Ikäero

Tarja

Mitä ajatuksia herättää 21-vuotiaan nuoren naisen ja 46-vuotiaan miehen suhde?Olemme olleet yhdessä muutaman kuukauden ja vain harva tietää asiasta.Mies on puhunut naimisiinmenosta ja lapsista.Itse en ole valmis vielä kumpaankaan ja hän tietää sen.

8

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmaata ohimoilla

Jos tilanne tyydyttää sinua tässä vaiheessa, on olemassa kaikki edellytykset sille, että voitte välttyä useimmilta parisuhteen eteen tulevista karikoista. Ei ole todennäköistä, että mies "viidenkympin villityksessään" kääntää katseensa muihin naisiin, ja on todennäköistä, että hän myös huolehtii ruumiinkunnostaan voidakseen pitää sinut tyytyväisenä. Hän tuntee koko ajan, että häntä kadehtitaan, ja mitä todennäköisimmin hän hemmottelee sinua - ellei suorastaan sitten liikaa. Ja kun kohdallasi tulee aikanaan eteen menopaussi, hänkin lienee valmis hillitsemään vauhtia.
      Ainoa, mihin sinun tulee varautua, on se, että saatat joutua olemaan leskenä keskimääräistä kauemmin. Mutta eihän toki hyvin säilyneen ja nuorekkaan lesken tarvitse silloinkaan jäädä lehdellä soittelemaan!
      Onnea parisuhteellesi!

• =oD

se rupsahtaa nopeesti
      jouvut hoitamaan
      ota nuori
      kyllä niitä riittää
      tietysti rakkaus
      ei tunne ikärajoja

• jäitä hattuun

25 vuoden ikäero on aikamoinen. Älä tee hätiköityjä päätöksiä. Älä anna hänen painostaa. Tutustukaa toisiinne rauhassa. Ja miksi pitäisi kiirehtiä? Tuon ikäisellä miehellä voi olla kiire, jos aikoo saada perheen. Miten tarkkaan tunnet hänen taustansa? Hänen ystävänsä ovat vanhempiesi ikäsiä. Oletko valmis kestämään ulkopuolisten suhtautumisen suhteeseenne?

Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi ja olemme olleet yhdessä 15 vuotta. Olin itse aikoinani 20 , kun tapasimme ja hän oli nähnyt jo elämää enemmän. En osannut kuvitella mitä kaikkea ikäero aiheuttaa. Alussa ikäero vaivasi minua, mutta enää en "muista" sitä, eikä sillä ole merkitystä.

Mieti rauhassa.

• Ma-re

Olet ihastunut ja näet kaiken hieman ruusuisena ja ehkä olet imarreltukin, kun vanha mies osoittaa sinulle huomiotaan. Kuitenkin kehoittaisin odottamaan sillä jo muutaman kuukauden tai vuoden kuluttua tulee tilanteita jolloin huomaat että sinun ihana nuoruutesi omien ikätovereitten kanssa on taaksejäänyt ja ikäänkuin hyppäät suoraan vanhuuteen.Totuus on että miehet "vanhenevat" aikaisemmin kuin naiset ja ikäkuilu syvenee jo muutaman vuoden kuluttua. Ole ystävä hänen kanssaan mutta älä ystäväiseni vielä sitoudu.Älä tuhlaa nuoruuttasi. Ymmärrän "ohimoilta harmaan " arkumentit sillä hän on todennäköisesti mies eikä niin nuorikaan enää, mutta minä olen toista mieltä.

• Sulho

Hei !
      Olen itse 51vuotias nuorekas mies.
      Minusta pääasia on se,että viihdytte toistenne seurassa,rakastatte toisianne ja kunnioitatte toisianne.
      Se voi olla hyvinkin antoisa suhde ja kestävä.
      Hyvää jatkoa teille molemmille.
      t Sulho

• vanha mutta köyhä

ellei mies sitten ole rikas;)

• varoituksen ääni

Älä ihmeessä tee sitoumuksia tuollaisella taustalla.

Taatusti tulet katumaan.
      Sinusta ollaan muokkaamassa pikku-piikaa ikääntyvälle miehelle.
      Hän saattaa olla myös miehisyytensä ja lumovoimansa korostuksen tarpeessa.

Sinulla on vielä meno päällä, kun hän taas on menossa kohti vaari-ikää.

Etsi ikäisiäsi, joilla ei vielä ole
      vaarinvaistot heränneet.
      Et itsekään ole varma, joten älä lupaudu.

• Must

Minä itse en olisi iloinen, jos oma tytär menisi isänsä ikäisen tai vanhemman miehen kanssa naimisiin. Kannattaa harkita ja tarkkaan, mutta jokainen on oman onnensa seppä. Mikä minä olen sanomaan kun en tarkkaan tunne taustoja.
      Harkitse ja tee päätös, mutta älä kadu sitä, mitä päätätkin, jooko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      191
      11371
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      103
      10802
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6220
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      185
      5024
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3486
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3475
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2323
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1872
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      8
      1721
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1634
    Aihe