VESSASSA

Z O M B I E

VESSASSA

"Siisti mies on täälläkin siisti, tuli sitä taikka tätä, älä vetämättä jätä."luki hoitolamme vessan seinälle aseteussa siisteyteen ja hygieniaan kehoittavassa lapussa. Mulla oli kova paskahätä, joten asetuin kiireesti housuni laskien vessanpytylle -taas oli ylemmääräinen kahvinjuonti sotkenut housuni yhden ruokalusikallisella pieraistuani.

Kuseminen oli siis pakko hoitaa istuen,koska
väkinäinen katkokuseskelu muuttuu helposti housuihin paskomiseksi. Nyt täytyisi jotenkin vaihtaa pitkät alushousut puhtaisiin taas kerran. Mutta kun minulla ei ollut kuin nämä yhdet; -ongelmia.

No nythän on jokatapauksessa siirryttävä ke-
säaikaan, joten heitän paskaiset kalsarini vessan roskikseen -toivottavasti kukaan ei tajua, että olen ollut vessassa käymässä.
Olen kireä kuin viulun kieli, joten töräyttelen vessanpyttyyn epäsäännöllisin ajoituksin.

Pyyhin perseeni moneen kertaan ja katson työni tulosta -pyttyhän on aivan ruskeana jätöksistäni, eikä pelkkä vessan huuhtelu au-
ta. Otan Bide-suihkun ja siivoan jälkeni, mutta nyt vessan lattia on veden vallassa. Kaiken lisäksi pieraisen liian kosteat uusille farmari-housuilleni. Hermothan tässä menee, kun ei ole toisia farmareitakaan tilalle.

Riisun ja käärin farkut rullalle -nyt olisi päästävä vessasta kenekään huomaamatta, ja se on vaikeata. Olin tullut vessaan yläkroppa
paljaana. Nyt joutuisin lähtemään täältä ilman vaatteita.

Olen edelleen vessassa kännykkä käsissäni
-pitäisi soittaa jollekkin joka voisi auttaa minut
pois tästä painajaisesta. Mietin kuumeisesti
ongelmaani samalla katsoen vessan kaakelilat-
tialla vaeltavia muurahaisia.

Mitähän nuokin muurahaiset puuhaavat?
Tuntuu siltä, että heidän asuinsijansa sijaitsee
jossain aivan lähellä, koska he noin varmoin ja ripein ottein raahaavat vessaan kulkeutuneita havunneulasia kohti lavuaarin alla olevaan pieneen koloon.

Oivallan, että muurahaisten yhteiskunnassa toteutuu ihmisille niin utopistinen kommunismi
-Karl Marxin olisi pitänyt olla muurahainen.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
http://groups.msn.com/zombiegallery

0

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        57
        5450
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        23
        3497
      3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        28
        1622
      4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        198
        1564
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        76
        1076
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        26
        1038
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        49
        897
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        259
        836
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        71
        799
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        798
      Aihe