Olen ukko vielä työelämässä, ja
haluan tehdä itsenäisiä päätöksiä
oman elämäni suhteen. "Tyttökaverini"
antaa ymmärtää, että minun pitäisi
mennä pillin mukaan.
Mikä neuvoksi?
Ukon ongelma
9
755
Vastaukset
- jess
elä omaa elämääsi,jos ei kyyti kelpaa niin,se on moro.
- jussi
on kiinteelihainen
ja sinä jo elähtänyt
niin pitele lankakerää
kun se neuloo
ja ole oikein mieliksi
ei niitä räjähtäneet
ukot aina tiukkoja
tyttöjä saa
pantavikseen
ainakin ne oikuttelee
ukolle, kun tämä
vain haisee
piereskelee
ja röyhtäilee- terveisin M
jokaisella on oikeus omaan elämään,,vaikka toisen kanssa asuisikin,ei ketään voi oman mielensä mukaan pomputella,,,,jutelkaa,,
jussille:kyllä te osa miehistä ossaatte sit olla sikoja !!!!!!! - yx ukko
terveisin M kirjoitti:
jokaisella on oikeus omaan elämään,,vaikka toisen kanssa asuisikin,ei ketään voi oman mielensä mukaan pomputella,,,,jutelkaa,,
jussille:kyllä te osa miehistä ossaatte sit olla sikoja !!!!!!!Kiitos myötämielisestä kannanotosta.
Olet oikeilla linjoilla.
- Yx akka
Jokainen tekee aina itse omat päätökset. Mistä ne vaikuttimet tulee on sitten eri juttu. Mutta jos joku puhaltelee pilliään jatkuvasti niin voipi olla että rupiaa ahistaa... Happea pitää saada keuhkoihin.
- M
mietippäs mitä elämältäsi haluat sillä täällä ollaan vain käymässä ja siitä pitäisi vielä osata nauttiakkin, siis miksi elää siten et olo hankalalta tuntuu,,,jokainen niin erilainen on,,,kannattaa miettiä,,,niin minäkin olen tehnyt ja joskus joutuu tekemään kipeitäkin ratkaisuja,, huominen voi kuitenkin olla aina parempi kun tämä päivä
- Yx Ukko
Sitähän tässä juuri kysytään.
Tiedän jotakin tavotteita,mutta haluaisin päästä niihin ilman suurempia periaateriitoja.
- =oD
niinkuin tyttö määrää
ne on oikullisia
saattavat pistää
sinut selibaattiin
jos et tottele
rahaa anna paljon
ostele autoja ja
timantteja
kyllä se siitä - M
eihän valmista vastausta ole kellään sulle annettavaksi,, mieti kumman mieluummin teet tanssitko toisen pillin mukaan vaiko elän nautittavaa elämää,,, itse sun ne ratkaisut on tehtävä joko kaverisi kanssa yhdessä tai sit ihan yksin,,,,eikä kaikkia naisia pidetä ns. rauhallisina millään koruilla ym.mitä rahalla saa,,aikuisiahan olette kait osaatte juttelun taidon vaiko vain riitelyn hallitsette???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2124889Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html234024Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2313817Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1343072Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1583034Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis632952Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162681Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos652560Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852345En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132155