Shaisse

muor

Kertokaahan nuoriso, mitä tarkoittaa termi SHAISSE???

24

3248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlackHeartAngel

      ..tarkoittaa samaa, kuin "paska".

    • Uneton-

      Shaisse tuskin tarkoittaa mitään, mutta oletettavasti hait sanaa "scheisse". Se on saksaa ja tarkoittaa paskaa.

      • punikki

        Toden totta...


      • Dima

        Täs nyt haettu mitään sivistys sanoja...
        Mulle ainakin SHAISSE tarkottaa paskaa, enkä ole koskaan kuullut/ käyttänyt sanaa "cheisse"....
        On se niin hienoa, kun pääsee pätemään saksankielen taidollan tollaisissa pikkuasioissa.


      • Uneton-
        Dima kirjoitti:

        Täs nyt haettu mitään sivistys sanoja...
        Mulle ainakin SHAISSE tarkottaa paskaa, enkä ole koskaan kuullut/ käyttänyt sanaa "cheisse"....
        On se niin hienoa, kun pääsee pätemään saksankielen taidollan tollaisissa pikkuasioissa.

        Mikäli pienten virheiden asiallinen korjaaminen on aina pätemistä, niin kyllä, se on hienoa. Et muuten osannut edes kirjoittaa tuota sanaa oikein. Lukihäiröinen?


      • unettomampi
        Uneton- kirjoitti:

        Mikäli pienten virheiden asiallinen korjaaminen on aina pätemistä, niin kyllä, se on hienoa. Et muuten osannut edes kirjoittaa tuota sanaa oikein. Lukihäiröinen?

        Se on Scheiße! Katsoin sanakirjasta...


      • öhym??
        Dima kirjoitti:

        Täs nyt haettu mitään sivistys sanoja...
        Mulle ainakin SHAISSE tarkottaa paskaa, enkä ole koskaan kuullut/ käyttänyt sanaa "cheisse"....
        On se niin hienoa, kun pääsee pätemään saksankielen taidollan tollaisissa pikkuasioissa.

        Häh?? Eiks sinne amiksen jäykkään viitekehykseen mahdu perusasioita?? Tullaan tänne heittään tommosta Scheissea, josta ei ymmäretä mitään?? Näyttää vakavasti siltä tänkin palstan on vallanut jotkun kukkahattukommarihampunpöllyttäjähörhöt, öhym?? Mut, nyt lähen täst muihin hommiin fleksaabelin viitekehykseni kanssa??

        PS. keskittykää amikset niiden amisviiksien kasvatukseen ja "karvanoppacorollien" nakkien huudattamiiseen, ihme pelleilyä??


      • toinen uneton
        unettomampi kirjoitti:

        Se on Scheiße! Katsoin sanakirjasta...

        scheisse käy aivan yhtä hyvin. tuo tuplaässä kun tulee jo lähiaikoina poistumaan käytöstä kokonaan.


      • Die Schülerin auf Deutschland
        unettomampi kirjoitti:

        Se on Scheiße! Katsoin sanakirjasta...

        Saksassa monien sanojen kirjoitusasu muuttui 2000-luvun alkupuolella. Tämä tarkoittaa siis sitä, että ß-kirjaimen käyttö on jonkin verran vähentynyt. Niinpä se ei ole Scheiße, vaan Scheisse. Monissa sanakirjoissa on edelleen vanhentunutta tietoa.


      • jööti

        jöötiä


      • paskapillumies
        öhym?? kirjoitti:

        Häh?? Eiks sinne amiksen jäykkään viitekehykseen mahdu perusasioita?? Tullaan tänne heittään tommosta Scheissea, josta ei ymmäretä mitään?? Näyttää vakavasti siltä tänkin palstan on vallanut jotkun kukkahattukommarihampunpöllyttäjähörhöt, öhym?? Mut, nyt lähen täst muihin hommiin fleksaabelin viitekehykseni kanssa??

        PS. keskittykää amikset niiden amisviiksien kasvatukseen ja "karvanoppacorollien" nakkien huudattamiiseen, ihme pelleilyä??

        Mene sinä vitun lukiopelle sinne siwan kassalle. Ite revin amistaustalla 3000 kuussa mastohommista. Ei taida sun kirjataidot riittää sinne? ;)


    • minä

      Scheiße


      helvetti yleiskieli
      kadotus; helvetti; horna; inferno
      paska substantiivi yleiskieli
      paska; kakka; lanta; sonta; uloste; ulostus
      paska substantiivi alatyyli
      paska; kakka; lanta; sonta; uloste; ulostus
      sonta substantiivi yleiskieli
      paska; kakka; lanta; sonta; uloste; ulostus
      sonta yleiskieli
      paska
      paska; kakka; lanta; sonta; uloste; ulostus
      uloste yleiskieli
      paska
      paska; kakka; lanta; sonta; uloste; ulostus
      ulostus yleiskieli
      paska
      paska; kakka; lanta; sonta; uloste; ulostus

    • dgfegt

      se ei tarkota mitään mut jos sen kirjottaa schaisse ni se on saksaa ja tarkottaa paskaa

      • hgdghgdf

        ei oo schaisse vaan scheisse!


    • Die Schülerin auf Deutschland

      Se kirjoitetaan Scheisse, mutta lausutaan ikäänkuin shaisse. Saksaahan tuo on ja paskaa tarkoittaa.

    • pska

      voi sanoo shaisse tai scheisse mut se tarkottaa samaa asiaa eli pskaaa

    • Llkjjk

      Schnecke

    • Llkjjk

      Scheide, scham

      • Lljj

        Penner


    • Paska-asiantuntija

      Järkevää riidellä jostain ulosteesta?!?!?!?! LOL paskaa mitä paskaa.

      • dfhdfhdfgd

        Järkevää vastata vanhaan viestiin...


    • Shaisse (eli Scheiße)=paska

    • Kakkia76584930948576

      ripuli on märkää paskaa

    • kikkareet

      Niin. 💩💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe