Weke katiska

ahvena

Löytyisiköhän mistään Weke katiskaan vähän mittoja/piirustuksia/kuvia?

5

14573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mallintaja

Heippa! kyselit Veke katiskan mallia. Muistan kuinka naapurin isäntä kertoi hyvän katiskamallin salaisuuden. Saunan lauteelta kopioi vaimonsa istuinkuvan pienentäen vähän nielua. Kertoi että pyytää kuin punaisen talon tytöt.

• Teemu

Wekellä Päijänteestä lauantain ja sunnuntain välinen yö (15 tuntia) 110 kpl:tta mateita.
      Ei puheet WEKE:n kalastavuudesta ihan pötypuhetta ole.

• rok

Jossain lehdessä sen ohjeet oli joskus, en muista mikä lehti. Mulla on siitä valokopio. Olen pari katiskaa niillä piirustuksilla tehnyt.

• Kipeä käsi
        rok kirjoitti:

Jossain lehdessä sen ohjeet oli joskus, en muista mikä lehti. Mulla on siitä valokopio. Olen pari katiskaa niillä piirustuksilla tehnyt.

Millä lailla teette katiskan rungon? Ihan vaan 4 mm kuumasinkitystä taittelemalla. Mulla meinaa mennä usko että saa siistin syntymään pelkillä voimapihdeillä. Onko kenelläkään vinkkejä langan taitteluun? Helpottaisi katiskan värkkäämistä.

• viki.2
        Kipeä käsi kirjoitti:

Millä lailla teette katiskan rungon? Ihan vaan 4 mm kuumasinkitystä taittelemalla. Mulla meinaa mennä usko että saa siistin syntymään pelkillä voimapihdeillä. Onko kenelläkään vinkkejä langan taitteluun? Helpottaisi katiskan värkkäämistä.

Vai on täälä kisa kuin saa paremman katiskan mallin,isä sano jos istutat kylän naisia lauteulle mut no onkin jippo eise oman eukon malli olekaan paras,,kato sellanen malli jossa on juohevat sisän menopaikat,,tuolla seinällä on sopiva ja tehokas sapluuna kyliltä isukki toi joskus vaan poika teki puusta sapluunan..
        Voisin laittaa kuvan mut nyt häveläs syistä olkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3201
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57