Ootko maanpinnalla, ja silti uskot Jumalaan? Olen 45, pidän bluesista ja tanssimisesta, olen akateemiseti koulutettu. Haluaisin keskustelua kanssasi!
Kristitty mies!
10
963
Vastaukset
- Mies
Olen 50v kiltti luotettava mies.Jos kiinnostaa niin mailaa minulle.
os:ka.so@sunpoint net - joni
mutta kyllä se hädän
hetkellä mieleen tulee
joskus ajattelen
että evoluutioteoria
vie voiton Raamatun
saduista, mutta kun
läheinen sairastuu,
niin tekee mieli
rukoilla - Yksis mies
Oletko sinä C.....W... jonka tunnen.
- Mies
En ole, haittaako?
- yksis mies
Mies kirjoitti:
En ole, haittaako?
Ei haittaa, korjaan heti aluksi etten ole se mies joka sulle ensin vastasi.
Jotenkin tunui siltä että olit käsittänyt niin. Jos olen väärässä niin olsihan se ihan kiva keskustella vaikka mailin kautta ja vaihtaa ajatuksia. Anna mielenkiitosi ilmi laitan oman mailin sitten tähän näkyville. Tosin teen sellaisen tilapäisen osoitteen joka toimii vähän aikaa jolloin voin antaa oman oikean ositteen. - uskis nainen
yksis mies kirjoitti:
Ei haittaa, korjaan heti aluksi etten ole se mies joka sulle ensin vastasi.
Jotenkin tunui siltä että olit käsittänyt niin. Jos olen väärässä niin olsihan se ihan kiva keskustella vaikka mailin kautta ja vaihtaa ajatuksia. Anna mielenkiitosi ilmi laitan oman mailin sitten tähän näkyville. Tosin teen sellaisen tilapäisen osoitteen joka toimii vähän aikaa jolloin voin antaa oman oikean ositteen.Ihan mukava keskustella. Voit laittaa osoitteesi.
- Rolf
Mikäli haluat yhteyttä samassa hengessä, kuin käytiin kirjassa "Perimmäisten kysymysten äärellä" ja joka jatkui näiden kovin erilaisten miesten kesken, olen mielihyvin mukana. Keskustelu miehen ja naisen välillä saattaa olla hyvin antoisaa. En vielä sairasvuoteella.
- Rolf
Kun kristitty nainen tahtoo miestä keskustelemaan uskonasioista ja muista perimmäisistä kysymyksistä.
Nainen vaikenee. Näin on käynyt usein ennenkin. Onko tänään vielä lyjassa Paavalin sana:Nainen vaietkoon seurakunnassa". Voisi kysyä:"Löytyykö yhtään naista,jolla tässä asiassa ei olisi ketunhäntä kainalossa".- uskis nainen
Kiitti vastauksestasi! Ei oo häntiä kainalossa eikä muuallakan! Enkä ole vaikenevaa sorttia. Mistä kiinostuksesi kristillisiin asioihin? Onko kokemusta? Taidat olla kiukkuinen ennen tuntemillesi uskiksille.
- "Rolf"
Oma kiinnostukseni juontuu lapsuudesta.Olen toiminut seurakunassakin eri tehtävissä palkattuna ja vapaaehtois- ja luottamustehtävissä, opettajana jne. Leipiintyneet työntekijät , ja "uskikset", jotka eivät ole edes sisäistäneet itselleen raamatun sanomaa saati pyrkineet toimimaan suuren opettajan neuvojen mukaan, ovat kylmettäneet monet tai saaneet heidän siirtymään "ulkopuolelle leirin".Kysymyksesi:"kauanko olet..." osoittaa Sinun olevan äsken kääntyneen tai,että tekemäsi työn paljous olisi ansio. Eivät kaikki, jotka sanovat...pääse taivasten valtakuntaan. Puolustat kenties:"Emmekö Sinun nimessäsi...."
Monille kuuluu sana:"Totisesti minä en tunne sinua...." En vihaa ketään, mutta moni kuvittelee hyötyvänsä esiintyen muuna kuin on. Joutunee kysymään:löytäneekö uskoa ensinkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548