eka kertani...

|weezer|

ok...tää tapahtu viime talvena mun vanhan ystävän kanssa...

On kaunis talvi päivä ja istun Minttu kahvilassa.
Ovi aukeaa. Sieltähän tulee Tapani vanha ystäväni. Hän kysyi: "tuutko meille, ku ei olla nähty pitkää aikaan?"Vastasin: "´voinhan mä tietty tulla!" Mentii Tapsalle ja ruvettii kattoo videoita.

Me katottii jotain levottomat leffaa ja Tapani otti mut samalla kainaloon.
Sit mä katoin sitä hämmästyneenä ja sit se suuteli mua. Mä vastasin ja Alettii kiihottuu. Rupesin repii paitaa Tapanin päältä ja avaa sen farkkujen nappeja. Samalla se avas mun rintsikoita ja repi housuja mun jalasta.

Otin siltä bokserit pois ja sieltä paljastu sen kalu juhlakunnossa. Tapani kysy vielä varmuuden vuoksi: "oot sä ihan varma tästä?" Sanoin: "todellaki olen! älä nyt höpsi!"
ja sit rupesin imemään Tapsan kalua. Vähän ajan päästä Tapsa sano: "Lopeta, mult tulee ihan just." Lopetin ja Tapsa riisu multa stringit pois ja sanoin: "käytäthän sä kortsua?" Tapsa vastas: "no tot helvetis." Se kääri kortsun sen munan ympärille ja työns kalun mun sisään.
Se sattui aluks mut sitte se alko tuntuu hyvältä.

Tää sama roistu viime syksynä.

sori tää on mun eka novelli että voi olla hieman huono...

6

6682

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Impo

hohhoijjaa...

• JustMe

voiks tät novelliks kutsuu?!

• Böö

siis ihan huono! ei tos ollu mitään järkee! ensinnäkin liian lyhyt ja etenit liian nopeasti. ensin olit kahvilassa ja sit sä jo panit sen kaa! aikamoinen NOVELLI!

• Munan päälle

Jos kortsu laitetaan munan päälle, ei sillä ole mitään suoja-arvoa jos se sinne muna päällle laitetaan jotka ovat muhnapussissa ! Se on laitettava kyrvän päälle, ei munan, joka on siellä pussissa omassa rauhassaan ..Eikä se ole muna joka seiso:... Ei ei! ! Taisipa kaydä vahinko sinulle

• joku

tää oli aivan liian nopeesti etenevä "novelli" ja sekava muutenkin. ja en tajunnu tota "Me katottii jotain levottomat leffaa ja Tapani otti mut samalla kainaloon.
      Sit mä katoin sitä hämmästyneenä ja sit se suuteli mua. Mä vastasin ja Alettii kiihottuu"
      Aika kummallist jos kiihottuu suutelemisest..

• Minni

Mitennii kummallista jos kiihottuu suutelemisesta? Yleensä kiihotutaan kun suudellaa HALOO!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      347
      2969
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1225
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe