Mä sain kaverilta lainaan Call of dutyn. Se kopsas sen mulle, mut se ei muistanu laittaa siihen asennuskoodia. Sillä ei oo kännykkää ja ne lähti ulkomaille. Eli mikä on COD:n asennuskoodi? Kiitos vastauksista
COD:n asennuskoodi?
9
949
Vastaukset
- Heh
Vai lähti ulkomaille ilman kännyä...hah,hehhee,hyvä juttu....meikä repee just,olisit ny paremman valeen keksinny.
Jos se on kopsannu sen pelin sulle,niin et sää tarvi mitään Cd avainta.
Hae netistä siihen krakki ja sillä sipuli.- Joku
Hölmö, sil ei oo kännyy!
- Joku
Miks huijaisin keskustelussa?
- nakki
Joku kirjoitti:
Miks huijaisin keskustelussa?
Koska haluat saada CoD:n cd-keyn (tai mikä onkaan avainkoodi). Tuo kuullostaa täysin samalta mitä kaikki vinkuvat kun ovat pelin jostakin warettaneet ja haluavat pelata sitä, muttei sitä koodia sitten olekaan.
- veli
Isoveli laittoi minulle tuon pelin ja numerot. En uskalla antaa sulle numeroa. Veli sanoi että lyö turpiin jos annan sen numeron. On se lyönytkin kerran.
Kun olen isompi sitten veli ei minua määrää :)- nakki
Älä IKINÄ tee niin typerää asiaa kuin cd-keyn anto jollekin tuntemattomalle. Missään tapauksessa, missään pelissä. Jos peli on ostettu lähinnä nettipelaamista varten, raha menee kaivoon. Tuntuu siltä, että veljesi tietää tästä asiasta ja sinä et, joten noudata hänen neuvoaan.
- eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
nakki kirjoitti:
Älä IKINÄ tee niin typerää asiaa kuin cd-keyn anto jollekin tuntemattomalle. Missään tapauksessa, missään pelissä. Jos peli on ostettu lähinnä nettipelaamista varten, raha menee kaivoon. Tuntuu siltä, että veljesi tietää tästä asiasta ja sinä et, joten noudata hänen neuvoaan.
miksei sitä koodia voi antaa mullakin on sama vika...
- Jeesus
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... kirjoitti:
miksei sitä koodia voi antaa mullakin on sama vika...
Koska silloin sinä voisit pelata sitä netissä ja hän ei!
OSTA SE VAMMANEN!!!
- jk
mulla on se cd-key koodi hukassa mutta cd:t tallessa ni mikä se koodi on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108