En voi sille mitään että 45-50 vuotiaat naiselliset naiset viehättävät minua,26 vuotiasta miestä. Olen useasti huomannut ihailevani vanhempia naisia... jotenkin tuntuu että heissä
on sellainen säteily ,jota nuoremmissa naisista en ole löytänyt.
vanhemmat naiset
4
869
Vastaukset
- Repe Ruutikallo
Nimittäin preferoimastasi ikäluokasta löytyy ihan varmasti kypsästi säteilevä, päinvastaisia vetoja kokeva tapaus. Kas, viisikymppiset äijät ovat valitettavan (?) usein jo vähän pihalla, maha on kasvanut, tukka karannut ja olemus muutenkin toivottoman epäseksikäs naisten makuun.
- =oD
rahhaa
rahhaa
sitä
vaatii
nuoret
miehet
viiskymppiseltä
naiselta
pelkkiä
hyväksikäyttäjiä - kokenut kaiken tietää
Onkos siinä jotain ihmeellistä, jos vanhemmat naiset kiinnostavat?On hyvä, että kaikenikäisillä on omat ihailijansa.50 kymppisillä ei enää niin suuria paineita pienistä lapsista ym. sta- jää enemmän aikaa itselle,voi tehdä asioita oman hyvinvointinsa eteen..ja on tasapainossa itsensä kanssa, luottaa itseensä on varma mielipiteistään ja näyttääkin kauniimalta.Itse olen kokenut parhaat vuoteni NAISENA täytettyäni 40, tosin silloin erosinkin...
- MIES28
Tulisitko tutuksi 28-vuotiaalle nuorelle miehelle? Haluaisin tutustua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem843036HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat642308- 272093
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3851500- 691478
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k441368Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?861220Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan231184- 561139
- 471040