Löytyisiköhän mistään Weke katiskaan vähän mittoja/piirustuksia/kuvia?
Weke katiska
5
14573
Vastaukset
- mallintaja
Heippa! kyselit Veke katiskan mallia. Muistan kuinka naapurin isäntä kertoi hyvän katiskamallin salaisuuden. Saunan lauteelta kopioi vaimonsa istuinkuvan pienentäen vähän nielua. Kertoi että pyytää kuin punaisen talon tytöt.
- Teemu
Wekellä Päijänteestä lauantain ja sunnuntain välinen yö (15 tuntia) 110 kpl:tta mateita.
Ei puheet WEKE:n kalastavuudesta ihan pötypuhetta ole.- rok
Jossain lehdessä sen ohjeet oli joskus, en muista mikä lehti. Mulla on siitä valokopio. Olen pari katiskaa niillä piirustuksilla tehnyt.
- Kipeä käsi
rok kirjoitti:
Jossain lehdessä sen ohjeet oli joskus, en muista mikä lehti. Mulla on siitä valokopio. Olen pari katiskaa niillä piirustuksilla tehnyt.
Millä lailla teette katiskan rungon? Ihan vaan 4 mm kuumasinkitystä taittelemalla. Mulla meinaa mennä usko että saa siistin syntymään pelkillä voimapihdeillä. Onko kenelläkään vinkkejä langan taitteluun? Helpottaisi katiskan värkkäämistä.
- viki.2
Kipeä käsi kirjoitti:
Millä lailla teette katiskan rungon? Ihan vaan 4 mm kuumasinkitystä taittelemalla. Mulla meinaa mennä usko että saa siistin syntymään pelkillä voimapihdeillä. Onko kenelläkään vinkkejä langan taitteluun? Helpottaisi katiskan värkkäämistä.
Vai on täälä kisa kuin saa paremman katiskan mallin,isä sano jos istutat kylän naisia lauteulle mut no onkin jippo eise oman eukon malli olekaan paras,,kato sellanen malli jossa on juohevat sisän menopaikat,,tuolla seinällä on sopiva ja tehokas sapluuna kyliltä isukki toi joskus vaan poika teki puusta sapluunan..
Voisin laittaa kuvan mut nyt häveläs syistä olkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903201- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834