e-pillereiden merkin vaihto?

Olen miettinyt että kannattaisiko mun vaihtaa pillerimerkkiä,kun ei enää oikein haluta...?nyt olen vasta tajunnut että syy voi olla myös pillerit.Nyt syön jo toista vuotta mercilon -merkkisiä pillereitä...mulla on vielä pari levyä ostettuja pillereitä ja ajattelin syödä ne loppuun,mutta onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia tästä aiheesta?
74945
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Joo, sama vaiva mullakin. Söin aluksi n. 3 vuotta meliane-pillereitä. Vähitellen halut katosivat... Lopetin pillerit, pidin vähän taukoa ja nyt aloitin syömään microgynon-nimisiä pillereitä. Valitettavasti haluista ei vielä tietoakaan :(
Että ei se pillereiden vaihtaminen välttämättä auta.

Äänestä

Aloitin pillereiden syönnin Harmonet-merkkisilä pillereillä, sitten vaihdoin Diane Nova-merkkisiin ja halut meni. Vaihdoin takaisin Harmonetiin, ei auttanut. Sitten lopetin pillerit kokonaan, mutta halut on edelleen teillä tuntemattomilla...

Äänestä
  • Joo kyl pistää vituttamaan,ku aluksi luuli et kylhän noitten pillereitten kaa hyvin pärjää,ettei oo mitään ongelmia,mut sit ekaks alko olemaan silleen et välivuotojen ensimmäinen päivä on yhtä helvettiä jos ei muista ottaa särkylääkettä. No ton ongelman lisäksi sitten rinnat alko kans olemaan viikkoa ennen välivuotoa tosi arat (luulinkin et oon raskaana tms. mut en), niin ja noitten lisäksi tosiaan ehkä se vittumaisin:ku halut meni, ja nyt sit kihlattu kuvittelee ettei se enää kiinnostas mua yms.

    Mut en viittis jättää pillereitä kokonaan poiskaan...mikähän auttais?

    Äänestä

  • n-85 kirjoitti:

    Joo kyl pistää vituttamaan,ku aluksi luuli et kylhän noitten pillereitten kaa hyvin pärjää,ettei oo mitään ongelmia,mut sit ekaks alko olemaan silleen et välivuotojen ensimmäinen päivä on yhtä helvettiä jos ei muista ottaa särkylääkettä. No ton ongelman lisäksi sitten rinnat alko kans olemaan viikkoa ennen välivuotoa tosi arat (luulinkin et oon raskaana tms. mut en), niin ja noitten lisäksi tosiaan ehkä se vittumaisin:ku halut meni, ja nyt sit kihlattu kuvittelee ettei se enää kiinnostas mua yms.

    Mut en viittis jättää pillereitä kokonaan poiskaan...mikähän auttais?

    Käy lukemassa Ehkäisy-palstan (seksi-keskusteluissa) vanhoja keskusteluita. Siellä on mainittu eri ehkäisyvaihtoehtoja. Kannattaa kysyä myös lääkäriltä, kun seuraavan kerran käyt tarkastuksessa, että kannattaisiko sun kokeilla toista pillerimerkkiä vai harkita jotain muuta ehkäisymenetelmää.

    Äänestä

  • Lisa kirjoitti:

    Käy lukemassa Ehkäisy-palstan (seksi-keskusteluissa) vanhoja keskusteluita. Siellä on mainittu eri ehkäisyvaihtoehtoja. Kannattaa kysyä myös lääkäriltä, kun seuraavan kerran käyt tarkastuksessa, että kannattaisiko sun kokeilla toista pillerimerkkiä vai harkita jotain muuta ehkäisymenetelmää.

    Jep...olenkin menossa tällä viikolla vaihtamaan pillereitä...

    Äänestä

itse söin aluksi harmonetteja jonkin aikaa,ja sitten vaihdoin nuihin merciloneihin,Suhteemme poikakaverini kanssa oli silloin vielä alussa joten seksiä harrastettiin paljon,en muista oisko erityisemmin haluja vienyt,sitten lopetin E-pillerit kokonaan ja huomasin että olihan ne pillerit niitä haluja vieneet! ja sitten oli jo ukkoki hätää kärsimässä kun minä halusin joka päivä ja joskus vielä useasti päivässä.Nyt sitten erinnäisistä syistä jouduin alkaa syömään pillereitä uudestaa ja halut hävisi totaalisesti söin ensin migrogynoneja ja sitten mirella.mutta nyt lopetin kokonaan,kun sain lääkäriltä siihen luvan.Että toivotaan että ne halut ainakin osaltaan palaa.Pillereitä söin ainakin 3 ja puol vuotta yhteensä. ja välillä oli 3-4kk tauko.
Kannattaa toki vaihtaa sitä merkkiä jos se auttais.Mullaki mies kuvitteli että ei enää kelpaa mulle kun en halua seksiä.Mutta kyllä hän sitten ymmärsi kun asian hänelle selitin.

Äänestä
  • Joopa joo...vaihdoin merkkiä,nyt en tiedä vielä tuloksista ku pari pilleriä vast ottanu,mut täst tulee niin kovat paineet et alkaa oikein vituttamaan!Lääkärikin vaan tokas et jos tää ei auta,ni vika on korvien välissä ja mä vaan olin et JAAHAS...tosi kiva kuulla viel tollasta...lääkäriltä!!!

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


n-85 kirjoitti:

Olen miettinyt että kannattaisiko mun vaihtaa pillerimerkkiä,kun ei enää oikein haluta...?nyt olen vasta tajunnut että syy voi olla myös pillerit.Nyt syön jo toista vuotta mercilon -merkkisiä pillereitä...mulla on vielä pari levyä ostettuja pillereitä ja ajattelin syödä ne loppuun,mutta onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia tästä aiheesta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu