Olen ukko vielä työelämässä, ja
haluan tehdä itsenäisiä päätöksiä
oman elämäni suhteen. "Tyttökaverini"
antaa ymmärtää, että minun pitäisi
mennä pillin mukaan.
Mikä neuvoksi?
Ukon ongelma
9
757
Vastaukset
- jess
elä omaa elämääsi,jos ei kyyti kelpaa niin,se on moro.
- jussi
on kiinteelihainen
ja sinä jo elähtänyt
niin pitele lankakerää
kun se neuloo
ja ole oikein mieliksi
ei niitä räjähtäneet
ukot aina tiukkoja
tyttöjä saa
pantavikseen
ainakin ne oikuttelee
ukolle, kun tämä
vain haisee
piereskelee
ja röyhtäilee- terveisin M
jokaisella on oikeus omaan elämään,,vaikka toisen kanssa asuisikin,ei ketään voi oman mielensä mukaan pomputella,,,,jutelkaa,,
jussille:kyllä te osa miehistä ossaatte sit olla sikoja !!!!!!! - yx ukko
terveisin M kirjoitti:
jokaisella on oikeus omaan elämään,,vaikka toisen kanssa asuisikin,ei ketään voi oman mielensä mukaan pomputella,,,,jutelkaa,,
jussille:kyllä te osa miehistä ossaatte sit olla sikoja !!!!!!!Kiitos myötämielisestä kannanotosta.
Olet oikeilla linjoilla.
- Yx akka
Jokainen tekee aina itse omat päätökset. Mistä ne vaikuttimet tulee on sitten eri juttu. Mutta jos joku puhaltelee pilliään jatkuvasti niin voipi olla että rupiaa ahistaa... Happea pitää saada keuhkoihin.
- M
mietippäs mitä elämältäsi haluat sillä täällä ollaan vain käymässä ja siitä pitäisi vielä osata nauttiakkin, siis miksi elää siten et olo hankalalta tuntuu,,,jokainen niin erilainen on,,,kannattaa miettiä,,,niin minäkin olen tehnyt ja joskus joutuu tekemään kipeitäkin ratkaisuja,, huominen voi kuitenkin olla aina parempi kun tämä päivä
- Yx Ukko
Sitähän tässä juuri kysytään.
Tiedän jotakin tavotteita,mutta haluaisin päästä niihin ilman suurempia periaateriitoja.
- =oD
niinkuin tyttö määrää
ne on oikullisia
saattavat pistää
sinut selibaattiin
jos et tottele
rahaa anna paljon
ostele autoja ja
timantteja
kyllä se siitä - M
eihän valmista vastausta ole kellään sulle annettavaksi,, mieti kumman mieluummin teet tanssitko toisen pillin mukaan vaiko elän nautittavaa elämää,,, itse sun ne ratkaisut on tehtävä joko kaverisi kanssa yhdessä tai sit ihan yksin,,,,eikä kaikkia naisia pidetä ns. rauhallisina millään koruilla ym.mitä rahalla saa,,aikuisiahan olette kait osaatte juttelun taidon vaiko vain riitelyn hallitsette???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak544042Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka333069- 352688
- 331926
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4891578- 521504
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode451422- 411330
- 691267
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171216