Kuuma kesäpäivä

Gemini

Jo aamulla herätessäni tunsin oudon poltteen sisälläni. Toki olin jo jonkin aikaa viettänyt tahatonta selibaattia...

Puin päälleni mustat caprihousut, koska näytin niissä kuulemma seksikkäältä ja niiden seuraksi valkoisen t-paidan joka korosti kivasti rusketustani. Lähdin kaupungille katselemaan ihmisiä ja huomasin miesten katseista, että minussa oli sinä päivänä jotain erityisen kiinnostavaa.

Yritin etsiä terassin, jossa olisi paljon ihmisiä, vaikka olikin vasta aamupäivä, ja löysinkin sellaisen. Hain kylmän lonkeron sisältä ja istuuduin nurkkapöytään, johon aurinko porotti ihanasti. Juomaa nautiskellessani huomasin kiinnostavan näköisen miehen tulevan terassille drinkki kädessään ja aurinkoinen hymy kasvoillaan. Voih, olen heikkona hymyileviin miehiin! Yritin tavoitella miehen katsetta ja silmiemme kohdatessa väläytin hänelle ujon hymyn. Mies lähti kävelemään pöytääni kohti ja minua alkoi hermostuttamaan. Siitä oli aikaa, kun viimeksi tein tuttavuutta vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Juttelimme niitä näitä hetken aikaa ja flirttailimme siinä ohessa. Mies ehdotti, että lähtisin hänen luokseen drinkille. Itsesuojeluvaistoni ei luultavasti pelannut, sillä lähdin tuon komean miehen mukaan. Kävelimme hänen kotiinsa eikä matka tuntunut ollenkaan pitkältä kun mukavia juttuja riitti. Vähän ennen kuin käännyimme erään rivitaloyhtiön pihaan, mies yllättäen pysähtyi ja sanoi: Anteeksi, mutta minusta ei ole koskaan ennen tuntunut tällaiselta. Näin onnelliselta, vastatapaamani ihmisen kanssa varsinkaan! Vaikutat mielenkiintoiselta ja ihanalta naiselta" Olin imarreltu. Yleensä tuollaiset miehet kuin hän oli, eivät katsoneetkaan minuun päin. Sitten suutelimme... Hellästi ja varovasti. Tunsin kuuman poltteen sisälläni ja tuntui kuin olisin löytänyt Sen Oikean. Yritin miettiä että olinko humalassa kun tuollaisia mietin, mutta totesin ottaneeni vain pari lonkeroa, joten se oli mahdotonta.

Miehen asunnolle päästyämme hän johdatti minut takapihan terassille. Hän kantoi sinne stereonsa ja laittoi taustalle hiljaa soimaan jonkin kauniin laulun. Joimme ihanan makeita, punaisia drinkkejä muutaman ja kuin huomaamatta lähetyimme koko ajan toisiamme.

Mies laski yhtäkkiä kesken juttelun käden reidelleni ja pysähtyi katsomaan silmiäni. Hän vakavoitui ja pelästyin jo, että hän sanoisi jotain ikävää. Pelko oli turha, sillä hän otti kädestäni kiinni ja kuljetti minut makuuhuoneeseen...

Varovasti hän kaatoi minut sängylle ja jäi itse katselemaan minua seisaaltaan. "Olet kaunis" Hän sanoi. Olin hieman jännittynyt drinkeistä huolimatta, mutta se tunne katosi, kun mies tuli viereeni ja alkoi suutelemaan minua; ensin hellästi ja sitten vaativammin. Huokailin tahattomasti ja aloin kostua. Mies näykki kaulaani ja niskaani ja olin jo aivan hänen vallassaan. Hän alkoi riisumaan minua hitaasti eikä jättänyt suutelematta yhtään pientäkään palasta ihoa, jota kankaan alta paljastui.

Vihdoin aloin ymmärtämään missä mennään ja aloin olemaan aktiivisempi. Riisuin miestä samalla, kun hän hyväili minua joka puolelta ja en meinannut malttaa odottaa, että saisin hänet sisääni. Sanoin sen hänelle ja hän vastasi kauniilla hymyllä ja suudelmalla.

Kun olimme molemmat alasti, hän laskeutui jalkojeni väliin ja alkoi näykkimään varovasti sisäreisiäni. Kukaan ei koskaan ennen ollut tehnyt minulle niin ja yllätyin miten ihanalta ja kiihottavalta se tuntui. Seuraavaksi hän siistyi häpyhuulilleni ja niiltä todella herkälle klitorikselleni. Voihkin ja ynisin, kun hänen pehmeä kielensä lipoi herkintä kohtaani. Upotin sormeni hänen hiuksiinsa ja painoin hänen päätään tiukemmin klitoristani vasten. Tuntui ihanalta! Mies oli kärsivällinen. Minulla oli aina ollut ongelmia orgasmin kanssa, mutta mies ei antanut periksi vaan nuoli minua ihana ilme kasvoillaan lähes tunnin. Lopuksi en voinut enää mitenkään vastustella ja sain kun sainkin ihanan, koko vartalossa tuntuvan orgasmin.

Mies hymyili minulle jälleen kauniisti, kun olin saanut ajatukseni kasaan laukeamisen jäljiltä. Hän kysyi olinko väsynyt ja kieltäydyin, koska jalkovälissäni poltti yhä sama tunne: halusin hänet sisääni! Ensin kuitenkin halusin maistaa tuota edelleen kivikovana seisovaa elintä.

Pyöritin ensin kieltäni kalun päässä hitaasti ja ihan yhtäkkiä upotin peniksen syvälle suuhuni. Mies huokaisi äänekkäästi ja hänen silmät painuivat puoliumpeen. Imin ja nuolin tuota valloittavaa kalua, kunnes mies pyysi minua lopettamaan. Hän halusi omien sanojensa mukaan panna minua kunnolla. Hän pyysi anteeksi rivoja sanojaan, mutta hän oli kuulemma niin kiihoittunut ettei pystynyt pidättelemään itseään. Minua ei rivot jutut haitanneet, olin aina haaveillut että joku kuiskailisi tuhmia korvaani rakastellessaan minua. En kuitenkaan uskaltanut sanoa itä miehelle. Toiveeni kuitenkin toteutui, kun mies halusi painua minuun takaapäin ja työntyessään minuun hän huokaili: ihana pillu... anna kun nussin ihanaa reikääsi.. haluatko että panen rajusti... Olin niin kiihkoissani, että tulin heti kun hän alkoi kiihdyttämään vauhtiaan! Kiimani oli niin suuri, etten tarvinnut lepoa orgasmin jälkeen vaan janosin lisää! Mies työnteli penistään minuun varmoin ottein ja murisi nautinnosta... Tuntui jumalaiselta!

Yhtäkkiä mies hiljensi vauhtiaan, lopetti ja käänsi minut selälleni. Sitten hän nosti jalkani olkapäilleen. Mmmmhh... Ihanaa... Mies kertoi, ettei pysty kauaa pidättelemään tässä asennossa. Tuntui kuulemma liian hyvältä. Mies työnteli hetken aikaa, mutta halusikin sitten vaihtaa taas asentoa. Hän laittoi minut vatsalleni sängylle parin tyynyn päälle, laittoi etusormensa klitorikselleni ja työntyi sisälleni. Mies ei pystynyt enää hillitsemään itseään kun pilluni alkoi sykähdellä hänen sormensa ja kalunsa yhteisvaikutuksesta. Hän työnsi kullinsa muutaman kerran rajusti sisälleni aiheuttaen minulle jälleen orgasmin ja sen jälkeen hän tuli itse karjahtaen lujaa... Olin täysin tyydytetty.

Romanssi ei jäänyt yhteen päivään. Seurustelemme edelleen ja nautimme toisistamme...

3

4529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipsa

      tosi loistava novelli,kirjota ihmeessä lisää :)

      • mariamarjaana

        huono


      • Caro
        mariamarjaana kirjoitti:

        huono

        was it bad? I think it was worth of A-, which is good.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe