nvidia tnt2 pro kaatuu

veikko

yhdistelmä asus p5a_b, amdk6-2 450 mhz ja nvidia tnt2 pro.
asensin eilen ja noin 30 min jälkeen kuva rupesi värisemään ja lopuksi sammui. käynnistyksen yhteydessä emo piippaa 3 kertaa ja monitori menee sammutustilaan. mikähän tässä nyt on pielessä

5

380

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No FF

tarkottaa ettei emolla ole näytönohjainta. Tarkasta, että kortti kunnolla pohjassa. Jos ei lähe pelittään niin luultavasti kortti kosahtanu.
      Kokeile toisella kortilla jos mahollista.

• Chip

AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.

• veikko
        Chip kirjoitti:

AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.

uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
        toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:n

• Gnu
        veikko kirjoitti:

uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
        toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:n

Lueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti

• veikko
        Gnu kirjoitti:

Lueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti

en kokeillut biossia, kun olin sitä mieltä että kortti on liian uusi sörkittäväksi. Vein kortin takaisin kauppaan, sijoitin vähän lisää rahaa, otin samanvalmistajan geforce 2 mx kortin tilalle. asensin ja toimii täydellisesti. Kiitokset erinäisistä vihjeistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      60
      1691
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1179
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      811
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      608
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      568
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      55
      567
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      508
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      495
    Aihe