COD:n asennuskoodi?

Joku

Mä sain kaverilta lainaan Call of dutyn. Se kopsas sen mulle, mut se ei muistanu laittaa siihen asennuskoodia. Sillä ei oo kännykkää ja ne lähti ulkomaille. Eli mikä on COD:n asennuskoodi? Kiitos vastauksista

9

1028

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh

Vai lähti ulkomaille ilman kännyä...hah,hehhee,hyvä juttu....meikä repee just,olisit ny paremman valeen keksinny.
      Jos se on kopsannu sen pelin sulle,niin et sää tarvi mitään Cd avainta.
      Hae netistä siihen krakki ja sillä sipuli.

• Joku

Hölmö, sil ei oo kännyy!

• Joku

Miks huijaisin keskustelussa?

• nakki
        Joku kirjoitti:

Miks huijaisin keskustelussa?

Koska haluat saada CoD:n cd-keyn (tai mikä onkaan avainkoodi). Tuo kuullostaa täysin samalta mitä kaikki vinkuvat kun ovat pelin jostakin warettaneet ja haluavat pelata sitä, muttei sitä koodia sitten olekaan.

• veli

Isoveli laittoi minulle tuon pelin ja numerot. En uskalla antaa sulle numeroa. Veli sanoi että lyö turpiin jos annan sen numeron. On se lyönytkin kerran.
      Kun olen isompi sitten veli ei minua määrää :)

• nakki

Älä IKINÄ tee niin typerää asiaa kuin cd-keyn anto jollekin tuntemattomalle. Missään tapauksessa, missään pelissä. Jos peli on ostettu lähinnä nettipelaamista varten, raha menee kaivoon. Tuntuu siltä, että veljesi tietää tästä asiasta ja sinä et, joten noudata hänen neuvoaan.

• eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
        nakki kirjoitti:

Älä IKINÄ tee niin typerää asiaa kuin cd-keyn anto jollekin tuntemattomalle. Missään tapauksessa, missään pelissä. Jos peli on ostettu lähinnä nettipelaamista varten, raha menee kaivoon. Tuntuu siltä, että veljesi tietää tästä asiasta ja sinä et, joten noudata hänen neuvoaan.

miksei sitä koodia voi antaa mullakin on sama vika...

• Jeesus
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... kirjoitti:

miksei sitä koodia voi antaa mullakin on sama vika...

Koska silloin sinä voisit pelata sitä netissä ja hän ei!

OSTA SE VAMMANEN!!!

• jk

mulla on se cd-key koodi hukassa mutta cd:t tallessa ni mikä se koodi on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      402
      4858
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      156
      2771
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      91
      2369
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      36
      1548
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      46
      1513
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      46
      1500
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      85
      1334
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      155
      1078
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1065
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      1012
    Aihe