Yritän virittää lähiverkkoa kahden Win'98-koneen välille. Molemmissa on RJ-45-liittimellä varustetut verkkokortit, jotka toimivat (testattu kaapelimodeemin kanssa, myös kaapeli siis toimii). Ongelmana on se, että kun kaapelin pistää molempien koneitten välille ja koneet päälle, verkkokorteissa palaa vihreä valo mutta kumpikaan kone ei löydä toistaan. Wintoosan verkko-osat ja -protokollat on asennettu, joten tarvitseeko yhdistämiseen mitään muita ohjelmia kuten Novell Netwaren? Kertokaa!
Lähiverkkoviritelmä kusee
4
425
Vastaukset
- jock
se kaapeli jolla yhdistät
koneet keskenään ristiinkytketty parikaapeli? sillä tavallinen parikaapeli jolla verkkokortti yhditetään kaapelimodeemiin ei toimi ilman keskitintä. windows toimii lähiverkossa ilman mitään ohjelmia, kunha protokollat on asennettu kohdalleen. - -Arttu-
IP-osoitteet oikein suhteessa käytettyyn aliverkkoon??
- Jaska
Ristiin kytketty parikaapeli ja homma toimii.
- Aina pelaa kun soitetaan
Oma tietokone kohdassa laitat levyasemille päälle
SHAREt kummassakin koneessa niin pitäisi ruveta
koneiden näkymään toisilleen. Jos sulla on
koneissa printterit, niin voit myös jakaa ne.
Verkkokorttien asetuksissa katsot, että
Tiedostojen ja Tulostimien Jako on valittuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19312960- 826265
- 1235965
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495552Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234462- 924380
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434332Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424251Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334218Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483757