yhdistelmä asus p5a_b, amdk6-2 450 mhz ja nvidia tnt2 pro.
asensin eilen ja noin 30 min jälkeen kuva rupesi värisemään ja lopuksi sammui. käynnistyksen yhteydessä emo piippaa 3 kertaa ja monitori menee sammutustilaan. mikähän tässä nyt on pielessä
nvidia tnt2 pro kaatuu
5
380
Vastaukset
- No FF
tarkottaa ettei emolla ole näytönohjainta. Tarkasta, että kortti kunnolla pohjassa. Jos ei lähe pelittään niin luultavasti kortti kosahtanu.
Kokeile toisella kortilla jos mahollista.- Chip
AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.
- veikko
Chip kirjoitti:
AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.
uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:n - Gnu
veikko kirjoitti:
uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:nLueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti
- veikko
Gnu kirjoitti:
Lueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti
en kokeillut biossia, kun olin sitä mieltä että kortti on liian uusi sörkittäväksi. Vein kortin takaisin kauppaan, sijoitin vähän lisää rahaa, otin samanvalmistajan geforce 2 mx kortin tilalle. asensin ja toimii täydellisesti. Kiitokset erinäisistä vihjeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483