Ikäero

Tarja

Mitä ajatuksia herättää 21-vuotiaan nuoren naisen ja 46-vuotiaan miehen suhde?Olemme olleet yhdessä muutaman kuukauden ja vain harva tietää asiasta.Mies on puhunut naimisiinmenosta ja lapsista.Itse en ole valmis vielä kumpaankaan ja hän tietää sen.

8

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmaata ohimoilla

Jos tilanne tyydyttää sinua tässä vaiheessa, on olemassa kaikki edellytykset sille, että voitte välttyä useimmilta parisuhteen eteen tulevista karikoista. Ei ole todennäköistä, että mies "viidenkympin villityksessään" kääntää katseensa muihin naisiin, ja on todennäköistä, että hän myös huolehtii ruumiinkunnostaan voidakseen pitää sinut tyytyväisenä. Hän tuntee koko ajan, että häntä kadehtitaan, ja mitä todennäköisimmin hän hemmottelee sinua - ellei suorastaan sitten liikaa. Ja kun kohdallasi tulee aikanaan eteen menopaussi, hänkin lienee valmis hillitsemään vauhtia.
      Ainoa, mihin sinun tulee varautua, on se, että saatat joutua olemaan leskenä keskimääräistä kauemmin. Mutta eihän toki hyvin säilyneen ja nuorekkaan lesken tarvitse silloinkaan jäädä lehdellä soittelemaan!
      Onnea parisuhteellesi!

• =oD

se rupsahtaa nopeesti
      jouvut hoitamaan
      ota nuori
      kyllä niitä riittää
      tietysti rakkaus
      ei tunne ikärajoja

• jäitä hattuun

25 vuoden ikäero on aikamoinen. Älä tee hätiköityjä päätöksiä. Älä anna hänen painostaa. Tutustukaa toisiinne rauhassa. Ja miksi pitäisi kiirehtiä? Tuon ikäisellä miehellä voi olla kiire, jos aikoo saada perheen. Miten tarkkaan tunnet hänen taustansa? Hänen ystävänsä ovat vanhempiesi ikäsiä. Oletko valmis kestämään ulkopuolisten suhtautumisen suhteeseenne?

Mieheni on minua 12 vuotta vanhempi ja olemme olleet yhdessä 15 vuotta. Olin itse aikoinani 20 , kun tapasimme ja hän oli nähnyt jo elämää enemmän. En osannut kuvitella mitä kaikkea ikäero aiheuttaa. Alussa ikäero vaivasi minua, mutta enää en "muista" sitä, eikä sillä ole merkitystä.

Mieti rauhassa.

• Ma-re

Olet ihastunut ja näet kaiken hieman ruusuisena ja ehkä olet imarreltukin, kun vanha mies osoittaa sinulle huomiotaan. Kuitenkin kehoittaisin odottamaan sillä jo muutaman kuukauden tai vuoden kuluttua tulee tilanteita jolloin huomaat että sinun ihana nuoruutesi omien ikätovereitten kanssa on taaksejäänyt ja ikäänkuin hyppäät suoraan vanhuuteen.Totuus on että miehet "vanhenevat" aikaisemmin kuin naiset ja ikäkuilu syvenee jo muutaman vuoden kuluttua. Ole ystävä hänen kanssaan mutta älä ystäväiseni vielä sitoudu.Älä tuhlaa nuoruuttasi. Ymmärrän "ohimoilta harmaan " arkumentit sillä hän on todennäköisesti mies eikä niin nuorikaan enää, mutta minä olen toista mieltä.

• Sulho

Hei !
      Olen itse 51vuotias nuorekas mies.
      Minusta pääasia on se,että viihdytte toistenne seurassa,rakastatte toisianne ja kunnioitatte toisianne.
      Se voi olla hyvinkin antoisa suhde ja kestävä.
      Hyvää jatkoa teille molemmille.
      t Sulho

• vanha mutta köyhä

ellei mies sitten ole rikas;)

• varoituksen ääni

Älä ihmeessä tee sitoumuksia tuollaisella taustalla.

Taatusti tulet katumaan.
      Sinusta ollaan muokkaamassa pikku-piikaa ikääntyvälle miehelle.
      Hän saattaa olla myös miehisyytensä ja lumovoimansa korostuksen tarpeessa.

Sinulla on vielä meno päällä, kun hän taas on menossa kohti vaari-ikää.

Etsi ikäisiäsi, joilla ei vielä ole
      vaarinvaistot heränneet.
      Et itsekään ole varma, joten älä lupaudu.

• Must

Minä itse en olisi iloinen, jos oma tytär menisi isänsä ikäisen tai vanhemman miehen kanssa naimisiin. Kannattaa harkita ja tarkkaan, mutta jokainen on oman onnensa seppä. Mikä minä olen sanomaan kun en tarkkaan tunne taustoja.
      Harkitse ja tee päätös, mutta älä kadu sitä, mitä päätätkin, jooko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      74
      5335
    2. Kirjoita

… jotakin minkä vain kaivattusi tietää
      Ikävä
      117
      1715
    3. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      23
      1640
    4. Tyhmä persuväite = köyhä argumentti

Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en
      Maailman menoa
      30
      1608
    5. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      51
      1565
    6. Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on

Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a
      Maailman menoa
      52
      999
    7. Oliko se peppu

Vai älykkyys mikä enemmän viehätti?
      Ikävä
      73
      936
    8. Haluan sut

Voitaisiinko tutustua paremmin toisiimme? Ovi on aina auki sinulle. Lähelle.
      Ikävä
      39
      745
    9. Kunnanvaltuusto koolle heti

Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys
      Hyrynsalmi
      29
      739
    10. Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu

Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa
      Maailman menoa
      59
      735
    Aihe