Vesa Ollinmäki kirjoittaa kotisivuillaan, että hän on ollut mm. näissä lehdissä: Hymy, 7 Päivää, Iltalehti, OHO.
Haluaisinpa nähdä näistä lehdistä edes yhden, jossa on jotain juttua hänestä. Olen nimittäin lukenut Seiskaa jo vuosikaudet ja myöskin OHO ja iltalehti kuuluvat vakiolukemisiini. Koskaan ei ole kuitenkaan kyseinen pärstä ollut siellä enkä ole nimeäkään koskaan lukenut minkään lehden palstalta. Eli luultavimmin mies on kirjoittanut Seiskan yleisökirjoitusosastolle tai jotain vastaavaa ja rehvastelee sitten sillä. Kaikennäköisiä sitä onkin.
Vesa Ollinmäki???
14
3957
Vastaukset
- tietoa
Sinä et ole huomannut Vesa Ollinmäkeä siksi että hän on ollut lehdessä eri näköisenä ja eri nimellä.
- ihmettelen
Ei tietoo...
- Pikkuseikoista kiinnostunut
ihmettelen kirjoitti:
Ei tietoo...
Joo sen uusi nimi on Osa Vellinmäki ja leikkas hiuksetkin ja kasvatti parran,Ha Ha Haaaa
- täältä tietoo...
ihmettelen kirjoitti:
Ei tietoo...
sain vesalta kiihkeitä katseita keikalla...
- Muusikko
Minäkin luulen, että Vesa on vain ollut omassa mielikuvituksessaan noissa lehdissä!
- Bebbe
On tiedä Vesasta enkä Esasta mutta kohta rävähtää niin että lehtien kokoa on isonnettava, jotta mahtuu kansikuvaan. Jos et tiedä kuka, niin tsekkaa, että pysyt ajan hermolla: www.juissi.eu.tt
- fani
lehtijutuista en tiedä mutta menkää keikalle kattomaan niin saatte vesa ollinmäki-herätyksen!
- Timi
Kyllä Vesa Ollinmäen suurin fani taitaa olla Vesa itse. Jaa että keikalla saa herätyksen? Kyllä, tosin negatiivisen. Herättää nimittäin vatsan siinä määrin että okse lentää.
- Hehee
Timi kirjoitti:
Kyllä Vesa Ollinmäen suurin fani taitaa olla Vesa itse. Jaa että keikalla saa herätyksen? Kyllä, tosin negatiivisen. Herättää nimittäin vatsan siinä määrin että okse lentää.
Vesan keikoilta saa herätyksen,on aivan pakko tulla uskoon kun rupeaa tuntumaan niin pahalle :( Toivottavasti Vesa tajuaa itse,että EI OSAA LAULAA.!!!!!!!!!!Vaihtaisi ammattia jo ajoissa!Kaikilla olisi parempi olo,ja ihmisten ei tarvitsisi kärsiä paskasta!
- minä vaan
Täällä puhutaan vain paskaa Ollinmäestä!
- Anonyymi
Uutta Ollinmäkeä. https://m.youtube.com/watch?v=QQT7eaLrgbA
- Anonyymi
En ollut aiemmin edes kuullut tyypistä ja nyt uteliaisuuttani sitten pätkän kuuntelin .....................jessus mitä kuraa
- Anonyymi
Vesku on ihana. IHANA !!!!! Komea ja äänikin korvia hivelevä.
- Anonyymi
Kuka helevetin Vesa nevöhööd? Tos äijäs on google kuvahaun perusteella 50% kirvesmurhaajaa ja 50% seppo rätyä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029