nvidia tnt2 pro kaatuu

veikko

yhdistelmä asus p5a_b, amdk6-2 450 mhz ja nvidia tnt2 pro.
asensin eilen ja noin 30 min jälkeen kuva rupesi värisemään ja lopuksi sammui. käynnistyksen yhteydessä emo piippaa 3 kertaa ja monitori menee sammutustilaan. mikähän tässä nyt on pielessä

5

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No FF

tarkottaa ettei emolla ole näytönohjainta. Tarkasta, että kortti kunnolla pohjassa. Jos ei lähe pelittään niin luultavasti kortti kosahtanu.
      Kokeile toisella kortilla jos mahollista.

• Chip

AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.

• veikko
        Chip kirjoitti:

AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.

uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
        toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:n

• Gnu
        veikko kirjoitti:

uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
        toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:n

Lueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti

• veikko
        Gnu kirjoitti:

Lueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti

en kokeillut biossia, kun olin sitä mieltä että kortti on liian uusi sörkittäväksi. Vein kortin takaisin kauppaan, sijoitin vähän lisää rahaa, otin samanvalmistajan geforce 2 mx kortin tilalle. asensin ja toimii täydellisesti. Kiitokset erinäisistä vihjeistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5841
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4575
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4342
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4121
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      89
      3722
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      61
      3245
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2423
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2329
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2069
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1189
    Aihe