Mikä ihme se tämän pojan päähän iski, kun piti mennä ottamaan sellainen riski, että mennä nyt kokeilemaan se naistentanssi, vaikka vaihtoehtona olis ollut turvallinen tupaukon vakanssi.
Mikäs kumma tässä hommassa oikein mättää?, kaikki tytöt kulkevat ohi, hakematta jättää.
On asu siisti ja lähtöjuomana maito, valttina kurssilla luotu tanssitaito. Mutta miksi tytöt ovat niin nirsoja, en tullut ottamaan pöydässä tirsoja.
No kokeneemman kaverin suulla ratkesi tämä arvoitus, "kuule Heikki, kun meiltä puuttuu päälaelta se karvoitus, eikä se paljon auta, oletko pomo taikka inssi, niin voiton meistä vie aina se "unelmien prinssi".
Voi tytöt, älkää antako mukavan illan kompastua tukkaan, vaan hakekaa myös meitä "hiusvammaisia" parketille mukkaan, sillä kutsua ootellessa katoaa se viimeinenkin itsetunto, vaikka tanssia tekisi mieli ja kova ois kunto.
Vain tutustumalla katoaa ne puheet, kuulot ja samalla poistuu viimeisetkin ennakkoluulot.
Joohan?!
Naistentansseissa
73
3072
Vastaukset
- Toivoton.......ko ?
Niin tuttua. Jos on paksu voi laihduttaa, mutta karvattomana ollaan ja pysytään. Enpä tiedä. Itse otin sen kannan, että kaik pois sitten kun kerran lähtee. Mitä ei voi peittää korostettakoon. Kyllä kai me kaljutkin kelvataan. Ymmärtääkseni eniten "kammotaan" jotakin kaljun pimitys yrityksiä. Eli ole ylpeä siitä mitä on ja korosta sitä. Asenteesta se on kiinni...... Toivottavasti. Mitä työ naiset siihen tuumaatte. Ollanko me kaljut ikuiseen kadotukseen tuomittuja vai ei ?
- M
eihän kaljuudessa ole mitään vikaa,,ehkäpä teillä oli ilme kasvoilla, että anteeksi olemassa oloni?itse seurailen josko mies osaa tanssia ja jos osaa niin haen ulkonäkö sivuseikka,,,ja jollen pääse selvyyteen osaako niin sit kepillä jäätä koittamaan ja hakemaan meen,,,yleensä naistentansseihin tulee vain tanssitaitoisia miehiä,,onneksi.
- Tirri
M kirjoitti:
eihän kaljuudessa ole mitään vikaa,,ehkäpä teillä oli ilme kasvoilla, että anteeksi olemassa oloni?itse seurailen josko mies osaa tanssia ja jos osaa niin haen ulkonäkö sivuseikka,,,ja jollen pääse selvyyteen osaako niin sit kepillä jäätä koittamaan ja hakemaan meen,,,yleensä naistentansseihin tulee vain tanssitaitoisia miehiä,,onneksi.
Kuinkasmonesti on nainen kokenut olevansa Seinäruusu. On siisti , hiukset puhtaat ja kammatut vaatetuksessaan ei moittimista, siltikin arvon miehet kävelee ohi. Koittakaa kestää ;)
- kotiin lähtenyt
Tirri kirjoitti:
Kuinkasmonesti on nainen kokenut olevansa Seinäruusu. On siisti , hiukset puhtaat ja kammatut vaatetuksessaan ei moittimista, siltikin arvon miehet kävelee ohi. Koittakaa kestää ;)
Niin minäkin mielellni ajattelisin, että menisin hakemaan jos ei haeta, mutta sitten kun huomaa, ettei kukaan ole edes vilkaissut, niin se hakemaan meno naisten tansseissa alkaa tuntua ihan samalta kuin varastamaan menisi. Melkein kuin varastaisi tanssin tai melkein kuin "raiskaisi".
Ja mitäs jos sittenkin tulee rukkaset?
Mites sitten suu pannaan kun muut naiset huomaavat, ettei tuo päässyt edes itse hakemalla?
Niin?
- Takkutukka
No onpa sinulla käynyt huono tuuri,
kun vastassasi oli tuollainen epäluulojen muuri.
Siitä ei kannata välittää,
kyllä sinunkin päätäsi joku varmasti silittää.
Jos päälakesi on harva, aja pois joka karva.
Luulen, että jos kokeilet tätä niksiä, näkevät naiset sinussa uutta seksiä. - Kamomilla
on ihan yksi ja sama miehessä, jos haen häntä tanssimaan. Ei se ole mikään tanssiinhakukriteeri.
Naistentanssit on tietty naistentanssit, mutta jos tuntuu, että kukaan ei siellä hae tanssimaan, niin suuri synti ei ole miehen hakea naista ja näin "näyttää" muillekin siellä oleville naisille, että tanssitaidossa löytyy ;)
Ihan vain vinkiksi! - tanssitaitoinen
sillä jos olet kaikin puolin siisti mies niin ihmettelen miks sua ei haettu.Mutta naistentansseissakin on miesten hakuvuoro,näytä silloin kyntesi.Tanssitaitoisena sinut varmasti huomataan.Valitettavasti tämä ilmiö pätee myös toisinpäin eli hiukan pyöreänä naisena tanssittajat tuppaa olemaan vähissä ainakin vieraammaalla paikalla.Mutta silloin turvaudunkin naistentuntiin("normaalit tanssit")Itsetunto kunniaan ja ei kun parketille.
- hassuhessu
tarkoitus, että runoni sai niin "säälittävän" sävyn. Minua ainakin nauratti sitä tehdessä, kun se rimmaskin niin mukavasti. Kiitos muistutuksista.
Itsestähän se on kiinni.
Yleisenä parannuksena tanssipaikoille saattaisi olla jatkuva sekahaku, se hakee, jota tanssittaa.
Ja eikun menoksi. - Tatjaana :-)
ON seksikäs ;-D
- Isoo Antti
Tatjaana;-) minullakin on toivoa. Hiukseni harvenevat päälaelta ja viestisi saa minut ihan toivomaan niiden lähtevän oitis. Onkohan se kuitenkaan siitä kiinni. Mantamyrskyt maanantaisin Härmässä ovat naistentansseista parhaita, joten sinne vaan kuntoa hoidattamaan.Ei tarvitse pöydässä poikien istua vaan menoon vaan, flikat vievät niin että.... Lähtisitkö kanssani T;-) kysyy
- iriz
on mukava piirrellä huulipunalla sydämenkuvia
älä hellitä
jos rahaa on
ei kalju haittaa- Kilroy
Onneksi kaljuus ei naismaailmassa haittaa. Minultakin puuttuu "pari" hiusta ohimoilta ja enemmän vielä päälaelta. Luulin aikaisemmin sen olevan haitaksi, mutta onneksi toisin kävi. Kiitos naisten. Jossakin julkaisussa lääkäri väitti, että kaljupäisillä on testosteronimäärä korkeampi, jonka vuoksi tukka harvenee. Siis hurraa kaikki kaljupäät. Ei kun tansseihin jne.heh
- Repe Ruutikallo
Kilroy kirjoitti:
Onneksi kaljuus ei naismaailmassa haittaa. Minultakin puuttuu "pari" hiusta ohimoilta ja enemmän vielä päälaelta. Luulin aikaisemmin sen olevan haitaksi, mutta onneksi toisin kävi. Kiitos naisten. Jossakin julkaisussa lääkäri väitti, että kaljupäisillä on testosteronimäärä korkeampi, jonka vuoksi tukka harvenee. Siis hurraa kaikki kaljupäät. Ei kun tansseihin jne.heh
"Eunukit eivät kaljuunnu, eunukeilla on tuuhea tukka; katselkaa ympärillenne..!"
Sanoi geriatrian professori Antti Hervonen, joka tosin on itsekin reippaasti kaljuuntunut. - Isoo Antti
Kysyä sopii, lähtikö tukka vai järki ensiksi. Samoin rahat tai henki. EEntäpä, jos olisi kalju rakas, mutta melkein rahaton. Härmässä se ei merkinne - mutta iriz ja Tatjaana, miten on. Rahaton, mutta muuten mukava ja tanssiakin osaa....
- Tatjaana :-)
Isoo Antti kirjoitti:
Kysyä sopii, lähtikö tukka vai järki ensiksi. Samoin rahat tai henki. EEntäpä, jos olisi kalju rakas, mutta melkein rahaton. Härmässä se ei merkinne - mutta iriz ja Tatjaana, miten on. Rahaton, mutta muuten mukava ja tanssiakin osaa....
osaavan kavaljeerin kanssa ei ole omaisuudesta kiinni. Eikä hiuksista. Ehkä hiukkasen järjestä, koska poskella se ei ainakaan vakuuta tanssitaidosta ;-D.
Jos sitten halutaan edetä pidemmälle, niin se on eri asia. Ei rahan eikä hiusten suhteen, mutta luonne ratkaisee. Jotkuthan kuitenkin käyvät tansseissa silmät auki-tyylillä, josko joku kiva kainaloinen löytyisi? Välimatka vain on esteenä, etten heti ryntää Härmään Mantan Myrskyihin ;-D Nythän kyllä oli puhe tanssimisesta ;-D Aina se Tatjaana eksyy aiheesta ;-D - Isoo Antti
Tatjaana :-) kirjoitti:
osaavan kavaljeerin kanssa ei ole omaisuudesta kiinni. Eikä hiuksista. Ehkä hiukkasen järjestä, koska poskella se ei ainakaan vakuuta tanssitaidosta ;-D.
