NÖFFI HULLUT HUHUU

jenni

Moi

HEi,minulla oli ennen nöffi ja tahtoisin semmoisen mutta en voi ottaa ainakaan vielä,niinpä mä tahtosin esim.tteidän nöffien kuvia mulle,jos pystyisitte esim alkaa kirjeen vaihtoon ja sitten sen mukana lähettäisit kuvia ja muita juttuja mutta jos et tahdo mailailee niin sitten voisin ehkä maksaa 10snt tai 5snt mieluummin ilmainen

5

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

ennen nöffi. Kuoli vuosi sitten 13 vuotiaana. Hieno koira se oli ja kauhea ikävä on...

• jenni

IKÄVÄ ON!!

• 8888

ois kiva omistaa niita kolme kappaletta

• .

Meillä on 3 nöffiä ( 10v, 5v ja 5kk)
      Ei oikein oo muuta sanottavaa kun se että pitää oikeesti harkita kunnolla jos on aikeissa ottaa nöffin.
      Meillä ei oo ikinä ollu mitää ongelmia nöffien kanssa. Jos epäonnistuu nöffin kasvattamisessa että se haukkuu ja puree ja riehuu niin se on kyllä jo aika uskomatonta. Ja pitää muistaa että nöffistä saa parhaimmassa tapauksessa 10v seuraa. Vaikka sen keski-ikä onkin semmonen 8 vuotta. Mut se johtuu siitä minkä laiset lonkat sillä on ja jne.

• hekohekohekooo

haha.. ei nöffiltä ole kielletty hakkumista tai riehumista :D meidän nöffi tottelee hyvin, mutta vapaaksi päästyään juoksee kuin hullu, haukkuu ja riehuu :)) enemmänkin elämäniloinen ja sporttinen nöffi.. tai no ehkä epäonnistuin mielestäsi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      27
      2624
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2622
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      34
      2051
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2033
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      386
      1525
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1113
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259