hauskaa alakerrassa.....ok!

*annah*

siis tää on mun toka täysin fiktiivinen novelli ja kun ekasta kerta joku tykkäs ni voinhan mä lisääkin kirjottaa...antakaahan sitten paljon palautetta!

-olihan se ihan hyvä leffa,tokaisi siskoni,kun saavuimme ulos elokuvateatterista ja lähdimme kävelemään kohti siskoni suurta omakotitaloa,jossa hän asusti kimpassa kämppäkaverinsa tanjan kanssa.kylmä pakkasrouta natisi ilkeäsi kenkien alla ja kylmä tuuli puhalsi suoraan naamaan.katselin kaihoisasti ihmisten lämpöisiä taloja,jolloin silmäni osuivat vahingossa katutasossa olevaan asuntoon.näin tarkasti,että asunnossa nussittiin ja lujaa.nainen ratsasti miehellä ja suun liikkeistä päätellen he olivat loppusuoralla.ilmeisesti siskoni ei nähnyt tapahtunutta tai ei ainakaan reagoinut siihen millään tavalla.

kun vihdoin istuin siskoni sohvalla siskoni laittaessa meille iltapalaa,silmiini nousi kuva tuosta rakastelevasta pariskunnasta ja naisen kasvoilla olevasta nautinnollisesta ilmeestä.tunsin kuika sitä ajatellessani aloin kostua ja alapääni alkoi mukavasti kihelmöidä.laitoin keskisormen varovasti klitorikselle ja tunnustelin....tuntui todella hyvältä.olin jo miltei aloittamassa sessiota kunnes siskoni tuli iltapalan kanssa olohuoneeseen ja aloitimme iltapalan.

kun ruoka oli hotkaistu ja siskoni alkoi katsomaan mielestäni tylsää elokuvaa,päätin mennä nukkumaan.jostain unten rajamailta kuulin tanjan tulevan kotiin ja keskustelevan siskoni kanssa hiljaisella äänellä alakerrassa.yritin saada unta,mutta se ei ollut helppoa,sillä minua vaivasi kamala jano.

hiivin alakertaan ja puolessa välissä portaikkoa huomasin jotain aivan uskomatonta.tanja nuoli iskoni pimpsaa siskoni voihkiessa nojatuoissa.kuuntelin siskoni voihkintaa ja katselin hänen kostean punaista ja turvonnutta pilluaan.aloin taas kiihottua ja hieroin kiihkeästi klitoristani.tuntui taivaalliselta katsoa tuota nauttivaa siskoa ja masturboida samalla.tanja työnsi kahta sormea siskoni pimppiin ja siskoni tärisi todella kauan orgasmin kourissa.tytöt vaihtoivat paikkaa ja kuulin,kuinka joku työnsi videon nauhuriin.

hiivin portaat alas asti ja katselin haltioituneena telkkarin ruutua.siellä kaksi naista ovat menneet kiihoittavasti 69 asentoon ja nuolivat toisiaan kiihottuneina.mihinköhän tanja ja siskoni menivät...hiivin katsomaan lähemmäs ja löysin tanjan makaamasta keittiön pöydältä ja siskoni työntämässä dildoa jo orgasmin kourissa olevaan tanjaan.hieroin itseäni ja lopulta en voinut enää hillitä huokausta,jonka voimasta siskoni ja tanja kääntyivät minuun päin...

-jaa,meillähän on täällä vakoilia tanja hymyili mulle ja kuiskasi jotain siskoni korvaan.kohta he tulivat ja kantoivat minut helposti yläkertaan siskoni tuplapetiin.-kyllä sunkin on saatava oma osas,sanoi siskoni ja alkoi nuolla mun neitseellisen tiukkaa pillua.voihkin ja puristin lakanoita aivan märkänä siskon nuollessa minua klitorikselta jä häpyhuulilta.kohta tanja saapui vibraattorin kanssa ja laittoi sen kiinni klittaani.-oooooh...huusin kun järisyttävä orkku tempasi minut mukaansa,mutta vibraattori oli ja pysyi klitoriksessani.sain monta orkkua ja kohta muistin,että minulla olikin kamala jano.tullessani olkkariin näin jotain todella kihottavaan nojatuolissa=)

LOPPU....paljon palautetta!täs on varmaan paljon kirjotusvirheitä,mut ihan sama=)

6

13762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opulaa¨lrepkgheyj7u

hyi hitto sunkin kanssa

• ...?

Saanko kysyy et kuka yleensä antaa siskonsa tehä itelleen noin????

• Anah
    • tyttö

lisää samanlaista! ;)

• Böö**

hyi saatana! oman siskon kaa kimppakivaa! ei multa ainakaan onnistuisi! ja viel muijien kaa! ootko kenties lesbo? tekstin mukaan kyllä! hei haloo järki käteen!!!

• justiinsa

muuten ihanan kuuloista mutta että oman SISKON kanssa!?! hyi! sen toisen kanssa pelkästään olisin ymmärtänyt...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      216
      6828
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      313
      4778
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      143
      3626
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3444
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      67
      3405
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2876
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      265
      2710
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2366
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1951
    Aihe