48-52vuotias nainen. Haluaisitko laadukasta sex seuraa yhdeksi illaksi tai useammaksi...? Voisin tyydyttää sinun tarpeesi... Haluan juuri sinua ja sinun kosteaa... Ota yhteyttä....
Kiihkeä Yö....?
5
899
Vastaukset
- olga
taidat valehella
- Helmi.
Ei tulisi mieleenkään tuhrata yötäni noin hölmöön. Koska sellaista on väitetty, että meillä 48-55v naisilla menisi niin huonosti että meidän pitäisi tyytyä johonkin tarjolla olevaan. Osaamme rakastaa antaen ja ottaen, siis älä puhu rakastelusta jos tarkoitat kölkkimistä. Me löydämme itsenäisesti omamme jota helliä ja kurmottaa.
- Jorma
Taidat elää puutteessa lepakko. Tolla asenteella sä et koskaan saa kunnon kullia hanuriisi. Kuihdu kurttu puutteeseesi.
- hämmästynyt.
Jorma kirjoitti:
Taidat elää puutteessa lepakko. Tolla asenteella sä et koskaan saa kunnon kullia hanuriisi. Kuihdu kurttu puutteeseesi.
Siehän sälli oot kun oot työntämässä kullias hanuriin,mä luulisin että se sattuu ja aikapaljo pahasti. Löytyy kai sille parempikin paikka vai onko se mennyt jo ihan vekeille,siellä hanurissa? Mitä???
- Vapaa nainen 50 v
Kyllä vaan haluaisin kiihkeää seuraa useammaksikin yöksi....
mutta kerro toki itsestäsi lisää, miksi haluaisin juuri sinut. Mikä olet miehiäsi, sen lisäksi, että olet terve?
Laita sähköpostiosoite niin, että sinuun voimme me kaikki halukkaat ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889