hauskaa alakerrassa.....ok!

*annah*

siis tää on mun toka täysin fiktiivinen novelli ja kun ekasta kerta joku tykkäs ni voinhan mä lisääkin kirjottaa...antakaahan sitten paljon palautetta!

-olihan se ihan hyvä leffa,tokaisi siskoni,kun saavuimme ulos elokuvateatterista ja lähdimme kävelemään kohti siskoni suurta omakotitaloa,jossa hän asusti kimpassa kämppäkaverinsa tanjan kanssa.kylmä pakkasrouta natisi ilkeäsi kenkien alla ja kylmä tuuli puhalsi suoraan naamaan.katselin kaihoisasti ihmisten lämpöisiä taloja,jolloin silmäni osuivat vahingossa katutasossa olevaan asuntoon.näin tarkasti,että asunnossa nussittiin ja lujaa.nainen ratsasti miehellä ja suun liikkeistä päätellen he olivat loppusuoralla.ilmeisesti siskoni ei nähnyt tapahtunutta tai ei ainakaan reagoinut siihen millään tavalla.

kun vihdoin istuin siskoni sohvalla siskoni laittaessa meille iltapalaa,silmiini nousi kuva tuosta rakastelevasta pariskunnasta ja naisen kasvoilla olevasta nautinnollisesta ilmeestä.tunsin kuika sitä ajatellessani aloin kostua ja alapääni alkoi mukavasti kihelmöidä.laitoin keskisormen varovasti klitorikselle ja tunnustelin....tuntui todella hyvältä.olin jo miltei aloittamassa sessiota kunnes siskoni tuli iltapalan kanssa olohuoneeseen ja aloitimme iltapalan.

kun ruoka oli hotkaistu ja siskoni alkoi katsomaan mielestäni tylsää elokuvaa,päätin mennä nukkumaan.jostain unten rajamailta kuulin tanjan tulevan kotiin ja keskustelevan siskoni kanssa hiljaisella äänellä alakerrassa.yritin saada unta,mutta se ei ollut helppoa,sillä minua vaivasi kamala jano.

hiivin alakertaan ja puolessa välissä portaikkoa huomasin jotain aivan uskomatonta.tanja nuoli iskoni pimpsaa siskoni voihkiessa nojatuoissa.kuuntelin siskoni voihkintaa ja katselin hänen kostean punaista ja turvonnutta pilluaan.aloin taas kiihottua ja hieroin kiihkeästi klitoristani.tuntui taivaalliselta katsoa tuota nauttivaa siskoa ja masturboida samalla.tanja työnsi kahta sormea siskoni pimppiin ja siskoni tärisi todella kauan orgasmin kourissa.tytöt vaihtoivat paikkaa ja kuulin,kuinka joku työnsi videon nauhuriin.

hiivin portaat alas asti ja katselin haltioituneena telkkarin ruutua.siellä kaksi naista ovat menneet kiihoittavasti 69 asentoon ja nuolivat toisiaan kiihottuneina.mihinköhän tanja ja siskoni menivät...hiivin katsomaan lähemmäs ja löysin tanjan makaamasta keittiön pöydältä ja siskoni työntämässä dildoa jo orgasmin kourissa olevaan tanjaan.hieroin itseäni ja lopulta en voinut enää hillitä huokausta,jonka voimasta siskoni ja tanja kääntyivät minuun päin...

-jaa,meillähän on täällä vakoilia tanja hymyili mulle ja kuiskasi jotain siskoni korvaan.kohta he tulivat ja kantoivat minut helposti yläkertaan siskoni tuplapetiin.-kyllä sunkin on saatava oma osas,sanoi siskoni ja alkoi nuolla mun neitseellisen tiukkaa pillua.voihkin ja puristin lakanoita aivan märkänä siskon nuollessa minua klitorikselta jä häpyhuulilta.kohta tanja saapui vibraattorin kanssa ja laittoi sen kiinni klittaani.-oooooh...huusin kun järisyttävä orkku tempasi minut mukaansa,mutta vibraattori oli ja pysyi klitoriksessani.sain monta orkkua ja kohta muistin,että minulla olikin kamala jano.tullessani olkkariin näin jotain todella kihottavaan nojatuolissa=)

LOPPU....paljon palautetta!täs on varmaan paljon kirjotusvirheitä,mut ihan sama=)

6

13461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opulaa¨lrepkgheyj7u

      hyi hitto sunkin kanssa

      • ...?

        Saanko kysyy et kuka yleensä antaa siskonsa tehä itelleen noin????


    • Anah
    • tyttö

      lisää samanlaista! ;)

      • Böö**

        hyi saatana! oman siskon kaa kimppakivaa! ei multa ainakaan onnistuisi! ja viel muijien kaa! ootko kenties lesbo? tekstin mukaan kyllä! hei haloo järki käteen!!!


      • justiinsa

        muuten ihanan kuuloista mutta että oman SISKON kanssa!?! hyi! sen toisen kanssa pelkästään olisin ymmärtänyt...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe