COD:n asennuskoodi?

Joku

Mä sain kaverilta lainaan Call of dutyn. Se kopsas sen mulle, mut se ei muistanu laittaa siihen asennuskoodia. Sillä ei oo kännykkää ja ne lähti ulkomaille. Eli mikä on COD:n asennuskoodi? Kiitos vastauksista

9

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh

Vai lähti ulkomaille ilman kännyä...hah,hehhee,hyvä juttu....meikä repee just,olisit ny paremman valeen keksinny.
      Jos se on kopsannu sen pelin sulle,niin et sää tarvi mitään Cd avainta.
      Hae netistä siihen krakki ja sillä sipuli.

• Joku

Hölmö, sil ei oo kännyy!

• Joku

Miks huijaisin keskustelussa?

• nakki
        Joku kirjoitti:

Miks huijaisin keskustelussa?

Koska haluat saada CoD:n cd-keyn (tai mikä onkaan avainkoodi). Tuo kuullostaa täysin samalta mitä kaikki vinkuvat kun ovat pelin jostakin warettaneet ja haluavat pelata sitä, muttei sitä koodia sitten olekaan.

• veli

Isoveli laittoi minulle tuon pelin ja numerot. En uskalla antaa sulle numeroa. Veli sanoi että lyö turpiin jos annan sen numeron. On se lyönytkin kerran.
      Kun olen isompi sitten veli ei minua määrää :)

• nakki

Älä IKINÄ tee niin typerää asiaa kuin cd-keyn anto jollekin tuntemattomalle. Missään tapauksessa, missään pelissä. Jos peli on ostettu lähinnä nettipelaamista varten, raha menee kaivoon. Tuntuu siltä, että veljesi tietää tästä asiasta ja sinä et, joten noudata hänen neuvoaan.

• eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
        nakki kirjoitti:

Älä IKINÄ tee niin typerää asiaa kuin cd-keyn anto jollekin tuntemattomalle. Missään tapauksessa, missään pelissä. Jos peli on ostettu lähinnä nettipelaamista varten, raha menee kaivoon. Tuntuu siltä, että veljesi tietää tästä asiasta ja sinä et, joten noudata hänen neuvoaan.

miksei sitä koodia voi antaa mullakin on sama vika...

• Jeesus
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... kirjoitti:

miksei sitä koodia voi antaa mullakin on sama vika...

Koska silloin sinä voisit pelata sitä netissä ja hän ei!

OSTA SE VAMMANEN!!!

• jk

mulla on se cd-key koodi hukassa mutta cd:t tallessa ni mikä se koodi on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      20
      2267
    2. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      33
      2122
    3. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      64
      1673
    4. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1657
    5. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      80
      1602
    6. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      113
      1460
    7. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      52
      1442
    8. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      83
      1149
    9. Martina haluaa tasoisensa miehen

Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1017
    10. Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä

Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom
      Suomalaiset julkkikset
      21
      895
    Aihe