Nohniin..Pojat.. Kumpi on parempi iso vai pieni peppu? :D
Iso vai pieni peppu?
41
5208
Vastaukset
- mick
pieni peppu on ihana... iso ei sytytä ja näyttää kamalalta (ei millään pahalla ketään kohtaa).
sexy peppu on siro, pieni ja mahollisesti sellanen vähän pehmeen muodokas... Sellanen peppu on paras joka näyttää tyköistuvissa housuissa hyvältä.. :) Kyl sen sit tunnistaa kun hyvä perse kävelee vastaan... Se äkkii kääntää kyl päät...- Minä
Hehh :P Mulla itellä sattuu oleen iso peppu..Taino ei ny mikään jätti, mutta mun mielest näyttää isolt. Kukaan jätkä ei kai tykkää..
- "Big"Bottom
Minä kirjoitti:
Hehh :P Mulla itellä sattuu oleen iso peppu..Taino ei ny mikään jätti, mutta mun mielest näyttää isolt. Kukaan jätkä ei kai tykkää..
Kaikki peput on yhtä ihania.Kaikille löytyy omat faninsa.
Minusta pepun pitää olla sopiva!:P - jonijonne
Isäni on kertonut etta pienimunaiset miehet tykkää pienipeppuisista naisista koska alitajuisesti ajattelevat että isopepuisesta pieni muna ei tunnu missään. Isomunainen taas ajattelee että pienipepuinen taas halkeaa kun sinne tunkee suurta munaa, kun taas iso peppu täyttyy somasti. " Niin että silleen".
- Anonyymi
Minä kirjoitti:
Minä tykkään isoista.
- Jep
Se on selvä se.
- Mulla ei....
Pojat tykkää---> Öättäperseistä.
Itselläni on samanlainen kun Jennifer Lopezilla.
JA YLPEÄ SIITÄ:::::::: =D
JOKU varmasti joskus tykkää... - ÄkäsLompolo
No todellakin tykkää sellaisesta kuin sinulla on, jos se kerran on kuin J'Lolla! <3 Pojat ei todellakaan tykkää lattaperistä.
- Siis häh?
Kuka nyt voi diggaa sellasesta per*eestä missä heiluu vaan rasvat.
- ...
entäs jennifer lopez -perse? onks sellanen kiva ;)
- jaa
... kirjoitti:
Anna kuva, niin voin kertoa.
- Juho
... kirjoitti:
Anna kuva, niin voin kertoa.
- sdfgsd
Värinähän se parasta onkin, niin rinnoissa kun pehvoissa. En tarkota semmosta laiskaa völlyämistä vaan sellaista salamannopeaa pirahtelua, jota tuskin silmällä ehtii nähä. Munkin tai kankun tärähdystä seuraa viisarin värähdys nii se vaa o.
- Pepuista kiinnostunut
Se on kuulkaa ihmiskunta PIENI!
Semmoinen:
1. Pieni...
2. Siro...
3. Pehmeä..
4. Semmoinen "kiihottavan" muotoinen..
5. Molemmat pakarat mahtuu hyvin käsien sisään ja pystyy puristelemaan hyvin... ;)
En ole kyllä koskaan edes saannut koskettaa yhtäkään tytön pyllyä... :(- ÄkäsLompolo
Eli et tykkää naisista, kun kuvailit pikkupojan pyllyä...
- hauka.pelästyi
Peput... Onneksi hiljainen kostaja ei tajuu mennä kurkkaamaan menneisyyttä vittu siel oli mun nimi ja paikkakunta.. Huh... Onnex tsekkasin enkä linkannut...
- Hepatica~
hemmetti vieköön se on mielipideasia!! eikä voi sanoa, että "nyt kukaan jätkä ei varmaan pidä mun perseestä, koska se ei ole pieni", koska tuskin pojat siihen perseeseen tytössä ihastuvat. Toki jos ensivaikutelman tytöstä saa takaprofiilista on asia eri juttu, mutta silti varmasti moni poika pitää muodokkaista perseistä.
Persettä koko maailma jos tälläselle asialle antaa liikaa painoa :P Olkaa edes tyytyväisiä itseenne..! se on yksi onnen peruspilareista..
Hyvät jatkot vain kaikille.- jukka
no tässähän just kysyttiin mielipiteitä... ja kait se on selvää että jokasella on eri maku...
- IsoPerseFani
Kyllä se vaan niin on että mitä isompi peppu naisella on sitä ihanampi ja naisellisempi hän on. Mulla ei edes kulli seiso poikamaisen pepun nähdessäni. Ne on kai jotain homoja jotka tykkää poikamaisista pienistä pepuista.
- TeMe
Pojat kulkee yleensä sellasten pieniperseisten tyttöjen kanssa ja vanhemmat miehet isompien kans..
Onks joku muuki huomannu? - Anonyymi
Samahan se yuli minullekin mieleen.
- asiamies
Ehdottomasti isot peput!!
- qewr
kyl muotoja saa olla mut ej liiaiso oo kiva:>
- jätkä
qewr kirjoitti:
jennifer lopezilla on aivan ihana peppu näin sen jossain leffa mikä tuli tvssä kun se sitä heilutteli. siis ei mikään läski eikä hyllyvä vaan kiinteä ja muodokas aivan ihana.
- asiamies
qewr kirjoitti:
Iso pitäisi olla mutta ei aivan täysin pelkkää läskiä. En tarkoita että jollain tonnikeijukaisella olisi hyvä perse vaan että "normaalilla" ei tarvitse olla hoikka, mielummin tukeva nainen. Sellainen ja iso peppu niin on perfect!
- aihaih
Kapealanteinen pieni peppu.....uuuuuh ja sit pienehköt.kiinteät pystyrinnat aaaaah
Mulla alko seisoonn,kun muistelin........ - hauka.hulahula
Kyllä peppussa saa olla lihaa ympärillä. Ei mikään hehtaariahteri, mutta sille sopiva et ei lyö vanteille takaapäin touhutessa.
- drgrth
Semmonen naamaan istuva..öhh niin siis sitä tietenki meinaan että sopii yhteen naaman kans...siis sen pepun haltijan naaman...sillee esteettisesti. Jos naama on jes niin sillon monesti myös peppu, niiku varmaan tälläkin;http://www.kp24.fi/data/attachments/27318fdf-1c33-453b-b228-16f3ac97a4a9_628214.jpg
- pa.hauka
Panisitko?
- poika14vee
Joku tälläinen olis aika perfect :3 https://gyazo.com/051de352dee0d2bdd7ad32b81fb90f5d
- sdfsd
Pelkkä jenkkityylillä poseeraava perse :O onkoha ees muoviton? Emmä oikee tommosia jaksais. Jotain äksöntä pitäs olla mukana, vaikka navettahaalari, taikko ja saappaat. Luopnnossa ja työntouhussa ne muodot parhaimmilta näyttää.
- sfgrtg
dfbdfg kirjoitti:
tämä taas ei niin perfecthttps://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjKrZLdv7fNAhUISJoKHdNkBU8QjRwIBw&url=http://naurunappula.com/966985&psig=AFQjCNFFteQgKFiGaCLGoHZ01Aff0aLw6Q&ust=1466542770069324
jaa se oliki naurunappulasivulta joku kuva, ei aukee......
- 244544
Panisin
- Anonyymi
Todellakin.
- gsrtg
Kyllä, vähintään. Siis ei se tosielämässä tietenkään ois mahollista, ja kaiken lisäksi tuo sormus rumentaa maisemaa aika huomattavasti. Ja tuon luonteesta jotain jos tietäisi niin se vois olla ihan eri näköinen, youknow mitä meinaan? Mutta kyllä nyt periaatteesa kelpais tuon kans mikä leikki vaa.
- efsf
On niin turhauttavaa jäädä jumiin pelkkiin persoonattomiin muotoihin ja todeta ettei niiden katseluun kyllästy ikinä. Pitäisi rakastua aidosti, tai edes ihastua niin silloin ei jaksaisi varmaan muodoista kauheesti välittää
- Jjgrf
Kattokaapa ig:stä semmonen kuin viivicollin, siinä on täydellinen perse.
- efgrsetg
Anna kun setä linkkaa kuvan, kas näi:https://api.flipagram.com/api/v2/users/520942480330492484/avatar?cb=POkwjKn No niin jos tulee tuonnäköne vastaa nii muista zekata myös toinenkin puoli
- Anonyymi
efgrsetg kirjoitti:
Anna kun setä linkkaa kuvan, kas näi:https://api.flipagram.com/api/v2/users/520942480330492484/avatar?cb=POkwjKn No niin jos tulee tuonnäköne vastaa nii muista zekata myös toinenkin puoli
Ja sitte kun napsahtaa molemmille se 59 viisariin onki nperse jo levee kun 7 leivän uuni,siinä ei ole enää miehenkää vehkeellä mitää merkitystä onko pitkä vai lyhyt.
Kyllä siinä elo menee hukkaa jos alkaa vehjettää mittailee ja miettimää mitä tytöt tykkää,muutamilta jääny saamatta ihan kokonaa kun eivät ole uskaltaneet.
- Anonyymi
Pieni peppu on ihana
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511185Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461062Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787