Jos sitten halutaan edetä pidemmälle, niin se on eri asia. Ei rahan eikä hiusten suhteen, mutta luonne ratkaisee. Jotkuthan kuitenkin käyvät tansseissa silmät auki-tyylillä, josko joku kiva kainaloinen löytyisi? Välimatka vain on esteenä, etten heti ryntää Härmään Mantan Myrskyihin ;-D Nythän kyllä oli puhe tanssimisesta ;-D Aina se Tatjaana eksyy aiheesta ;-DIhanaa, eikö vaan. Sen verran härmäläisyyttä miehessä pitää olla, että naisen kutsuun vastaa. Paikan saat itse määrätä. Oloneuvos yrittää sitten olla paikalla erikseen sovittuna aikana.Tämä ei sido kumpaakaan osapuolta kuin pariin valssiin ...Saa nähdä syökö sika evähät ?
- Rambo
Kilroy kirjoitti:
sanoi ilotyttö, kun kaljua pimeässä silitti!
- Must
ratkaisevat - ovatko ne iloiset ja luotettavat, ilmaisevat tunteet ja sisältävät huumoripilkkeen. Kaljua tuskin huomaa silloin. Naistentasseissa on ihanaa, kun saa itse hakea tanssitaitoisia miehiä - eikä ollenkaan noita juopuneita. Oletteko muuten huomanneet, etteivät naiset suorita sitä kaameaa kiertelyä ja kaartelua ja mene sitten notkumaan baariin!!!
- Neilikka takin lävessä
Eli missä ja milloin olet hakusessa?
Kerro äkkiä! - Antti vaan
Neilikka takin lävessä kirjoitti:
Eli missä ja milloin olet hakusessa?
Kerro äkkiä!meinaat niinku kysyä hyppelemähän.Mä en oo viime aikoona kovin tihiähän juossu hypyys, eteläs varsinkaa, mutta ku nuon koriasti kysytähän niin tukka putkellahan sitä ollahan lähärös. Jonsei flikat lähäre tangomarkinoolle niin sitte sovitahan treffit johonakin sielä etelän menopaikoos. Yritän tulla ku on paikka ja aika tieros.Terveisin
- Neilikka takin lävessä
Antti vaan kirjoitti:
meinaat niinku kysyä hyppelemähän.Mä en oo viime aikoona kovin tihiähän juossu hypyys, eteläs varsinkaa, mutta ku nuon koriasti kysytähän niin tukka putkellahan sitä ollahan lähärös. Jonsei flikat lähäre tangomarkinoolle niin sitte sovitahan treffit johonakin sielä etelän menopaikoos. Yritän tulla ku on paikka ja aika tieros.Terveisin
Kuule Antti, kreikkalaiset miehet tanssii porukalla. Paritanssia tekeviin miehiin en lukeudu.
Must'ia tässä vokottelen - Must
Neilikka takin lävessä kirjoitti:
Kuule Antti, kreikkalaiset miehet tanssii porukalla. Paritanssia tekeviin miehiin en lukeudu.
Must'ia tässä vokottelenKun varmaankin olet Hesasta niin tavataan varmaankin sitten tulen helmikuussa sinne. Mikä olisi siellä se paras tanssipaikka? Ja muista sitten vilkutella niillä sinisilmillä tai mikä se silmien väri nyt onkaan. Tanssitaito on sitten välttämättämyys - mutta siitähän ei tule ongelmaa vai mitä!!!
- IA
Must kirjoitti:
Kun varmaankin olet Hesasta niin tavataan varmaankin sitten tulen helmikuussa sinne. Mikä olisi siellä se paras tanssipaikka? Ja muista sitten vilkutella niillä sinisilmillä tai mikä se silmien väri nyt onkaan. Tanssitaito on sitten välttämättämyys - mutta siitähän ei tule ongelmaa vai mitä!!!
Anttiko jäi tässä vähän niinkuin leherellä soittelemahan. Pitää tälläänen häpiä kokia vielä vanhoolla päivillänsä. Ennen muinoon olsin tullu Rannanjärven ja Pikku-Jussin kans.Neilikkamiehiä olis viety niinku leppäkeihästä. Helesinkilääset olis nähäny pari rumaa rumista, eikä siinä olisi ollu yhtää härmäläästä.Nyt on meno toisenlaasta. Jos Must´ille kelepaa "neilikkamies" niin pirä hyvänäs. Kaikkihin harakoohin ei kannata ruutia haaskata on se sen verran tyyristä vaikka naapurin Paukus teherähänki.Paan kumminki puukstaavit ala
- Must
IA kirjoitti:
Anttiko jäi tässä vähän niinkuin leherellä soittelemahan. Pitää tälläänen häpiä kokia vielä vanhoolla päivillänsä. Ennen muinoon olsin tullu Rannanjärven ja Pikku-Jussin kans.Neilikkamiehiä olis viety niinku leppäkeihästä. Helesinkilääset olis nähäny pari rumaa rumista, eikä siinä olisi ollu yhtää härmäläästä.Nyt on meno toisenlaasta. Jos Must´ille kelepaa "neilikkamies" niin pirä hyvänäs. Kaikkihin harakoohin ei kannata ruutia haaskata on se sen verran tyyristä vaikka naapurin Paukus teherähänki.Paan kumminki puukstaavit ala
Enpä tässä tiennyt, että Anttikin halusi tanssiinhakua - ennen pohojalaiseet sanoovat suorhaan mitä ne tarkoottivat - ei ne kierrelleet ja kaarrelleet. Eivätkö ne huumoria ymmärrä, vaikka leikkiä laskoovatkin.
Että silleen - voirhaan sitä pohojalaastakin puhua ja tanssiin hakea - sano nyt milloin ja missä!!! - IA
Must kirjoitti:
Enpä tässä tiennyt, että Anttikin halusi tanssiinhakua - ennen pohojalaiseet sanoovat suorhaan mitä ne tarkoottivat - ei ne kierrelleet ja kaarrelleet. Eivätkö ne huumoria ymmärrä, vaikka leikkiä laskoovatkin.
Että silleen - voirhaan sitä pohojalaastakin puhua ja tanssiin hakea - sano nyt milloin ja missä!!!Voi hyvä sylyvi. Pakko on Sakarin tanssia ku soitetahan, mutta aika ja paikka on katees. Antti on oloneuvos, joten rahalla saa ja hevoosella pääsöö.Must on tulossa tai menossa Hesaan tässä kuussa.Ei sitä tyhyjän tähäre.Nuorena opiskelijana Hesassa valistettiin maalaispoikaa:"Raitiotievaunujen ja naisten perähän ei kannata lähtiä juoksemahan. Viiren minuutin päästä tuloo toinen."Joten sano flikka aika ja paikka ja jonkinlaaset yhteystierot, jotta saat piletin ja tierän varata pöyrän.
- Must
IA kirjoitti:
Voi hyvä sylyvi. Pakko on Sakarin tanssia ku soitetahan, mutta aika ja paikka on katees. Antti on oloneuvos, joten rahalla saa ja hevoosella pääsöö.Must on tulossa tai menossa Hesaan tässä kuussa.Ei sitä tyhyjän tähäre.Nuorena opiskelijana Hesassa valistettiin maalaispoikaa:"Raitiotievaunujen ja naisten perähän ei kannata lähtiä juoksemahan. Viiren minuutin päästä tuloo toinen."Joten sano flikka aika ja paikka ja jonkinlaaset yhteystierot, jotta saat piletin ja tierän varata pöyrän.
olen siitä, että aina tulee uusi. Se seuraava ratikka / nainen voipi ollakin jo kohtalo. Mitä sen jälkeen enää voi tehdä - jäädä pois seuraavalla pysäkillä vai?
- Antti vaan
Must kirjoitti:
olen siitä, että aina tulee uusi. Se seuraava ratikka / nainen voipi ollakin jo kohtalo. Mitä sen jälkeen enää voi tehdä - jäädä pois seuraavalla pysäkillä vai?
Olen hajamielinen vanha ukko.Vastasin toisella palstalla. On aikoihin eletty kun alan kirjoitella tyttöjen kanssa ihan tosissani. Nuorena komeana poikana en saanut vastatuksi tyttöjen kirjeisiin vaikka laittoivat vastauspostimerkinkin. Nyt "huru-ukkona" kirjoittelen vaikkei aina pyydetäkään.Monta kertaa päivässä ja juoksen postilaatikoillanikin kurkkimassa tämän tästä - mikä tässä tulee neuvoksi? Tanssiinkutsua odottaenko - voi hyvä sylyvi....
- sama
Antti vaan kirjoitti:
Olen hajamielinen vanha ukko.Vastasin toisella palstalla. On aikoihin eletty kun alan kirjoitella tyttöjen kanssa ihan tosissani. Nuorena komeana poikana en saanut vastatuksi tyttöjen kirjeisiin vaikka laittoivat vastauspostimerkinkin. Nyt "huru-ukkona" kirjoittelen vaikkei aina pyydetäkään.Monta kertaa päivässä ja juoksen postilaatikoillanikin kurkkimassa tämän tästä - mikä tässä tulee neuvoksi? Tanssiinkutsua odottaenko - voi hyvä sylyvi....
Tiedätkö Must - leuhkin äsken härmän malliin. Entäpä, jos seuraavaa ratikkaa ei tulekaan. Entäpä, jos tanssiinkutsua ei tulekaan. Jospa juuri Sinä "olit" kohtaloni, ratikka, josta jäin.Kotipuolessa oli tapana sanoa:"Juna ei odota Anttilaastakaa.."
Muut saattoivat odotella. - Must
sama kirjoitti:
Tiedätkö Must - leuhkin äsken härmän malliin. Entäpä, jos seuraavaa ratikkaa ei tulekaan. Entäpä, jos tanssiinkutsua ei tulekaan. Jospa juuri Sinä "olit" kohtaloni, ratikka, josta jäin.Kotipuolessa oli tapana sanoa:"Juna ei odota Anttilaastakaa.."
Muut saattoivat odotella.ihmisiä on helppo ymmärtää - ovat suoraviivaisia tai sitten ei. Mutta sanonpa IA:lle, että puolet perinnästä on minullakin pohjalaista ja se toinen puoli jotain muuta ja Härmässä olen syntynen - ihan oikeesti.
- Isoo Antti
Must kirjoitti:
ihmisiä on helppo ymmärtää - ovat suoraviivaisia tai sitten ei. Mutta sanonpa IA:lle, että puolet perinnästä on minullakin pohjalaista ja se toinen puoli jotain muuta ja Härmässä olen syntynen - ihan oikeesti.
Sä oot mikä oot, mutta kiva likka.Minä illan virkku - Sinä aamulla kukut kun minä nukun. Mitähän siitä oikeasti tulisi. Muuten en ole isoo enkä Antti, mutta keskustelussa
- must
Isoo Antti kirjoitti:
Sä oot mikä oot, mutta kiva likka.Minä illan virkku - Sinä aamulla kukut kun minä nukun. Mitähän siitä oikeasti tulisi. Muuten en ole isoo enkä Antti, mutta keskustelussa
- et ookkaan Antti etkä iso ja kohta sanot, ettet oo ees pohojalainen. Nyyh. Lisäksi rupeet nukkumaan silloin kun minun, työssäkäyvän täytyy nousta ylös ja ahertaa. Mutta kuitenkin kaikitenkin kivointa on, että kaikki ollaan erilaisia. Vai mitä. Tavataan jollain palstalla
- IA
must kirjoitti:
- et ookkaan Antti etkä iso ja kohta sanot, ettet oo ees pohojalainen. Nyyh. Lisäksi rupeet nukkumaan silloin kun minun, työssäkäyvän täytyy nousta ylös ja ahertaa. Mutta kuitenkin kaikitenkin kivointa on, että kaikki ollaan erilaisia. Vai mitä. Tavataan jollain palstalla
Älä välitä, sanoo entinen mieskin kun tupa paloo. Se muutti kamarihin.Kun seuraavan kerran palstalle kiriootat niin ilimoota koska tuut kuntsarille mantamyrskyhyn, notta tierän olla paikalla. Hypellähän vaikka, jos Sulle sopii.Teherähän treffit vaikka marskin majapaikan kohoras puoli tuntia ennen ku pelit alakaa. Voit ittekki teherä paremman eherootuksen.
En fräkää enempää. Paan alle puukstaavit. J.K. Seuraavalla kerralla kun vastaan nimeni on joku Antin kaveri - must
IA kirjoitti:
Älä välitä, sanoo entinen mieskin kun tupa paloo. Se muutti kamarihin.Kun seuraavan kerran palstalle kiriootat niin ilimoota koska tuut kuntsarille mantamyrskyhyn, notta tierän olla paikalla. Hypellähän vaikka, jos Sulle sopii.Teherähän treffit vaikka marskin majapaikan kohoras puoli tuntia ennen ku pelit alakaa. Voit ittekki teherä paremman eherootuksen.
En fräkää enempää. Paan alle puukstaavit. J.K. Seuraavalla kerralla kun vastaan nimeni on joku Antin kaverien kyllä ymmärtänyt montakaan sanaa. Sinä sitten osaat kertoa asiat jonkin vertauskuvan kautta. Minä kyllä olen lähdössä Hesaan nyt maanantaina, joten jos liikut sielä päin, niin moikataan. Tunnet kyllä minut, olen se pieni, iloinen ja ympäristöä tarkkailevan nainen. Hesalaisethan eivät kiireissään ehdi seuraamaan muuta kuin liikennevaloja jos niitäkään.
Olen muuten ajatellu lopetella nämä keskustelut palstoilla ja ruveta tosissaan tarkkailemaan asuinympäristöä, josko löytyisi keskustelukumppani kasvokkain. Aina on mukavampi niin, vaikka tietysti täällä suomi24.-linjalla on ollutkin hyvät jutut ja juttukaverit. - Anmari
must kirjoitti:
en kyllä ymmärtänyt montakaan sanaa. Sinä sitten osaat kertoa asiat jonkin vertauskuvan kautta. Minä kyllä olen lähdössä Hesaan nyt maanantaina, joten jos liikut sielä päin, niin moikataan. Tunnet kyllä minut, olen se pieni, iloinen ja ympäristöä tarkkailevan nainen. Hesalaisethan eivät kiireissään ehdi seuraamaan muuta kuin liikennevaloja jos niitäkään.
Olen muuten ajatellu lopetella nämä keskustelut palstoilla ja ruveta tosissaan tarkkailemaan asuinympäristöä, josko löytyisi keskustelukumppani kasvokkain. Aina on mukavampi niin, vaikka tietysti täällä suomi24.-linjalla on ollutkin hyvät jutut ja juttukaverit.niin, sehän on hyvä, jos löytää oikean ihmisen.
Minä muuten sovin juuri treffit ihan oikean miehen kanssa. Uskaltaiskohan sitä ihan oikeesti mennä ja katsastaa, mitä siitä syntyy vai syntyykö mitään.
Onnea katselulle Must, mutta ei sinun silti tarvii täällä lopettaa. Jäisin kaipaamaan sielunsisarta ja aloitin nämä keskustelut monen kuukauden tauon jälkeen vasta neljä päivää sitten.
Pliis, jatka vaan täälläkin. - Antti vaan
Anmari kirjoitti:
niin, sehän on hyvä, jos löytää oikean ihmisen.
Minä muuten sovin juuri treffit ihan oikean miehen kanssa. Uskaltaiskohan sitä ihan oikeesti mennä ja katsastaa, mitä siitä syntyy vai syntyykö mitään.
Onnea katselulle Must, mutta ei sinun silti tarvii täällä lopettaa. Jäisin kaipaamaan sielunsisarta ja aloitin nämä keskustelut monen kuukauden tauon jälkeen vasta neljä päivää sitten.
Pliis, jatka vaan täälläkin.Olen ollut runsaan kuukauden ajan ensimmäistä kertaa näissä nettikeskusteluissa. Tästä on meinannut tulla krooninen tauti, joten viimeiset viestinne osoittivat,että ei kannata haastata aikaa ja markkoja tähän - "ei tuu tanttua tilikuusta", joten lopetan seurustelun näillä palstoilla tähän. Kiitos Teille avusta ratkaisun teossa.Kaikkea hyvää toivottaen
- Must
Anmari kirjoitti:
niin, sehän on hyvä, jos löytää oikean ihmisen.
Pliis, jatka vaan täälläkin.Onnea vain - kannattaa käydä treffeillä, vaikka siitä ei mitään oikeesti tulisikaan.
Minun vähäiset kokemukset näistä "uusmiessinkuista" (mikä sanahirviö) on, että kukaan ei halua mitenkään sitoutua. Eletään päivä kerrallaan - ei lupauksia - ei suunnitelmia. Jos sattuu miellyttämään tänään niin tavataan, viestitellään tai sitten ei. Kannattaa sinunkin ajatella asioita näin heti alussa.
Kiitos vain terveisistä sielunsisko. Oikeesti en voisikaan lopettaa. Sen jälkeen kun joskus syksyllä aloitin keskustella. On siitä tullut tapa. Täytyy ainakin kerran päivässä käydä kurkkaamassa, mikä on päivän puheenaihe. Tuo eilinen oli tosi masentava ilta taas kerran. Kyllä se siitä taas kun on saanut jorinoida mielipahan pois.
Arkipäivän onnea toivoen sillä juhlahumussa kaikki kyllä pärjää. - Must
Antti vaan kirjoitti:
Olen ollut runsaan kuukauden ajan ensimmäistä kertaa näissä nettikeskusteluissa. Tästä on meinannut tulla krooninen tauti, joten viimeiset viestinne osoittivat,että ei kannata haastata aikaa ja markkoja tähän - "ei tuu tanttua tilikuusta", joten lopetan seurustelun näillä palstoilla tähän. Kiitos Teille avusta ratkaisun teossa.Kaikkea hyvää toivottaen
et kyllä usko, just kun rupesin ymmärtämään ja pitämään jutuistasi (siksi sanoin viimeks noin, pitäisihän sinun, aikuisen miehen naiset ymmärtää)
- niin sinäpä suuttua töksäytät ja jätät leikit kesken, ei niin saa tehdä.
Narrasin - en minä linjoilta minnekään häviä ja taatusti en vaihda nimimerkkiä. Toivottavasti saan sille myös patentin tai pitäisikö muuttaa myös oma etunimi siksi??
Voidaan mainiosti jatkaa näitä juttuja vaikka kahdestaan tai annmarin kanssa täällä naistentanssiotsikon alla. Ei tänne enää kukaan eksy, kun on tullut uusia ajankohtaisia aiheita, vai mitä.
Vastaa ole hyvä ja kerro joku hyvä pohjalainen juttu. Minä yritän sitten kertoa paremman, jos osaan. - Kilroy
Must kirjoitti:
Onnea vain - kannattaa käydä treffeillä, vaikka siitä ei mitään oikeesti tulisikaan.
Minun vähäiset kokemukset näistä "uusmiessinkuista" (mikä sanahirviö) on, että kukaan ei halua mitenkään sitoutua. Eletään päivä kerrallaan - ei lupauksia - ei suunnitelmia. Jos sattuu miellyttämään tänään niin tavataan, viestitellään tai sitten ei. Kannattaa sinunkin ajatella asioita näin heti alussa.
Kiitos vain terveisistä sielunsisko. Oikeesti en voisikaan lopettaa. Sen jälkeen kun joskus syksyllä aloitin keskustella. On siitä tullut tapa. Täytyy ainakin kerran päivässä käydä kurkkaamassa, mikä on päivän puheenaihe. Tuo eilinen oli tosi masentava ilta taas kerran. Kyllä se siitä taas kun on saanut jorinoida mielipahan pois.
Arkipäivän onnea toivoen sillä juhlahumussa kaikki kyllä pärjää.Sinulla on hyviä mielipiteitä ja hyvää huumoria. Niitä on ollut mukava lukea. Älä nyt kuitenkaan tule itserakkaaksi, sillä se vähentäisi mielipiteittesi herkullisuutta. Luulin jo välillä tunnistavani Sinut ja epäilin, että käytit myös toistakin nimimerkkiä? -No saahan sitä tietysti luulla. MOI!
- Must
Kilroy kirjoitti:
Sinulla on hyviä mielipiteitä ja hyvää huumoria. Niitä on ollut mukava lukea. Älä nyt kuitenkaan tule itserakkaaksi, sillä se vähentäisi mielipiteittesi herkullisuutta. Luulin jo välillä tunnistavani Sinut ja epäilin, että käytit myös toistakin nimimerkkiä? -No saahan sitä tietysti luulla. MOI!
Olet oikeassa - vain nimimerkistä kylläkin, käytän joskus toistakin, mutten kyllä kerro mitä - sorry. Tuntuu varmaan hassulta, mutta elämänkoulussa olen oppinut, ettei kaikkea voi antaa itsestään ulospäin - aina on saanut ilkeitä jälkipuheita. Toista käytän joskus kun vastaan johonkin henkilökohtaisesti vaikeaan asiaan. Must on kuitenkin minä itse.
Olen myös seurannut sinun mielipiteitä ja arvoja - vastaavat omiani usein ja mikä on toisin niin ei se ole tärkeää. Eipä kaikkien tarvise ajatella samoin. Loppuisi keskustelut, kun vain kirjoittaisimme, että ok.
Seurataan... - Piku-Tuppu
Must kirjoitti:
Olet oikeassa - vain nimimerkistä kylläkin, käytän joskus toistakin, mutten kyllä kerro mitä - sorry. Tuntuu varmaan hassulta, mutta elämänkoulussa olen oppinut, ettei kaikkea voi antaa itsestään ulospäin - aina on saanut ilkeitä jälkipuheita. Toista käytän joskus kun vastaan johonkin henkilökohtaisesti vaikeaan asiaan. Must on kuitenkin minä itse.
Olen myös seurannut sinun mielipiteitä ja arvoja - vastaavat omiani usein ja mikä on toisin niin ei se ole tärkeää. Eipä kaikkien tarvise ajatella samoin. Loppuisi keskustelut, kun vain kirjoittaisimme, että ok.
Seurataan...Antti on mun hyvä kaveri. Tierättähän historiaa lukenehina, jotta se tottunu elämähän lakeurella, johona ei aharita mikää eikä kukaa. Ei se aina ymmärrä ihimisiä jokka omasta vapaasta taharostansa muuttaa asumahan johonkin surenpesähän niin ku Helesinki on. Se itte joutuu kattelemahan jos näki mitää Kakolan kalterien takaa, jotta mä toivon teirän sivistynhinä ihimisinä ymmärtävän Anttia. Wreden Matilda - maaherran tytärki pihkaantuu Anttihin. Se käyy Antin tykönä Härmäs ja oli oikeen viikkokunnas sielä.Oliko ne sillä lailla, siitä Antti ei oo koskaa puhunu niinkuin se ei muutoonkaa trossaa naisasioollansa jotta ei se oo niin paha ku puhutahan
- Must
Piku-Tuppu kirjoitti:
Antti on mun hyvä kaveri. Tierättähän historiaa lukenehina, jotta se tottunu elämähän lakeurella, johona ei aharita mikää eikä kukaa. Ei se aina ymmärrä ihimisiä jokka omasta vapaasta taharostansa muuttaa asumahan johonkin surenpesähän niin ku Helesinki on. Se itte joutuu kattelemahan jos näki mitää Kakolan kalterien takaa, jotta mä toivon teirän sivistynhinä ihimisinä ymmärtävän Anttia. Wreden Matilda - maaherran tytärki pihkaantuu Anttihin. Se käyy Antin tykönä Härmäs ja oli oikeen viikkokunnas sielä.Oliko ne sillä lailla, siitä Antti ei oo koskaa puhunu niinkuin se ei muutoonkaa trossaa naisasioollansa jotta ei se oo niin paha ku puhutahan
ei me muutkaan. Antti on ihan jees - jäyhä, hiljainen, vaatimaton, sivistynyt, komea, kiltti ...
Kaikki nämä tiedän hänen kirjoituksiensa perusteella. Ei Anttia tarvitse suojella tai puolustella - milloinka pohjalaiset eivät ole yksin pärjänneet? - Pukkilan Jaska
Must kirjoitti:
ei me muutkaan. Antti on ihan jees - jäyhä, hiljainen, vaatimaton, sivistynyt, komea, kiltti ...
Kaikki nämä tiedän hänen kirjoituksiensa perusteella. Ei Anttia tarvitse suojella tai puolustella - milloinka pohjalaiset eivät ole yksin pärjänneet?Ei Anttia oo ennenkää tarvinnu puollustaa, se on ollu monelle niinku Pikku-Tupulle erinomaanen kaveri ja oon tytväänen, jotta oomma saanu kattella maailmaa yhyres - yhtä kaikki pirämmä yhtä. Täs suunsoitos joku oli menos naistentanssiihin, mutta tairatta olla kaikki paremminkin sellaasia turpakäräjien pitäjiä. Piti munki itteni p-n astua.
- must
Pukkilan Jaska kirjoitti:
Ei Anttia oo ennenkää tarvinnu puollustaa, se on ollu monelle niinku Pikku-Tupulle erinomaanen kaveri ja oon tytväänen, jotta oomma saanu kattella maailmaa yhyres - yhtä kaikki pirämmä yhtä. Täs suunsoitos joku oli menos naistentanssiihin, mutta tairatta olla kaikki paremminkin sellaasia turpakäräjien pitäjiä. Piti munki itteni p-n astua.
ja rommia pullo - nyt on tämän tytön senssit aivan sekaisin. Pohjalaaset vaan lisääntyy - taitaa olla itseriittoista porukkaa....
Mutta siitä en huoli - avaan tuliaisiksi itselle ostaman rommipullon ja kulautan siitä hörpyt. Sitten taas voi nauraa näille turpakäräjille.
Hauskaa alkuviikkoa nyt kaikille kolmelle tai montako kaveria sillä antilla nyt ensi kerralla onkaan, en todennäköisesti ehdi ennen torstaita tälle kanavalle... - pikkuhäjy
must kirjoitti:
ja rommia pullo - nyt on tämän tytön senssit aivan sekaisin. Pohjalaaset vaan lisääntyy - taitaa olla itseriittoista porukkaa....
Mutta siitä en huoli - avaan tuliaisiksi itselle ostaman rommipullon ja kulautan siitä hörpyt. Sitten taas voi nauraa näille turpakäräjille.
Hauskaa alkuviikkoa nyt kaikille kolmelle tai montako kaveria sillä antilla nyt ensi kerralla onkaan, en todennäköisesti ehdi ennen torstaita tälle kanavalle...Tuu jos tuut, mutta jos tuut niin tuu toresta torstaina silloon ei tuu muita, sanoo laihian flikka.pikkuhäjy
- Must
pikkuhäjy kirjoitti:
Tuu jos tuut, mutta jos tuut niin tuu toresta torstaina silloon ei tuu muita, sanoo laihian flikka.pikkuhäjy
mutta ...
Nyt on kohta jo torstai, juuri laskeuduin kotimaisemiin ja heti piti kurkata, mitä on keskusteltu.
Tarttee varmaan lukea kaikki juorupalstat ensin ja ... - Kilroy
Must kirjoitti:
mutta ...
Nyt on kohta jo torstai, juuri laskeuduin kotimaisemiin ja heti piti kurkata, mitä on keskusteltu.
Tarttee varmaan lukea kaikki juorupalstat ensin ja ...Nice to meet you again. Minäkin olin reissussa sunnuntaista lähtien. Oli ihan kiva nähdä elämää muuallakin. Niin ja yhdelle illalle sattui oikeasti naistentanssitkin. Mutta se arki tulee kuitenkin aina, halusi tai ei. Ehkä hyvä niin.
- Must
Kilroy kirjoitti:
Nice to meet you again. Minäkin olin reissussa sunnuntaista lähtien. Oli ihan kiva nähdä elämää muuallakin. Niin ja yhdelle illalle sattui oikeasti naistentanssitkin. Mutta se arki tulee kuitenkin aina, halusi tai ei. Ehkä hyvä niin.
Mutta, nyt olisi kiva ja kohta sen saakin nähdä, miten pitkään voi samalle otsikolle kirjoittaa...
Kun nyt on naistentasseissakin käyty, niin kerroppa mikä on miehistä kivointa näissä karkeloissa.
Minusta on kivointa se, joka olen jo maininnutkin - että sinne tuleekin vain ne miehet, jotka osaavat ja haluavat tanssia (ainakin useimmat). - Kilroy
Must kirjoitti:
Mutta, nyt olisi kiva ja kohta sen saakin nähdä, miten pitkään voi samalle otsikolle kirjoittaa...
Kun nyt on naistentasseissakin käyty, niin kerroppa mikä on miehistä kivointa näissä karkeloissa.
Minusta on kivointa se, joka olen jo maininnutkin - että sinne tuleekin vain ne miehet, jotka osaavat ja haluavat tanssia (ainakin useimmat).Kokeillaan vieläkö tämä sopii pitkään ketjuun. Niin niistä naisten tansseista: Kivaa on se, että saa tanssia paljon (naiset ovat aktiivisia hakemaan meitä miehiä).Tuppaa paita kastumaan, mutta ei haittaa. Sitten känniläisiä on aniharvoin ja eipä heitä naiset näy hakevan (en ole absoluutti). Iltakin tulee halvemmaksi, kun sama lasillinen riittää koko illaksi. Olen myös aika usein autolla matkassa. Mikä onkaan kivointa, on se, että hakevat sellaiset naiset, joita toivoo erityisesti hakemaan, ah. Pitää nostaa myös hattua naisten tanssitaidolle, sillä he joutuvat mukautumaan mitä erilaisimpiin tyyleihin ja he osaavat todella sen. Meillä miehillä on helpompaa. Hyvää viikonloppua, jos satut vierailemaan täällä ennen sitä. Jutellaan toiste lisää, jooko? MOI!
- Must
Kilroy kirjoitti:
Kokeillaan vieläkö tämä sopii pitkään ketjuun. Niin niistä naisten tansseista: Kivaa on se, että saa tanssia paljon (naiset ovat aktiivisia hakemaan meitä miehiä).Tuppaa paita kastumaan, mutta ei haittaa. Sitten känniläisiä on aniharvoin ja eipä heitä naiset näy hakevan (en ole absoluutti). Iltakin tulee halvemmaksi, kun sama lasillinen riittää koko illaksi. Olen myös aika usein autolla matkassa. Mikä onkaan kivointa, on se, että hakevat sellaiset naiset, joita toivoo erityisesti hakemaan, ah. Pitää nostaa myös hattua naisten tanssitaidolle, sillä he joutuvat mukautumaan mitä erilaisimpiin tyyleihin ja he osaavat todella sen. Meillä miehillä on helpompaa. Hyvää viikonloppua, jos satut vierailemaan täällä ennen sitä. Jutellaan toiste lisää, jooko? MOI!
tykkää käydä keskellä viikkoa naistentansseissa. Tämä on siis sisäpiirijuttu - vain sinulle Kilroy. Naistentansseihin kun menee viikolla (ainakin meillä, en tiedä Helsingistä) niin miehistä suurin osa on edustajia tai vastaavia. Siis miksi tytöt tykkää tanssia silloin? No tietysti siksi, että edustajat ovat aamulla jo kaukana eivätkä tytön kotiovella notkumassa. (tää oli vitsi).
Minä kun olin eron jälkeen eka kertaa naistentansseissa niin tyttöystävä vannotti, että heti täytyy uskaltaa hakea. Melkein meni pupu pöksyyn.. kuinka sitä voisikaan taas. Mutta kyllä sitten. Se jota hain sanoikin, että taidat olla eka kertaa kun olet niin hidas. Hän ajatteli, että pitääkö itse hakea. Tämä siksi, että kyllä naistentansseissa voivat miehetkin hakea, jos näkevät uusavuttoman tulleen paikalle, vai mitä?
Mitä muuten merkitsee Kilroy? - Pikku-Tuppu
Must kirjoitti:
tykkää käydä keskellä viikkoa naistentansseissa. Tämä on siis sisäpiirijuttu - vain sinulle Kilroy. Naistentansseihin kun menee viikolla (ainakin meillä, en tiedä Helsingistä) niin miehistä suurin osa on edustajia tai vastaavia. Siis miksi tytöt tykkää tanssia silloin? No tietysti siksi, että edustajat ovat aamulla jo kaukana eivätkä tytön kotiovella notkumassa. (tää oli vitsi).
Minä kun olin eron jälkeen eka kertaa naistentansseissa niin tyttöystävä vannotti, että heti täytyy uskaltaa hakea. Melkein meni pupu pöksyyn.. kuinka sitä voisikaan taas. Mutta kyllä sitten. Se jota hain sanoikin, että taidat olla eka kertaa kun olet niin hidas. Hän ajatteli, että pitääkö itse hakea. Tämä siksi, että kyllä naistentansseissa voivat miehetkin hakea, jos näkevät uusavuttoman tulleen paikalle, vai mitä?
Mitä muuten merkitsee Kilroy?viimeinkin missä ja milloin Anssin Jussissako perjantaina - Anttiki tuloo
- Must
Pikku-Tuppu kirjoitti:
viimeinkin missä ja milloin Anssin Jussissako perjantaina - Anttiki tuloo
kohta minä otan tään tosissaan ja kerron missä ja milloin - ja varoitan teitä, olen erittäin pieni, tumma ja ruma - juuri niinkuin nimikin kertoo (ei vainenkaan).
Seuraavat 2 viikkoa olen itselleni uskollinen ja opettelen kilttinä kotona olemista - mutta katsotaan sitten maaliskuussa - jooko.
Muuten missä se Anssi Jussi on? Laittakaa koordinaatit!!!! - Yks häjypoika
Must kirjoitti:
kohta minä otan tään tosissaan ja kerron missä ja milloin - ja varoitan teitä, olen erittäin pieni, tumma ja ruma - juuri niinkuin nimikin kertoo (ei vainenkaan).
Seuraavat 2 viikkoa olen itselleni uskollinen ja opettelen kilttinä kotona olemista - mutta katsotaan sitten maaliskuussa - jooko.
Muuten missä se Anssi Jussi on? Laittakaa koordinaatit!!!!sitte ku kuu mollottaa täyrellä naamallansa Pentin päivän jäläkehen ensi kerran. Kattotahan alamanakasta jos sattuu pilivehtimähän eikä sielä surenpesänloukolla(Helesingis)muutoon kuuta näekkää, pitää mennä maaseurulle luuraamahan ja silloon pieni likka heleposti eksyypi. Sitte kysyy härmälääsiltä josko johonaki akat hyppyyttää miähiä notta aivan ku olis valakia tarttunu pääsiääsvalakiasta hännän alle.Anssin Jussis on varmahan monta sataa akkaa juoksemas ukkojen peräs - usko jos taharot.
- Kilroy
Yks häjypoika kirjoitti:
sitte ku kuu mollottaa täyrellä naamallansa Pentin päivän jäläkehen ensi kerran. Kattotahan alamanakasta jos sattuu pilivehtimähän eikä sielä surenpesänloukolla(Helesingis)muutoon kuuta näekkää, pitää mennä maaseurulle luuraamahan ja silloon pieni likka heleposti eksyypi. Sitte kysyy härmälääsiltä josko johonaki akat hyppyyttää miähiä notta aivan ku olis valakia tarttunu pääsiääsvalakiasta hännän alle.Anssin Jussis on varmahan monta sataa akkaa juoksemas ukkojen peräs - usko jos taharot.
Naistentanssit on ollut ihan mukava puheenaihe. Miksi ei olisi, onhan naiset miesten elämässä muutoinkin tärkeitä. Ellei heitä olisi, mitä mekään täällä tekisimme. Tästä nimimerkistä: Katsoin joskus kauan sitten elokuvan, jossa "Kilroy" liikuskeli ja hänen käynnistään jäi vain paperille kirjoitettuna "Kilroy kävi täällä" Miestä ei ehtinyt näkemään. Paikat vain vaihtelivat ja aina löytyi jostakin pöydältä sama viesti. Muistin sen ja ajattelin, kun minuakaan ei näy, niin se sopii tänne. Vai kaksi viikkoa ihan kiltisti kotona, miksi?
- must
Kilroy kirjoitti:
Naistentanssit on ollut ihan mukava puheenaihe. Miksi ei olisi, onhan naiset miesten elämässä muutoinkin tärkeitä. Ellei heitä olisi, mitä mekään täällä tekisimme. Tästä nimimerkistä: Katsoin joskus kauan sitten elokuvan, jossa "Kilroy" liikuskeli ja hänen käynnistään jäi vain paperille kirjoitettuna "Kilroy kävi täällä" Miestä ei ehtinyt näkemään. Paikat vain vaihtelivat ja aina löytyi jostakin pöydältä sama viesti. Muistin sen ja ajattelin, kun minuakaan ei näy, niin se sopii tänne. Vai kaksi viikkoa ihan kiltisti kotona, miksi?
ja ymmärtää syyn. Kyllästyin käymään tanssimassa, kun kaikki "mukavat" miehet ovat naimisissa ja ovat etsimässä vain "päiväkahviseuraa".
Tekee terää välillä aatella elämänmenoa.
Sitten voisin kertoa yhden mies-naisvitsin (ehkäpä olet kuullutkin).
"Mitä Jumala sanoi luotuaan Aatamin? - Täytyyhän minun pystyä parempaan. Mitä Jumala sanoi luotuaan Eevan? - Harjoitus tekee mestarin."
että silleen tänään. Kilroy on oikein hyvä nimi. - Must
Yks häjypoika kirjoitti:
sitte ku kuu mollottaa täyrellä naamallansa Pentin päivän jäläkehen ensi kerran. Kattotahan alamanakasta jos sattuu pilivehtimähän eikä sielä surenpesänloukolla(Helesingis)muutoon kuuta näekkää, pitää mennä maaseurulle luuraamahan ja silloon pieni likka heleposti eksyypi. Sitte kysyy härmälääsiltä josko johonaki akat hyppyyttää miähiä notta aivan ku olis valakia tarttunu pääsiääsvalakiasta hännän alle.Anssin Jussis on varmahan monta sataa akkaa juoksemas ukkojen peräs - usko jos taharot.
Löysin sen vanhan allakkani, kun nettikalenterissa ei ole täysikuuta merkitty. Pentin päivän jälkeinen täysikuu on Marian päivänä 25.3. (kyllä arvelit, että en osaa ratkaista tätä visaista ongelmaa).
Vielä kun selviäisi se missä on Anssi Jussin hyppelyt???
Muuten te kaikki Häjyt, huomasitteko tv:stä tuli tänään dokumentti: Häjyyn morsian (olikohan se näin kirjoitettu??) - Häjy-poika
Must kirjoitti:
Löysin sen vanhan allakkani, kun nettikalenterissa ei ole täysikuuta merkitty. Pentin päivän jälkeinen täysikuu on Marian päivänä 25.3. (kyllä arvelit, että en osaa ratkaista tätä visaista ongelmaa).
Vielä kun selviäisi se missä on Anssi Jussin hyppelyt???
Muuten te kaikki Häjyt, huomasitteko tv:stä tuli tänään dokumentti: Häjyyn morsian (olikohan se näin kirjoitettu??)Alat oppia. Salaa olen ajatellut, ettet ole aivan tyhmä likka.Mene joskus isoompahan kiriastohon tai osta kioskista perijantakina Ilakka(ILKKA) ja plaraa joko nelijäs tai viires plari ja kattele kaffetkupin ääres josko sieltä löytyys apua.Jos Sun tuuavapiiris sattuus olemahan sellaasia jokka on hairahtunu tulemahan sinne "kusiaaspesähän" ne luusaa sua tärkiää enemmän.Tee ny ens viikolla tämä.Toimitellahan sitte lisää.Varo kumminki jottei Sulle käy ku sille tutkijalikalle.
- must
Häjy-poika kirjoitti:
Alat oppia. Salaa olen ajatellut, ettet ole aivan tyhmä likka.Mene joskus isoompahan kiriastohon tai osta kioskista perijantakina Ilakka(ILKKA) ja plaraa joko nelijäs tai viires plari ja kattele kaffetkupin ääres josko sieltä löytyys apua.Jos Sun tuuavapiiris sattuus olemahan sellaasia jokka on hairahtunu tulemahan sinne "kusiaaspesähän" ne luusaa sua tärkiää enemmän.Tee ny ens viikolla tämä.Toimitellahan sitte lisää.Varo kumminki jottei Sulle käy ku sille tutkijalikalle.
vilkaista sitä Ilkkaa, mutta kyl se on ihan mohoton urakka, siis se tanssipaikan etsintä, kun asun ihan toisella suunnalla - ja kau....kana.
Enkä tiedä kannattaako niiden satojen komeiden pohjalaistyttöjen joukkoon tulla teitin vähiä sinkkuja vokottelemaan.
Ps. älä ajattele mitään salaa - laita vaan julkiseksi kaikki, niin mikäkin teen. Onhan siinä sitten muiden kiva huomata, miten paljon paremmin on itsellä: toisella on noin kurjaa tai miten voi olla TYHMÄ. - Kilroy
must kirjoitti:
vilkaista sitä Ilkkaa, mutta kyl se on ihan mohoton urakka, siis se tanssipaikan etsintä, kun asun ihan toisella suunnalla - ja kau....kana.
Enkä tiedä kannattaako niiden satojen komeiden pohjalaistyttöjen joukkoon tulla teitin vähiä sinkkuja vokottelemaan.
Ps. älä ajattele mitään salaa - laita vaan julkiseksi kaikki, niin mikäkin teen. Onhan siinä sitten muiden kiva huomata, miten paljon paremmin on itsellä: toisella on noin kurjaa tai miten voi olla TYHMÄ.Näitä mäkihyppyjä katsoessani tuli mieleeni hiihtäminen. Onneksi naiset ovat jälleen pelastavia enkeleitä, kun miehet ovat keskittyneet kuka mihinkin (pkle). Oletko käynyt paikanpäällä katsomassa kisoja vai onko matka ehkä esteenä? Minä olen valinnut tämän helpon tavan, katsoa Tv:stä. Käyn joskus hiihtelemässäkin. Tosin tykkään enemmän siitä musiikin tahdissa hiihtämisestä,heh. Sinulla oli mainiot perustelut pitää kollikissat pois kulmilta. Jostakin kumman syystä uteliaisuuteni tuntuu lisääntyvän?
- Must
Kilroy kirjoitti:
Näitä mäkihyppyjä katsoessani tuli mieleeni hiihtäminen. Onneksi naiset ovat jälleen pelastavia enkeleitä, kun miehet ovat keskittyneet kuka mihinkin (pkle). Oletko käynyt paikanpäällä katsomassa kisoja vai onko matka ehkä esteenä? Minä olen valinnut tämän helpon tavan, katsoa Tv:stä. Käyn joskus hiihtelemässäkin. Tosin tykkään enemmän siitä musiikin tahdissa hiihtämisestä,heh. Sinulla oli mainiot perustelut pitää kollikissat pois kulmilta. Jostakin kumman syystä uteliaisuuteni tuntuu lisääntyvän?
ollaan uteliaita, ei kait me muuten täällä palstalla kirjoiteltaisi. On kiva vaihtaa mielipiteitä ja saada nokkelia vastauksia.
Oikeesti olen erittäin epäonnistunut miesten suhteen. Mutta lupaan parantaa tapani - enää en sorru tyhmiin jälliköihin, jotka vain naruttavat joka käänteessä. Samaan kait pyrkivät miehetkin. Kumma kun harvoin sopivia löytyy - tai sitten löytyykin, ei vain älyä ajoissa ja tilaisuus menikin ohi.
Hiihto on minulle erittäin läheinen laji, vaikka täytyy kertoa, että enempi kilometrejä tulee kyllä parketilla.
Urheilu yleensä on mukavaa, kun ei ota sitä ihan tosissaan varsinkaan katsomossa. Tosissaan se täytyy kilpailijoiden ottaa, jos haluaa menestyä MM-tasolla niinkuin on nähty.
Siihen sopiikin hyväksi lopuksi Buddhalainen mietelause:
Ota huomioon, että suuri rakkaus ja suuret saavutukset sisältävät suuria riskejä. - Häjypoika
Must kirjoitti:
ollaan uteliaita, ei kait me muuten täällä palstalla kirjoiteltaisi. On kiva vaihtaa mielipiteitä ja saada nokkelia vastauksia.
Oikeesti olen erittäin epäonnistunut miesten suhteen. Mutta lupaan parantaa tapani - enää en sorru tyhmiin jälliköihin, jotka vain naruttavat joka käänteessä. Samaan kait pyrkivät miehetkin. Kumma kun harvoin sopivia löytyy - tai sitten löytyykin, ei vain älyä ajoissa ja tilaisuus menikin ohi.
Hiihto on minulle erittäin läheinen laji, vaikka täytyy kertoa, että enempi kilometrejä tulee kyllä parketilla.
Urheilu yleensä on mukavaa, kun ei ota sitä ihan tosissaan varsinkaan katsomossa. Tosissaan se täytyy kilpailijoiden ottaa, jos haluaa menestyä MM-tasolla niinkuin on nähty.
Siihen sopiikin hyväksi lopuksi Buddhalainen mietelause:
Ota huomioon, että suuri rakkaus ja suuret saavutukset sisältävät suuria riskejä.Lievästi liikuntarajoitteisena aloin tämän hullutuksen. Taitaa täällä olla muitakin joita "kakuttaa". Tuntuu siltä, että tautinen viimeksi huomaa sairastuneensa. Luulin jo jokin aika saaneeni kunnon rokotuksen tautiin, mutta tässä sitä ollaan.Raittiuslupauksen tehneen ei pitäisi mennä ryyppyporukkaan ....Ei liioin ihmisen, jonka on vaikeata olla hämmentämättä omalla kauhallaan toisten puurokattiloita pitäisi "eheroon taharoon" aukaista näitä sivuja. Kovin vähän täältä rakennuspuita tuntuu löytyvän kun ei riitä edes nuotion sytykkeeksi."Hyvin on kumminki pullat uunis, ei pala ei paistu".Koittakaapas opetella pikkuusen pohojalaasta murretta. Millainen on
- kivenlieru
Häjypoika kirjoitti:
Lievästi liikuntarajoitteisena aloin tämän hullutuksen. Taitaa täällä olla muitakin joita "kakuttaa". Tuntuu siltä, että tautinen viimeksi huomaa sairastuneensa. Luulin jo jokin aika saaneeni kunnon rokotuksen tautiin, mutta tässä sitä ollaan.Raittiuslupauksen tehneen ei pitäisi mennä ryyppyporukkaan ....Ei liioin ihmisen, jonka on vaikeata olla hämmentämättä omalla kauhallaan toisten puurokattiloita pitäisi "eheroon taharoon" aukaista näitä sivuja. Kovin vähän täältä rakennuspuita tuntuu löytyvän kun ei riitä edes nuotion sytykkeeksi."Hyvin on kumminki pullat uunis, ei pala ei paistu".Koittakaapas opetella pikkuusen pohojalaasta murretta. Millainen on
olihan siinä muutaakin:
- kakuttaako
- eheroon taharoon
- Anssin Jukka (nenättömän luoman pitäjehes) - Must
Häjypoika kirjoitti:
Lievästi liikuntarajoitteisena aloin tämän hullutuksen. Taitaa täällä olla muitakin joita "kakuttaa". Tuntuu siltä, että tautinen viimeksi huomaa sairastuneensa. Luulin jo jokin aika saaneeni kunnon rokotuksen tautiin, mutta tässä sitä ollaan.Raittiuslupauksen tehneen ei pitäisi mennä ryyppyporukkaan ....Ei liioin ihmisen, jonka on vaikeata olla hämmentämättä omalla kauhallaan toisten puurokattiloita pitäisi "eheroon taharoon" aukaista näitä sivuja. Kovin vähän täältä rakennuspuita tuntuu löytyvän kun ei riitä edes nuotion sytykkeeksi."Hyvin on kumminki pullat uunis, ei pala ei paistu".Koittakaapas opetella pikkuusen pohojalaasta murretta. Millainen on
Olet häijynpoika aivan oikeassa siinä, että kieli on erittäin tärkeä. Suomi on niin laaja maa, että on syntynyt melkoisesti toisistaan eroavia murteita. Kaikkialla keskustellaan, mutta sanojen merkitys on toisella aivan toinen. Ehkäpä keskisuomalaiset (Jyväskylän seutu) ovat ns. kirjakielialuetta.
Minä itse, vaikka verestä on puolet pohjalaasta, en osaa juuri montakaan puhrasta pohojalaasta sanaa. Tiedän tietysti muutamia sanojen merkityseroja, esim. pohjanmaalla astioita viruutetaan, täällä niin tehdään vain vaatteille.
Häjyyjen tulee vain osallistua keskusteluun omalla kielellään ja yrittää ymmärtää toisten vastaukset tulivat ne millaisina tahansa - siitä tulee se rikkaus - nimittäin niistä eroista.
Ainahan voi kysyä, mitä se toinen tarkootti. Minä en aivan täydellisesti ymmärrä sanaa kakuttaako, onko se samaa kuin harmittaa?
Lievä liikuntaesteisyys ei kait ole haitta nettikeskusteluille - pikemminkin päinvastoin.
Vastausta odottaen - Häjypoika
Must kirjoitti:
Olet häijynpoika aivan oikeassa siinä, että kieli on erittäin tärkeä. Suomi on niin laaja maa, että on syntynyt melkoisesti toisistaan eroavia murteita. Kaikkialla keskustellaan, mutta sanojen merkitys on toisella aivan toinen. Ehkäpä keskisuomalaiset (Jyväskylän seutu) ovat ns. kirjakielialuetta.
Minä itse, vaikka verestä on puolet pohjalaasta, en osaa juuri montakaan puhrasta pohojalaasta sanaa. Tiedän tietysti muutamia sanojen merkityseroja, esim. pohjanmaalla astioita viruutetaan, täällä niin tehdään vain vaatteille.
Häjyyjen tulee vain osallistua keskusteluun omalla kielellään ja yrittää ymmärtää toisten vastaukset tulivat ne millaisina tahansa - siitä tulee se rikkaus - nimittäin niistä eroista.
Ainahan voi kysyä, mitä se toinen tarkootti. Minä en aivan täydellisesti ymmärrä sanaa kakuttaako, onko se samaa kuin harmittaa?
Lievä liikuntaesteisyys ei kait ole haitta nettikeskusteluille - pikemminkin päinvastoin.
Vastausta odottaenAlkuperäinen aihe keskustelussa on naistentanssit, joten on luiskahdettu joskus vähän sivuraiteille. Nimimerkkini "häjypoika" tarkoittaa perheen tai joukon nuorinta eikä mitään pahaa tai ilkeätä. "Kakuttamisella" ei ole mitään tekemistä leivonnaisten kanssa vaan se tarkoittaa, että ihminen on lapsellinen tai aikuinen leikkii vähän tyhmästi niin häntä kakuttaa(lapsettaa).Kun poika pyytää naistentansseissa saatolle ja tyttö lupaa, poika jänistää niin silloin poikaa "housuuttaa" tai alkaa tuulla housuihin. Näin on käynyt varmaan joskus Must´illekin ? Pääsemmeköhän me milloinkaan itse asiaan, kysyy
- must
Häjypoika kirjoitti:
Alkuperäinen aihe keskustelussa on naistentanssit, joten on luiskahdettu joskus vähän sivuraiteille. Nimimerkkini "häjypoika" tarkoittaa perheen tai joukon nuorinta eikä mitään pahaa tai ilkeätä. "Kakuttamisella" ei ole mitään tekemistä leivonnaisten kanssa vaan se tarkoittaa, että ihminen on lapsellinen tai aikuinen leikkii vähän tyhmästi niin häntä kakuttaa(lapsettaa).Kun poika pyytää naistentansseissa saatolle ja tyttö lupaa, poika jänistää niin silloin poikaa "housuuttaa" tai alkaa tuulla housuihin. Näin on käynyt varmaan joskus Must´illekin ? Pääsemmeköhän me milloinkaan itse asiaan, kysyy
ovat täällä tänään ja sinnepä olen menossa, joten itse asiaan päästään. Ja sen lupaan, (alkuperäinen ongelmahan oli, että naiset ei käy kaljuja tanssimaan) niin minä käyn, ainakin silloin, jos on muuten mukava (= ei humalassa ja osaa tanssia).
Siihen loppu se minun kaksiviikkoinen tanssitauko, annan vielä yhden mahdollisuuden paikkakunnan miehille! Jos on tylsää (voiko naistentansseissa naisilla olla tylsää?) niin pureen nypläämään. - Kilroy
must kirjoitti:
ovat täällä tänään ja sinnepä olen menossa, joten itse asiaan päästään. Ja sen lupaan, (alkuperäinen ongelmahan oli, että naiset ei käy kaljuja tanssimaan) niin minä käyn, ainakin silloin, jos on muuten mukava (= ei humalassa ja osaa tanssia).
Siihen loppu se minun kaksiviikkoinen tanssitauko, annan vielä yhden mahdollisuuden paikkakunnan miehille! Jos on tylsää (voiko naistentansseissa naisilla olla tylsää?) niin pureen nypläämään.Olin tänä iltana espanjankurssilla ja Sinä tanssimassa, ettäs kehtaatkin. Nyt kyllä halutaan kuulla, millaista siellä oli. Niin ja ne kaljupäät, oliko heitä? Oliko elävää musiikkia ja liukas lattia. Älä luulekaan, että kysyn, missä ne tanssit olivat. Et kertoisi kuitenkaan. Olet väistänyt taitavasti paljastamasta kotipesääsi,heh -ainakaan niissä, joita olen lukenut. Voisit yhtä hyvin kirjoittaa, kuten eräs nimim. "Must kävi täällä" Jään uteliaana odottamaan illan kokemuksiasi. Sitten ei saa valhetella, sillä olen tosikko ja voin vielä uskoa kaiken...
- must
Kilroy kirjoitti:
Olin tänä iltana espanjankurssilla ja Sinä tanssimassa, ettäs kehtaatkin. Nyt kyllä halutaan kuulla, millaista siellä oli. Niin ja ne kaljupäät, oliko heitä? Oliko elävää musiikkia ja liukas lattia. Älä luulekaan, että kysyn, missä ne tanssit olivat. Et kertoisi kuitenkaan. Olet väistänyt taitavasti paljastamasta kotipesääsi,heh -ainakaan niissä, joita olen lukenut. Voisit yhtä hyvin kirjoittaa, kuten eräs nimim. "Must kävi täällä" Jään uteliaana odottamaan illan kokemuksiasi. Sitten ei saa valhetella, sillä olen tosikko ja voin vielä uskoa kaiken...
sellainen, että en voi olla vastaamatta sinun kysymyksiisi. Kotipesää en paljasta - ymmärsit oikein.
Eilen.. no, oli oikea orkka ja liukas lattia. Oli ihan outoja ihmisiä ja siksi teki mieli lähteä kotiin nukkumaan, mutta ei sitten kuitenkaan. Oikeesti tämä oli vasta 3 kerta naistentansseissa, joten ei paljon tuttuja voi tullakkaan näin ujolle tytölle.
Päätin, että kyllä ainaskin yhtä haen. Siitä se alkoi - ilta meni nopeasti.
Tapasin kivan miehenkin, mut hän oli matkamies, joten ei ole häiriöksi enempää. Häiriöksi sikäli, kun olen päättänyt nauttia sinkkuna olosta ainakin seuraavat 5 vuotta.
Kyllä espanjankurssilla varmaan tutustuu ihan lähellä asuviin mukaviin naisiinkin. Sieltä vain poimit sopivan kumppanin tansseihin ja muihin menoihin, eiks vaan Kilroy. - Kilroy
must kirjoitti:
sellainen, että en voi olla vastaamatta sinun kysymyksiisi. Kotipesää en paljasta - ymmärsit oikein.
Eilen.. no, oli oikea orkka ja liukas lattia. Oli ihan outoja ihmisiä ja siksi teki mieli lähteä kotiin nukkumaan, mutta ei sitten kuitenkaan. Oikeesti tämä oli vasta 3 kerta naistentansseissa, joten ei paljon tuttuja voi tullakkaan näin ujolle tytölle.
Päätin, että kyllä ainaskin yhtä haen. Siitä se alkoi - ilta meni nopeasti.
Tapasin kivan miehenkin, mut hän oli matkamies, joten ei ole häiriöksi enempää. Häiriöksi sikäli, kun olen päättänyt nauttia sinkkuna olosta ainakin seuraavat 5 vuotta.
Kyllä espanjankurssilla varmaan tutustuu ihan lähellä asuviin mukaviin naisiinkin. Sieltä vain poimit sopivan kumppanin tansseihin ja muihin menoihin, eiks vaan Kilroy.En ollut iskemässä Sinua, vaikka kyselinkin kaikenlaista. Kotipesääsi, siksi, että asummeko sattumalta samalla seudulla. Seuraavaksi olisin varmaan väittänyt, että tulit eilen vastaan, etkä tervehtinyt. Olin ed. kirjoittaessani olevinaan vitsikäs ja siksi sait väärän käsityksen. On totta, että minulle on naiset kaikki-kaikessa ja innostun helposti. Tämän seurauksena on ollut myöskin menetyksiä. Kun käry käy, pitää etsiä tilalle uusia. Olen käynyt espanjan ja englannin iltakursseilla useita vuosia. Alussa oli molempia, naisia, sekä miehiä. Nyt on tilanne se, että olen ainut mies molemmilla kursseilla. Ei siitä sen enempää. Tätä et saa lukea, että kehuisin itseäni. Mutta, jos naiset ovat minun heikkouteni, ne ovat. Tulee mieleen eräs sanonta: Paljon on tullut korvapuusteja, mutta paljon on saanutkin, heh. Älä tee mitään 5-vuoden suunnitelmia. Kun sopiva sattuu kohdalle, on silloin pakko pysähtyä... Moi-Moi!
- must
Kilroy kirjoitti:
En ollut iskemässä Sinua, vaikka kyselinkin kaikenlaista. Kotipesääsi, siksi, että asummeko sattumalta samalla seudulla. Seuraavaksi olisin varmaan väittänyt, että tulit eilen vastaan, etkä tervehtinyt. Olin ed. kirjoittaessani olevinaan vitsikäs ja siksi sait väärän käsityksen. On totta, että minulle on naiset kaikki-kaikessa ja innostun helposti. Tämän seurauksena on ollut myöskin menetyksiä. Kun käry käy, pitää etsiä tilalle uusia. Olen käynyt espanjan ja englannin iltakursseilla useita vuosia. Alussa oli molempia, naisia, sekä miehiä. Nyt on tilanne se, että olen ainut mies molemmilla kursseilla. Ei siitä sen enempää. Tätä et saa lukea, että kehuisin itseäni. Mutta, jos naiset ovat minun heikkouteni, ne ovat. Tulee mieleen eräs sanonta: Paljon on tullut korvapuusteja, mutta paljon on saanutkin, heh. Älä tee mitään 5-vuoden suunnitelmia. Kun sopiva sattuu kohdalle, on silloin pakko pysähtyä... Moi-Moi!
en toki MINÄ kuvitellut sinun yrittävän iskeä minua, olisihan se aivan mahdoton tehtävä - kun näin outoja näkymättömiä ollaan.
Kiva juttu, kun joku mieskin tunnustaa, että naiset ovat kaikki kaikessa. Minulla on sama juttu - siis miehet, mutta kuitenkin niin, että järki on aina ollut mukana - luulen niin. Menetyksistäni en tiedä (sen pitkän avioliiton jälkeen), kun ei ole oikein uskaltanut heittäytyä - pelkään kait särkyvän pumppaamon puolesta. Mutta oikeestikin tekee hyvää vain seikkailla sinkkuna - saa sitten nähdä, miten pitkään se kestää, ehkäpä koko loppuelämän. Ainakin niin väittävät mun ystävät, joilla on jo pii-itkäaikainen kokemus sinkkuna olosta.
Minunkin piti mennä englannin keskusteluryhmään, mutta matka- ym. kohellukset ovat sotkeneet sen - ehkäpä ensi syksynä taas.
Mutta nyt minun täytyy rientää - kuntosalille ja sitten jotain muuta... pärjäillään. - must
Kilroy kirjoitti:
En ollut iskemässä Sinua, vaikka kyselinkin kaikenlaista. Kotipesääsi, siksi, että asummeko sattumalta samalla seudulla. Seuraavaksi olisin varmaan väittänyt, että tulit eilen vastaan, etkä tervehtinyt. Olin ed. kirjoittaessani olevinaan vitsikäs ja siksi sait väärän käsityksen. On totta, että minulle on naiset kaikki-kaikessa ja innostun helposti. Tämän seurauksena on ollut myöskin menetyksiä. Kun käry käy, pitää etsiä tilalle uusia. Olen käynyt espanjan ja englannin iltakursseilla useita vuosia. Alussa oli molempia, naisia, sekä miehiä. Nyt on tilanne se, että olen ainut mies molemmilla kursseilla. Ei siitä sen enempää. Tätä et saa lukea, että kehuisin itseäni. Mutta, jos naiset ovat minun heikkouteni, ne ovat. Tulee mieleen eräs sanonta: Paljon on tullut korvapuusteja, mutta paljon on saanutkin, heh. Älä tee mitään 5-vuoden suunnitelmia. Kun sopiva sattuu kohdalle, on silloin pakko pysähtyä... Moi-Moi!
tapahtui siellä tiistain naistentansseissa, on ihan pakko kertoa. Luotan sinuun, ettet levitä juttua eteenpäin (tälle palstalle ei enää kyllä eksy kukaan).
Siis oli ihan hauskaa ja kohtasin siellä miehen, joka oli hyvä tanssimaan ja kiva juttelemaan, mutta hän oli toiselta puolen Suomea.
Me vielä käytiin kaljoilla eilen ja juteltiin kaikesta, mutta MINÄ en usko matkarakkauteen, joten kaikki jäi siihen. Kaikenlainen luottamus miehiin on muutenkin lähellä nollapistettä. Surullista - en voittanut mitään, mutten hävinnytkään.
Jatketaan taistelua elämänmyrskyssä. - Kilroy
must kirjoitti:
tapahtui siellä tiistain naistentansseissa, on ihan pakko kertoa. Luotan sinuun, ettet levitä juttua eteenpäin (tälle palstalle ei enää kyllä eksy kukaan).
Siis oli ihan hauskaa ja kohtasin siellä miehen, joka oli hyvä tanssimaan ja kiva juttelemaan, mutta hän oli toiselta puolen Suomea.
Me vielä käytiin kaljoilla eilen ja juteltiin kaikesta, mutta MINÄ en usko matkarakkauteen, joten kaikki jäi siihen. Kaikenlainen luottamus miehiin on muutenkin lähellä nollapistettä. Surullista - en voittanut mitään, mutten hävinnytkään.
Jatketaan taistelua elämänmyrskyssä.Taitaa hiljentyä tosissaan tämä tanssijuttu-otsikko. Pitkäänhän se on kestänytkin.Täytyy melkein näyttöä "kallistella" ennenkuin pystyy lukemaan, heh. Vai lähellä nollaa näyttää mittarisi miesten suhteen -ei kai? Olisi toisaalta kiva keskustella jollakin muulla kanavalla enemmänkin (privaattipuolella), mikä tietenkin on meistä kiinni. Olen muuten Itä-Suomesta ja syntyisin E-Pohjanmaalta. Jos haluat jatketaan toisaalla, mutta ellet, niin olit miellyttävä keskustelukumppani. Hyvää kevättä, Moi Moi!
- must
Kilroy kirjoitti:
Taitaa hiljentyä tosissaan tämä tanssijuttu-otsikko. Pitkäänhän se on kestänytkin.Täytyy melkein näyttöä "kallistella" ennenkuin pystyy lukemaan, heh. Vai lähellä nollaa näyttää mittarisi miesten suhteen -ei kai? Olisi toisaalta kiva keskustella jollakin muulla kanavalla enemmänkin (privaattipuolella), mikä tietenkin on meistä kiinni. Olen muuten Itä-Suomesta ja syntyisin E-Pohjanmaalta. Jos haluat jatketaan toisaalla, mutta ellet, niin olit miellyttävä keskustelukumppani. Hyvää kevättä, Moi Moi!
minäkin olen Itä-Suomesta (syntynyt E-Pohjanmaalla niinkuin olen jossakin kertonut) ja olisi kiva keskustella
- vaikkapa privatissa. Sano sinä kanava, missä tavataan!! Tänä iltana on taas näitä asioita hoidettavana (oman äidin puolesta), joten en ehtine nettiin ennekuin klo 21 jälkeen.
Oikeassa olet - miesmittari näyttää lähelle nollaa - se on kuitenkin vain tilapäistä ja luovuta en. - Kilroy
must kirjoitti:
minäkin olen Itä-Suomesta (syntynyt E-Pohjanmaalla niinkuin olen jossakin kertonut) ja olisi kiva keskustella
- vaikkapa privatissa. Sano sinä kanava, missä tavataan!! Tänä iltana on taas näitä asioita hoidettavana (oman äidin puolesta), joten en ehtine nettiin ennekuin klo 21 jälkeen.
Oikeassa olet - miesmittari näyttää lähelle nollaa - se on kuitenkin vain tilapäistä ja luovuta en.tämäpä sattuma. Kokeillaanko la 24.2 klo 9.30 "Sonera Plaza Chat" ja sieltä "Bagdad Cafe" -kanavalle.Ellei jostakin syystä tai esteen sattuessa löydetä toisiamme, yritetään ma 26.2 samaan aikaan. Jos tulee esteitä aikaisemmin kirjoitellaan niistä "Naistentanss." ja etsitään uusi ajankohta. Ajattelin näin varmuuden vuoksi, jos satut viipymään tänä iltana pitempään. Sopiiko näin? Jos vielä viitsit vastata tutulla kanavalla, jookosta? Moikka!
- must
Kilroy kirjoitti:
tämäpä sattuma. Kokeillaanko la 24.2 klo 9.30 "Sonera Plaza Chat" ja sieltä "Bagdad Cafe" -kanavalle.Ellei jostakin syystä tai esteen sattuessa löydetä toisiamme, yritetään ma 26.2 samaan aikaan. Jos tulee esteitä aikaisemmin kirjoitellaan niistä "Naistentanss." ja etsitään uusi ajankohta. Ajattelin näin varmuuden vuoksi, jos satut viipymään tänä iltana pitempään. Sopiiko näin? Jos vielä viitsit vastata tutulla kanavalla, jookosta? Moikka!
mutta ei la klo 9.30, olen silloin toimitsijana. Eikö käy su 25.2. klo 9.30 tai varapäivä ma 26.2. miel. klo 12? Sonera kanava kyllä käy, vaikka ei ole tuttu. Tämän palstan avaaminen kestää pitkään jostain syystä, joten vastaa täällä tai suomi24. chat-ilmoitustaululla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks315308Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si673944Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut313449Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933221Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää423177- 682641
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1242132En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri542129Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261367- 1801237