Minä kaipaan elämääni todellista ystävää. En "huithapeleja"
vaan ihmistä jonka kanssa voisin jutella mistä vaan.
Olen hoikka, tummahiuksinen 48 v hyvällä huumorintajulla
varustettu tyttönen. Kylläkin naimisissa, mutta elämääni
leipääntynyt, Myöskin siihen että mieheni ei puhu eikä
pussaa:)) vaikkakin muuten ihan ok ihminen.
Ystävä
38
2218
Vastaukset
- sks
Hyvä Sarita - et ole ainut tässä maassa, joka kaipaa hyvää keskustelukumppania. Itse olen jo eronnut (ja olisipa pitänyt tajuta tehdä se jo aikaisemmin). Olen myös hoikka, vaalea ja omasta mielestä hyvällä huumorintajulla varustettu n. 50v nainen. Netissäkin on kiva keskustella, vaikkakin täytyy sanoa etten ole löytänyt montakaan mielenkiintoista aihetta - jos pois suljetaan parisuhteeseen liittyvät keskustelut.
- Sarita
Kiva kun vastasit viestiin. Ehkä tämä ei ole oikea paikka etsiä ystävää....en tiedä. täällä on vain niin helppo jutella näin kirjoittamalla. Sinulle toivon onnea elämääsi. Olet uskaltanut tehdä suuren ratkaisun elämässäsi ja hyvä kun tunnet tehneesi oikein.
- Peer Gynth
itä merkitystä tukan värillä jaruumiinrakenteella on nettikeskustelussa. Minua kiinnostaa paljon enemmän päässä liikkuvat mielenkiintoiset ajatukset, joita voi täällä pohdiskella
- sks
Sarita kirjoitti:
Kiva kun vastasit viestiin. Ehkä tämä ei ole oikea paikka etsiä ystävää....en tiedä. täällä on vain niin helppo jutella näin kirjoittamalla. Sinulle toivon onnea elämääsi. Olet uskaltanut tehdä suuren ratkaisun elämässäsi ja hyvä kun tunnet tehneesi oikein.
Hyvä Sarita - mikä tahansa foorumi on hyvä paikka etsiä ja löytää ystävä. Jos ei etsi niin löytyminenkin on vaikeampaa. On totta, että netissä on helppo keskustella - kevyesti ja pinnallisesti. Oikeita ja tärkeitä asioita on jo vaikeampi kertoa.
Ei eroaminen ole helppo ratkaisu - yhdessä yrittäminen on parempi, kun molemmat niin haluavat. Sen ratkaisun tekee jokainen itse yhdessä tai yksin.
Minä ja monet muut eronneet ovat pitkään tyhjän päällä - mutta paluuta ei ole entiseen ja omia ratkaisujaan ei voi väheksyä ja muuttaa. - Sarita
Peer Gynth kirjoitti:
itä merkitystä tukan värillä jaruumiinrakenteella on nettikeskustelussa. Minua kiinnostaa paljon enemmän päässä liikkuvat mielenkiintoiset ajatukset, joita voi täällä pohdiskella
Ei todellakaan mitään merkitystä. Sitä haluaa vain jollain tavalla kuvata itseään että toinen saa käsityksen millaisen ihmisen kanssa keskustelee. Olen samaa mieltä siitä että mitä korvien välissä "liikkuu" on todellakin tärkeämpää ja rikkaampaa. Keskustelun aiheitahan on maailma täynnä ja kun löytää samalla aaltopituudella oleva ihmisen niin varmasti keskusteltavaa on.
- Sarita
sks kirjoitti:
Hyvä Sarita - mikä tahansa foorumi on hyvä paikka etsiä ja löytää ystävä. Jos ei etsi niin löytyminenkin on vaikeampaa. On totta, että netissä on helppo keskustella - kevyesti ja pinnallisesti. Oikeita ja tärkeitä asioita on jo vaikeampi kertoa.
Ei eroaminen ole helppo ratkaisu - yhdessä yrittäminen on parempi, kun molemmat niin haluavat. Sen ratkaisun tekee jokainen itse yhdessä tai yksin.
Minä ja monet muut eronneet ovat pitkään tyhjän päällä - mutta paluuta ei ole entiseen ja omia ratkaisujaan ei voi väheksyä ja muuttaa.Ymmärrän kyllä että keskustelu täytyykin olla täällä eräällä tavalla pinnallista. Eihän ole tarkoituskaan paljastaa näin avoimesti syvintä itseään. Avioero on varmasti vaikea asia ja sillä sitä miettii muita ratkaisuja...toivottavasti rakentavia. Mutta myös vaihtoehto jos ei todellakaan muuta löydy. Mielestäni jokaisen pitäisi saada elää rikasta elämää, ilman liian puristavia kahleita. Määrätyn lainen vapaus ja luottamus kuuluu myös avioliittoon. Jos ei vapautta ole tehdä välillä mitä itse haluaa niin minulle tulee ainakin tunne että tukehdun. uskoisin etten ole ainoa joka tuntee näin.
- sks
Sarita kirjoitti:
Ymmärrän kyllä että keskustelu täytyykin olla täällä eräällä tavalla pinnallista. Eihän ole tarkoituskaan paljastaa näin avoimesti syvintä itseään. Avioero on varmasti vaikea asia ja sillä sitä miettii muita ratkaisuja...toivottavasti rakentavia. Mutta myös vaihtoehto jos ei todellakaan muuta löydy. Mielestäni jokaisen pitäisi saada elää rikasta elämää, ilman liian puristavia kahleita. Määrätyn lainen vapaus ja luottamus kuuluu myös avioliittoon. Jos ei vapautta ole tehdä välillä mitä itse haluaa niin minulle tulee ainakin tunne että tukehdun. uskoisin etten ole ainoa joka tuntee näin.
mestä jokainen haluaa. Suuret juhlat ja suuret ilot ovat harvinaista herkkua, mutta arkipäiväiset pienet asiat on sitä nostetta, joka saa meidät hyrisemään.
Olen vielä nytkin sitä mieltä, että miehet ovat usein aivan ufoja. Luulee ymmärtävänsä hänet niin sitten taas tapahtuu jotain ja on aivan ulalla - mutta se on myös niin ihanaa. Samoin kun löytää näitä uusia juttuja (uusia mielenkiintoisia ystäviä ja entisistä uusi piirteitä).
Ei nämä nettikeskustelut korvaa mitenkään jokapäiväisiä yhteyksiä tavallisessa arjessa - mutta ne kylläkin helpottavat, kun tai jos on todella vaikea solmutilanne. Hyvää loppiaispäivää toivoen - Sarita
sks kirjoitti:
mestä jokainen haluaa. Suuret juhlat ja suuret ilot ovat harvinaista herkkua, mutta arkipäiväiset pienet asiat on sitä nostetta, joka saa meidät hyrisemään.
Olen vielä nytkin sitä mieltä, että miehet ovat usein aivan ufoja. Luulee ymmärtävänsä hänet niin sitten taas tapahtuu jotain ja on aivan ulalla - mutta se on myös niin ihanaa. Samoin kun löytää näitä uusia juttuja (uusia mielenkiintoisia ystäviä ja entisistä uusi piirteitä).
Ei nämä nettikeskustelut korvaa mitenkään jokapäiväisiä yhteyksiä tavallisessa arjessa - mutta ne kylläkin helpottavat, kun tai jos on todella vaikea solmutilanne. Hyvää loppiaispäivää toivoenHyvää loppiaista sinullekkin, vaikka näin jälkijunassa tulee toivotettua. Miehet ufoja:)...olet samalla aaltopituudella kanssani. Ehkä se ufomaisuus on kiinni siitä, että naisten ja miesten logiikka on todella erilainen. Haluan kertoa sinulle mielestäni hauskan ja aika kuvaavan tarinan miehistä:
Mies löysi rannalta pullon jossa oli henki. Mies avasi pullon ja henki oli todella kiitollinen ja sanoi miehelle, saat toivoa yhden toivomuksen jonka täytän kiitokseksi kun pelastit minut. Mies mietti ja sanoi, en ole käynnyt koskaan Amerikassa sen takia kun pelkään lentämistä ja en uskalla mennä laivalla ku se voi upota. Tekisitkö sillan minua varten Amerikkaan, että pääsen käymään. Henki sanoi, sehän tulee hirvittävän kalliiksi ja myös meret saastuvat kun joudun tekemään pilareita niin hirvittävästi etkö voisi toivoa jotain muuta. Mies mietti ja sanoi, kerro minulle miten noita naisia oppisi ymmärtämään. Henki mietti pitkään ja sanoi hyvä mies teenkö sillan Amerikkaan sinulle neljä vai kaksi kaistasena.
Mukavaa viikon alkua sinulle. - sks
Sarita kirjoitti:
Hyvää loppiaista sinullekkin, vaikka näin jälkijunassa tulee toivotettua. Miehet ufoja:)...olet samalla aaltopituudella kanssani. Ehkä se ufomaisuus on kiinni siitä, että naisten ja miesten logiikka on todella erilainen. Haluan kertoa sinulle mielestäni hauskan ja aika kuvaavan tarinan miehistä:
Mies löysi rannalta pullon jossa oli henki. Mies avasi pullon ja henki oli todella kiitollinen ja sanoi miehelle, saat toivoa yhden toivomuksen jonka täytän kiitokseksi kun pelastit minut. Mies mietti ja sanoi, en ole käynnyt koskaan Amerikassa sen takia kun pelkään lentämistä ja en uskalla mennä laivalla ku se voi upota. Tekisitkö sillan minua varten Amerikkaan, että pääsen käymään. Henki sanoi, sehän tulee hirvittävän kalliiksi ja myös meret saastuvat kun joudun tekemään pilareita niin hirvittävästi etkö voisi toivoa jotain muuta. Mies mietti ja sanoi, kerro minulle miten noita naisia oppisi ymmärtämään. Henki mietti pitkään ja sanoi hyvä mies teenkö sillan Amerikkaan sinulle neljä vai kaksi kaistasena.
Mukavaa viikon alkua sinulle.oli hyvä tuo kertomasi henkitarina - olen kyllä lukenut tai kuullut samantapaisen kuitenkin toisinpäin. On siis todistettu, etteivät miehet ja naiset ymmärrä (aina) toisiaan - ja se on myös hyväksyttävä.
Muistan, että silloin kun minä erosin niin mieheni sanoi minun aina sanoneen, että "kyllä minä tiedän mitä sinä ajattelet" tai jotain sinne päin. Häntä oli tämä tapa ärsyttänyt (eikä ollut sitä kertonut minulle).Me erottiin - en siis tiennyt mitä hän ajatteli: kaikkiaan olin ollut aika tyhmä. En tiedä olisiko se mitään muuttanut, jos olisin siltä osin ollut viisaampi - ehkä ei.
Tämä sekava juttu oli sitä, että hyvä kun tiedetään, ettei ymmärretä ja ei luulla ymmärtävämme.
- Raimo
Kyllä meitä miehiä on.
Mistä sitä voisi keskustella
esimerkiksi naimisissa olevan kansa.
Ettei tule väärikäsityksiä.
Tai naisenkanssa joka kehuu hakevansa
miesytävää mutta tulee esimerkiksi
jonkinlainen kirjoitusvirhe niin
heti haukutaan että opettele ensiksi
kirjoitamaan.
Sitten saa yleensä odottaa vastauksia
montaviikkoo.
Ja minulla on täällä esimerkiksi
otsikko.
Jälleen niin yksin.
Muistelmia sinusta.
Opetit minua.
ja kaikki nämä on omalla nimelläni
ei nimimerkillä.
Niikuin yleensä tehdään.
Itse täytin juuri 49.- Sarita
Eihän naimisissa olo voi olla kuin merkki otsassa. Minusta
keskustella voi asiallisesti mistä vaan. Aiheitahan on
niin paljon kun haluamme. Eikä kenenkään kirjoittamisen
oikeellisuuteen pidä puuttua....mielestäni arvostelijan
henkistä köyhyyttä. Niin onhan teitä miehiä:)...mutta onko
sellaista joka uskaltaa näyttää myös tunteensa? Ja tykkää
jutella, tanssia ja vaikkapa lähteä lenkille tai hiihtämään.
Minä pidän myös matkustamisesta, mutta yksin ei ole kiva
reissuta. Tälläkin hetkellä tekisi mieli lähteä Lappiin hiihtämään.
Aurinkoista päivää sinulle - Kalevi
Naimisissa oleva mies joka puhuu ja pussaa,ei nipota pienistä,on ihmisen näköinen ja tapainen.
Millaista ystävyyttä olet hakemassa?
salaista seuraa kaiken mukavan merkeissä mitä yhdessä keksitään,luottamuksella?
pistä näppäimistö laulamaan niin katsotaan mitä syntyy,henkilökemiahan sen ratkaisee,ystäviä on niin monenlaisia,kuka sen mitenkin määrittelee? - Sarita
Kalevi kirjoitti:
Naimisissa oleva mies joka puhuu ja pussaa,ei nipota pienistä,on ihmisen näköinen ja tapainen.
Millaista ystävyyttä olet hakemassa?
salaista seuraa kaiken mukavan merkeissä mitä yhdessä keksitään,luottamuksella?
pistä näppäimistö laulamaan niin katsotaan mitä syntyy,henkilökemiahan sen ratkaisee,ystäviä on niin monenlaisia,kuka sen mitenkin määrittelee?Tälläisiä kivoja juttukavereita olen hakemassa. Joilta saan hyvä vatauksia ja mielipiteitä. Minusta ei välttämättä salainen seura ratkaise mitään. Hetken tuttavuudet ei kiinnosta, vaan aidon ihmisen seura vaikka näin kirjoitellen.
- jere
Heippa! Pulma mulla samanmoinen,liikun
paljon yksin lähinnä suviaikaan moottoripyörällä ja olen saanut miellyttäviä kokemuksia matkaillessa.
Yhteinen tekijä on se että olen myöskin aviksessa,ja työni luonteen vuoksi minulla on vapa-aikaa on
aika mukavasti,niin kun viikonloput ja
illat.Ikää mulla myös n.50 ja terve kun pukki.Eräillä foorumeillä kysellyt jotta matka seuraa viikon lopuiksi päristellen, niin on pidetty pilkkana.En ymmärrä?Ollaanko sitä niin
epäluuloisia että homma ei muka onnistuisi,jos todella haluaisi yrittää.Olen lähtenyt sitä että kulut puolix ja sillä OK.Mitenkä tästä eteen päin?- Sarita
Kiva huomioida että löytyy saman henkinen ihminen. Varmasti mahtavaa viettää aikaa pyöräillen. Olet todennäköisesti kierrellyt Suomea ristiin rastiin ja nähnyt mahtavia maisemia ja paikkoja. Sinun harrastus vaatii varmaankin omanlaista luonnetta ja huumorintajua. Minulle moottoripyöräily on aivan uutta. En ole koskaan ollut edes kyydissä....uskoisin kyllä että hauskaa olisi. Minä tykkään esm. kaydä Lapissa patikoimassa tai talvella hiihtämässä laskettelusta en ymmärrä mitään...eli olen kokeillut ja jostain syystä olin aina "pepullani". Kesäisin minulle fillari on kova sana:)...pyöräilen aika paljon ja tykkään olla mökillä.
- jere
Heippa!
Luonnossa liikkuminen on myös lähellä sydäntäni johon liittyy olennaisena
osana riistanhoito ja metsästys(pien-
ja suur-riista).Muuna liikunnallisina
lajeina kesällä rullaluistelu ja kuin myös pyöräily.Työmatkani on niin lyhyt
että talvisin kävellen ja fillarilla
suvisin,oliko se sitä hyötyliikuntaa?
Konepyörällä tulee ajettua noin 20-25 tuhatta km/suvi joten siinä tulee suo-
menmaata kierrttyä.Pohjois-suomessa käyn ani harvoin,viihdyn paremmin itä-
suomessa jossa on myös hyvät puitteet erästelyyn niin kuin vaelteluun yms.
Prätkällä tykkään myös matkata ruot-sissa ja tanskassa.Ensikesän tavoit-teena käydä ylittämässä Malmön-ja köpiksen välinnen uusi silta.Tiedä sitä sitten.Motoristin kevätkausi al-
MP-messuista hesassa 2-4.o2,käydään tsekkaamassa uutuudet ja nädään tut-uja,sydänalassa ensinmäiset lesken-ledet alkaa työntyä esiin.Kun asuu länsi suomessa on toivoa että kesä tulee aikaisin ja ajoissa.Olen nuoruus vuoteni viettänyt keski-suomessa,suhteellisen lähellä isoa laskettelukeskusta joten kaikia suk-si lajeja on tullut harrastettua.
Eipä tällä kertaa muuta kun kir-joitellaan.- Sarita
Sinulla on tosi hyviä harrastuksia. Metsästys on varmaan kivaa ken siitä pitää. Itse en metsästä, mutta tuttua toki meilläkin, niin kuin myös kalastus. Itä-Suomessa on todella hienoja paikkoja harrastaa vaikka molempia. Hiihtäminen on todella kivaa ja nyt siihen on taas mahdollisuus. Käyn päivittäin töitten jälkeen hiihtämässä sellaisen 12 km lenkin. Samoin minulla on lyhyt työmatka joka taittuu helposti kävellen. Vaikutta että moottoripyöräily on sinulle tärkeä asia ja nautit siitä....hienoa.
- jere
Sarita kirjoitti:
Sinulla on tosi hyviä harrastuksia. Metsästys on varmaan kivaa ken siitä pitää. Itse en metsästä, mutta tuttua toki meilläkin, niin kuin myös kalastus. Itä-Suomessa on todella hienoja paikkoja harrastaa vaikka molempia. Hiihtäminen on todella kivaa ja nyt siihen on taas mahdollisuus. Käyn päivittäin töitten jälkeen hiihtämässä sellaisen 12 km lenkin. Samoin minulla on lyhyt työmatka joka taittuu helposti kävellen. Vaikutta että moottoripyöräily on sinulle tärkeä asia ja nautit siitä....hienoa.
Niin kun sanottu jotkut harrastukset vievät sielun ja loput jää muille tai
muuhun.Olen sortunut tähän,minut ja
maallisuuden erottaa vain hautaustoi-
misto mutta sen suon itselleni.Tulin juuri metsältä ja saimme haavakon pois,oli naapurilla sattunut pieni
klaussi.Olipa tämä synkkä aloitus,tai sinne päin.Onko Sarita feministi vai maskuliini,se tässsä nyt tuli enstex
mieleen,kerrro mulle.Jatkoa odotellen - Sarita
jere kirjoitti:
Niin kun sanottu jotkut harrastukset vievät sielun ja loput jää muille tai
muuhun.Olen sortunut tähän,minut ja
maallisuuden erottaa vain hautaustoi-
misto mutta sen suon itselleni.Tulin juuri metsältä ja saimme haavakon pois,oli naapurilla sattunut pieni
klaussi.Olipa tämä synkkä aloitus,tai sinne päin.Onko Sarita feministi vai maskuliini,se tässsä nyt tuli enstex
mieleen,kerrro mulle.Jatkoa odotellenEn ole feministi:)...mutta tasapuolisuutta ja oikeudenmukaisuutta kyllä haluan, niin itselleni kuin toisillekkin. Lauantaina oli varmaan sielläkin hieno ilma olla metsällä. Itse olin hiihtämässä ja nautin upeista maisemista. Eilen sain itseni vasta liikkeelle illalla, mutta tuli käveltyä kyllä yli tunnin lenkki. Nyt olen sitten työpaikalla ja pitäisi aloittaa varmaankin ahertamaan. Minulla on mahtava työpaikka siinä suhteessa, että voin aamusta tulla 6 - 9 välillä töihin ja lähteä kotiin 15 - 19 välillä. Olen aamuvirkku ja sillä tykkään tulla töihin ajoissa ja lähteä pois vaikka jo klo 15. Illasta kerkeää harrastamaan kaikkea kivaa. Hyvää viikon alkua sinulle.
- masa
sitä voi keskustella
minä olen onnellinen mies
ohjeita riittää toisillekin
mutta jos mykkäkoulu alkaa
pitää vähitellen kääntää se
sovuksi
esim. pesee toisen sukat
tai tekee jotakin lohduttavaa
miehiä on helppo vedättää
sitten voi ostaa kukkia
keittää kahvit
miehet jurottavat aikansa
mutta sulavat helposti
ne on pikkupoikia- Sarita
Sinä onnellinen mies, kiva kun ajattelet ja toimit noin. Meillä ei kyllä mykkäkoulu miehen osalta lopu noin helposti. Hän on siinä erittäin taitava, sitä on joskus kestänyt jopa kuukauden. Silti en anna asian häiritä kamalasti itseäni kun olen puolestani tehnyt voitavani. Ajattelen että hänenkin olisi aika kasvaa henkisesti. Luonnetta minustakin löytyy ja olen päättänyt elää elämääni tavallani. Ei nainen jaksa aina olla periksi antava osapuoli, jos toinen ei tule edes puoliksi vastaan. Olen päättänyt avata silmäni ja ruveta elämään. Mahtavaa on ollut huomata miten kivoja ihmisiä täälläkin on. Todella helppo vaihtaa ajatuksia.
- jutellaan
Sarita kirjoitti:
Sinä onnellinen mies, kiva kun ajattelet ja toimit noin. Meillä ei kyllä mykkäkoulu miehen osalta lopu noin helposti. Hän on siinä erittäin taitava, sitä on joskus kestänyt jopa kuukauden. Silti en anna asian häiritä kamalasti itseäni kun olen puolestani tehnyt voitavani. Ajattelen että hänenkin olisi aika kasvaa henkisesti. Luonnetta minustakin löytyy ja olen päättänyt elää elämääni tavallani. Ei nainen jaksa aina olla periksi antava osapuoli, jos toinen ei tule edes puoliksi vastaan. Olen päättänyt avata silmäni ja ruveta elämään. Mahtavaa on ollut huomata miten kivoja ihmisiä täälläkin on. Todella helppo vaihtaa ajatuksia.
on sitkeää lajia miehesi mykkäkoulut
jos ei muu auta
pitää ottaa joku työkomennus
vuodeksi toiselta paikkakunnalta
jos ei sekään auta
niin sitten on jo kokemusta
yksin olosta
Muuten Sarita, minä uskoisin siihen,
että pienet maaperää pehmittävät
niksit auttavat kohti lopullista
sulamista. Se on viisas, joka tekee
rauhan elkeitä. - Sarita
jutellaan kirjoitti:
on sitkeää lajia miehesi mykkäkoulut
jos ei muu auta
pitää ottaa joku työkomennus
vuodeksi toiselta paikkakunnalta
jos ei sekään auta
niin sitten on jo kokemusta
yksin olosta
Muuten Sarita, minä uskoisin siihen,
että pienet maaperää pehmittävät
niksit auttavat kohti lopullista
sulamista. Se on viisas, joka tekee
rauhan elkeitä.Olisi varmaan tervettä harkita hakea töitä toiselta paikkakunnalta, jos se olisi mahdollista. En osaa ajatella vaan itseäni, siksi päätös on mahdoton. Meillä on ihana 18 v tytär joka viellä tarvitsee minuakin. Hän etsii paikkaa elämästä ja en halua järkyttää hänen tasapainoaan.
Ne pehmittävät niksit on todella hyvä asia ja myöntää täytyy, että ainahan kaksi tarvitaan eripuraan. Kaiketi tämä on sitä "elämän suolaa" vaikka välillä hieman karkeaa sellaista. - Kalevi
Sarita kirjoitti:
Olisi varmaan tervettä harkita hakea töitä toiselta paikkakunnalta, jos se olisi mahdollista. En osaa ajatella vaan itseäni, siksi päätös on mahdoton. Meillä on ihana 18 v tytär joka viellä tarvitsee minuakin. Hän etsii paikkaa elämästä ja en halua järkyttää hänen tasapainoaan.
Ne pehmittävät niksit on todella hyvä asia ja myöntää täytyy, että ainahan kaksi tarvitaan eripuraan. Kaiketi tämä on sitä "elämän suolaa" vaikka välillä hieman karkeaa sellaista.en lulenut tota keskusteluanne kokonaan,ehk se olisi sieltä selvinnyt mikä siinä teidän suhteessanne pohjimmiltaan hiertää?
vai oletteko te niinsanotusti "kasvaneet"erilleen?
Vieläkö seksi toimii jos keskusteluyhteys on kadonnut,onko sitä muuten ollutkaan koskaan?
tarkoitan sellaista syvällistä keskusteluyhteyttä jossa on päässyt sisälle toisen ajatusmaailmaasta?
Liittonne on ilmeisen pitkä jos tytär on jo 18v?
mitä sä olet yrittänyt tilanteen korjaamiseksi?
onko teillä näitä perinteisiä mustasukkaisuus/alkoholi ongelmia?
Vai onko miehesi vain yksinkertaisesti kyllästynyt sun nipotukseen?
Te naiset kyllä sen taidon hallitsette ja jos mies ei ole selvillä että syyt onkin muualla,se on vai kiertoilmaus siitä että aisiat ei ole mallillaan? - Sarita
Kalevi kirjoitti:
en lulenut tota keskusteluanne kokonaan,ehk se olisi sieltä selvinnyt mikä siinä teidän suhteessanne pohjimmiltaan hiertää?
vai oletteko te niinsanotusti "kasvaneet"erilleen?
Vieläkö seksi toimii jos keskusteluyhteys on kadonnut,onko sitä muuten ollutkaan koskaan?
tarkoitan sellaista syvällistä keskusteluyhteyttä jossa on päässyt sisälle toisen ajatusmaailmaasta?
Liittonne on ilmeisen pitkä jos tytär on jo 18v?
mitä sä olet yrittänyt tilanteen korjaamiseksi?
onko teillä näitä perinteisiä mustasukkaisuus/alkoholi ongelmia?
Vai onko miehesi vain yksinkertaisesti kyllästynyt sun nipotukseen?
Te naiset kyllä sen taidon hallitsette ja jos mies ei ole selvillä että syyt onkin muualla,se on vai kiertoilmaus siitä että aisiat ei ole mallillaan?Olipa tervettä ravistelua toi sinun kirjoituksesi....hyvä. Ei onneksi ole alkoholiongelmaa, ehkä hieman mustasukkaisuutta, mutta ei häiritsevästi. Ongelma on se, että TE miehet ette puhu ettekä pussaa:). Oiskohan asia niin kun miehet vanhenevat niin on helppo ajatella kaikkien asioiden olevan itsestään selvyyksiä? Meillä ainakin jos otan asian puheeksi niin nenä menee vaan enemmän kippuraan. Uskallan sanoa ettei luonteeseeni kuuluu nipotella vaan päin vastoin. Syvälliset keskustelut varmaan auttaisi ja olisin siihen valmis edelleenkin, mutta yksin on vaikea puhua jos toinen on hiljaa. Ehkä tämä on sitten erilleen kasvamista. En toki kuvittelekkaan olevani maailman paras vaimo:)....kukapa meistä täysin virheetön on. Mielestäni seksikin olisi viellä parempaa jos asioista voitaisiin puhua.
Hyvää paivänjatkoa sinulle - Kalevi
Sarita kirjoitti:
Olipa tervettä ravistelua toi sinun kirjoituksesi....hyvä. Ei onneksi ole alkoholiongelmaa, ehkä hieman mustasukkaisuutta, mutta ei häiritsevästi. Ongelma on se, että TE miehet ette puhu ettekä pussaa:). Oiskohan asia niin kun miehet vanhenevat niin on helppo ajatella kaikkien asioiden olevan itsestään selvyyksiä? Meillä ainakin jos otan asian puheeksi niin nenä menee vaan enemmän kippuraan. Uskallan sanoa ettei luonteeseeni kuuluu nipotella vaan päin vastoin. Syvälliset keskustelut varmaan auttaisi ja olisin siihen valmis edelleenkin, mutta yksin on vaikea puhua jos toinen on hiljaa. Ehkä tämä on sitten erilleen kasvamista. En toki kuvittelekkaan olevani maailman paras vaimo:)....kukapa meistä täysin virheetön on. Mielestäni seksikin olisi viellä parempaa jos asioista voitaisiin puhua.
Hyvää paivänjatkoa sinulleÄlä yleistä mä puhun ja pussan silloinkun on aihetta vielä 5 kymppisenäkin,nyt kokeneepana ja viisaampana kun nuorena kollina.
Ei selvinnyt oliko miehesi juro jo naimisiin mennessänne vai tuliko se vasta vanhemmiten.
tämä ei tietysti ole paraspaikka analysoida sitä mistä mikin johtuu,etkä ollut näköjään valmis siihen analusointiin näköjään muutenkaan?
miten olet aikonut jatkossa menetellä pistätkö kantapäät vastakkain kun mitta tulee täyteen?
kummlla sitä mustasukkaisuutta enemmän esiintyy?
Mä olen ollut sen uhrina vousia ja löytänyt siihen keinot pitää se aisoissa,mutta kyllä se aina on läsnä
Vie se miehesi seksikauppaan ja tee siellä valintoja mielesi mukaan?
sillä tuskin te siitäkään olette puhuneet,jos vaikka saisitit siten sen avautumaan ja uutta potkua suhteeseen?
tai ota varamies salainen rakastaja joka helli ja antaa sinulle sen puuttuvan osan?
Sillä tyytyväinen nainen säteilee sitä hehkua ympärilleenkin,eikä miehesi niin pällö voi olla ettei se huomaa sitä,siinä on pakko ryhdistyä ja tehdä valintoja,parisuhdetta pitää ravistella jos solmut ei meinaa aueta muuten? - Elän tässä ja nyt päivä kerral
Kalevi kirjoitti:
Älä yleistä mä puhun ja pussan silloinkun on aihetta vielä 5 kymppisenäkin,nyt kokeneepana ja viisaampana kun nuorena kollina.
Ei selvinnyt oliko miehesi juro jo naimisiin mennessänne vai tuliko se vasta vanhemmiten.
tämä ei tietysti ole paraspaikka analysoida sitä mistä mikin johtuu,etkä ollut näköjään valmis siihen analusointiin näköjään muutenkaan?
miten olet aikonut jatkossa menetellä pistätkö kantapäät vastakkain kun mitta tulee täyteen?
kummlla sitä mustasukkaisuutta enemmän esiintyy?
Mä olen ollut sen uhrina vousia ja löytänyt siihen keinot pitää se aisoissa,mutta kyllä se aina on läsnä
Vie se miehesi seksikauppaan ja tee siellä valintoja mielesi mukaan?
sillä tuskin te siitäkään olette puhuneet,jos vaikka saisitit siten sen avautumaan ja uutta potkua suhteeseen?
tai ota varamies salainen rakastaja joka helli ja antaa sinulle sen puuttuvan osan?
Sillä tyytyväinen nainen säteilee sitä hehkua ympärilleenkin,eikä miehesi niin pällö voi olla ettei se huomaa sitä,siinä on pakko ryhdistyä ja tehdä valintoja,parisuhdetta pitää ravistella jos solmut ei meinaa aueta muuten?Siinä vasta hyvä neuvo, etsi se puuttuva osa suhteesta muualta.
Minä olen niin tehnyt. Tapasin miehen joka suoraan sanoen tanssi itsensä sydämeeni. Hän on kaikkessa vastakohta miehelleni, hän on vapaa mutta minä en.Hän on rakastunut minuun, itse en oikeastaan tiedä enää mitä se rakkaus oikeastaan on, Jos se on ikävää ja kaipuuta toisen luo, halua silittää, halia ja käpertyä toisen kainaloon, outo tunne vatsanpohjassa, kun toisen näkee tai vaikka vain ajattelee toista, niin sitten olen rakastunut.
Olen ollu miehen kanssa kohta 19 vuotta ja olen ns alístettu vaimo, henkisen väkivallan uhri. Jos seksi ei toimi 2 kertaa viikossa niin jo on piru irti.
Olenkin viimeiset 8 vuotta suostunut tuohon touhuun, jotta rauha säilyisi perheessämme. Homma kestää noin 5 min ja mies on tyytyväinen ja rauha maassa, vaikka usein kyselenkin itseltäni, että miksi suostun tähän.
En rakasta miestäni, en suutele, hali enkä muutenkaan silittele. Se puoli minusta on kuollut mitä häneen tulee. En voi kuitenkaan erota lasten takia,koska pari heistä on alle 15 v, en halua että he joutuisivat kärsimään, sillä kaikesta huolimatta elämämme on muuten kunnossa. Minulla on omat harrastukseni ja hänellä omansa.
En tiedä miten tämän toisen miehen kanssa tulee käymään, elän päivän kerrallaan, enkä suunnittele tulevia.
Olen kiitollinen joka hetkestä jotka hänen kanssaan voin viettää.
Nautin päivän pikkuhetkistä, olkoon se sitten vaikka katse, joka kertoo paljon, hymy, silmän isku, pari tanssia jne. Ja mikä pahinta, en tunne edes syyllisyyttä ! Taidan olla todella paha ihminen ??? - Kalevi
Elän tässä ja nyt päivä kerral kirjoitti:
Siinä vasta hyvä neuvo, etsi se puuttuva osa suhteesta muualta.
Minä olen niin tehnyt. Tapasin miehen joka suoraan sanoen tanssi itsensä sydämeeni. Hän on kaikkessa vastakohta miehelleni, hän on vapaa mutta minä en.Hän on rakastunut minuun, itse en oikeastaan tiedä enää mitä se rakkaus oikeastaan on, Jos se on ikävää ja kaipuuta toisen luo, halua silittää, halia ja käpertyä toisen kainaloon, outo tunne vatsanpohjassa, kun toisen näkee tai vaikka vain ajattelee toista, niin sitten olen rakastunut.
Olen ollu miehen kanssa kohta 19 vuotta ja olen ns alístettu vaimo, henkisen väkivallan uhri. Jos seksi ei toimi 2 kertaa viikossa niin jo on piru irti.
Olenkin viimeiset 8 vuotta suostunut tuohon touhuun, jotta rauha säilyisi perheessämme. Homma kestää noin 5 min ja mies on tyytyväinen ja rauha maassa, vaikka usein kyselenkin itseltäni, että miksi suostun tähän.
En rakasta miestäni, en suutele, hali enkä muutenkaan silittele. Se puoli minusta on kuollut mitä häneen tulee. En voi kuitenkaan erota lasten takia,koska pari heistä on alle 15 v, en halua että he joutuisivat kärsimään, sillä kaikesta huolimatta elämämme on muuten kunnossa. Minulla on omat harrastukseni ja hänellä omansa.
En tiedä miten tämän toisen miehen kanssa tulee käymään, elän päivän kerrallaan, enkä suunnittele tulevia.
Olen kiitollinen joka hetkestä jotka hänen kanssaan voin viettää.
Nautin päivän pikkuhetkistä, olkoon se sitten vaikka katse, joka kertoo paljon, hymy, silmän isku, pari tanssia jne. Ja mikä pahinta, en tunne edes syyllisyyttä ! Taidan olla todella paha ihminen ???Oletpa aikamoisessa tilanteessa,mäkin joka ei aivan helposti mene sanattomaksi jäin miettimään mitä uhrauksia ihmiset joutuvat elämässäään tekemään,löytääkseen jokinlaisen tasapainon!
mutta sä et ole tasapainossa itsesi kanssa,kun alistut tohon tilanteeseen ja noin kauan jo,sun teksteistäsi näkyy se,olet kadottanut ilon elämästäsi ja se on suuri menetys.
Tämä sun salainen suhteesi tietysti tuo siihen tasapainoa,mutta sekin tuntuu olevan sinulle ristiriitainen
noi kuvaamasi tuntemukset on kyllä niitä elämän suolaksi sanottuja,mutta sä vähättelet niitä,mitä sun elämäsi olisi ilman sitä,niitä?
Mä olen sanaton.
Entä jos jäät kiinni tuosta salaisesta suhteestasi,varmaan olet sitäkin pohtinut ja kannat siitä siksi huonoa omaatuntoa.
olitko sä niin sinisilmäinen ettet huomannut miehesipiirteitä vai luulitko että sä pystyt muuttamaan hänet,vai naitko rahaa ja paremman elintason aseman?
ps ei sinulla olisi omaa mailiosoitetta? - Maijuli
Kalevi kirjoitti:
Oletpa aikamoisessa tilanteessa,mäkin joka ei aivan helposti mene sanattomaksi jäin miettimään mitä uhrauksia ihmiset joutuvat elämässäään tekemään,löytääkseen jokinlaisen tasapainon!
mutta sä et ole tasapainossa itsesi kanssa,kun alistut tohon tilanteeseen ja noin kauan jo,sun teksteistäsi näkyy se,olet kadottanut ilon elämästäsi ja se on suuri menetys.
Tämä sun salainen suhteesi tietysti tuo siihen tasapainoa,mutta sekin tuntuu olevan sinulle ristiriitainen
noi kuvaamasi tuntemukset on kyllä niitä elämän suolaksi sanottuja,mutta sä vähättelet niitä,mitä sun elämäsi olisi ilman sitä,niitä?
Mä olen sanaton.
Entä jos jäät kiinni tuosta salaisesta suhteestasi,varmaan olet sitäkin pohtinut ja kannat siitä siksi huonoa omaatuntoa.
olitko sä niin sinisilmäinen ettet huomannut miehesipiirteitä vai luulitko että sä pystyt muuttamaan hänet,vai naitko rahaa ja paremman elintason aseman?
ps ei sinulla olisi omaa mailiosoitetta?Ikävä tuottaa pettymus, etten olisi tasapainossa, sillä omasta mielestäni olen hyvinkin tasapainossa. Ja näin sanoisivat kaikki jotka minut tuntevat. Olen erittäin pidetty työympäristössäni, hyvin säilynyt keski-ikäinen, aina iloinen ja muiden kanssa hyvin toimeen tuleva. Toisin sanoen viihdyn työssäni erittäin hyvin.
En nainut rahaa, vaan yhdessä on pesää rakennettu, maksettu veneet, autot ja talot.
Kyllä minulla on oma sähköposti. - kalevi
Maijuli kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymus, etten olisi tasapainossa, sillä omasta mielestäni olen hyvinkin tasapainossa. Ja näin sanoisivat kaikki jotka minut tuntevat. Olen erittäin pidetty työympäristössäni, hyvin säilynyt keski-ikäinen, aina iloinen ja muiden kanssa hyvin toimeen tuleva. Toisin sanoen viihdyn työssäni erittäin hyvin.
En nainut rahaa, vaan yhdessä on pesää rakennettu, maksettu veneet, autot ja talot.
Kyllä minulla on oma sähköposti.No sittenhän kaikki pitäisi olla kunnossa on talot ja tavarat ja salainen rakastaja?
Lapset kasvavat.
Mitä vielä pitäisi olla? - Sarita
Maijuli kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymus, etten olisi tasapainossa, sillä omasta mielestäni olen hyvinkin tasapainossa. Ja näin sanoisivat kaikki jotka minut tuntevat. Olen erittäin pidetty työympäristössäni, hyvin säilynyt keski-ikäinen, aina iloinen ja muiden kanssa hyvin toimeen tuleva. Toisin sanoen viihdyn työssäni erittäin hyvin.
Kyllä minulla on oma sähköposti.Olet hyvin samanlainen ihminen kuin minä. Aivan kuin lukisin omia ajatuksiani, sillä erolla että olet rohkeampi ihminen. Iloa sinun elämääsi.
- Maijuli
Sarita kirjoitti:
Olet hyvin samanlainen ihminen kuin minä. Aivan kuin lukisin omia ajatuksiani, sillä erolla että olet rohkeampi ihminen. Iloa sinun elämääsi.
Kiitos toivotuksestasi. Sitä iloa elämääni minä yritänkin hakea joka päivä, kaikista pikku asioista.
Minä kaipasin niin kauan tunnetta, joka alkaa varpaista ja valloittaa koko "kropan", Ja kun sitten aloin tuntea näitä tunteita erään ihmisen läheisyydessä, ajattelin että antaa mennä, sillä kaikki mitä väillämme tapahtui tuntui oikealta itseäni kohtaan. Enkä kadu. Sillä oli mukava huomata, että minullakin tälläisia tunteita vielä oli.
- Raimo
Miksi katsoit minua silmiin.
Miksi pidit minua kädestä kiini.
Kuin pieni lapsi äidistään.
Miksi suutelit minua hellästi.
Mitä ajatelit tuoloin suudellessasi.
Miksi annoit minun tuntea ihosi lämmön.
Mitä ajatelit tuona hetkenä.
Mitä sulta sain.
Rikki revityn sydämen.
Verille raastetun sielun.
Tyhjän huoneen.
Tyhjän vuoteen.
Levottomia päiviä.
Levottomia päiviä.
Tutuuko tutulta.
Minulle ainakin.- Sarita
Kyllä tuntuu tutulta.....mutta silti
yritän ajatella näin:
Unohda pilviset päivät,
mutta älä aurinkoisia tunteja.
Unohda hetket ikävät,
mutta älä hetkiä voitettuja.
Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia.
Unohda epäonni joka täytyi kohdata,
mutta älä aikaa jolloin onni alkoi potkia.
Unohda päivät jotka olet ollut yksin,
mutta älä kohtaamaasi hymyilevää kulkijaa.
Unohda suunnitelmat jotka eivät toteutuneet,
mutta älä koskaan unohda kantaa mielessäsi unelmaa. - Raimo
Sarita kirjoitti:
Kyllä tuntuu tutulta.....mutta silti
yritän ajatella näin:
Unohda pilviset päivät,
mutta älä aurinkoisia tunteja.
Unohda hetket ikävät,
mutta älä hetkiä voitettuja.
Unohda virheet joita ei voi korjata,
mutta älä erehdysten tuomaa oppia.
Unohda epäonni joka täytyi kohdata,
mutta älä aikaa jolloin onni alkoi potkia.
Unohda päivät jotka olet ollut yksin,
mutta älä kohtaamaasi hymyilevää kulkijaa.
Unohda suunnitelmat jotka eivät toteutuneet,
mutta älä koskaan unohda kantaa mielessäsi unelmaa.Kirjoitan sinulle pienen runon
jos se helpotaa sinun elämääsi
Ja kun luet niin lue niin kuin miehesi
olisi sen kirjoitanut.
Mikä olikaan tuo päivä kun sinut
näin.
Taivas oli sinene ei pilvenhataraa.
Aurinko paistoi.
Linnnut lauloi omia laulujaan.
Tuulikinse soiti omaa sävelmäänsä.
Sinä saavuit.
Tukkasi hulmusi tuulessa.
Silmäsi loistivat kuin tähdet.
Ylläsi oli valkoinen pitsipusero.
Ylläsi oli myös valkoinen vekkihame.
Jalassasi oli valkoiset kenkät
Olit kuin enkeli taivaalta.
Kasvosi olivat kuin viatoman lapsen
kasvot.
Silmissäsi ei ollut kyyneleitä.
Huulesi olit ihanan pehmeät.
Äänesi solisi kuin virtaava puro hiljaa.
Sinä kävelit kuin viaton karitsa
joka kirmaa ruohikolla.
Ja kun sain sinut syliini.
Tunsin kuinka sydämmesi sykki onnesta.
- alaikäinen 45+:aan
Minulla on pari kolme ystävää. Heidän muuttuminen tutuista ystäviksi on kestänyt luokkaa 5 vuotta, ennenkuin on alkanut tuntumaan ns. ystävyydeltä. Ystävän ja tutun eron huomaa (mielestäni) siitä, voiko puhua hankalia tai arkaluontoisia asioita ... ja sen jotenkin tuntee. Joten pitäkää kiinni uudehkoista tuttavistanne, joistakin heistä tulee ystäviä.
Toinen asia on joskus kun tuntuu yksinäiseltä ja kävelee ulkona. Edessä saattaa olla suuri kerrostalo, jossa piisaa rappuja A:sta H:hon ja melkein joka ikkunassa on valot. Mietin, että onkohan talokompleksissa paljonkin yksinäisiä tai jonkinlaista seuraa kaipaavia. Sitten iskee mieletön ajatus päähän: miten ihmeessä voi olla kerrostalo (=keskimääräistä paljon enemmän ihmisiä oleva tila maailmassa) ja sen sisällä yksinäisiä, joiden lähellä on keskimäärin paljon enemmän ihmisiä kuin esim. maaseudulla? Tämä joskus mietityttää.- Lin J. Tan
Kun jumala loi helvetin, hän antoi ihmisten alkaa rakentaa kaupunkeja.Mitä korkaeampia taloja ja mitä suurempia kaupunkeja sitä parempi.
- kaivuri
kaivetaanhan vanaha keskustelu esille, kun ei ne uuvet oo mistään kotosi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2175604SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784539Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.803298SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2412740Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1372513Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1271862Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2441427Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491015Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall28928- 62926