Mikä vikana Suomi24:n sp;ssä tänään. Kun klikkaan päästäkseni kirjautumaan sähköpostiin, niin siihen se jää jumiin kun yrittää aukaista sitä sivua. perskuta rallaa, mikä on vikana. pääseeks muut????
Suomi24
17
785
Vastaukset
- ei pääse
Eipä näytä pääsevän minunkaan koneeltani.
- sp.
Kiitti kun vastasit, olin jo aivan paniikissa. heh
- Nyt toimii
sp. kirjoitti:
Nyt suomi24:n sähköposti taas toimii.
- kohta tunti
sp. kirjoitti:
en oo tuntiin päässyt sp:n.
Miksei Suomi 24 ilmoita että sp on jumissa. Helskutti soikoon. pitäs lähettää tärkeä meili...mutta kun osoiteet on siellä. Luukku ja Jippii toimii. pääsiskö sinne Suomi24:n sp:n mitenkään katsomaan osoitteita.????? V.... kun ei tullut tallennettua kaikkia osoitteita johonkin. VOE VOE - mulla
Nyt toimii kirjoitti:
Nyt suomi24:n sähköposti taas toimii.
Ei toimi:
Ilmoitettu:
Maanantai 9.2.2004 16:10
Aihe:
Osalla käyttäjistä saattaa esiintyä ongelmia sähköpostin sisäänkirjautumisessa
Palvelu/URL:
http://posti.suomi24.fi
Lisätiedot:
Osalla käyttäjistä saattaa esiintyä ongelmia sähköpostin sisäänkirjautumisessa. Ongelmaa tutkitaan ja vika korjataan mahdollisimman pian.
Suosittelemme yrittämään kirjautumista useampaan otteeseen, sekä poistamaan väliaikaiset Internet tiedostot ja evästeet. Ohje tähän löytyy Internet-selaimen ohjeista. Pahoittelemme tästä aiheutunutta häiriötä.
Arvioitu aika vian korjaamiselle:
mahdollisimman pian
Ilmoituksen tekijä:
Suomi24:n ylläpito - kokeiles
kohta tunti kirjoitti:
en oo tuntiin päässyt sp:n.
Miksei Suomi 24 ilmoita että sp on jumissa. Helskutti soikoon. pitäs lähettää tärkeä meili...mutta kun osoiteet on siellä. Luukku ja Jippii toimii. pääsiskö sinne Suomi24:n sp:n mitenkään katsomaan osoitteita.????? V.... kun ei tullut tallennettua kaikkia osoitteita johonkin. VOE VOESammuta/Käynnistä koneesi niin myös suomi-sähköpostisi saattaa alkaa toimimaan.
Eihän Ilmaisilta sähköposteilta edes voi odottaa niiden aina toimivan kunnolla, maksulliset tietenkin toimii aina hyvin. - Ei auttanut
kokeiles kirjoitti:
Sammuta/Käynnistä koneesi niin myös suomi-sähköpostisi saattaa alkaa toimimaan.
Eihän Ilmaisilta sähköposteilta edes voi odottaa niiden aina toimivan kunnolla, maksulliset tietenkin toimii aina hyvin.Sammutin ja käynnistin koneen. Sisäänkirjautumis sivu aukesi ja pystyin jo kirjoittamaan käyttäjä tunnuksen ja salasanan ja sitten painoin kirjaudu sisään. Tulos oli: palvelinta ei löydy, sivua ei voi näyttää.
olen tyhjentänty väliaikaiset internet tiedostot ja evästeet, mutta mikään ei auta.
Tuolta tekniset tiedotteet, löysin tiedon että sp palvelussa on jotain häikkää. Alkas nyt pian toimimaan !!!! - sama täällä
Ei auttanut kirjoitti:
Sammutin ja käynnistin koneen. Sisäänkirjautumis sivu aukesi ja pystyin jo kirjoittamaan käyttäjä tunnuksen ja salasanan ja sitten painoin kirjaudu sisään. Tulos oli: palvelinta ei löydy, sivua ei voi näyttää.
olen tyhjentänty väliaikaiset internet tiedostot ja evästeet, mutta mikään ei auta.
Tuolta tekniset tiedotteet, löysin tiedon että sp palvelussa on jotain häikkää. Alkas nyt pian toimimaan !!!!Kun kirjaudun sähköpostiin, niin ruutuun tulee teksti the page cannot be displayed..
onko muilla ollut vastaavia ongelmia kuinka kauan? - sama vika
sama täällä kirjoitti:
Kun kirjaudun sähköpostiin, niin ruutuun tulee teksti the page cannot be displayed..
onko muilla ollut vastaavia ongelmia kuinka kauan?Sama ongelma täälläkin kestänyt klo. 18.55 alkaen ja jatkuu..............
- tuntia
sama täällä kirjoitti:
Kun kirjaudun sähköpostiin, niin ruutuun tulee teksti the page cannot be displayed..
onko muilla ollut vastaavia ongelmia kuinka kauan?Kohta pari tuntia ollut toimimaton.....
- HST
tuntia kirjoitti:
Kohta pari tuntia ollut toimimaton.....
vieläkään.
- mutta
HST kirjoitti:
vieläkään.
H-I-T-A-A-S-T-I . Kolme päivää on pääsy kaikkialle ollut Hidasta, ei kai virus !
- sp.
mutta kirjoitti:
H-I-T-A-A-S-T-I . Kolme päivää on pääsy kaikkialle ollut Hidasta, ei kai virus !
Nyt pääsin minäkin, mutta hitaasti aukes...mutta kuitenkin
ps. olen tämän viestiketjun aloittaja. Että aika kauan meni, ennenkuin alko joténkuten toimimaan. Nopeutus vaan normaaliksi. - Hyvät
mutta kirjoitti:
Ette ole kuulleet mitään selaista että.>Internet-asetukset>Yhteydet>Lähiverkko>ruksi pois sieltä välityspalvelimen alta>OK> seraavasta laatikosta Käytä ja OK Pitäisi toimia ilman hidastuksia.
- kylänmies
Hyvät kirjoitti:
Ette ole kuulleet mitään selaista että.>Internet-asetukset>Yhteydet>Lähiverkko>ruksi pois sieltä välityspalvelimen alta>OK> seraavasta laatikosta Käytä ja OK Pitäisi toimia ilman hidastuksia.
Lähiverko asetukset eivät koske puhelinverkkoasetuksia!!!!!!
miten saan pois suomi24 sivun
suomi24 sivu pitää poistaa piipe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389