yhdistelmä asus p5a_b, amdk6-2 450 mhz ja nvidia tnt2 pro.
asensin eilen ja noin 30 min jälkeen kuva rupesi värisemään ja lopuksi sammui. käynnistyksen yhteydessä emo piippaa 3 kertaa ja monitori menee sammutustilaan. mikähän tässä nyt on pielessä
nvidia tnt2 pro kaatuu
5
381
Vastaukset 5
- No FF
tarkottaa ettei emolla ole näytönohjainta. Tarkasta, että kortti kunnolla pohjassa. Jos ei lähe pelittään niin luultavasti kortti kosahtanu.
Kokeile toisella kortilla jos mahollista.- Chip
AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.
- veikko
Chip kirjoitti:
AGP väyläiset näytönohjaimet on oltava tosiaan pohjassa muuten ei toimi.
uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:n - Gnu
veikko kirjoitti:
uusin asennuksen tänään täydellisesti. kaikki ajurit emolevyn rompulta, agp-väylät, ide-ohjaimet, ym.
toimi 30 minuuttia, sitten sama juttu, värinää, sekotusta, täysin epäselvää ja sammutus. alkupiippauksen jälkeen kolme piippausta. 98 tunnistaa kyllä kortin ja yrittää asentaa sen ajureita, vaan ei toimi. vanhalla pci väylä näyttiksellä toimii. taidan viedä takaisin kauppaan ko tnt:nLueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti
- veikko
Gnu kirjoitti:
Lueppas näytönohjaimen ajureiden mukana mahdollisesti oleva Readme tiedosto eli ohje tiedosto, siellä on mainittu joitakin bios asetuksia joita voi kokeilla. Mulla on samanlainen näytönohjain ja minun piti tehdä bios muutokset jotta toimisi vakaasti
en kokeillut biossia, kun olin sitä mieltä että kortti on liian uusi sörkittäväksi. Vein kortin takaisin kauppaan, sijoitin vähän lisää rahaa, otin samanvalmistajan geforce 2 mx kortin tilalle. asensin ja toimii täydellisesti. Kiitokset erinäisistä vihjeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95923
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427