nvidia tnt2 pro kaatuu

veikko

yhdistelmä asus p5a_b, amdk6-2 450 mhz ja nvidia tnt2 pro.
asensin eilen ja noin 30 min jälkeen kuva rupesi värisemään ja lopuksi sammui. käynnistyksen yhteydessä emo piippaa 3 kertaa ja monitori menee sammutustilaan. mikähän tässä nyt on pielessä

5

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No FF

      tarkottaa ettei emolla ole näytönohjainta. Tarkasta, että kortti kunnolla pohjassa. Jos ei lähe pelittään niin luultavasti kortti kosahtanu.
      Kokeile toisella kortilla jos mahollista.

      • Chip

        AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.


      • veikko
        Chip kirjoitti:

        AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.

        uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
        toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:n


      • Gnu
        veikko kirjoitti:

        uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
        toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:n

        Lueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti


      • veikko
        Gnu kirjoitti:

        Lueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti

        en kokeillut biossia, kun olin sitä mieltä että kortti on liian uusi sörkittäväksi. Vein kortin takaisin kauppaan, sijoitin vähän lisää rahaa, otin samanvalmistajan geforce 2 mx kortin tilalle. asensin ja toimii täydellisesti. Kiitokset erinäisistä vihjeistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe