Tällä yksi 43v ikäinen norm.vartaloinen ok mies. Kaipaa naista joka haluaa pientä muutosta omaan arkeensa, kenties tapaamisen merkeissä. Odottelen.............
Nainen kaipaatko
6
648
Vastaukset
- kuppa-iita
nyt teit vikaliikun
täältä ei saa kuin
epävarmoja naisia
minullakin ollut jo
kuusi miestä - Ei toivoton
Nimimerkkisi oli sen verran epäselvä, etten ymmärtänyt oliko se tulkittava turvallinen vai turvaton aviomies. Joka tapauksessa olet harhateillä pahasti. Toivottavasti älyät ajoissa lopettaa moiset haaveet, ei ne aviovaimot ihan tyhmiä ole. Vai onko sinussa jokin vika, jos et vaimollesi kelpaa. Mieti vähän.........
- Turvallinen aviom.
Kyllä minä vaimolle kelpaan ja meillä menee hienosti. Tarkoitus oli jakaa hyvää oloa eteenpäin eikä katkeruutta.
- Vaimo parka
Turvallinen aviom. kirjoitti:
Kyllä minä vaimolle kelpaan ja meillä menee hienosti. Tarkoitus oli jakaa hyvää oloa eteenpäin eikä katkeruutta.
Just joo, hienosti menee vaimon kanssa, mahtaako vaimo tietää että kirjoittelet tänne panoseuraa etsien?!
- Turvallinen aviom.
Vaimo parka kirjoitti:
Just joo, hienosti menee vaimon kanssa, mahtaako vaimo tietää että kirjoittelet tänne panoseuraa etsien?!
Kyllä vaimoni tietää mitä minä teen netissä ja kirjoittelen täällä,vaimo-
paroille...........
- "normaali"
Todella moni miettii, kuinka piristäisi arkeaan, mutta ei uskalla
toimia halujensa mukaan niin minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211230
- 113941
- 42680
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274673- 15590
- 59587
- 36491
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym37482- 54470
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on190466