avo- tai avioliitossa olevan kanssa ja olla onnellinenkin?
Minä kohtasin miehen joka on liitossa ja hänellä on pieniä lapsia - me keskustelimme tuntikausia ja tunsimme henkistä yhteisyyttä, mutta hän on jo varattu. Ei ole sovittu mitään enempää - pelkään, että rakastun ja taas satutan itseäni, jos suostun tapaamiseen. Toisaalta jo ei nyt tavata - emme kohtaa enää tässä elämässä. Siinäpä pulma, mitä teen?
voiko seurustella
11
1006
Vastaukset
- Uskollinen mies
...teet aika pahaa jälkeä. Nää jutut ei toimi. Onhan niitä paljon näkynyt. Suhteenne tulee vääjäämättä paljastumaan. Rikot olemassa olevan liiton, teet viattomista lapsista onnettomia. Jos et niistä piittaa, niin ajattele, että jos tuo mies on nyt valmis pettämään omaansa sinun kanssa, tekee hän sen taatusti myöhemmin sinulle. Ja silloin on sinun vuorosi itkeä... Ainoa, kellä tuossa tilanteessanne on hirmu kivaa, on tuo mies. Saa kahta naista...
Vai tykkäätkö oikein kovasti olla hyväksikäytetty..?- Takkutukka
Nyt en ymmärrä, miten niin yksinäinen rikkoo? Eikös suhteeseen tarvita aina kaksi ja itse olen sitä mieltä, ettei "hyvään väliin" mahdu ulkopuolisia...jos tässä joku rikkoo jotain, niin varattu osapuoli. Aikuisena jokainen tietää millä panoksilla pelaa!
- Ikävä mun on..
elämääni vaan yksinkertaisesti tuli ystävä...ystävä,johon rakastuin..Mies,joka vei sydämeni..ja minä olin hänen elämänsä rakkaus...kunnes..vaimonsa sai tietää minusta ja olemassaolostani..ja kunnes mieheni sai hänen olemassa-olostaan minun elämässäni.Kävi niin,että mies erosi,vaimo lähti...ja nyt olen minä eroamassa...ystäviä olemme edelleen..emme muuta..nyt hänellä on naisystävä..jota hän rakastaa..mutta milloinkaan en häntä unohda,hän antoi minulle elämän,ja minä hänelle.Molemmat huomasimme,että rakkautta on vielä olemassa ja sillä voimalla jaksamme.Ja siitä olen vakuuttunut,että milloinkaan en voi olla hänenlaisensa kanssa,vaikka olemme toisillemme äärettömän rakkaat.Päivääkään en antaisi pois.
- Yxi nais
Se vain sattuu, että elämä heittää yllättäen eteen ihmisen jonka kanssa tuntee olevansa samalla aaltopituudella ajatusten kanssa ja fyysisestikin miellyttää. Eihän siinä paljon jarruttelut auta, kun ystävyydestä siirrytään rakastavaisiksi vaikka molemmat olisivat varattuja jo tahollaan.
Se on sitä kemiaa.. - Kilroy
Yxi nais kirjoitti:
Se vain sattuu, että elämä heittää yllättäen eteen ihmisen jonka kanssa tuntee olevansa samalla aaltopituudella ajatusten kanssa ja fyysisestikin miellyttää. Eihän siinä paljon jarruttelut auta, kun ystävyydestä siirrytään rakastavaisiksi vaikka molemmat olisivat varattuja jo tahollaan.
Se on sitä kemiaa..Elämän kiitoradalla on monenlaista kulkijaa. Jotkut kiiruhtavat ohitsemme, mutta joskus tulee vastaan ihminen, jonka kohdalla on pakko pysähtyä. Näin on käynyt minullekin, enkä ole katunut. Miksi et pysähtyisi SINÄKIN ?
- Vielä vapaa
Kilroy kirjoitti:
Elämän kiitoradalla on monenlaista kulkijaa. Jotkut kiiruhtavat ohitsemme, mutta joskus tulee vastaan ihminen, jonka kohdalla on pakko pysähtyä. Näin on käynyt minullekin, enkä ole katunut. Miksi et pysähtyisi SINÄKIN ?
tuo kaikki mitä sanotte - miksi en voisi kokea hetkellisen ystävyyden ja mahdollisen rakkauden. Aikuisena ymmärrän, että mitä saattaa olla odotettavissa. Katuisin koko tuonpuoleisenkin elämän jos nyt olisin tapaamatta toistakaan kertaa - kuka tietää, jos se sitten onkin jo ohi tai sitten ei.
- hmmmm
Vielä vapaa kirjoitti:
tuo kaikki mitä sanotte - miksi en voisi kokea hetkellisen ystävyyden ja mahdollisen rakkauden. Aikuisena ymmärrän, että mitä saattaa olla odotettavissa. Katuisin koko tuonpuoleisenkin elämän jos nyt olisin tapaamatta toistakaan kertaa - kuka tietää, jos se sitten onkin jo ohi tai sitten ei.
saat vielä pahan mielen. Kyllä sinä löydät jonkun vapaan, omaksikin. Mies on vain hyvä puhumaan, osaa käsitellä naisia. Jos on paha olla, pitää lähteä ensin ja hankkia uutta seuraa vasta sitten eikä valehdella kaikille osapuolille. Tajutonta meininkiä.
Vai pelottaako vapaat miehet?????
- sasu
elämä on vain yksi
jokainen voi tehdä siitä
itselleen paratiisin tai helvetin
jos löytää tosi ystävän
se pitää napata
vaikka olisi toisenkin oma - särkynyt sydän
älä ihmeessä mene sekoittamaan toisten elämää, pitäisihän sinun ja hänen aikuisena ihmisenä se tajuta! itse olen ollut se perheen äiti niiden pienten lasten kanssa ja et kyllä tiedä miltä se tuntuu, kun saa tietää miehellä olevan toinen nainen kierroksissa. itseltäni romahti koko maailma ja sydän särkyi. vaikka mies ei alkanut seurustelemaankaan, mutta tuo nainen pommittaa edelleen sähköpostilla miestäni ja minä en tiedä enää mitä teen. kuitenkin meillä menee hyvin,mutta jos olisin ollut yksin eikä lapsia olisi ollut olisin eronnut aika päiviä sitten. sotke vaan toisten elämä, jos siltä tuntuu, mutta ajattele muitakin etkä vain itseäsi. nykyään tuntuu että miehillä on joku vimma saada kaikki naiset kaadettua petiin ja sitten etsimään toista kehiin.
- Vielä vapaa
en sekoita kenenkään elämää - enkä missään nimessä tule pommittamaan kenenkään sähköpostia.
Sitä vaan ihmettelen, miten voi aina kaikki olla hyvin ja silti
toinen kaipaa uusia suhteita?
Lisäksi ei tässä ole mistään kaatamisesta kysymys - vaan paljon suuremmasta ja ehkä sen takiakin vaikeammasta asiasta. Pelkkä sexi ei satuta, vai mitä? - Homme 57
Vielä vapaa kirjoitti:
en sekoita kenenkään elämää - enkä missään nimessä tule pommittamaan kenenkään sähköpostia.
Sitä vaan ihmettelen, miten voi aina kaikki olla hyvin ja silti
toinen kaipaa uusia suhteita?
Lisäksi ei tässä ole mistään kaatamisesta kysymys - vaan paljon suuremmasta ja ehkä sen takiakin vaikeammasta asiasta. Pelkkä sexi ei satuta, vai mitä?Unohda koko juttu.
Etsi vapaa tuttavuus.
Varatun "tuttavuuden" kanssa tulet varmasti tuntemaan alemmuudentunnetta ja syyllisyyttä.
Sitten kun sinulla on oma tuttavuus niin voitte yhdessä etsiä yhteisiä yhteyksiä ulkomaailmaan.
Silloin ei ympäristökään tunne oloaan vaivautuneeksi teidän kanssanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847