Vuokraan 33,5 m2 ,siisti,lasitettu parveke,keittiö rempattu,Mansikkala.
vuokraan
11
619
Vastaukset
- Memmuli
mitäs pyydät vuokraa? ..mä oon just imatralta ettimässä kämppää.. muuttasin 1.4..
- arttu
350€ (1.3 lähtien)
- Memmuli
arttu kirjoitti:
350€ (1.3 lähtien)
kuullostas hyvältä muuten muttakun mä en pääse muuttamaan vasta kun 1.4. kun asun toisella paikkakunnalla ja täällä on vielä asioita hoidettavana.. hitto :) ...kuullostas just semmoselta kämpältä mitä oon hakenu...
- arttu
Memmuli kirjoitti:
kuullostas hyvältä muuten muttakun mä en pääse muuttamaan vasta kun 1.4. kun asun toisella paikkakunnalla ja täällä on vielä asioita hoidettavana.. hitto :) ...kuullostas just semmoselta kämpältä mitä oon hakenu...
Maaliskuun voi pitää tyhjänäkin......ja jos olet
sopiva vuokralainen maksusta voidaan sopia. - asiaaaa
arttu kirjoitti:
Maaliskuun voi pitää tyhjänäkin......ja jos olet
sopiva vuokralainen maksusta voidaan sopia.Eli maksun voi suorittaa luonnossa,eli ei rahana vaan lihana...Jeah!!
- arttu
asiaaaa kirjoitti:
Eli maksun voi suorittaa luonnossa,eli ei rahana vaan lihana...Jeah!!
Taas sitä samaa p:tä kuten tavallisesti- olen
muuten naispuolinen. No, kokeiltu tämäkin :eli -ei näille sivuille kannata asiaa kirjoittaa. - Memmu
arttu kirjoitti:
muuten naispuolinen. No, kokeiltu tämäkin :eli -ei näille sivuille kannata asiaa kirjoittaa.[email protected] olis mun sähköpostiosote.. mitenkäs muuten kun mulla on koira (hiljanen sellanen..) no mutta kirjota vaikka mailia..?
- arttu
Memmu kirjoitti:
[email protected] olis mun sähköpostiosote.. mitenkäs muuten kun mulla on koira (hiljanen sellanen..) no mutta kirjota vaikka mailia..?
Nyt en ehdi , mutta kun tulen töistä( maybe after
7) - helen
arttu kirjoitti:
Nyt en ehdi , mutta kun tulen töistä( maybe after
7)Imatrankosken keskustasta-tahtoisi vuokralle kesän ajaksi yksiön tai vastaavan(halpa)!Lähinnä sitä varten kun kesällä ei oikein sukulaisten luona viitti majailla ja hotelli tulee kalliiksi...
- asiaaaa
arttu kirjoitti:
muuten naispuolinen. No, kokeiltu tämäkin :eli -ei näille sivuille kannata asiaa kirjoittaa.No anteeksi jos erehdyin,jostain syystä nimimerkkisi vaikuttaa varsin miehiseltä.
Ja tuskin keskustelukanavat ovat oikeita paikkoja asunnon vuokraamiseen. - arttu
asiaaaa kirjoitti:
No anteeksi jos erehdyin,jostain syystä nimimerkkisi vaikuttaa varsin miehiseltä.
Ja tuskin keskustelukanavat ovat oikeita paikkoja asunnon vuokraamiseen.Missäs niin sanotaan? Onnistui sitä paitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1434635Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k903392Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa
Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/451819- 1061648
- 901499
- 1051009
Belfastissa persujen otteet
Joku tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut tuhoavat syyttömien kansalaisten omaisuutta. Persuilla on ihmeellinen30943Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka23898- 74854
- 46820