eka kertani...

|weezer|

ok...tää tapahtu viime talvena mun vanhan ystävän kanssa...

On kaunis talvi päivä ja istun Minttu kahvilassa.
Ovi aukeaa. Sieltähän tulee Tapani vanha ystäväni. Hän kysyi: "tuutko meille, ku ei olla nähty pitkää aikaan?"Vastasin: "´voinhan mä tietty tulla!" Mentii Tapsalle ja ruvettii kattoo videoita.

Me katottii jotain levottomat leffaa ja Tapani otti mut samalla kainaloon.
Sit mä katoin sitä hämmästyneenä ja sit se suuteli mua. Mä vastasin ja Alettii kiihottuu. Rupesin repii paitaa Tapanin päältä ja avaa sen farkkujen nappeja. Samalla se avas mun rintsikoita ja repi housuja mun jalasta.

Otin siltä bokserit pois ja sieltä paljastu sen kalu juhlakunnossa. Tapani kysy vielä varmuuden vuoksi: "oot sä ihan varma tästä?" Sanoin: "todellaki olen! älä nyt höpsi!"
ja sit rupesin imemään Tapsan kalua. Vähän ajan päästä Tapsa sano: "Lopeta, mult tulee ihan just." Lopetin ja Tapsa riisu multa stringit pois ja sanoin: "käytäthän sä kortsua?" Tapsa vastas: "no tot helvetis." Se kääri kortsun sen munan ympärille ja työns kalun mun sisään.
Se sattui aluks mut sitte se alko tuntuu hyvältä.

Tää sama roistu viime syksynä.

sori tää on mun eka novelli että voi olla hieman huono...

6

7021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Impo

      hohhoijjaa...

    • JustMe

      voiks tät novelliks kutsuu?!

      • Böö

        siis ihan huono! ei tos ollu mitään järkee! ensinnäkin liian lyhyt ja etenit liian nopeasti. ensin olit kahvilassa ja sit sä jo panit sen kaa! aikamoinen NOVELLI!


    • Munan päälle

      Jos kortsu laitetaan munan päälle, ei sillä ole mitään suoja-arvoa jos se sinne muna päällle laitetaan jotka ovat muhnapussissa ! Se on laitettava kyrvän päälle, ei munan, joka on siellä pussissa omassa rauhassaan ..Eikä se ole muna joka seiso:... Ei ei! ! Taisipa kaydä vahinko sinulle

    • joku

      tää oli aivan liian nopeesti etenevä "novelli" ja sekava muutenkin. ja en tajunnu tota "Me katottii jotain levottomat leffaa ja Tapani otti mut samalla kainaloon.
      Sit mä katoin sitä hämmästyneenä ja sit se suuteli mua. Mä vastasin ja Alettii kiihottuu"
      Aika kummallist jos kiihottuu suutelemisest..

      • Minni

        Mitennii kummallista jos kiihottuu suutelemisesta? Yleensä kiihotutaan kun suudellaa HALOO!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      972
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 54
      586
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe