Mä sain kaverilta lainaan Call of dutyn. Se kopsas sen mulle, mut se ei muistanu laittaa siihen asennuskoodia. Sillä ei oo kännykkää ja ne lähti ulkomaille. Eli mikä on COD:n asennuskoodi? Kiitos vastauksista
COD:n asennuskoodi?
9
967
Vastaukset
- Heh
Vai lähti ulkomaille ilman kännyä...hah,hehhee,hyvä juttu....meikä repee just,olisit ny paremman valeen keksinny.
Jos se on kopsannu sen pelin sulle,niin et sää tarvi mitään Cd avainta.
Hae netistä siihen krakki ja sillä sipuli.- Joku
Hölmö, sil ei oo kännyy!
- Joku
Miks huijaisin keskustelussa?
- nakki
Joku kirjoitti:
Miks huijaisin keskustelussa?
Koska haluat saada CoD:n cd-keyn (tai mikä onkaan avainkoodi). Tuo kuullostaa täysin samalta mitä kaikki vinkuvat kun ovat pelin jostakin warettaneet ja haluavat pelata sitä, muttei sitä koodia sitten olekaan.
- veli
Isoveli laittoi minulle tuon pelin ja numerot. En uskalla antaa sulle numeroa. Veli sanoi että lyö turpiin jos annan sen numeron. On se lyönytkin kerran.
Kun olen isompi sitten veli ei minua määrää :)- nakki
Älä IKINÄ tee niin typerää asiaa kuin cd-keyn anto jollekin tuntemattomalle. Missään tapauksessa, missään pelissä. Jos peli on ostettu lähinnä nettipelaamista varten, raha menee kaivoon. Tuntuu siltä, että veljesi tietää tästä asiasta ja sinä et, joten noudata hänen neuvoaan.
- eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
nakki kirjoitti:
Älä IKINÄ tee niin typerää asiaa kuin cd-keyn anto jollekin tuntemattomalle. Missään tapauksessa, missään pelissä. Jos peli on ostettu lähinnä nettipelaamista varten, raha menee kaivoon. Tuntuu siltä, että veljesi tietää tästä asiasta ja sinä et, joten noudata hänen neuvoaan.
miksei sitä koodia voi antaa mullakin on sama vika...
- Jeesus
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... kirjoitti:
miksei sitä koodia voi antaa mullakin on sama vika...
Koska silloin sinä voisit pelata sitä netissä ja hän ei!
OSTA SE VAMMANEN!!!
- jk
mulla on se cd-key koodi hukassa mutta cd:t tallessa ni mikä se koodi on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083