MITÄ MIELTÄ OLETTE TEKNOPUKEUTUMISESTA/KULTTUURISTA?
!tekno!
6
667
Vastaukset
- tinu
Pää siinä hajoaa..En oo ikinä välittänyt,enkä ikinä tule välittämäänkään siitä musiikkityylistä..Mieluiten elän sit vaikka kokonaan ilman musiikkia kun kuuntelisin teknoa..
- male24
pukeutumisesta en tiedä, mutta musiikki on jees...
- Petter
ei voita kunnon raveja... ja siitä pukeutumisesta en nyt oikein perusta... tekno ja biletys niitä kahta ei voi erottaa :)
- DAVE FROM SHEFFIELD
TECHNO!
- Kyllä
Yhdyn edeellistä edelliseen! HC ja Kiksu vaatteista en itse pidä. Mutta kaikkea kivaa uv-ssa hohtavaa kamaa saa olla tai siis kyllä hc kamat ja kiksu kamat saa olla mutta ite en piitäis. Trance ja muu konemusiikki on parasta musiikkia suoraan sanottuna.
- Anonyymi
Täyttä p###aa!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642