Löytyisiköhän mistään Weke katiskaan vähän mittoja/piirustuksia/kuvia?
Weke katiska
5
14506
Vastaukset
- mallintaja
Heippa! kyselit Veke katiskan mallia. Muistan kuinka naapurin isäntä kertoi hyvän katiskamallin salaisuuden. Saunan lauteelta kopioi vaimonsa istuinkuvan pienentäen vähän nielua. Kertoi että pyytää kuin punaisen talon tytöt.
- Teemu
Wekellä Päijänteestä lauantain ja sunnuntain välinen yö (15 tuntia) 110 kpl:tta mateita.
Ei puheet WEKE:n kalastavuudesta ihan pötypuhetta ole.- rok
Jossain lehdessä sen ohjeet oli joskus, en muista mikä lehti. Mulla on siitä valokopio. Olen pari katiskaa niillä piirustuksilla tehnyt.
- Kipeä käsi
rok kirjoitti:
Jossain lehdessä sen ohjeet oli joskus, en muista mikä lehti. Mulla on siitä valokopio. Olen pari katiskaa niillä piirustuksilla tehnyt.
Millä lailla teette katiskan rungon? Ihan vaan 4 mm kuumasinkitystä taittelemalla. Mulla meinaa mennä usko että saa siistin syntymään pelkillä voimapihdeillä. Onko kenelläkään vinkkejä langan taitteluun? Helpottaisi katiskan värkkäämistä.
- viki.2
Kipeä käsi kirjoitti:
Millä lailla teette katiskan rungon? Ihan vaan 4 mm kuumasinkitystä taittelemalla. Mulla meinaa mennä usko että saa siistin syntymään pelkillä voimapihdeillä. Onko kenelläkään vinkkejä langan taitteluun? Helpottaisi katiskan värkkäämistä.
Vai on täälä kisa kuin saa paremman katiskan mallin,isä sano jos istutat kylän naisia lauteulle mut no onkin jippo eise oman eukon malli olekaan paras,,kato sellanen malli jossa on juohevat sisän menopaikat,,tuolla seinällä on sopiva ja tehokas sapluuna kyliltä isukki toi joskus vaan poika teki puusta sapluunan..
Voisin laittaa kuvan mut nyt häveläs syistä olkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244