Harry Potterin kohtalo

Juzzo

Moi!
Älkää luulko, että kyselen Harryn kuolemasta tai sellaisesta. Ajattelin kysyä, että kuka sopisi näistä parhaiten harryn tyttöystäväksi:
1.Hermione Granger
2.Cho Chang
3.Ginny Weasley.
Vuotiksessa oli sama gallup mutta ajattelin laittaa sen tänne. Toivottavasti alkuperäisen gallupin tekijä ei suutu jos hän saa tietää tästä "kopiostani", vaikken häntä tunne. Voitte myös laittaa kuka mielestänne kaikista Potterin maailman henkilöistä SOPISI tai EI SOPISI Harryn tyttöfrendiksi tuon oman kyselyni vastausten lisäksi. Mitäs olette mieltä? Vastailkaa!

26

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pat Bateman

      Noista ei kukaan sopis. Onpas tyypilliset vaihtoehdot, ja ah, niin kliseiset. Hah.

    • M.L.E.

      Parhaiten tyttöystäväksi?
      Nuo ovatkin ne tavallisimmat vakiot.
      Hankala tässä on hatusta mitään vetää, enkä kallistu minkään puolelle.
      Noista en usko kenenkään kuitenkaan ihan piakkoin ryhtyvän Harryn tytöksi, mutta antaa ajan kulua ja katsotaan mitä sillä Rowlingilla on mielessä...

    • nedra

      joku luihuinen ihan selvästi...ei kukaan vaihtoehdoista...;)

    • hm!

      moi!
      siis minun mielestäni Parvati sopisi paremmin kuin kukaan noista

      • Minä

        Just joo..


    • Röh röh

      Harry on homo. Sillä sipuli.

      • Täh

        Ron on niiiiin ihana.Eihän Ron ole homo?Harry saa luvan ottaa jonkun muun.Snape?


      • NeitiSnape
        Täh kirjoitti:

        Ron on niiiiin ihana.Eihän Ron ole homo?Harry saa luvan ottaa jonkun muun.Snape?

        Mäkin olen sitä mieltä, että Harry on homo, Ronista on jo vähän vaikeempi sanoa. Mutta en ota kantaa siihen, että sopisko Snapu ja Harry sitten yhteen. Ehkä, mutta Snapu ei voi olla homo, koska mä en halua uskoa niin. Bi se kyllä voi olla, ihan reilusti, mutta homoksi sitä en halua nimetä, kun olen itse niin pahasti kallellani sen suuntaan... Vaikka tohon sun viestiis viitaten voin sanoa, että voihan olla ihana homonakin. Ei se sitä sano. Jos olet likka niin sitten kyllä ymmärrän hätäsi, jos haluaisit Ronin itsellesi tai muuta vastaavaa...


      • Twil
        Täh kirjoitti:

        Ron on niiiiin ihana.Eihän Ron ole homo?Harry saa luvan ottaa jonkun muun.Snape?

        Mun puolesta Ron voi olla niin hetero kuin huvittaa. En mä sitä oikeen homoseksuaaliksi ajattelisi.
        Ja vielä vähemmän Harryn kanssa, mä en jotenkin voi niitä kahta ajatella..en kyllä tiedä,että miksi.
        Ja vaikka sitten Snapen. Rohkelikot on niin tylsiä..jotenkin.


      • hm!

        se on homo!!! Ne sopis tosi hyvin yhteen Malfoyn kanssa... katoppas "rakkaudestahan se hevonenkin potkii" vai miten se sananlasku menikään


    • Minä

      Ehdottomasti.

      Ja Harryhän on lääpällään siihen. ;)

      • Röh röh

        Hyi hitto! Cho Chang on kamala! Uskokaa jo, Harry on homo!


      • ...

        harry OLI lääpällään chohon,ei ole enää.


      • H.P.
        ... kirjoitti:

        harry OLI lääpällään chohon,ei ole enää.

        eiks se oo enää?! haluutko selittää tarkemmin? kuka mitä missä millon?!


      • Pat Bateman
        H.P. kirjoitti:

        eiks se oo enää?! haluutko selittää tarkemmin? kuka mitä missä millon?!

        No kunhan olet sen vitosen lukenut, niin tiedät. Harryllä on siinä lopussa vähän tärkeämpiä asioita mielessä kuin Cho, eikä siitä niiden jutusta oikeen tullut mitään. Cho on vähän liian nuori ymmärtämään Harryä. Varsinkaan kun Harry ei oikeen itsekkään käsitä kaikkea mitä tulema pitää.


    • Minde

      Ei kukaan noista...






















































































































      älä katso jos et halua pyörtyä...!!!










































































































































































      VAAN MÄ!!!! sopisin Danielille!!!

      • loony-89

        minäpäs sopisin sille.


      • Se Minde?

        Mutta etkö sä ollut se joka vihaa Harry Potteria?!?


      • Minde
        Se Minde? kirjoitti:

        Mutta etkö sä ollut se joka vihaa Harry Potteria?!?

        Niin vihaankin elokuvia, kirjoja ja kaikkee krääsää....
        Mut en puhunu näyttelijöistä mitään!!





























        Joten...











        edelleenkin.......
















        Daniel sopisi mulle!! eikä kenellekkään teille muille!!!


    • loony-89

      musta ginny sopis harrylle kaikkein parhaiten, koska hermione on krumin kaa ja cho... (no lue vitonen ni saat tietää...) toisaalta luna lovegood (vitosesta) sopis myös loistavasti, koska se on niin outo.

    • elina tietää!

      Niinhän siinä käy, että Harry taikoo Myrtin sieltä vessasta taas takaisin velhomaailmaan ja siitä tulee Harryn tyttöystävä. (varmaa tietoa)

      • Minde

        Haista vi**u!
        MÄ kuulun edelleenkin parhaiten Danielille!!!!

        Pitäkää nyt suunne kiinnni! MÄ kuulun Danielille parhaiten!!!


      • Pat Bateman
        Minde kirjoitti:

        Haista vi**u!
        MÄ kuulun edelleenkin parhaiten Danielille!!!!

        Pitäkää nyt suunne kiinnni! MÄ kuulun Danielille parhaiten!!!

        Niin varmaan kuulut, ja hyvin, kun noista huutomerkeistä päätellen reuhkaat molempien keuhkojen voimalla...


      • Twil
        Minde kirjoitti:

        Haista vi**u!
        MÄ kuulun edelleenkin parhaiten Danielille!!!!

        Pitäkää nyt suunne kiinnni! MÄ kuulun Danielille parhaiten!!!

        ota tyttö(tai poika,mistäs minä tiedän)parka nyt ihan rauhallisesti. Jooko? Olisi mukavampaa kaikille. Ja jos nyt tarkasti ajatellaan, ainakin mulla on suu kiinni silloin kun mä kirjoitan, en mä sitten muista tiedä, jos vaikka pitää tavata samalla ääneen kun kirjoittaa.


    • potterfani444

      2. Cho chang

      • ginnyfani

        Ei todellakaan. Ginny Wesley on niin ihana ja just sopiva Harrylle!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe