eka kertani...

|weezer|

ok...tää tapahtu viime talvena mun vanhan ystävän kanssa...

On kaunis talvi päivä ja istun Minttu kahvilassa.
Ovi aukeaa. Sieltähän tulee Tapani vanha ystäväni. Hän kysyi: "tuutko meille, ku ei olla nähty pitkää aikaan?"Vastasin: "´voinhan mä tietty tulla!" Mentii Tapsalle ja ruvettii kattoo videoita.

Me katottii jotain levottomat leffaa ja Tapani otti mut samalla kainaloon.
Sit mä katoin sitä hämmästyneenä ja sit se suuteli mua. Mä vastasin ja Alettii kiihottuu. Rupesin repii paitaa Tapanin päältä ja avaa sen farkkujen nappeja. Samalla se avas mun rintsikoita ja repi housuja mun jalasta.

Otin siltä bokserit pois ja sieltä paljastu sen kalu juhlakunnossa. Tapani kysy vielä varmuuden vuoksi: "oot sä ihan varma tästä?" Sanoin: "todellaki olen! älä nyt höpsi!"
ja sit rupesin imemään Tapsan kalua. Vähän ajan päästä Tapsa sano: "Lopeta, mult tulee ihan just." Lopetin ja Tapsa riisu multa stringit pois ja sanoin: "käytäthän sä kortsua?" Tapsa vastas: "no tot helvetis." Se kääri kortsun sen munan ympärille ja työns kalun mun sisään.
Se sattui aluks mut sitte se alko tuntuu hyvältä.

Tää sama roistu viime syksynä.

sori tää on mun eka novelli että voi olla hieman huono...

6

6523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Impo

      hohhoijjaa...

    • JustMe

      voiks tät novelliks kutsuu?!

      • Böö

        siis ihan huono! ei tos ollu mitään järkee! ensinnäkin liian lyhyt ja etenit liian nopeasti. ensin olit kahvilassa ja sit sä jo panit sen kaa! aikamoinen NOVELLI!


    • Munan päälle

      Jos kortsu laitetaan munan päälle, ei sillä ole mitään suoja-arvoa jos se sinne muna päällle laitetaan jotka ovat muhnapussissa ! Se on laitettava kyrvän päälle, ei munan, joka on siellä pussissa omassa rauhassaan ..Eikä se ole muna joka seiso:... Ei ei! ! Taisipa kaydä vahinko sinulle

    • joku

      tää oli aivan liian nopeesti etenevä "novelli" ja sekava muutenkin. ja en tajunnu tota "Me katottii jotain levottomat leffaa ja Tapani otti mut samalla kainaloon.
      Sit mä katoin sitä hämmästyneenä ja sit se suuteli mua. Mä vastasin ja Alettii kiihottuu"
      Aika kummallist jos kiihottuu suutelemisest..

      • Minni

        Mitennii kummallista jos kiihottuu suutelemisesta? Yleensä kiihotutaan kun suudellaa HALOO!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe