näin sitten vaan kävi.....

emmi

Oli myöhäinen perjantai ilta.Olin kävelemässä kotiin päin.Minua vastaan tuli auto se ajoi ensi ohi ihan mutta yhtäkkiä se jarutti ja peruutti luokseni.Ajaja oli noin 40 vuotias mies hän kysyi että haluaisinko kyydin.Sanoin että ei kiitos tästä on enää vähän matkaa kotiini.Mutta mies sanoi että minun olisi pakko tulla autoon.Sanoin että en nyt tiiä pitäiskö ja silloin mies kiskaisi minut istumaan taakse hän käski minun olla ihan hiljaa muuten hän sitoisi minun suuni kiinni.Mies ajoi syrjäiselle hiekkatielle ja sanoi että parin kilometrin päässä olisi hänen talonsa.Mies pysäiköi autonsa talon eteen ja käski minun tulla mukaan.Menimme sisälle ja mies sanoi että voisin heittää vaatteeni naulakkoon.Mies kysyi että haluaisinko mitään syötävää ja vastasin että voisin ottaa vaikka leipää.Mies kutsui minut ruoka pöydän luo ja kysyi minulta kaikenlaista.Kysyin miehen nimeä ja hän esitteli itsensä Olliksi.Kun olimme syöneet tarkastelin vähän tarkemmin hänen asuntoaan huomasin ettei hän ollut mikään köyhäkään.Mies sanoi että eiköhän ruveta itse asiaan.Hän kysyi nimeäni ja esittelin itseni Jonnaksi.Mies kysyi että olenko tehnyt ikinä seksiä.Ihmettelin että miksi hän tuollaista kysyy olenhan jo 19 vuotta.Mies ohjasi minut makuu huoneen puolelle ja laittoi oven lukkoon.Hän tuli luokseni ja riisui minut pyristelin vastaan muttta en voinut mitään 40 vuotiaalle ukonköriläälle.Hän sitoi minut kiinni sänkyyn ja riisuintui itsekkin kokonaan.Hän rupesi kovakouraisesti runkkaamaan minua.Näin hänen valtavan peniksensä ja olin ihan kiimassa.Pyysin häneltä että voisinko ottaa suihin ja hän suostui.Teimme vaikka mitä kivaa ja nyt meillä on 2 vuotias poika.Rakastamme toisiamme.

4

12058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksipommi

      Toi tosi hyvä.Tiesitsä muuten että sä olit pistänyt ton tarinan väärälle paikalle.Täällä on vaan lääkäri juttuja eikä toi sun tarinas ollut lääkäri juttu.Mutta mitä se haittaa hyvä toi kumminkin oli.Paitsi jos se mies ei sitten ollut lääkäri..Mutta ihan sama heippa..Hei voitasko muuten ruveta kirjoittelemaan tässä on mun sähköposti osoite: s.u.s.i.t.y.t.t.ö

    • hohhoijaa

      typerä, huono juttu väärällä palstalla.

      • Böö

        just mikä tarina... ja viel vääräl palstal... älä kirjota enää!


      • huora
        Böö kirjoitti:

        just mikä tarina... ja viel vääräl palstal... älä kirjota enää!

        äläsä noista KATEELLISISTA välitä!!!!
        toivotavasti oot onnellinen, ja.... ONNEA!!!!! ja... ´KIRJOTALISÄÄÄÄ...!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe