vanhemmat naiset

En voi sille mitään että 45-50 vuotiaat naiselliset naiset viehättävät minua,26 vuotiasta miestä. Olen useasti huomannut ihailevani vanhempia naisia... jotenkin tuntuu että heissä
on sellainen säteily ,jota nuoremmissa naisista en ole löytänyt.
4984
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Nimittäin preferoimastasi ikäluokasta löytyy ihan varmasti kypsästi säteilevä, päinvastaisia vetoja kokeva tapaus. Kas, viisikymppiset äijät ovat valitettavan (?) usein jo vähän pihalla, maha on kasvanut, tukka karannut ja olemus muutenkin toivottoman epäseksikäs naisten makuun.

Äänestä

rahhaa
rahhaa
sitä
vaatii
nuoret
miehet
viiskymppiseltä
naiselta
pelkkiä
hyväksikäyttäjiä

Äänestä

Onkos siinä jotain ihmeellistä, jos vanhemmat naiset kiinnostavat?On hyvä, että kaikenikäisillä on omat ihailijansa.50 kymppisillä ei enää niin suuria paineita pienistä lapsista ym. sta- jää enemmän aikaa itselle,voi tehdä asioita oman hyvinvointinsa eteen..ja on tasapainossa itsensä kanssa, luottaa itseensä on varma mielipiteistään ja näyttääkin kauniimalta.Itse olen kokenut parhaat vuoteni NAISENA täytettyäni 40, tosin silloin erosinkin...

Äänestä
  • Tulisitko tutuksi 28-vuotiaalle nuorelle miehelle? Haluaisin tutustua!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

johan kirjoitti:

En voi sille mitään että 45-50 vuotiaat naiselliset naiset viehättävät minua,26 vuotiasta miestä. Olen useasti huomannut ihailevani vanhempia naisia... jotenkin tuntuu että heissä
on sellainen säteily ,jota nuoremmissa naisista en ole löytänyt.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu