Gynellä

Raappana

Olin 16-vuotias kun ensimmäinen gynekologi aikani oli. Jännitti ihan sairaasti, oli monta päivää etukäteen todella hermostunut. Kun sitten se aamu tuli kun oli aika lähteä sain puhelun terveyskeskuksetsta, lääkärini oli sairastunut. Minulta kysyttiin josko suostuisin että lääkäri vaihdetaan, toki suostuin jotta se olisi mahdollisimman nopeasti ohi. Hoitaja lupasi etsiä minulle toiselta lääkäriltä vapaan ajan.

Olin hiukan ajoissa, kuten tavallista, ja istun odottamaan. Pian aukesi yhden huoneen ovi ja todella hyvännäköinen uori mieslääkäri käveli käytävän läpi. Katsoin häntä ihaillen valkoisessa takissaan, hänellä oli lyhyt tumma tukka ja ihan ruskeat silmät. Jalassaan tummat farkut ja nahkaiset kengät hä'n oli kuin suoraan minun päiväunistani. Mies katosi kulman taakse, tuli pian takaisin huoneeseensa(en enää kehdannut katsoa häntä) laittoi oven kiinni ja pian se aukesi uudestaan. -Sara Viitanen, kuului hänen pehmeä miehekäs äänensä. Ei voi olla totta ajattelin. Minulla oli aika tuolle lääkärille. Kuin jäykkä paska nousin tuolista ja kävelin häntä kohti. Hän kätteli minua hymyillen ja esitteli itsensä.

Istuin tuolille hänen pöytänsä viereen ja koitin rentoutua. Tuon adoniksen edessä se vaan yksinkertaisesti ei onnistunut. Minua jännittii niin kauheasti. Suurin piirtein näin keskustelumme eteni..
-pillereitä tulit hakemaan, vai?
-joo..
-onkos sun menkat säännölliset?
-joo on
-onko sulla vakituinen seksielämä...?
-ei..lähinnä mä noiden kipujen takia niit'ä pillereitä..
-just just, ymmärrän. jahas, et oo ennen käynyt gynellä vai?
En tiennyt mitä vastata. En tietenkään ollut. En, sanoin siis vaan lyhyesti ja ytimekkäästi. Lääkäri sanoi: Just, sua sitten varmaan vähän jännittää. Noh, mä lupaan kertoa koko ajan mitä teen, ja sanot vaan heti jos sattuu. *Ollaan oikein nopeita ja varovaisia. Lääkäri sai mut sanoillaan lähes vakuuttuuneeksi siitä että ei se ehkä sittenkään sattuisi niin paljon..

Sitten aloitettiin. Lääkäri tahtoi mitata verenpaineeni ja pyysi minua nostamaan hihaa. No, se ei nousuut joten jpuduin ottamaan paidan pois. KAtselin toiseen suuntaan kun lääkäri kiinnitti käteeni mansettia. HÄvetti olla hänen edessään pelkissä rintsikoissa. Mittaus kesti vaikka kuinka kauan. HÄn kirsoi vanhan aikaiset mittarit monta kertaa, ja koitti mitata verenpaineeni ties kuinka useasti. Vihdoin se onnistui. PAine oli aika korkea, mutta yhdessä laitoimme sen jännityksen piikkiin.

-SÄ voisit sitten mennä tohon sermin taakse ja ottaa housut pois niin katotaan se alatutkimus.

MÄ menin ja riisuin. Oli kauheaa seistä ekaa kertaa pimppa paljaana jonkun miehen edessä. Hän pyysi mua käymään tutkimuspöydälle. MÄ menin ja laitoin jalkani haaralleen niinkuin ne kuului olla. JÄnnitti. KEsti vaikka kuinka kauan ennenkuin hän aloitti tutkimuksen. Hän kertoi koko ajan mitä tekee ja oli todella hellä ja varovainen, mutta jännityksestäni johtuen sattui silti. HÄn laittoi sisääni yhden sormen, pyöritteli sitä hetken ja tunnusteli emätintäni. Jatkoi sitten painelemalla samalla vatsaani, hän nosti paitaani hiukan ylemmäs ja nousi itsekin seisomaan. HÄn hymyili mulle kun näki kauhistuneen ilmeeni ja sanoi ettei tarvitse pelätä yhtään. MÄ suljin silmäni siinä pelossa että pyörryn kohta, jännitti niin kauheasti. Kaikki oli kuulemma kunnossa, olin jo nousemassa kun lääkäri sanoi ottavansa vielä papa näytteen. Se ei kuulemma sattuisi jos rentoutuisi vähän. Yritin olla rauhallinen samalla kun hän hitaasti ja varovasti työnsi kylmän metallisen spekulan pimppaani. Tunsin kun hän sen päällä levitti kohdun kaulaani ja otti näytteen. Sitten hän otti spekulan pois ja pyysi minua nousemaan, sanoi jos tulisin istumaan tuolille, pelkät pikkuhousut jalassa mielellää. Ihmettelin mutta tein kuten hän sanoi. Hän tahtoi vielä katsoa ryhtiäni. SEisoin selkä häneen päin ja kummarruin eteenpäin kuten hän käski. HÄn kokeili hellillä käsillään selkääni sivuilta ja meni hitaasti käsillään alaspäin kunnes oli peppuni kohdalla. HÄn tunnusteli sitä sivuilta ja sanoi kaiken olevan kunnossa. HÄn pyysi minua seisomaan hänen edessään vielä hetken, kasvot häneen päin. HÄn nosti alkkareideni ´reunaa ja kurkkasi pimppaani. Katsoi kai karvoitustani, jota ihmettelin, sillä olihan hän sen nähnyt jo äsken.

Sitten menin istumaan. Olin pelkkä paita päällä ja nyt hän pyysi ottamaan sen pois. Pidin kuitenkin rintsikat päällä. HÄn otti pöydältään käteensä mustaletkuisen stetoskoopin ja siirsi tuolinsa niin että istui lähelläni, vastapäätä minua. HÄn sanoi: -kuunnellaan vielä vähän niitä sydänääniä, koita hengitellä vaan ihan rauhassa. HÄn laittoi stetoskoopin korvilleen ja painoi hellästi kylmän kuunteluosan rintaani vasten. VÄrähdin. Rauhoitu, hän sanoi, ja siirsi stetoskoopin toiseen kohtaan. Se tuntui kestävän ikuisuuden. Sitten hän pyysi minua riisumaan rintsikat. OTin ne pois ja hän otti stetoskoopin pois korviltaan. HÄn tunnusteli hellästi rintojani joka puolelta hellillä käsillään. HÄn pyysi minua nostamaan käteni ylös ja tunnusteli rintojani. HÄpesin yhä enemmän hänen silmiensä edessä kovettuvia nännejäni. Olin kiihottunut, kyllähän se piti edes itselleen myöntää. Sitten sain laskea käteni alas ja hän sanoi: -mä kuuntelen vielä vähän, laita vaikka silmät kiinni ja ola ihan rentona. Kullin kun hän otti stetoskooppinsa pöydältä ja asetti sen korvilleen. HÄn painoi sen hellästi toista nänniäni vasten ja tunsin uskomattoman kiihotuksen aallon valtaavan mut. HÄn teki saman myös toiselle nännilleni, ja vaihtaessaan nänniä hän asetti toiseen nänniini pienen nänni-imurin. Se nosti nännini todella tehokkaasti pystyyn ja vähensi verenkiertoa. Kiihotti suunnttoman paljon. HÄn kuunteli vielä ikuisuuden ajan sydäntäni, laittoi stetoskoopin pöydälleen ja sanoi: -sen verran hyvin kuului nyt nuo sun sydänäänet, että mitä jos tehtäisiin tuo alatutkimus uudestaan. SÄ jännitit niin paljon äsken etten saanut oikeen minkäänlaista tietoa siitä mitä siellä oikeast on. Jos saisin tutkia vielä uudestaan ja kirjoitan sulle sitten sen reseptin.

En voinut kuin suostua. OTin alkkarit pois ja kävin pöydälle. HÄn tuli eteeni istumaan ja laittoi sormensa pimppaani. Se tuntui sykkivän kuumana ja märkänä. Hitaasti hän aloitti liikuttelemaan sormeaan edestakaisin ja samalla kiihottamaan klitoristani pienellä vibralla jonka hän otti pöydältään. Siinä hetken minua kiihotettuaan hän otti taas esille stetoskooppinsa, öaittoi sen korvilleen ja painoi rintaani vasten. HÄn sanoi: -kokeillaan kuinka kovaksi saadaan nuo sun sydänäänet nousemaan. HÄn kiinnitti stetoskoopi nrintaani pienellä palalla haavateippiä ja jatkoit pimppani kiihottamista, _Ei mennyt kovinkaan kauaa kun laukesin, pulssi oli todennäköisesti kahdessa sadassa roiskauttaessani elämäni orgasmimehut ympärilleni. Hitaasti hengitykseni tasaantui, rauhoituin. Nousin ylön ja pukeuduin. Mies istui pöytänsä ääressä ja ojensi minulle reseptin. - Kirjoitin sulle nyt vaa pari kuukautta, tulet sitten uudestaan niin jatketaan tästä, vai mitä? Hän hymyili ja minä lähdin. Voi varmaan arvata että sen parin kuukauden pästä olin samalla lääkärillä uudestaan...

9

16849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QWO

      Loistava teksti. Näitä lukee aina mielellään. Oli muutamia kirjoitusvirheitä, mutta eivät ne haitanneet. Kiitos paljon!

    • sinililja

      Jatka vain samaan malliin:))))

      Toivon että kirjotat samasta aiheesta lisää!

      Kiitos etukäteen !

    • mä..

      asfdaf

    • JES

      JATKA SÄ KIRJOITIT HYVIN: JATKA JATKA

    • Jaana

      Tuo ei ollut oikein hyvä juttu...Se vois kuulua johonkin lehteen jossa kysellään lääkäri juttuja.Vaikka terveys...Sori toi äskönen mä oon vähä SEKSIHULLU....Ei mulla sitten muuta ollut kaan.Eli heippa.

    • mitä paskaa

      Täyttä paskaa, sairas tarina. En ole surkemapaa ikinä lukenutkaan.

      Älä enää ikinä kirjoita mitään äläkä minnekkään, kiitos.

    • juu

      oikein hyvin kirjoitettu, mutta kuka lääkäri pitää pöydällään vibraa tai nänninipistin-imuri-mikäliejuttua? ainoa asia tuo mikä häiritsi.

    • Keltaruusu

      tiesitkö että ei ole mies gynejä?? mutta tosi hyvä tarina muuten..teeppä jatkoa täälle :)

      • Anne

        miten niin ei ole mies gynejä..?
        Kyllähän niitäkin kuule suomesta jonkin verran ainakin Suomesta löytyy, muttei ole vain sinun kohdalle tainnut osua.

        Tosi hyvä tarina oli ja aidon kuuloinenkin, vaikka tuskin tuollaista oikeasti tapahtuu.
        Jatka samaan malliin tosi hyvä tarina oli :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe