasta ruuvi ja siitä meni kierteet kun yritin ruuvata sitä liian suurella ruuvimensselillä. Soitin asiasta firmaan suoraan ja sain paluupostissa uudet sangat sekä pienen ruuvimensselin, jolla sangan ruuvin voin turvallisesti kiristää uudelleen. Vahvuudet ovat olleet ok. Joten nämä ovat ainakin minun kokemukseni.

    • Mariainen

      Hei,

      Yksinkertainen kysymys. Menenkö siis ensin normioptikolle joka tarkistaa näön, kirjoittaa reseptin ja sen avulla sitten tilaan netistä? Mulla ei ole koskaan ollut laseja, Tiimarin laseilla luen, mutta nyt en näe enää lähelle enkä kauas. Monitehoja siis pitää harkita. Kiitos neuvoista jo etukäteen!

      • hanki resepti ensin

        Oikein kirjoitit, eli menet optikolle tai silmälääkärille ja hankit ensin reseptin. Muista ottaa siitä itselle kopio, jos lähetät sen reseptin tuonne nettikauppaan lasitilauksen yhteydessä.


    • Kiina222

      Kiinasta saa silmälaseja jopa 12€ kpl vahvuuksilla, eli ne on optiikkaliikkeet, jotka huijaavat ja rankasti!

    • humusukka

      Täällä on paljon arvuuteltu hinnan ja laadun suhdetta netistä tilattavissa silmälaseissa. Itse ostin lasit lomamatkalta Liettuassa. Yksiteholasit puolikkailla raameilla => 50€.

      Silmälasit eivät ole erityisen kalliita valmistaa, volyymitkin ovat suuria joten 300 euron hinnoille ei ole itse tuotteen puolesta mitään perustetta. Palvelu maksaa, eli se että liikkeessä odottaa useampi ihminen odottamassa asiakkaita. Kun silmälaseja vaihdetaan vähän (suomessa keskimäärin 5 vuoden välein), pitää harvojen asiakkaiden maksaa kantaa henkilöstön palkat ostostensa hinnoissa.

      Jos ruotsissa voidaan pyörittää pohjoismaista myyntiä minihenkilöstöllä, syntynyt säästö on suoraan silmälasien hinnoissa.

      Lasketaanpas. 3 myyjää/optikko työskentelee suomalaisella keskipalkalla 2500€/kk. Yhteensä 7500€ sivukulut 22% = 9150€. Kuinka monet lasit tämä henkilöstö myy? Jos myynti on vaikka 100kpl silmälasipaketteja kuukaudessa, jokaisessa paketissa on 91,5€ pelkkiä palkkakuluja. Tähän saman verran lisää markkinointi-, kiinteistö- ja muita kuluja. Kun lisätään vielä yritykselle jäävä kate varsinaiseen sisäänostohintaan, ollaan yli 300€.

      Tämä karkeana esimerkkinä siitä kuinka hinnalla ei ole mitään tekemistä asiakkaalle koituvasta 'laadullisesta' hyödystä. Maksat palkkoja, sähköjä, lehti-ilmoituksia ja vaikka ties mitä silmälaseja ostaessasi. Sama tietysti toistuu kaikessa kaupankäynnissä, netti on poikkeus.

      Internetissä asiakaspalvelijoita tarvitaan vähän, mainostusta vähän (asiakkaat kertovat toisilleen, hakukoneilla löytyy), ihmiset tekevät tilaukset itsenäisesti, myyntivolyymi on suuri kun palvellaan kerralla koko kansainvälistä toimintaa.

    • J-P V
      • kuin glasögöndirekt

        niip


      • J-PV
        kuin glasögöndirekt kirjoitti:

        niip

        Hei

        tiedoksi kaikille silmälaseja ostaville että silmälaseja saa halvalla osoitteesta http://www.favoptic.com

        edullisesti


    • henkilökohtaista

      ..kokemusta lasien tilaamisesta Zenni Opticalista, jota netissä mainostetaan: Prescription Eyeglasses from $8.00? Ainakin on esitteissä viljalti upeita kehyksiä ja linssien laadukkuutta siellä kovin kehutaan. Liekö firma Amerikoissa vai missä?

      • mardu158

        Minä tein muutama päivä sitten tilauksen zenniopticalille. Saapa nähdä millaiset lasit tulee. Tilasin kahdet lasit, muovikehyksillä ja hengettömät. Tuli maksamaan n.40€ postikuluineen. Nyt vaan odotellaan että posti tuopi ne...


      • Sokea
        mardu158 kirjoitti:

        Minä tein muutama päivä sitten tilauksen zenniopticalille. Saapa nähdä millaiset lasit tulee. Tilasin kahdet lasit, muovikehyksillä ja hengettömät. Tuli maksamaan n.40€ postikuluineen. Nyt vaan odotellaan että posti tuopi ne...

        Zennistä, jos ei oo vieläkään tullu.


      • tilasin
        Sokea kirjoitti:

        Zennistä, jos ei oo vieläkään tullu.

        silmälasit 25.2.2008 ja rahat lähti tililtä. nyt katotaan jos sieltä jotain tulis. :)

        jos ei oo hyvät tilaan favopticista.


      • Minähnii
        tilasin kirjoitti:

        silmälasit 25.2.2008 ja rahat lähti tililtä. nyt katotaan jos sieltä jotain tulis. :)

        jos ei oo hyvät tilaan favopticista.

        tilasin, voi viedä ehkä kuukauden ennenku mä saan ne.
        http://www.eyeglassretailerreviews.com/index.htm
        Makso ab.50 ekee.


      • edulliset lasit
        tilasin kirjoitti:

        silmälasit 25.2.2008 ja rahat lähti tililtä. nyt katotaan jos sieltä jotain tulis. :)

        jos ei oo hyvät tilaan favopticista.

        Saitko hyvät lasit, mistä pääsen suomenkielisille sivuille ?


      • Näkee taas
        edulliset lasit kirjoitti:

        Saitko hyvät lasit, mistä pääsen suomenkielisille sivuille ?

        Tosiaan hyvät lasit tuli kaikille Zennistä. Suomenkielisiä sivuja sinne ei kai ookkaan.. Mutta kyllä ne asiat ameriikankielelläkin selviä, kun kysyy vähän apuja osaavimmilta. Meillä ei mitään ongelmia, laitettiin sellaiset arvot kun papereissa oli, ja parin viikon päästä lasit saapuivat. Itse asiassa muuten Honkongista....


    • Näkee taas

      Eihän tuo nyt vielä mitään! Itsekin monet lasit olen favopticilta tilannut, ja tosi halvalla saanut. Mutta nyt!!.. Nyt tilasimme amerikasta Zenni oopticilta. Yhteensä 5 lasit, hiukan yli 100 euroo kaikkinensa!! Tyttärelle erikoisohueksi hiotut, minulle 2-tehot, 2 pojalle normaalit miinuslasit, isännälle lukulasit. Kaikki on hyviä, laadukkaat linssit, sangat sopii päähän. Ja näkee hyvin!!

      • osoite hukassa

        millä osoitteella pääsit suomenkieliselle sivulle, vai pääseekö? , kiitti


      • Zenni asiakas

        Zennioptical ei todellakaan tuota lasejaan mistään ameriikasta, vaan KIINASTA. Mutta, siinä olen samaa mieltä, että laatu on hyvää ja hinta halpa. Itse käytän zenniä.


    • kisse68

      joo kyllä tuolta rillit saa ja halvalla,tosin toimitus kestää n.2vko

    • mitähäh?

      Mieheni tilasi Zenniltä lasit ja sai sähköpostin, jossa ihmeteltiin akselia. Käytiinb optikolla tarkistamassa asiaa. Ensin reseptiin oli merkitty 0 ja kuulimme, että sen voi myös merkata 180 astetta. No joo, tämän minäkin ymmärsin, mutta ilmeisesti muualla maailmassa voidaan myös vahvuudet merkata aivan eri logiikalla kuin meillä... Oletteko kuulleet moisesta????? Onko siis zennin lasit olleet juuri oikeanlaiset?

      • ostettu on

        Paras laatu kehyksissä ja linsseissä on silmalasikauppa.fi on todettu jo isolla porukalla.


      • lasi friikki
        ostettu on kirjoitti:

        Paras laatu kehyksissä ja linsseissä on silmalasikauppa.fi on todettu jo isolla porukalla.

        Neljät lasit olen jo tilannut täältä: www.coastalcontact.com,viimeisimmässä tilauksessa tuli vielä otettua 3 paria lisää,laatu on hyvää ja merkki kehyksiä löytyy oka lähtöön,kalleimmat moni tehot tulivat maksamaan euroissa 86,ensin vaan näöntarkastus esim silmäasemalta ja paperi mukaan,pitää muistaa pyytää myös PD mitta joka tarkoittaa pupillien etäisyyttä toisistaan.Nämä kaikki arvot laitetaan tilaus lomakkeeseen kun hyvät kehykset ovat löytyneet ja noin 2 viikon kuluttua posti tuo ne kotiin.Yhdet lasit joutui hakemaan tullipostista mutta netistä vaan printti mukaan kun hinta oli n. e25 niin ei tarvinnut maksaa tullia,mutta kaikki muut paketit on tulleet suoraan.Turhaa maksaa liikaa tilaamalla ruotsin nettikaupasta kun tuolta saa siitäkin vielä puolta halvemmalla,ainoa mikä vaaditaan on auttava englanninkielen taito ja luottokortti :) Suomen optikkoliikkeiden hinnoista ei kannata edes nykyisin edes keskustella.


      • Pokat
        lasi friikki kirjoitti:

        Neljät lasit olen jo tilannut täältä: www.coastalcontact.com,viimeisimmässä tilauksessa tuli vielä otettua 3 paria lisää,laatu on hyvää ja merkki kehyksiä löytyy oka lähtöön,kalleimmat moni tehot tulivat maksamaan euroissa 86,ensin vaan näöntarkastus esim silmäasemalta ja paperi mukaan,pitää muistaa pyytää myös PD mitta joka tarkoittaa pupillien etäisyyttä toisistaan.Nämä kaikki arvot laitetaan tilaus lomakkeeseen kun hyvät kehykset ovat löytyneet ja noin 2 viikon kuluttua posti tuo ne kotiin.Yhdet lasit joutui hakemaan tullipostista mutta netistä vaan printti mukaan kun hinta oli n. e25 niin ei tarvinnut maksaa tullia,mutta kaikki muut paketit on tulleet suoraan.Turhaa maksaa liikaa tilaamalla ruotsin nettikaupasta kun tuolta saa siitäkin vielä puolta halvemmalla,ainoa mikä vaaditaan on auttava englanninkielen taito ja luottokortti :) Suomen optikkoliikkeiden hinnoista ei kannata edes nykyisin edes keskustella.

        Katso täältä miten löytyy edulliset pokat http://parhaatpokat.blogspot.com/


      • miinuskuusjaseittemä
        Pokat kirjoitti:

        Katso täältä miten löytyy edulliset pokat http://parhaatpokat.blogspot.com/

        näistä zennieistä vielä... onko linsseissä heijastuksen estoa? entäs onko sangat ylivääntösaranoilla? ajattelin itse tilata sieltä siskon kanssa. ja juuri siksi että tarvitsen erikois ohennuksen linsseihin... kävin huvikseni specsillä kyselemässä ja hintaa olis tullut laseille ja arskoille 997€ :D lol! olen ennen tilannu favopticilta, mut nyt ei löytyny mieleisiä pokia. zenniltä löyty kyllä ainaski kahdeksat kivat :D


      • jiku
        miinuskuusjaseittemä kirjoitti:

        näistä zennieistä vielä... onko linsseissä heijastuksen estoa? entäs onko sangat ylivääntösaranoilla? ajattelin itse tilata sieltä siskon kanssa. ja juuri siksi että tarvitsen erikois ohennuksen linsseihin... kävin huvikseni specsillä kyselemässä ja hintaa olis tullut laseille ja arskoille 997€ :D lol! olen ennen tilannu favopticilta, mut nyt ei löytyny mieleisiä pokia. zenniltä löyty kyllä ainaski kahdeksat kivat :D

        Te jotka olette tilanneet täältä laseja, paljonko on tullut maksamaan monitehot kuluineen?
        Ovatko olleet hyvin tehtyjä?


      • Lasejataeviihän
        jiku kirjoitti:

        Te jotka olette tilanneet täältä laseja, paljonko on tullut maksamaan monitehot kuluineen?
        Ovatko olleet hyvin tehtyjä?

        ihan on ollut toimivat pelit


    • Aina Netistä, Aina!

      lasini netistä, paikasta nimeltään Visionsking.com
      Tulivat maksamaan monitehot kaikilla herkuilla n. 110 euroa.

      Olisin näköjään saanut n. hintaan 50 euroa zennioptical.com :ista eli vielä halvemmalla, mutta kuulemma tuolta Visionskingistä saa vielä parempia laseja.

      Olen tosi tyytyväinen, ei ole Suomi-optikko pystynyt tekemään vastaavia näin hyviä laseja(tai kuulemma nämä suomioptikotkin hiotuttavat Saksassa monet linssinsä)

      Törkeää, että täällä joku Specsavers myy MUKA HALVALLA tällaiset lasit n. 500 eurolla.

    • cvgbhnjk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe