HERBALIFE

Sanni

Käytin herbalife tuotteita noin vuoden ajan
ja minulla ei ollut oikein hyvä olo näitä
tuotteita käyttäessäni ja nyt on parempi olo,
kun siirryin muihin luontaistuotteisiin,
joista löysin itselleni paremmin toimivat.
Olen ihan normaali painossa, joten laihdutukseen
en käyttänyt herbatuotetta, vaan reuma ja
lihassairauteeni, joissa oireet vain pahenivat
käytön aikana minulla.Toisilla kuulema sairauden
oireet helpottuu tai paranevat kokonaan näillä
tuotteilla ja minä taas voin entistä huonommin.
Käytin herba tuotteita ohjeiden mukaan,
mutta myyjä väitti että minussa itsessäni se
vika on ja siihen loppui ystävällisyys häneltä.
Jos monet käyttäjät kehuvat näitä tuotteita
hyviksi käyttää ja on hyviä kokemuksia, niin ei
varmasti kaikilla käyttäjillä, kuten minulla nyt
jo entisellä herba asiakkaana.Minulle herbalife
tuotteet oli pettymys ja odotukset olivat aika
suuret aloittaessani käyttää tuotteita, koska
myyjällä oli niin ylistys tarinoita kertoa
tästä tuotteesta. Missä meni siis vikaan ??
Onko millaisia kokemuksia muilla näistä
Herbalife tuotteista siis hyviä ja huonoja ?
Tuntuu että herbalife myyjien on vaikea ottaa
palautetta vastaan asiakkaan negatiivisista
kokemuksista tuotteista, tai ainakin osalla
myyjistä taitaa olla näin....Käyttäydyin asiallisesti ja ystävällisesti myyjääni kohtaan,
mutta motivaationi alkoi kadota tuotetta käyttäessäni kun huomasin miten tuote minulla toimi.Eihän kukaan myyjä voi odottaa että joka
asiakas vain pelkästään hehkuttaa tuotteen
hyviä puolia......T. Sanni

125

48912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena

      Minulle Herbalife on ollut loistava juttu.
      Olen käyttänyt tuotteita säännöllisesti jo kaksi ja puolivuotta.
      Laitan tähän muutamia kokemuksia:

      Kasvoissa ollut toistuva ihottuma hävisi 4:ssä kuukaudessa ja se on ollut nyt pysyvästi poissa.
      Iho muutenkin näyttää paljon paremmalta ja nuoremmalta.
      Aktiivisena liikunnan harrastajana huomasin heti että lihakset on paremmassa kunnossa, ei kipuja yms. kramppeja liikuntasuorituksen aikana tai sen jälkeen. Lihasvoima on kasvanut selvästi. Nyt pystyn milloin vaan tekemään 50 punnerrusta alle minuutissa. Ennen 30 teki tiukkaa. Palautuminen suorituksesta on myös paljon nopeampaa.
      Mielialan vaihtelut ovat tasaantuneet. Näen elämän paljon valoisampana, kuin ennen.
      Näkökyky on parantunut selvästi.

      Nykyisin ruokavalio on muuttunut paljon. Ei tee enää mieli syödä makeaa ym. hiilihydraattiherkkuja. Arvostan paljon enemmän elintarvikkeita, jotka sisältävät elimistölle välttämättömiä ravintoaineita. Käytän ruokaostokseni niihin. On minullakin joskus ollut ns. puhdistumisoireita, mutta ne on ollut väliaikaisia. Oireet on ollut minulle vain merkki että elimistössä tapahtuu jotain positiivista.

      • katri

        Ne on huuhaa-juttuja koko Herbalifet! Kalliita, mutta sehän kuuluu verkostomarkkinoinnin periaatteisiin. "Kokoukset" on suoraan kuin jostain herätysjuhlista! Halleluujaaa.....


      • Sanni

        Kiitos Pena asiallisesta vastauksesta !
        Minullakin oli ihottumaa kasvoissa ennenkuin
        aloitin herbalife tuotteiden käytön, mutta se
        parani puolessa vuodessa tuotteiden käytön aikana.
        Lihakset taas menivät huonompaan kuntoon ja
        jäykistyivät entisestään, mutta lihaskrampit taas
        jäivät pois.Makeanhimo kasvoi vain entisestään,
        mutta on nyt helpottanut kun lopetin tuotteiden
        käytön.Näköön minulla ei ole vaikuttanut, eli yhtä
        huono näkö kuin ennenkin.Mielialaan en huomannut
        tulevan mitään muutosta itselläni.Olen kuullut
        että monilla on uni parantunut paljon herba
        tuotteita käyttäessä, niin minulla uni taas huononi entisestään.Käytin vuoden ihan säännöllisesti herba tuotteita ohjeiden mukaan,
        niin miksiköhän minun elimistö reagoi näin
        tuotteisiin, voiko olla niin ettei se herbalife
        sitten sovikkaan kuitenkaan kaikillle ihan
        yhtähyvin ?? (Iällä ei varmasti ole merkitystä,
        olen 42 vuotias). Paino minulla on ihan normaali
        ja olen mielestäni hoikka.Hienoa oli kyllä lukea
        miten moneen asiaan olet saanut apua! t.sanni


      • Pena
        katri kirjoitti:

        Ne on huuhaa-juttuja koko Herbalifet! Kalliita, mutta sehän kuuluu verkostomarkkinoinnin periaatteisiin. "Kokoukset" on suoraan kuin jostain herätysjuhlista! Halleluujaaa.....

        riippua siitä millaista ohjelmaa käyttää.
        Tässä yhteydessä on vaikea mennä sanomaan mistä nuo kokemukset voi johtua, kun ei ole tíetoa sinun ohjelmasta.

        Minusta tuotteen vaikutuksen huomaa parhaiten liikunnanharrastuksen yhteydessä. Harrasta sellaista liikuntaa, jossa hengästyt kunnolla tai joka vie energiavaroja tehokkaasti. Sitten kun
        olet ihan puhki, juo reilu proteiinipirtelö esim veteen tai laimeaan mehuun sekoitettuna ja ota sen lisäksi kuitu, vitamiini, Cell activator, Herbalifeline, vihreät ja beige puristeet. Huomaat että olet n 20 min päästä kuin uusi ihminen. Minulla tuo toimii tehokkaasti. Pystyn sen jälkeen jatkamaan treeniä entiseen malliin.


      • antti50
        Pena kirjoitti:

        riippua siitä millaista ohjelmaa käyttää.
        Tässä yhteydessä on vaikea mennä sanomaan mistä nuo kokemukset voi johtua, kun ei ole tíetoa sinun ohjelmasta.

        Minusta tuotteen vaikutuksen huomaa parhaiten liikunnanharrastuksen yhteydessä. Harrasta sellaista liikuntaa, jossa hengästyt kunnolla tai joka vie energiavaroja tehokkaasti. Sitten kun
        olet ihan puhki, juo reilu proteiinipirtelö esim veteen tai laimeaan mehuun sekoitettuna ja ota sen lisäksi kuitu, vitamiini, Cell activator, Herbalifeline, vihreät ja beige puristeet. Huomaat että olet n 20 min päästä kuin uusi ihminen. Minulla tuo toimii tehokkaasti. Pystyn sen jälkeen jatkamaan treeniä entiseen malliin.

        Kuinka vatsa kestää tuollaista määrää mömmöjä...kun pitää ottaa väsymykseen..
        Luulen että nämä tuotteet ovat ihan tavanomaisella terveellä ruualla saatavia,luonnollista ruokaa..
        Bisnes on sitten ihan eri juttu..


      • maasukka
        Sanni kirjoitti:

        Kiitos Pena asiallisesta vastauksesta !
        Minullakin oli ihottumaa kasvoissa ennenkuin
        aloitin herbalife tuotteiden käytön, mutta se
        parani puolessa vuodessa tuotteiden käytön aikana.
        Lihakset taas menivät huonompaan kuntoon ja
        jäykistyivät entisestään, mutta lihaskrampit taas
        jäivät pois.Makeanhimo kasvoi vain entisestään,
        mutta on nyt helpottanut kun lopetin tuotteiden
        käytön.Näköön minulla ei ole vaikuttanut, eli yhtä
        huono näkö kuin ennenkin.Mielialaan en huomannut
        tulevan mitään muutosta itselläni.Olen kuullut
        että monilla on uni parantunut paljon herba
        tuotteita käyttäessä, niin minulla uni taas huononi entisestään.Käytin vuoden ihan säännöllisesti herba tuotteita ohjeiden mukaan,
        niin miksiköhän minun elimistö reagoi näin
        tuotteisiin, voiko olla niin ettei se herbalife
        sitten sovikkaan kuitenkaan kaikillle ihan
        yhtähyvin ?? (Iällä ei varmasti ole merkitystä,
        olen 42 vuotias). Paino minulla on ihan normaali
        ja olen mielestäni hoikka.Hienoa oli kyllä lukea
        miten moneen asiaan olet saanut apua! t.sanni

        olen käyttänyt herbalifeä kohta 3kk...olen hieman hämilläni ihmisten mielipiteistä jne...minulta on mennyt painoa kivasti alas ja centtejä sekä makeanhimo lähtenyt...minun mielestä herbalife on hyvä juttu..moni ei tiedä kaikkea siitä ja siksi ihmiset ovat epäluuloisia sitä kohtaan...


      • maasukka
        katri kirjoitti:

        Ne on huuhaa-juttuja koko Herbalifet! Kalliita, mutta sehän kuuluu verkostomarkkinoinnin periaatteisiin. "Kokoukset" on suoraan kuin jostain herätysjuhlista! Halleluujaaa.....

        jehovan todistajat hallelujaa vasta onkin...huh huh...


      • Terveyttäluonnosta

        Herbalife tuotteet perustuu ihan tavallisiin ravintoaineisiin jotka saat halvemmalla tekemällä esim pirtelön ihan luonnon raakaaineista marjat, hedelmät, siemenet etc monta tonnia oot laittanut noihin höpö höpö tuotteisiin... Katsoin että c vitamiini maksa yli 20 € apteekista saa muutamalla eurolla poretapletin ja appelsiineja ostamalla saat vielä kuidut..... Luin juuri tutkimuksesta jossa kerrotaan että näihin tuotteisiin lisätään lääkkeitä... Esim piristeitä...


      • Anonyymi
        katri kirjoitti:

        Ne on huuhaa-juttuja koko Herbalifet! Kalliita, mutta sehän kuuluu verkostomarkkinoinnin periaatteisiin. "Kokoukset" on suoraan kuin jostain herätysjuhlista! Halleluujaaa.....

        Juuri näin! Ihan kuin herättäjäjuhlilta!


    • aloe vera

      oletko kokeillut aloe vera tuotteita?
      saa luontaistuotekaupoista verkostomarkkinoinnilta nimeltä forever living...
      mulle on forver living tuotteet auttanut ja vaikka ovatkin hinnakkaita, minä ainakin olen valmis maksamaan vaikka maltaita jos oloni paranee ja yleinen hyvinvointi kohenee!

      Asun ulkomailla, mutta Suomessa on monia jälleenmyyjiä!
      esim. jos olet kiinnostunut kirjoita voin antaa tutun forever living jälleenmyyjän tiedot, joka asuu Suomessa!

      • Pena

        ja käytän sitä päivittäin. Aloe veraa on myös Herbalifen tuotteissa sekä sisäisen että ulkoiseen käyttöön alkaen hiusten hoidosta ruoansulatuskanavan hyvinvointiin.


      • Pena
        Pena kirjoitti:

        ja käytän sitä päivittäin. Aloe veraa on myös Herbalifen tuotteissa sekä sisäisen että ulkoiseen käyttöön alkaen hiusten hoidosta ruoansulatuskanavan hyvinvointiin.

        maailman terveellisin kahvijuoma?


      • anti-huijari
        Pena kirjoitti:

        maailman terveellisin kahvijuoma?

        etkö olekin oikeasti herbalifen myyntiedustaja tms? ja yrität täällä vain edistää myyntiä. oot kirjoitellut herbalifesta niin selviä mainoskliseitä esim kehonrakennus osastollekin.


      • Amikola
        anti-huijari kirjoitti:

        etkö olekin oikeasti herbalifen myyntiedustaja tms? ja yrität täällä vain edistää myyntiä. oot kirjoitellut herbalifesta niin selviä mainoskliseitä esim kehonrakennus osastollekin.

        PENA ÄLÄ ANNA PERIKSI OIKEASSA ASIASSA


    • sisko

      Tarinaasi lukiessani, mietin mistä johtuu että olosi huononi herbatuotteiden käytön takia.
      Itselläni on lääkitys erääseen ihan tavanomaiseen sairauteen. Olen käyttänyt tuotteita kohta 2 kk. Alussa olo oli loistava ja virtaa tuli päivään.
      Mutta sitten yhtenä päivänä oli ihan kamala, oksetti ja pyörrytti ja vatsassa tuntui oudolle.
      Otin myyjään yhteyttä, hän sanoi ensin että kuuluu asiaan. Kuona-aineet lähtee liikkeelle. Mutta kertoi, että kannattaa mennä kokeisiin, että lääkäri tutkii tämän hetkisen tilanteen. Koska kroppani saa täysipainoista ravintoa ja aineenvaihdunta toimii hyvin, niin luultavsti syön lääkkeitä liikaa tämän hetkiseen tilanteeseen nähden...
      Nyt taas kuitenkin olo on ihan ok. Mutta tottakai menen tarkistuttamaan terveydentilani, jos vaikka apteekin ovi avautuisi harvemmin ja "arvauskeskusten"

      • yes

        olet saanut hyviä tuloksia ja vaikka olisitkin jälleenmyyjä tuo kaikki on totta ja koskee myös minua. Täällä muut jotka jotain muuta kertovat on se heidän mielipiteensä, jokaisellahan on siihen oikeus. Ei kaikki sovi kaikille, jokainen voi omalla kohdallaan sen todeta. Ei kai vain eräällä ollut pienoista kateutta ilmassa kun tuli niin kriittistä tekstiä ? Se maailman terveellisin kahvi on herban uusi cappuccino protsku.


      • Viinaa
        yes kirjoitti:

        olet saanut hyviä tuloksia ja vaikka olisitkin jälleenmyyjä tuo kaikki on totta ja koskee myös minua. Täällä muut jotka jotain muuta kertovat on se heidän mielipiteensä, jokaisellahan on siihen oikeus. Ei kaikki sovi kaikille, jokainen voi omalla kohdallaan sen todeta. Ei kai vain eräällä ollut pienoista kateutta ilmassa kun tuli niin kriittistä tekstiä ? Se maailman terveellisin kahvi on herban uusi cappuccino protsku.

        Herbalifen käytön aloitettuani, pineikin viina-annos tympii.
        Mistä se johtuu, pitääkö lopettaa Herbalife käyttö, kun haluaisin joskus iltasella tehdä edes yhden kupin ja tuntea mielyttävän nousuhumalan.


      • gertrud
        Viinaa kirjoitti:

        Herbalifen käytön aloitettuani, pineikin viina-annos tympii.
        Mistä se johtuu, pitääkö lopettaa Herbalife käyttö, kun haluaisin joskus iltasella tehdä edes yhden kupin ja tuntea mielyttävän nousuhumalan.

        mitä hemmettiä!! Onko herbalifella tuollainen sivuvaikutus! Olen juuri harkitsemassa Herbalife-kuurin aloittamista, kun liikuntatreenien jälkeen on vaikeuksia palautumisen kanssa, enkä kiireisenä ihmisenä ehdi aina syömään kunnolla. Muutamat kaverit käyttävät ja ovat kehuneet paljon.

        Kyllä mulle kuitenkin satunnaisesti viina maistuu, enkä tahtoisi niistä kokonaan luopua, vaikka suht terveellisesti tahdonkin elää.

        Herbalifen jälleenmyyjät ovat pahimmillaan todella kuin uskonnollisen herätyksen kokeneet. Se vähän vähentää tuotteen houkuttelevuutta, mutta olen nyt kuitenkin ajatellut kokeilla.

        Mutta onko tämä alkoholin hylkiminen siis totta?


      • Toffo
        gertrud kirjoitti:

        mitä hemmettiä!! Onko herbalifella tuollainen sivuvaikutus! Olen juuri harkitsemassa Herbalife-kuurin aloittamista, kun liikuntatreenien jälkeen on vaikeuksia palautumisen kanssa, enkä kiireisenä ihmisenä ehdi aina syömään kunnolla. Muutamat kaverit käyttävät ja ovat kehuneet paljon.

        Kyllä mulle kuitenkin satunnaisesti viina maistuu, enkä tahtoisi niistä kokonaan luopua, vaikka suht terveellisesti tahdonkin elää.

        Herbalifen jälleenmyyjät ovat pahimmillaan todella kuin uskonnollisen herätyksen kokeneet. Se vähän vähentää tuotteen houkuttelevuutta, mutta olen nyt kuitenkin ajatellut kokeilla.

        Mutta onko tämä alkoholin hylkiminen siis totta?

        Ole huoleti! Kyllä mulle ainakin on olut ja "näkäräiset" maistunu kesän kuumina terassipäivinä. Herbalife on vaan oikeestaan auttanu palautumiseen! Ei oo meinaan krapula yllättäny ollenkaan ja jo ny pikku on tullukin niin Herbalifen pirtelöllä se pieni tärinäkin on hoidettu heti pois päiväjärjestyksestä!


      • Onnellinen.
        Toffo kirjoitti:

        Ole huoleti! Kyllä mulle ainakin on olut ja "näkäräiset" maistunu kesän kuumina terassipäivinä. Herbalife on vaan oikeestaan auttanu palautumiseen! Ei oo meinaan krapula yllättäny ollenkaan ja jo ny pikku on tullukin niin Herbalifen pirtelöllä se pieni tärinäkin on hoidettu heti pois päiväjärjestyksestä!

        Viinan imeytyminen paranee kun koko keho on kunnossa ,ihminen päihtyy vähemmästä viinamäärästä. Pultsarit kestää viinaa kun niitten suolisto on mömmöä täynnä.
        No se viinasta ,mutta pena on hyvällä asialla.
        Olin aikoinani isän kanssa metsällä,ja meillä oli lintu koira ,se joskus haukkui väärää puuta.
        On ihmisiä jotka eivät halua ottaa itsestään vastuuta ,on kaiken maailman verukkeita ,omalle hyvinvoinnilleen ,maataan sängyssä .
        Kun näkis näitä ihmisiä kuntoilemassa ja itsestään huolehtimassa.
        Juha mieto kannusti ihmisiä sauvakavelemään !!!


      • sairaanhoitajaopiskelija
        Onnellinen. kirjoitti:

        Viinan imeytyminen paranee kun koko keho on kunnossa ,ihminen päihtyy vähemmästä viinamäärästä. Pultsarit kestää viinaa kun niitten suolisto on mömmöä täynnä.
        No se viinasta ,mutta pena on hyvällä asialla.
        Olin aikoinani isän kanssa metsällä,ja meillä oli lintu koira ,se joskus haukkui väärää puuta.
        On ihmisiä jotka eivät halua ottaa itsestään vastuuta ,on kaiken maailman verukkeita ,omalle hyvinvoinnilleen ,maataan sängyssä .
        Kun näkis näitä ihmisiä kuntoilemassa ja itsestään huolehtimassa.
        Juha mieto kannusti ihmisiä sauvakavelemään !!!

        Kaikennäköistä hassua tekstiä täältä löytyykin. Ehkä kaikista tärkeintä olisi muistuttaa että noi herba tuotteet on elintarvikkeita ja ruokaa, ja että meidän suomalaisten iki ihana EVIRA eli elintarvikeviranomaiset on tutkinu ja testannu ne tuotteet, joten yhtä paljon voi porkkanoista tulla sivuvaikutuksia, ja jos luet etiketin, ja tiedät hyvästä ravitsemuksestä niin huomaat että siinä on aika paljon kaikkea hyvää :)

        ja se on ruokaa, eli ei mitään ihmelääkettä joka muuttaa aineenvaihduntaasi lopuksi ikää. Toisinsanoen se on tarkoitettu painonhallinnan TUKEMISEEN ja HELPOTTAMISEEN, se ei korvaa omien päätösten tekemisiä ja järkevää syömistä.

        PS. ja keho tarvitsee vähintään 2l vettä/päivä, vähän niinku pyykinpesukonekkin tarttee vettä toimiakseen...joten jos ei juo tarpeeksi vettä niin ei tule niin nopeasti tuloksia..


      • Nimetön
        sairaanhoitajaopiskelija kirjoitti:

        Kaikennäköistä hassua tekstiä täältä löytyykin. Ehkä kaikista tärkeintä olisi muistuttaa että noi herba tuotteet on elintarvikkeita ja ruokaa, ja että meidän suomalaisten iki ihana EVIRA eli elintarvikeviranomaiset on tutkinu ja testannu ne tuotteet, joten yhtä paljon voi porkkanoista tulla sivuvaikutuksia, ja jos luet etiketin, ja tiedät hyvästä ravitsemuksestä niin huomaat että siinä on aika paljon kaikkea hyvää :)

        ja se on ruokaa, eli ei mitään ihmelääkettä joka muuttaa aineenvaihduntaasi lopuksi ikää. Toisinsanoen se on tarkoitettu painonhallinnan TUKEMISEEN ja HELPOTTAMISEEN, se ei korvaa omien päätösten tekemisiä ja järkevää syömistä.

        PS. ja keho tarvitsee vähintään 2l vettä/päivä, vähän niinku pyykinpesukonekkin tarttee vettä toimiakseen...joten jos ei juo tarpeeksi vettä niin ei tule niin nopeasti tuloksia..

        Näinhän se on... luin vähän naureskellen näitä "negatiivisiä" kommenteja herbasta. Itse käytän ja olen tyytyväinen, enkä luovu niistä niin kauan kuin elän ! Olen himo liikkuja. Liikun n. 15-20h. viikossa. Vedän aerobic tunteja, juoksen yms. Herbalife on auttanut palautumiseen ja jaksamiseen työssäni. Kotona on pieniä lapsia, unet jää usein vähälle. olen saanut niihinkin apua. Jaksaa paremmin ja kroppa tuntuu vaan olevan paremmassa kunnossa. Usein ihmiset jotka moittivat herbalife tuotteita odottavat että ne ovat jotain "ihme lääkkeitä" ja tekevät ihmeitä. Höpsis höpsis. Jos ei tunne omaa kehoaan ja ei ymmärrä yleensäkään mitään ravinnosta ja ruuan merkityksestä elimistön toiminnassa niin negatiivistä kommenttia kyllä tulee. Itseltäni jäi makean himokin täysin pois, en ole karkkia ostanut pitkään, pitkään aikaan. Ennen söin karkkia joka väliin. Se jäi vaan huomaamatta pois. En ole jälleenmyyjä vaan hyvin onnellinen käyttäjä. Mutta hyvin kiinnostunut omasta kropasta ja sen hyvinvoinnista. Haluan olla "timmi mummo" joku päivä. Kropppa on mun työväline ja sen on pakko toimia, muuten loppuu leipä pöydästä ! Herätkää ihmiset !! Ylipaino ongelmat kasvaa silmissä. Jumppasalit täyttyy yhä useimmin ylipainoisista nuorista, mikä on pelottavaa. Niin harvat välittävät enää itsestään ja kunnostaan. Ruokailu tottumukset ovat monella ihan hukassa. Herätkää !!!!! Lämmintä ja reipasta kesää !


      • Anonyymi

        Onko kukaan lukenut HS artikkelia 1996 vuodelta jolloin kerrottiin , että herpalife tuotteet voi aiheuttaa syöpää ja maksavaurioita?


    • Keukolaajentuma

      Hei!
      Minä olen käyttänyt tuotteita reilu 10 vuotta,ja minulla on tämä keuhko juttu ja olen huomannut kokemuksesta jo että siitä voi tulla minulle kun otan esim, aamupirtelön limaneritystä ,mutta ole kokenut sen positiivisena merkkinä,nyt minä voin jo toimia ja tehdä töitä ,pystyn yhtä jopa perenpaan suoritukseen kuin ennen työssä ja Urheilussa on nopea palautuminen "syke".
      Neuvoisin vaan syömään sitä Herbalifen NRG,tä että jaksaa ,mutta sullehan olisi pitänyt ensin räätälöidä sinulle sopivat tuottet alussa ,ja sitten jatkossa sitten lisätä mitä roppa ottaa vastaan.
      Eihän vauvallekkaan aneta kuin Äidinmaitoa alussa.
      Tosin minä ole antanut jo vauvalle pirtelöa kun ei vaimollani riittänyt äidinmaitoa ,ja kyl maar voi vauva hyvin,"vaniljan makuisena veteen sekoitettuna."
      Olen Huomannut elämässä sen jälkeen kun olen jo syönyt tuotteita ,että on pinnaa ja osaa ajatella oikein ja jaksaa sovitella ,ja riittää kärsivällisyyttä,.
      Mutta minkäs teet jos ihmisen troppa trakaa ,pitää vain ihmisen löytää omat tuotteet.
      Itse en ole mikään varsinainen "myyjä" Vaan tuotteitten käyttäjä,naurattaa katsella sivusta ihmisten touhuja kun ne tekee kaikkia kiemuroita "sairaus"lihavuus"ja mitä kelläkin on ,mutta onhan se meidän tämä kehon kapistus sikäli erikoinen laitos että sitä pitää hellästi hoitaa ,kun sen kanssa pitää elää loppu elämä,ja ihmisen pitää(saa)tehdä itse ratkaisut sen puolesta.
      Sanoisinko näin että tuote on hyvä ,mutta miten se käytetään siinä ratkaisu ,ja miten.
      Nim,"seison tuotteen takana ,ilman sitä olisin ilm, letkuissa tai nurmen alla."
      Matti.

      • Amikola

        JOO SEURASIN MITEN MATILLE KÄY KUN HÄN SÖI HERBALIFETTÄ.HUOMASIN KOHTA ,ETTÄ POIKA ALKOI VIRKISTYMÄÄN JA KUNTOUTUMAAN JA HEITTI ASTMALÄÄKKEETKIN POIS JA PIIPUN JA NE HENGITYSLAITTEET..SILLOIN MINÄKIN RUPESIN SYÖMÄÄN JA KOHTA HUOMASIN ETTÄ MINUN ALAVEREN PAINE NORMALISOITUI.. SE SIITÄ


    • herbaaaa
      • joopajoo45

        Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52

        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200712267022820_uu.shtml


      • mark h
        joopajoo45 kirjoitti:

        Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52

        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200712267022820_uu.shtml

        Joo .. on tietysti totta että kuka tahansa voi tappaa itsensä vaikka millä !!!

        Tietääkö kukaan mitä muuta noi kuolleet on vetäneet ??

        ja Paljonko ???

        voit tappaa itsesi vaikka suklaalla jos niin haluat !!!

        Täyttä p:tä koko homma !!!

        Ja kuinka moni kuolee esim lääkkeisiin ???

        joo , en ole Herba kauppias , vaan totean vain factat !!!

        Ihmiset on niin sokeita , jos lehdessä lukee että juustosta saa syöpää , tilaillaan pitsat sen jälkeen ilman sitä ;-)

        Jeesus !!!

        Oliko se 20 kuollutta ?? ja miljoonia käyttäjiä ??
        Ei kait mikään pärjää tuolle tulokselle ,,
        montako on tappanut esim :
        Mcdonalds ??
        alko ??

        joo .. listahan olisi loputon !!!


      • kuullut joskus
        joopajoo45 kirjoitti:

        Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52

        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200712267022820_uu.shtml

        terveellinen Koskeekokorvaan (nimi muutettu)on tappanut samaan tautiin joitakin ihmisiä vuosittain myös Suomessa, mutta seuratkaa myynti tilastoja...
        On se kummallinen se uuden tuotteen markkinointi tapa, ensin "loataan vihollinen" ennen oman tuotteen lanseerausta. Ei se mitään mitä puhuvat, kunhan puhuvat! (kukahan semmoisenkin sammakon päästi?) Myynti nousuun ILMAISELLA MAINONALLA.
        Huh huh...


      • O tempora o mores!
        joopajoo45 kirjoitti:

        Herbalife-tuotteet aiheuttaneet maksavaurioita
        26.12.2007 22:52

        Kaksi ihmistä on joutunut maksansiirtoon ja parikymmentä muuta saanut maksavaurion Herbalife-luontaistuotteista, kertoo Euroopan maksatutkijoiden julkaisu Journal of Hepatology.

        Asiasta uutisoi keskiviikkona Helsingin Sanomat verkkosivuillaan.

        Yhteyttä maksavaurion ja Herbalife-tuotteiden välillä pidettiin selvänä viiden ja todennäköisenä kolmentoista potilaan kohdalla. Vaurioita aiheuttaneet ainesosat jäivät kuitenkin selvittämättä, sillä yhtiö kieltäytyi paljastamasta tuotteiden tarkkaa sisältöä.

        Maksavaurion ja tuotteiden käytön yhteys selvitettiin kansainvälisen käytännön mukaan. Journal of Hepatologyn pääkirjoituksen mukaan epäilykselle ei jää juuri sijaa.

        Herbalifen tuotteiden epäillään aiheuttaneen neljä äkillistä hepatiittia myös Israelissa vuonna 2004. Kahdelletoista potilaalle syntyi maksavaurio noin vuoden kulututtua tuotteiden käytön aloittamisesta. Yksi sairastuneista joutui maksansiirtoon ja kuoli sen jälkeen.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/200712267022820_uu.shtml

        Tuo kyseinen viiteuutinen oli hivenen vaillinainen, sillä siinä unohdettiin kertoa Israelin viranomaisten lausunto vuoden 2005 kevääseen mennessä tehtyjen selvitysten perusteella. Samoin siinä unohdettiin kertoa Sveitsin vastaavan viranomaistahon loppututkimuksen tulokset.

        Me suomalaiset jaksamme hämmästyttää itseämme yhä uudestaan vaillinnaisen tiedon perusteella. Johan tonttukin (varsinkin näin joulun aikana) huomaisi jotain olellista puuttuvan, jos "uutisen juoni on Wuodelta 2004"? Wastaavia juttuja oli Wiime Wuosituhannen lopun chapparal "uutinen". Sittemmin se osui luontaistuotekauppiaiden hyllyyn, ei tämän jutun kohteena olevaan yhtiöön.

        Yksi tuote on poistunut kaikesta luontaistuotekaupasta Euroopan markkinoilta - lääkeyhtiöt saivat sen näköjään julistettua lääkkeeksi ja apteekkien hyllyille ja vieläpä moninkertaisine voittoineen!

        Kukaan ei kirjoittanut aikoinaan tai edes epäillyt , miksi LÄÄKEYHTIÖN valmistamaa vitamiinipilleriä yht´äkkiä myytiin apteekeissa 2 purkkia yhden hinalla. Eikö kukaan todellakaan seurannut tuolloin Suomessa, että kyseisen valmisteen kuoriaineeseen oli yhtenä aineena käytetty karsinogeenista (syöpää aiheuttavaa)ainesosaa? Lukevatko ihmiset todellakaan mitä tuoteselosteessa on mainittu? Tai kysymyksen tulisi paremminkin kuulua: "Osaatko lukea? - "YMMÄRSITKÖ lukemasi?"

        Eläköön se kaikki viisaus, joka asuu meissä ihmisissä. Toivottavasti myös toimituksissakin tarkistettaisiin tosiat - jopa toimittajienkin toimesta. Suomalaiseen mediaan voidaan yleensä luottaa - vai voidaanko? Uskoisin mielelläni tähän , vaan onko kyseessä "suuri illuusio". Asiaa voisi tarkastella kysymyksellä: "Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt".

        Hyvää - asiallista - alkavaa vuotta kaikille - in any way! :)


      • Ei kuulu teille
        mark h kirjoitti:

        Joo .. on tietysti totta että kuka tahansa voi tappaa itsensä vaikka millä !!!

        Tietääkö kukaan mitä muuta noi kuolleet on vetäneet ??

        ja Paljonko ???

        voit tappaa itsesi vaikka suklaalla jos niin haluat !!!

        Täyttä p:tä koko homma !!!

        Ja kuinka moni kuolee esim lääkkeisiin ???

        joo , en ole Herba kauppias , vaan totean vain factat !!!

        Ihmiset on niin sokeita , jos lehdessä lukee että juustosta saa syöpää , tilaillaan pitsat sen jälkeen ilman sitä ;-)

        Jeesus !!!

        Oliko se 20 kuollutta ?? ja miljoonia käyttäjiä ??
        Ei kait mikään pärjää tuolle tulokselle ,,
        montako on tappanut esim :
        Mcdonalds ??
        alko ??

        joo .. listahan olisi loputon !!!

        Ikävä kyllä: Kaikki ei aina paljastu! ps. herbalifen vastustaja ja alkoholin ongelmat on tutkitusti väärin käyttöä ainakin


      • kaktuskurkku
        mark h kirjoitti:

        Joo .. on tietysti totta että kuka tahansa voi tappaa itsensä vaikka millä !!!

        Tietääkö kukaan mitä muuta noi kuolleet on vetäneet ??

        ja Paljonko ???

        voit tappaa itsesi vaikka suklaalla jos niin haluat !!!

        Täyttä p:tä koko homma !!!

        Ja kuinka moni kuolee esim lääkkeisiin ???

        joo , en ole Herba kauppias , vaan totean vain factat !!!

        Ihmiset on niin sokeita , jos lehdessä lukee että juustosta saa syöpää , tilaillaan pitsat sen jälkeen ilman sitä ;-)

        Jeesus !!!

        Oliko se 20 kuollutta ?? ja miljoonia käyttäjiä ??
        Ei kait mikään pärjää tuolle tulokselle ,,
        montako on tappanut esim :
        Mcdonalds ??
        alko ??

        joo .. listahan olisi loputon !!!

        Olet oikeassa, mikä vaan tappaa, jopa ihminen, siis väärinkäytettynä, eli liikaa kiusattuna. Kaiken liikakäyttö on vaarallista, mutta se liikakäyttö johtuu käyttäjästä, aina. Olin tuote-esittelyssä ja ainakin minä ymmärsin, että aineella on tarkat käyttörajat, joita ei saa ylittää, aivan kuin millä tahansa lääkkeellä tai ruualla. Ei kevyttuotteitakaan voi syödä keveyden takia enempää kuin normaaleja, siitä seuraa lihominen, vaikka tarkoitus olisi toinen. Lisäksi tähdennettiin, ettei niillä saa korvata ruokaa. Vain runsaasti ylipainoisilla alku on kokonaan korvaavaa ja heti kun tietty ohjeenmukainen paino on saavutettu, vähennetään annoksia yhdellä ja sen sijaan syödään terveellinen normaali lämmin ateria ja jatketaan samaan tahtiin. Lopuksi on pitovaiheessa tarkoitus juoda vain yksi pirtelö päivässä. Lisäksi pirtelöt valmistetaan terveellisiin ruoka-aineisiin tai mehuihin, mikä kellekin sopii. Itse olen aluksi tehnyt pirtelöt ananakseen bnaaniin mehulla jatkettuna, viiliin ja porkkanaan kasvisliemeen. Muita vitamiini- ja kuituvalmisteita voi syödä ohjeen mukan jatkuvasti, jos on todettu imeytymishäiriöstä johtuva puutostil, muulloin yleensä normaali terveellinen ruoka kattaa tarpeen. Olen koekäyttäjä testitarkoituksessa, enkä aio alkaa myyjäksi. Tarkoitus on tarkkailla voiko allergia parantua Hrrbalife tuotteita syömällä. Vilja-allergiani on ainakin toistaiseksi reagoinut viljapohjaisiin tärkkrlyksiin, viljasta valmistettuihin lisäaineisiin ja kauraproteiiniin, sen vähäisestä määrästä huolimatta ja olen joutunut lisäämään lääkitystä, jotta ilma kulkee ja nenäliinat säästyy, silmiä olen saanut kuivata myös tosi usein. Soija on aiheuttanut myös mahavaivoja ja olen pullistunut vatsan kohdalta kuin ilmapallo, vaikka tarkoitus oli tiseen suuntan. Myös nykimistä lihaksissa on tullut, varsinkin kirjoittamisessa ja hiirityöskentelyssä haitaten. Puheeseen on tullut katkoksia ja olo on aina pirtelön ja vitamiinien syömisen jälkeen hieman huuruinen ja kuitenkin tunnen samalla jonkinasteista mielihyvää. Esittelijä kyllä sanoikin, että tuotteeseen syntyy rakkaussuhde, eikä voi enää olla ilman. Tarkoitti ilmeisesti riippvuussuhdetta, siis mitä ainetta on joukossa, että tulee hieman huumaantunut olo. Onko se siitake B-vitamiinivalmisteessa kypsentämätöntä, jos on, niin en ihmettele. Ilmeisesti koe minun kohdallani loppuu melko lyhyeen. Joillekin terveille tämä sopii, mutta kuten jauhepurkeissa kehoitetaan, jos on tiedossa jokin sairaus, pitää neuvotella lääkärin kanssa. Aina on myös viisasta otattaa itsestään kokeita ajoittain, jos käyttää mitä tahansa lisäravinteita. Lisäksi varoittaisin käyttämästä samaan aikaan mitään muuta, ei edes apteekin hiven- tai vitamiinituotetta samaan aikaan Herbalifen kanssa. Moni hivenaine ja vitamiini on myrkkyä liika-annoksena, oireet samat kuin puutoksessa. Kiitoksena tuotteesta voisin mainita Aaloe-yrtti juomatiivisteen. Se piti mitä lupasikin ja refluksista johtuva polte kurkussa loppui jo pian ensimmäisen juomakerran jälkeen. Kaikessa on aina jotain hyvää.


    • candidaatti

      Voi hyvänen aika Sinua.

      Herbalifea myyvät ihmiset tekevät työtä, jotta saavat rahaa. Sen vuoksi he eivät myöskään halua menettää ns. asiakkaita = rahasampoja.

      Herbalife-tuotteet ovat varmaankin ehtineet aiheuttaa sinulle jo maksan "ylikuumenemisen". Etkö ole seurannut uutisia Herbalifen aiheuttamista maksavaurioista ja kuolemista?

      Lopeta ihmeessä kaikkien luontaistuotteiden käyttä. Esim. mikään lääke ei puhdista maksaa. Paras lääke siihen on runsaan veden juominen.

      Myöskään ns. suolistonpuhdistus-aineita ei pidä käyttää. Ne ovat erittäinkin kohtalokkaita mm. ihmisille, joilla voi suolistossa olla ns. divertekkeleitä.

      Vesi on vanhin voitehista

      • karmiini

        Kaikkien pyramidiorganisaatioiden perusidea on mahdollisimman suuri voitto pyramidin huipulla oleville, siksi he tarvitsevat mahdollisimman paljon naiiveja myyjiä jotka tekevät sen paskasen työn. Verkostomarkkinafirmojen rahastusrakenne perustuu siihen että tuotteiden valmistuskustannukset ovat hyvin pienet(n. 1-5%) myyntihinnasta. Laskutaitoinen osaa laskea minkälaisilla katteilla näitä kalliita tuotteita myydään.


      • Luomu

        Minä olen käyttänyt Herbalifen jauhetta 3 vuotta. Maksakoe otettiin viime viikolla ja maksan arvot olivat erinomaiset. Uskon, että maksan vaurioituminen voi olla monen yhdistelmän summa. Esim. jotkut kemialliset lääkkeet yhdessä jonkun luontaistuotteen kanssa voivat tehdä elimistölle pahaa. Opi kuuntelemaan kehoasi äläkä anna joidenkin lehtijuttujen hämätä sinua.


    • papagallo09

      hyvä ettei herbalife sopinut sulle,ettet ehtinyt käyttää vuosikausia!!! nythän on todettu tuotteen aiheuttavan vakavia maksavaurioita, eikä Herbalifen johto suostu paljastamaan tuotteen ainesosia..???
      jopa yrttiteet saattavat pitkäaikaiskäytössä aiheuttaa maksavaurioita....

      • ajatteleva yksilö

        Herbalife on sekä sveitsin että israelin JA NYT SUOMEN viranomaisten pyynnöstä antanut kaikki mahdolliset tiedot ja näytteet jotta voidaan testata että tuotteet ovat varmasti turvallisia.

        Onko kukaan muuten noteerannut sitä kun n. kk sitten radiouutisissa kerrottiin (muistaakseni) brittiläisestä tutkimuksesta jossa todettiin kaiken maailman lisäaineiden (joita on karkeissa, limsoissa tms PALJON) aiheuttavan lapsille lievästä VAIKEAAN keskittymis- ja oppimishäiriöitä. Kuinkahan moni adhd lapsi olisi normaali jos hänelle ei syötettäisi noita myrkkyjä?? Miksi siitä ei ole kuitenkaan tullut tälläistä uutisointia? No koska kukaan iso yritys ei suoranaisesti menetä rahaa siksi kun karkkeja ja limsoja myydään, vai menettääkö esim. lääkeyhtiöt asiakkaitaan kun jonkun potilaan ei enää tarvitsekkaan napsia verenpainelääkkeitä painon tiputtua KARKIN SYÖNNISTÄ?!


      • jerik
        ajatteleva yksilö kirjoitti:

        Herbalife on sekä sveitsin että israelin JA NYT SUOMEN viranomaisten pyynnöstä antanut kaikki mahdolliset tiedot ja näytteet jotta voidaan testata että tuotteet ovat varmasti turvallisia.

        Onko kukaan muuten noteerannut sitä kun n. kk sitten radiouutisissa kerrottiin (muistaakseni) brittiläisestä tutkimuksesta jossa todettiin kaiken maailman lisäaineiden (joita on karkeissa, limsoissa tms PALJON) aiheuttavan lapsille lievästä VAIKEAAN keskittymis- ja oppimishäiriöitä. Kuinkahan moni adhd lapsi olisi normaali jos hänelle ei syötettäisi noita myrkkyjä?? Miksi siitä ei ole kuitenkaan tullut tälläistä uutisointia? No koska kukaan iso yritys ei suoranaisesti menetä rahaa siksi kun karkkeja ja limsoja myydään, vai menettääkö esim. lääkeyhtiöt asiakkaitaan kun jonkun potilaan ei enää tarvitsekkaan napsia verenpainelääkkeitä painon tiputtua KARKIN SYÖNNISTÄ?!

        tiedoksi vain


    • sari2

      Hei Sanni!
      Itselläni ei ole kokemusta herbalife tuotteista vaan erään toisen yrityksen tuotteista. Mielestäni tärkeää näitä tuotteita suositeltaessa on se, että meidän jokaisen elimistö on erilainen kokonaisuus ja kaikilla tuotteet eivät toimi aivan samalla tavalla. Harmillista, että olet saanut tuotteiden suositteljalta epäasiallista palautetta. Koska kyllähän se niin on, että jokainen meistä tuntee oman kroppansa parhaiten ja toinen ihminen ei voi kokea niitä kokemuksia, joita sinä olet kokenut. Mukava kuulla, että olet löytänyt tuoteet, jotka toimivat sinulla paremmin!

      • jerik

        Hanno Möttölä ja Herbalife sopimukseen!
        http://image.herbalifemail.com/lib/fef6157676630c/m/1/Hanno_flyer_11.02.2010_2.pdf

        Koripalloammattilainen Hanno Möttölä, L.A.Galaxy (David Beckham), Inter Milan, Valencia C.F, Suomen jääkiekkoliitto, Else Lautala (Fitness kolminkertainen maailmanmestari)

        Suomen suunnistus ja Herbalife solmivat kattavan yhteistyösopimuksen kaksi vuotta kestäneen edustusurheilijoiden tuotekäytön jälkeen.


      • rastapää
        jerik kirjoitti:

        Hanno Möttölä ja Herbalife sopimukseen!
        http://image.herbalifemail.com/lib/fef6157676630c/m/1/Hanno_flyer_11.02.2010_2.pdf

        Koripalloammattilainen Hanno Möttölä, L.A.Galaxy (David Beckham), Inter Milan, Valencia C.F, Suomen jääkiekkoliitto, Else Lautala (Fitness kolminkertainen maailmanmestari)

        Suomen suunnistus ja Herbalife solmivat kattavan yhteistyösopimuksen kaksi vuotta kestäneen edustusurheilijoiden tuotekäytön jälkeen.

        Lukekaahan tuoteselosteet käyttämästänne herbalife lisäravinteesta/ravinteista. Yllättävän monessa on iso liuta lisäaineita (E-koodeja) ja aterian korvikkeiden energiasta jopa kolmannes tulee puhtaasta sokerista. Monesti käytetty sokeri on heldelmäsokeria eli fruktoosia, jonka suuri käyttö kuormittaa maksaa. Itse aloitin herbalife tuotteiden käytön, mutta nyt olen alkanut korvata pirtelöt kasviksilla ja marjoilla ja olo on erittäin hyvä. Pakko myöntää että jo herbalife tuottetta käyttäessä olo parani, mutta tämä johtui siitä että korvasin pullat ja viinerit herbalifetuotteilla, olisi pitänyt suoraan alkaa vaan syömään kasviksia herkkujen tilalla.


      • jerik
        rastapää kirjoitti:

        Lukekaahan tuoteselosteet käyttämästänne herbalife lisäravinteesta/ravinteista. Yllättävän monessa on iso liuta lisäaineita (E-koodeja) ja aterian korvikkeiden energiasta jopa kolmannes tulee puhtaasta sokerista. Monesti käytetty sokeri on heldelmäsokeria eli fruktoosia, jonka suuri käyttö kuormittaa maksaa. Itse aloitin herbalife tuotteiden käytön, mutta nyt olen alkanut korvata pirtelöt kasviksilla ja marjoilla ja olo on erittäin hyvä. Pakko myöntää että jo herbalife tuottetta käyttäessä olo parani, mutta tämä johtui siitä että korvasin pullat ja viinerit herbalifetuotteilla, olisi pitänyt suoraan alkaa vaan syömään kasviksia herkkujen tilalla.

        Marjoissa ja kasviksissa eli ole juurikaan proteiinia. Herbalife-pirtelössä on vain 3% sokeria, joka on fruktoosia eli samaa kuin hedelmissä. Tiivisteessä on 34% % hiilihydraattia, josta 32% on sokeria (Fruktoosia), yhden annoksen koko on 26 grammaa, ja siinä on siis n. 8 grammaa fruktoosia...sitten kun sen sekoittaa ohjeen mukaan esim. 2,5 dl maitoon niin anooksessa on enää 3% pirtelöjauheen sokeria eli fruktoosia...eli siis todella vähän.

        Kaikki E-kkodit, joita Herbalife käyttää ovat joko luonnollisia tai puolisynteettisiä. Esim. mansikkapirtelönväriaine tulee punajuuresta.

        Lisäksi ravintoaineiden lisäksi tuotteissa on paljon eri kasvisainesosia esim.Tässä muutamia esimerkkejä, miten monipuolisia yrttejä tuotteet sisältävät:
        Herbalife kuitu- ja yrttitabletit: Kaurakuitu , piparminttu, persilja, papaija
        appelsiininkukka, kiinanruusu, fenkolin siemenet, eukalyptus, omenaviinietikka, kamomillankukka
        Herbalife Formula 2 -monivitamiinivalmiste
        vesikrassi, ruusunmarja, persilja, rakkolevä

        Herbalife Cell Activator
        Chlorella-viherleväjauhe, omenahappo, shitakesieniijauhe

        Herbalife Cell-U-Loss
        o Juolavehnä - tukee elimistön antioksidanttitoimintaa ja voi auttaa
        rauhoittamaan lieviä ärsytyksiä.
        o Sellerinsiemenet - edistävät ruuansulatusta.
        o Artisokka - perinteinen maksarohto.
        o Sinapinsiemenet - edistävät ruuansulatusta.
        o Humalajauhe - rauhoittaa lihaskouristuksia,
        helpottaa ruuansulatushäiriöitä.
        o Voikukka - sisältää paljon kaliumia ja rautaa.
        Maksa- ja ruuansulatusrohto.
        o Kumina - tunnetaan ilmavaivoja ehkäisevänä ja
        helpottavana yrttinä.
        o Sikuri - tukee maksan toimintaa.


        7-vuoden kokemus...


      • D3
        jerik kirjoitti:

        Marjoissa ja kasviksissa eli ole juurikaan proteiinia. Herbalife-pirtelössä on vain 3% sokeria, joka on fruktoosia eli samaa kuin hedelmissä. Tiivisteessä on 34% % hiilihydraattia, josta 32% on sokeria (Fruktoosia), yhden annoksen koko on 26 grammaa, ja siinä on siis n. 8 grammaa fruktoosia...sitten kun sen sekoittaa ohjeen mukaan esim. 2,5 dl maitoon niin anooksessa on enää 3% pirtelöjauheen sokeria eli fruktoosia...eli siis todella vähän.

        Kaikki E-kkodit, joita Herbalife käyttää ovat joko luonnollisia tai puolisynteettisiä. Esim. mansikkapirtelönväriaine tulee punajuuresta.

        Lisäksi ravintoaineiden lisäksi tuotteissa on paljon eri kasvisainesosia esim.Tässä muutamia esimerkkejä, miten monipuolisia yrttejä tuotteet sisältävät:
        Herbalife kuitu- ja yrttitabletit: Kaurakuitu , piparminttu, persilja, papaija
        appelsiininkukka, kiinanruusu, fenkolin siemenet, eukalyptus, omenaviinietikka, kamomillankukka
        Herbalife Formula 2 -monivitamiinivalmiste
        vesikrassi, ruusunmarja, persilja, rakkolevä

        Herbalife Cell Activator
        Chlorella-viherleväjauhe, omenahappo, shitakesieniijauhe

        Herbalife Cell-U-Loss
        o Juolavehnä - tukee elimistön antioksidanttitoimintaa ja voi auttaa
        rauhoittamaan lieviä ärsytyksiä.
        o Sellerinsiemenet - edistävät ruuansulatusta.
        o Artisokka - perinteinen maksarohto.
        o Sinapinsiemenet - edistävät ruuansulatusta.
        o Humalajauhe - rauhoittaa lihaskouristuksia,
        helpottaa ruuansulatushäiriöitä.
        o Voikukka - sisältää paljon kaliumia ja rautaa.
        Maksa- ja ruuansulatusrohto.
        o Kumina - tunnetaan ilmavaivoja ehkäisevänä ja
        helpottavana yrttinä.
        o Sikuri - tukee maksan toimintaa.


        7-vuoden kokemus...

        söisit sinäkin ruokaa


    • nakutitintnnn

      pakko tähän ketjuu on noteerata.
      ensinnäkin en ole ylipainoinen vaan kärsin makeanhimosta ja syön huonosti.
      kärsin mahahaavasta myös jokunen aika sitten.
      ensimmäisen kerran kun kuulin sana herbalife ja verkostomarkkinointi nostin kädet ilmaan ja totesin nätisti ei kiitos..
      kului aikaa ja näin kaverin joka oli pudottanut 23 kiloa ja näytti etten enään tunne koko ihmistä niin kova muutos oli tapahtunut. tokaisin iloisesti että wou mitä sä oot vetäny että eihän tässä enään meinaa tunnistaa.. kaveri kertoi aloittaneensa laihduttamisen ja siinä ohessa alkanut lääkäri tutkimuksen jälkeen käyttämään herbalifeä. no minusta kuulosti täydelliseltä asialta ja elävä esimerkki kaveri näistä oli mitä niiden kanssa saa aikaa.. okei no innostuin ja käännyin heti sitten kotiin palattuani naapurin lahkeen kiinni kuka näitä kanssa suositteli tosin vähän sekavin asioin mistä en tajunnu en mitään.. (fiilis näin jälken päin oli vaan se rahan ahneus eikä niinkään näyttö asialle) no aloin käyttää ja huomasin onnekseni että kappas jaksan ihan erilailla touhuta ja huomasin että ainainen pullan mässäys on vähentynyt siinä samalla.. okei.. no en oo mikään täyspäiväinen käyttäjä ollu ikinä mutta siis tarkoitan vaan että elämäni ei pyöri pelkän herban avulla..
      no joo otin sitten tämän jälleenmyynti paketin koska sillä sai 25% alea.. no jooo jokainen euro alea on plussaa tähän talouteen. tosin harmikseni huomasin että tämä jälleenmyyjänä jonka kautta paketin otin ajatuksella että otan vain itseä ajatellen en käyttöö varten. niin tästä ihmisestä tuli yksi maanvaiva.. ja taas päälinmäinen fiilis että raha raha raha.. no joo oon nyt vähän jättäny käyttöä vähemmälle saaden tuon rasitteen jokseenkin hiljaiseksi.. tosin nyt ikävöin tuotteita ja olenkin saanut toisen ystävän kanssa vaihdettua kuulumisia ja ollaan tilattu kimpassa tuotteita jonka myötä ollaan edetty ylemmille pisteille ja näin ollen tuotteetkin ollu halvempia..
      tämä kai kielettyä mutta kun kummallakin on jälleenmyyntisopparit niin mikäs siinä kun yhessä tilaa ja samassa linjassakin ollaan ettei muiden näpeille hypitä..
      jokainen ihminen on erinalinen. jokaisella on mielipide ja se hyväksyttäköön. ei kaikki tykkää esim salmiakki karkeista niin eihän ketään voi pakottaa käyttää hebalifeä!! herbalife on pelastanut minun päiväni. ja kun kärsin siitä ennen pysty syömään aamupalaan niin herban pirtelö pelastaa päivän ja varsinkin aamun. se mukaan töihin lähdettyä ja elämä hymyilee.. eihän kukaan voi sanoa mielipidettä herbalifestä jos ei itse kokeile! ja ei tulosta saa tai mielipidettä voi sanoa yhen pirtelöpurkin jälkeen.. kyllä minä ainakin voitin vatsahaavani alueveera tuotteilla ja muilla.. mutta lääkäri opasti ja neuvoi siinä sivussa..
      ikävä kyllä moni herban jälleenmyyjistä on tietämättömiä ja myy vaan eikä ota vakavissaan mitään.. ja se on fakta että kalliita tuotteet on jos ei ole jälleenmyyjänä. ainakin minun lompakolleni..

      • ei välttämäti

        Oletko ajatellut, että pitkällä aikavälillä sinulle voisi olla terveellisempää ja edullisempaa opetella järkevät ruokailutottumukset ja elämäntavat yleensäkin? Eikä kikkailla pirtelöillä?


      • Nothing but the trut

        Valitettavaa rahastusta koko touhu. Tuotteet valmistavan alihankkijan ja sinun välissä on uskomaton määrä välikäsiä, jotka kaikki ottavat omansa. Vastaavat valmisteet saat huomattavasti halvemmalta muualta.


    • äiti21vtyttö2v

      Jos vertaa nutrilettiä ja herbaa niin kyllä se herba hakkaa mennen tullen kaiken maailman nutriletit ja naturdietit terveellisyydellä. ja osaalla ihmisillä on vaikeus "normaaliruoan kanssa" siinä kun eivät osaa syödä oikeita ruokia sopivia määriä.. vaan ahmivat paljon enemmän kuin tarvitsisi. 8Tähän syyllistyn itse) siksi herbalife on helppo tapa pitää painoa kurissa, vain yksi yksinkertainen ateria; pirtelö, keitto tai ateriapatukka. Ja mautkin parempia kuin edeltämainituissa muissa valmisteissa. Ja pitää kyllä nälän poissa, mutta himon kanssa voi joutua taistelemaan. Ei mikään terveellinen ruoka itsessään vie sokeririippuvuutta mennessään. Tiedän ihan kokemuksesta.. JA EN OLE JÄLLEENMYYJÄ vaan tyytyväinen käyttäjä. Ja ruokavalio on se millä laihtuu, liikunta tulee hyvänä kakkosena.

    • Suoa on vedätetty

      Mitä jos hankkisit pirtelö ja keittotarvikkeet ihan vaaan marketista? Soijaakin saat monessa eri muodossa useimmista elintarvikeliikkeistä. Eikö se olsi pitkäjänteisempää ja pitemmän päälle edullisempaakin, kuin verkostomömmöjen kanssa pelailu?

    • Huijattu

      No niin, olisi varmaan pitänyt lukea täältä ennen kuin menin halpaan. En nyt kaikkea tässä kirjoita, jotta ei tunnistettaisi, mutta mulle pakkomyytiin vähän aikaa sitten herbalife ihme tuotteita joita mainostettiin sanalla älykäs ravinto. Ja kun olin siitä huijausmyynnistä hieman toipunut, soitin asiantuntevalle ihmiselle, joka tietää ravinnosta, ja on raakaravinnon puolestapuhuja, mutta ei sen tyrkyttäjä.

      No ensinnäkin, ei ihme että oloni on pirteä, tuoteselosteessa kun toisena aineena on fruktoosi, joka todellakin piristää. Ja kamala luettelo muita ainesosia joita voi vain arvailla mitä sisältää.

      Ja kun soitin myyjälle ja kysyin tarkemmin sisällöstä, hän vain sanoi, ettei heidän edes tarvitse tietää kaikkea ja että evira on hyväksynyt tuotteen. Ja kun yritin sanoa kahteen väliin puhelun aikana, että niinhän valmisruokakin on hyväksyttyä niin myyjä jatkoi äkkiä omaa puhettaan. Eli olin kertakaikkiaan taas kerran haksahtanut todellisen tyrkkymyyjän halpaan. Ja moni asia tuossa eviran linkissä pitää paikkansa. Myyjä suurinpiirtein sanoi, etten kertakaikkiaan tule toimeen ilman tätä tuotetta ja ihmettelin kyllä mielessäni että miten suurin osa ihmisistä sitten tulee toimeen ilman sitä.
      Ja edelleen myyjä sanoi, että jenkeissä tuote on jo saanut sydänmerkin, mutta niinhän on täällä moni valmisruokakin, ja kaikkihan tietää mitä paskaa ne on.

      No, minulle "vakuutettiin" etten tosiaan tule toimeen ilman näitä tuotteita vaikka aiemmin oli sanottu ettei ole pakko ostaa. Niin, ei tietenkään, paitsi jos tyrkytetään huijausmyynnillä ja tosiaan eri sanankääntein.

      Kun otin esille miten kalliiksi se tulee, niin minulle sanottiin että tuleehan herkutkin kalliiksi. Mutta jos joudun päivässä pistämään jo 15-20e noihin tuotteisiin niin mielummin sillä rahalla otan muualta motivaation ja ostan silläkin rahalla luomuvihanneksia,ja -hedelmiä jotka taatusti ovat terveellisempiä kuin tosi pitkä tuoteluettelo kaikenmaailman aineita mitä ei edes myyjä tiedä.


      Niin, todellakin, jos muuttaa ruokavaliotaan, laihtuu hyvin ilman mitään ihmejuomiakin, joita tosiaan nykyään mainostetaan nimenomaan proteiinin lähteenä.

      Itse meinaan palauttaa tuotteet sillä koen tulleeni harvinaisen ärhäkän pakkomyynnin uhriksi.

      Niin, ja tosiaan, kun laskeskelin, että jos ostan tuotteita niin se tulee maksamaan mulle n.600e kuussa, niin myyjä ei yhtäkkiä ollutkaan halukas tekemään laskutoimituksia vaan sanoi, ettei hän enää jaksa laskea. (sitä ennen oltiin laskettu mitä yksi pirtelö maksaa) Kun päädyttiinkin vähempään summaan, myyjä oli taas yhteistyöhaluinen.

      Mutta painonvartijoissa laihduttaneena tiedän, että muutenkin laihtuu, ilman, että se lähtee lihaksista, ja kyse on motivaatiosta ja siitä miten jaksaa uutta elämäntapaa. Kyllä siihen moni on pystynyt iman jauheitakin ja niin meinaan minäkin pystyä.

      Nyt tämän päivän pirtelöitä ja patukoita nauttineena huomaan, että niveliäni särkee ja ilmavaivoja on eikä vatsakaan toimi entiseen tapaan.
      Ja todellaakaan mun nälkä ei lähtenyt pirtelöllä ja siitä myyjä sanoi, että se johtui kun ravinteet eivät vielä imeydy. mutta ajanmitttaan auttaa. Mun ajatusmallilla on asia niin, että vatsani tottuu pian pienempiin annoksiin ja siksi ei enää huuda ruokaa lisää. Eli ihan paskapuhetta. Kyllä on kokemusta tosiaaan siitä miten vatsalaukku pienenee pikkuhiljaa kun sinne syöttää vähemmän tavaraa.

      • jerik

        Huijatun teksti on täyttä valetta ja liioittelua. Mikään ei pidä paikkansa.


    • jerik

      Voi sinua raukkaa... Herbalife on maailman suurin ravitsemusyhtiö ja ihmisravitsemuksessa ehdoton numero 1. Tutustu ensin yrityksen ja tuotteen faktoihin ja puhu sitten vasta muille, mutta älä levitä tänne perätöntä tietoa.

      Tuotteet on alunperin kehitetty NASAn avaruusviraston astronauteille ja v. 1980 siihen on lisättu kiinalainen yrttilääketietous.

      Yhteistyökumppaneina tällä hetkellä mm. Suomen Suunnistusliitto, F.C.Barcelona ja Maailman paras jalkapalloilja Messi, koriNBA ammattilainen Hanno Möttölä, Fitness MM Else Lautala...on ollut myös Suomen jääkiekkoliitto.

      Todella toimivia ja turvallisia tuotteita.
      Suosittelen.

      Juha Eriksson
      www.elinvoimakeidas.net

    • avaruusruokaa

      >Tuotteet on alunperin kehitetty NASAn avaruusviraston astronauteille

      Joku roti soisi olevan valehtelussakin.

      Mark Hughes myi herpaalia laihdutushuuhaana ensin itse mutta tajusi sittne, että tuotteet sinänsä eivät käy kaupaksi mutta toimivat pelipoletteina pyramidiorganisaatiossa. Äijä itse käytti tietenkin rajumpia mömmöjä, joihin kuoli.

      • jerik

        Varhainen liiketoimintaHughes menestyi kohtalaisen hyvin kahdessa lisäravinnealan verkostomarkkinointiyrityksessä 1970-luvun lopulla, jotka kuitenkin kaatuivat. Useat jälleenmyyjät jäivät ilman rahojaan ja tulivat suoranaisesti huijatuiksi. Hughesilla oli aina ollut läheinen suhde isovanhempiinsa, erityisesti isoäitiinsä, josta tulikin hänen ensimmäinen asiakkaansa hänen perustaessaan myöhemmin oman yrityksensä nimeltään Herbalife.

        Kahden edellä mainitun verkostomarkkinointiyrityksen kanssa työskennellessään Hughes tapasi tehtailija Richard Marconin, joka oli ollut kehittämässä lisäravinnetuotteita eri yrityksille. Kun Hughes kertoi aikeistaan perustaa oma yritys, Marconi kiinnostui ajatuksesta ja heidän sittemmin 20 vuotta kestänyt yhteistyönsä alkoi.

        Perehdyttyään kiinalaiseen yrtti-, ravinto- ja lääketieteeseen Hughes sai tutkijoidensa kanssa kehitettyä yrityksen ensimmäisen tuotteen, proteiinijuomajauheen, jonka avulla oli mahdollista hallita painoaan korvaamalla yksi tai kaksi ateriaa päivässä ja syömällä yksi tai kaksi normaalia ateriaa sen lisäksi. Alunalkaen NASAn tutkijoiden kehittämä proteiinijuomajauhe oli alun perin tarkoitettu astronauteille.


      • juhannas
        jerik kirjoitti:

        Varhainen liiketoimintaHughes menestyi kohtalaisen hyvin kahdessa lisäravinnealan verkostomarkkinointiyrityksessä 1970-luvun lopulla, jotka kuitenkin kaatuivat. Useat jälleenmyyjät jäivät ilman rahojaan ja tulivat suoranaisesti huijatuiksi. Hughesilla oli aina ollut läheinen suhde isovanhempiinsa, erityisesti isoäitiinsä, josta tulikin hänen ensimmäinen asiakkaansa hänen perustaessaan myöhemmin oman yrityksensä nimeltään Herbalife.

        Kahden edellä mainitun verkostomarkkinointiyrityksen kanssa työskennellessään Hughes tapasi tehtailija Richard Marconin, joka oli ollut kehittämässä lisäravinnetuotteita eri yrityksille. Kun Hughes kertoi aikeistaan perustaa oma yritys, Marconi kiinnostui ajatuksesta ja heidän sittemmin 20 vuotta kestänyt yhteistyönsä alkoi.

        Perehdyttyään kiinalaiseen yrtti-, ravinto- ja lääketieteeseen Hughes sai tutkijoidensa kanssa kehitettyä yrityksen ensimmäisen tuotteen, proteiinijuomajauheen, jonka avulla oli mahdollista hallita painoaan korvaamalla yksi tai kaksi ateriaa päivässä ja syömällä yksi tai kaksi normaalia ateriaa sen lisäksi. Alunalkaen NASAn tutkijoiden kehittämä proteiinijuomajauhe oli alun perin tarkoitettu astronauteille.

        Tänään Herbalifen sponsoroima F.C.Barcelona kohtaa mestarien liigassa Manchesterin...


      • .NASA
        jerik kirjoitti:

        Varhainen liiketoimintaHughes menestyi kohtalaisen hyvin kahdessa lisäravinnealan verkostomarkkinointiyrityksessä 1970-luvun lopulla, jotka kuitenkin kaatuivat. Useat jälleenmyyjät jäivät ilman rahojaan ja tulivat suoranaisesti huijatuiksi. Hughesilla oli aina ollut läheinen suhde isovanhempiinsa, erityisesti isoäitiinsä, josta tulikin hänen ensimmäinen asiakkaansa hänen perustaessaan myöhemmin oman yrityksensä nimeltään Herbalife.

        Kahden edellä mainitun verkostomarkkinointiyrityksen kanssa työskennellessään Hughes tapasi tehtailija Richard Marconin, joka oli ollut kehittämässä lisäravinnetuotteita eri yrityksille. Kun Hughes kertoi aikeistaan perustaa oma yritys, Marconi kiinnostui ajatuksesta ja heidän sittemmin 20 vuotta kestänyt yhteistyönsä alkoi.

        Perehdyttyään kiinalaiseen yrtti-, ravinto- ja lääketieteeseen Hughes sai tutkijoidensa kanssa kehitettyä yrityksen ensimmäisen tuotteen, proteiinijuomajauheen, jonka avulla oli mahdollista hallita painoaan korvaamalla yksi tai kaksi ateriaa päivässä ja syömällä yksi tai kaksi normaalia ateriaa sen lisäksi. Alunalkaen NASAn tutkijoiden kehittämä proteiinijuomajauhe oli alun perin tarkoitettu astronauteille.

        Jos ihan rehellisiä ollaan, niin Marconilla oli pillerituotanto ja Hughesilla kokemus useista verkostokusetuksista. Marconi esiityi mielellään tohtorina mutta hänen ns. tutkintonsa oli näitä amerikkalaisia kirjeopistotitteleitä. Hughes ei lyhyen viinahuuruisen elämänsä aikana oikeastaan perehtynyt mihinkään muuhun kuin myymiseen.

        Tämä NASA-tarina on verkostomarkkinoijien keskuudessa levitettävää folklorea, joka ei perustu muuhun kuin valehteluun. Esimerkiksi Herbalifen virallisilta sivuilta tarinaa on turha hakea mutta jälleenmyyjien käsketään levittää sitä edelleen.


      • jerik
        .NASA kirjoitti:

        Jos ihan rehellisiä ollaan, niin Marconilla oli pillerituotanto ja Hughesilla kokemus useista verkostokusetuksista. Marconi esiityi mielellään tohtorina mutta hänen ns. tutkintonsa oli näitä amerikkalaisia kirjeopistotitteleitä. Hughes ei lyhyen viinahuuruisen elämänsä aikana oikeastaan perehtynyt mihinkään muuhun kuin myymiseen.

        Tämä NASA-tarina on verkostomarkkinoijien keskuudessa levitettävää folklorea, joka ei perustu muuhun kuin valehteluun. Esimerkiksi Herbalifen virallisilta sivuilta tarinaa on turha hakea mutta jälleenmyyjien käsketään levittää sitä edelleen.

        Jälleenmyyjien ei todellakaan käsketä levittämään tätä NASA-juttua. Kyllä sen levittäminen on ollut ihan mun oma juttu. Älä sekoita tähän yhtiötä.

        kiva että .NASA-mies tutkii näin innolla herbalifen menneisyyttä, hienoa, että se herättää noin paljon kiinnostusta... Miksiköhän? Oletko työtön? ja aikaa on..vai?


      • jerik
        .NASA kirjoitti:

        Jos ihan rehellisiä ollaan, niin Marconilla oli pillerituotanto ja Hughesilla kokemus useista verkostokusetuksista. Marconi esiityi mielellään tohtorina mutta hänen ns. tutkintonsa oli näitä amerikkalaisia kirjeopistotitteleitä. Hughes ei lyhyen viinahuuruisen elämänsä aikana oikeastaan perehtynyt mihinkään muuhun kuin myymiseen.

        Tämä NASA-tarina on verkostomarkkinoijien keskuudessa levitettävää folklorea, joka ei perustu muuhun kuin valehteluun. Esimerkiksi Herbalifen virallisilta sivuilta tarinaa on turha hakea mutta jälleenmyyjien käsketään levittää sitä edelleen.

        Anonyyminä on helppo esittää asiantuntijaa, eikö totta. Ei mitään vastuuta mistään eikä häpeää...ja jos vaikka kirjoittaa ihan puuta heinää niin mitä väliä, koska kukaan ei tiedä kuka olet.. ja voit taas vaihtaa nimimerkkiä. On tämä niin hauskaa. Silti joskus ihan mukava tulla tänne kertomaan faktaa. NASA-jutuista olen nettitiedon varassa, enkä jaksa sitä sen enempää tutkia. Mutta faktaa on 8-vuoden kokemukset tuotteista ja valtavasta määrästä asiakaskokemuksia. On myös niitä, jotka eivät ole saaneet tuloksia, koska eivät ole käyttäneet tuotteita annettujen ohjeiden mukaan...

        Herbalife herättää tunteita, koska ihmiset ovat niin innostuneita omista tuotetuloksistaan.... ja ymmärrän myös, että se saattaa ärsyttää jotain...


      • jerik
        .NASA kirjoitti:

        Jos ihan rehellisiä ollaan, niin Marconilla oli pillerituotanto ja Hughesilla kokemus useista verkostokusetuksista. Marconi esiityi mielellään tohtorina mutta hänen ns. tutkintonsa oli näitä amerikkalaisia kirjeopistotitteleitä. Hughes ei lyhyen viinahuuruisen elämänsä aikana oikeastaan perehtynyt mihinkään muuhun kuin myymiseen.

        Tämä NASA-tarina on verkostomarkkinoijien keskuudessa levitettävää folklorea, joka ei perustu muuhun kuin valehteluun. Esimerkiksi Herbalifen virallisilta sivuilta tarinaa on turha hakea mutta jälleenmyyjien käsketään levittää sitä edelleen.

        "viinanhuuruinen elämä" aika mielenkiintoista... tunsitko Markin? Minusta hän näyttää ainakin kuvissa ja videoleikkeissä aivan käsittämättömän hyvinvoivalta... Miltä sinä näytät?


      • Anonyymi
        jerik kirjoitti:

        "viinanhuuruinen elämä" aika mielenkiintoista... tunsitko Markin? Minusta hän näyttää ainakin kuvissa ja videoleikkeissä aivan käsittämättömän hyvinvoivalta... Miltä sinä näytät?

        Hughes kuoli viinan ja masennuslääkkeiden yliannostukseen. Kyllä se jotain kertoo.


    • jeriikie

      Katso wipediasta, en valehtele...

      •Perustettu 1980
      •Suomessa vuodesta 1995 lähtien
      •Kansainvälinen yritys: liiketoimintaa 75 maassa
      •Liikevaihto vuonna 2010 4,3 mrd. $
      •pörssiyhtiö (NYSE)
      •suoramarkkinointiliiton jäsenyritys
      •Californiassa UCLAssa solu- ja molekyylilaboratorio
      •Tuotteet luonnonmukaisia, tiivistettyä ruokaa
      Kehitetty aluperin astronauteille 1970-luvulla ja v. 1980 lisätty kiinalainen yrttillääketiede...

      • avaruusruokaa

        Kumma juttu, että wikipediasta ei löytynyt tukea NASA-tarinallesi.


      • Anonyymi

        Herbalifella ei ole mitään tekemistä NASAn kanssa. Joku raja näille valheillekin.


    • Lahkosta karannut

      Juha se jaksaa vääntää ja muistella vielä tuota "yhteistyö"-sopimusta jääkiekkoliiton kanssakin. Kyllähän se yhteistyö oli kovin yksisuuntaista: rahat liitolle, mainospaikkoja ja liiton ja leijonien logon käyttöoikeus Herballe. Tuotekäyttöön ja joukkueen lääkäreiden suosituksiin liittyvät kommentit kannattaa jättää mainitsematta.

    • jerik

      Kysytäänkö heti Harri Hakkaraiselta, joka on edelleenkin Suomen maajoukkueen lääkäri mitä mirltä hän Herbalife-tuotteista Harrin mielestä ehdottomasti yksi turvallisimmista tuotesarjoista...

      Se on totta että juurikaan ei pelaajat tuotteita käyttäneet, koska eivät ymmärtäneet niistä mitään... ja ylipainoisiahan suurin osa on :-)

      Juha Eriksson
      www.elinvoimakeidas.net

      p.s. hyvä lahko... kaikki voidaan erinomaisesti, kannattaa liittyä. Mutta uskaltaako lahkosta karannut paljastaa henkilöllisyyttään vaan mitä hän pelkää?

      Wikipedia ja Mark Hughes.. katsopa uudestaan, niin kyllä löytyy. Luuletko että keksin näitä juttuja...miksi keksisin?? valheella on lyhyet jäljet. Miksi olette anonyymejä???

      • jerik

        Työtähän tämä vaatii ja kovaa työtä. Jos itse olette epäonnistuneet niin olisitte hiljaa, ettekä vahingoittasi toisten yrittämistä, eikö niin?

        Juha


      • jerik
        jerik kirjoitti:

        Työtähän tämä vaatii ja kovaa työtä. Jos itse olette epäonnistuneet niin olisitte hiljaa, ettekä vahingoittasi toisten yrittämistä, eikö niin?

        Juha

        "Varhainen liiketoimintaHughes menestyi kohtalaisen hyvin kahdessa lisäravinnealan verkostomarkkinointiyrityksessä 1970-luvun lopulla, jotka kuitenkin kaatuivat. Useat jälleenmyyjät jäivät ilman rahojaan ja tulivat suoranaisesti huijatuiksi. Hughesilla oli aina ollut läheinen suhde isovanhempiinsa, erityisesti isoäitiinsä, josta tulikin hänen ensimmäinen asiakkaansa hänen perustaessaan myöhemmin oman yrityksensä nimeltään Herbalife.

        Kahden edellä mainitun verkostomarkkinointiyrityksen kanssa työskennellessään Hughes tapasi tehtailija Richard Marconin, joka oli ollut kehittämässä lisäravinnetuotteita eri yrityksille. Kun Hughes kertoi aikeistaan perustaa oma yritys, Marconi kiinnostui ajatuksesta ja heidän sittemmin 20 vuotta kestänyt yhteistyönsä alkoi.

        Perehdyttyään kiinalaiseen yrtti-, ravinto- ja lääketieteeseen Hughes sai tutkijoidensa kanssa kehitettyä yrityksen ensimmäisen tuotteen, proteiinijuomajauheen, jonka avulla oli mahdollista hallita painoaan korvaamalla yksi tai kaksi ateriaa päivässä ja syömällä yksi tai kaksi normaalia ateriaa sen lisäksi. Alunalkaen NASAn tutkijoiden kehittämä proteiinijuomajauhe oli alun perin tarkoitettu astronauteille.

        [muokkaa] Hughes perustaa Herbalifen24-vuotiaana helmikuussa 1980 Hughes perusti Herbalife Internationalin. Alku oli hyvä: hän ansaitsi yli 23 000 dollaria ensimmäisen kuukauden aikana myyden proteiinijuomajauhepusseja autonsa takakontista ja kouluttamalla ensimmäisiä jälleenmyyjiään.

        Seuraavan kahden vuoden aikana kasvu oli tasaista, mutta melko hidasta. 1982 Hughes laajensi Herbalifen markkinointia Kanadaan.

        Vuonna 1985 Herbalifella oli yli 750 000 jälleenmyyjää ja noin 500 miljoonan dollarin liikevaihto. Vuotta aiemmin Herbalife laajeni Britanniaan ja Australiaan sekä Uuteen-Seelantiin.

        Vuonna 1985 Yhdysvaltain senaatti ja FDA (Ruoka- ja lääkeainevirasto) alkoivat tutkia laihdutusmarkkinoita. Mediassa väiteltiin kiivaasti, olivatko yrttipohjaiset Herbalife-tuotteet turvallisia. Washingtonissa pidettyjen kuulustelujen ja oikeudenkäynnin aikana kävi ilmi, että tuotteet olivat turvallisia käyttää. Herbalifen liiketoiminta oli jäädytettynä sinä aikana yhdeksän kuukautta.

        Kielteinen julkisuusen vuoksi kuitenkin suuri määrä jälleenmyyjiä ja asiakkaita lopetti ja Herbalifen myynti romahti. Hughes yritti ensin saada asiat kuntoon Yhdysvalloissa ja suuntasi sitten katseensa ulkomaille. 1990-luvun taitteessa myynti aloitettiin Espanjassa. Hughes ja Jim Rohn kiersivät menestyneimpien jälleenmyyjien kanssa ympäri maailmaa laajentamassa liiketoimintaansa kouluttamalla uusia jälleenmyyjiä.

        "


      • jerik
        jerik kirjoitti:

        "Varhainen liiketoimintaHughes menestyi kohtalaisen hyvin kahdessa lisäravinnealan verkostomarkkinointiyrityksessä 1970-luvun lopulla, jotka kuitenkin kaatuivat. Useat jälleenmyyjät jäivät ilman rahojaan ja tulivat suoranaisesti huijatuiksi. Hughesilla oli aina ollut läheinen suhde isovanhempiinsa, erityisesti isoäitiinsä, josta tulikin hänen ensimmäinen asiakkaansa hänen perustaessaan myöhemmin oman yrityksensä nimeltään Herbalife.

        Kahden edellä mainitun verkostomarkkinointiyrityksen kanssa työskennellessään Hughes tapasi tehtailija Richard Marconin, joka oli ollut kehittämässä lisäravinnetuotteita eri yrityksille. Kun Hughes kertoi aikeistaan perustaa oma yritys, Marconi kiinnostui ajatuksesta ja heidän sittemmin 20 vuotta kestänyt yhteistyönsä alkoi.

        Perehdyttyään kiinalaiseen yrtti-, ravinto- ja lääketieteeseen Hughes sai tutkijoidensa kanssa kehitettyä yrityksen ensimmäisen tuotteen, proteiinijuomajauheen, jonka avulla oli mahdollista hallita painoaan korvaamalla yksi tai kaksi ateriaa päivässä ja syömällä yksi tai kaksi normaalia ateriaa sen lisäksi. Alunalkaen NASAn tutkijoiden kehittämä proteiinijuomajauhe oli alun perin tarkoitettu astronauteille.

        [muokkaa] Hughes perustaa Herbalifen24-vuotiaana helmikuussa 1980 Hughes perusti Herbalife Internationalin. Alku oli hyvä: hän ansaitsi yli 23 000 dollaria ensimmäisen kuukauden aikana myyden proteiinijuomajauhepusseja autonsa takakontista ja kouluttamalla ensimmäisiä jälleenmyyjiään.

        Seuraavan kahden vuoden aikana kasvu oli tasaista, mutta melko hidasta. 1982 Hughes laajensi Herbalifen markkinointia Kanadaan.

        Vuonna 1985 Herbalifella oli yli 750 000 jälleenmyyjää ja noin 500 miljoonan dollarin liikevaihto. Vuotta aiemmin Herbalife laajeni Britanniaan ja Australiaan sekä Uuteen-Seelantiin.

        Vuonna 1985 Yhdysvaltain senaatti ja FDA (Ruoka- ja lääkeainevirasto) alkoivat tutkia laihdutusmarkkinoita. Mediassa väiteltiin kiivaasti, olivatko yrttipohjaiset Herbalife-tuotteet turvallisia. Washingtonissa pidettyjen kuulustelujen ja oikeudenkäynnin aikana kävi ilmi, että tuotteet olivat turvallisia käyttää. Herbalifen liiketoiminta oli jäädytettynä sinä aikana yhdeksän kuukautta.

        Kielteinen julkisuusen vuoksi kuitenkin suuri määrä jälleenmyyjiä ja asiakkaita lopetti ja Herbalifen myynti romahti. Hughes yritti ensin saada asiat kuntoon Yhdysvalloissa ja suuntasi sitten katseensa ulkomaille. 1990-luvun taitteessa myynti aloitettiin Espanjassa. Hughes ja Jim Rohn kiersivät menestyneimpien jälleenmyyjien kanssa ympäri maailmaa laajentamassa liiketoimintaansa kouluttamalla uusia jälleenmyyjiä.

        "

        ja senaatissa julistettiin sitten sen 8kk päätteeksi, että tuotteet ovat ehdottoman turvallisia käyttää (tästäkin löytyy ihan videoleike) , nykyään Herbalife on maailman suurin ravitsemusyhtiö. Ja kiinnittää erityisen huomion siihen, että koko tuotantoketju ceed to feed on yhtiön hallinnassa, luomutiloja myöden. Mahtavaa!

        31-vuotta vanha yritys, ja v. 2011 liikevaihto noussu 28% koko maailmassa ekan kvarttaalin aikana, aivan käsittämätöntä.

        Mutta ei kaikkien tarvitse käytttä tuotteitamme, se on vapaaehtoista!


      • jerik
        jerik kirjoitti:

        ja senaatissa julistettiin sitten sen 8kk päätteeksi, että tuotteet ovat ehdottoman turvallisia käyttää (tästäkin löytyy ihan videoleike) , nykyään Herbalife on maailman suurin ravitsemusyhtiö. Ja kiinnittää erityisen huomion siihen, että koko tuotantoketju ceed to feed on yhtiön hallinnassa, luomutiloja myöden. Mahtavaa!

        31-vuotta vanha yritys, ja v. 2011 liikevaihto noussu 28% koko maailmassa ekan kvarttaalin aikana, aivan käsittämätöntä.

        Mutta ei kaikkien tarvitse käytttä tuotteitamme, se on vapaaehtoista!

        "Lahkosta karannut" vaikuttaa ihan asialliselta kaverilta, mutta mikä sai sinut palaamaan takisin kommentoimaan Herbalife-juttuja?
        Mikä sun jutussa meni pieleen.... ?


      • jerik
        jerik kirjoitti:

        "Lahkosta karannut" vaikuttaa ihan asialliselta kaverilta, mutta mikä sai sinut palaamaan takisin kommentoimaan Herbalife-juttuja?
        Mikä sun jutussa meni pieleen.... ?

        Perhana, en enää löytänyt viestiketjuani kokonaan, minkä keskustelun kävin ystäväni välityksellä jääkiekkomaajoukkuelääkri Harri Hakkaraisen kanssa... löysi vaan enää tämän: "Moi vielä,
        > >
        > > Harri on aivan oikeassa kirjoittaessaan,
        > > että Herbalife on todellakin suunniteltu suurille massoille ja ei
        > > välttämättä
        > > paras urheiluravinne JOS perusravitsemus on kunnossa.
        > >
        > > Mielestäni Herbalife-tuotteilla saadaan
        > > taas varmistettua se, että perusruokavalio täydentyy ja
        > > varmistuu.
        > > Eli jos perusruokavalio on kunnossa
        > > (mikä todella harvoilla urheilijoilla on) voi olla että Herbalifesta ei
        > > silloin ole niin suurta apua kuin esim. joillakin erityisesti urheiluun
        > > suunnatuilla ravinteilla.
        > >
        > > Tosin poikkeuksena
        > > tästä on H3O on tieteen tuote Herbalifella ja on varmasti Harrinkin
        > > mielestä
        > > loistava isotoninen juoma!"

        Tosin nythän on kehitetty myös huippu-urheilijoille uusi tuotesarja eli Herbalife24 kattaa googlettaa...


        Mutta Harrin email on [email protected]

        jos haluaa varmistaa Harrin mielipiteen ja kysyä, miksi jääkiekkoilijat eivät tutustuneet tuotteisiimme kunnolla.


      • jerik
        jerik kirjoitti:

        Perhana, en enää löytänyt viestiketjuani kokonaan, minkä keskustelun kävin ystäväni välityksellä jääkiekkomaajoukkuelääkri Harri Hakkaraisen kanssa... löysi vaan enää tämän: "Moi vielä,
        > >
        > > Harri on aivan oikeassa kirjoittaessaan,
        > > että Herbalife on todellakin suunniteltu suurille massoille ja ei
        > > välttämättä
        > > paras urheiluravinne JOS perusravitsemus on kunnossa.
        > >
        > > Mielestäni Herbalife-tuotteilla saadaan
        > > taas varmistettua se, että perusruokavalio täydentyy ja
        > > varmistuu.
        > > Eli jos perusruokavalio on kunnossa
        > > (mikä todella harvoilla urheilijoilla on) voi olla että Herbalifesta ei
        > > silloin ole niin suurta apua kuin esim. joillakin erityisesti urheiluun
        > > suunnatuilla ravinteilla.
        > >
        > > Tosin poikkeuksena
        > > tästä on H3O on tieteen tuote Herbalifella ja on varmasti Harrinkin
        > > mielestä
        > > loistava isotoninen juoma!"

        Tosin nythän on kehitetty myös huippu-urheilijoille uusi tuotesarja eli Herbalife24 kattaa googlettaa...


        Mutta Harrin email on [email protected]

        jos haluaa varmistaa Harrin mielipiteen ja kysyä, miksi jääkiekkoilijat eivät tutustuneet tuotteisiimme kunnolla.

        (USAn Food And Drug Administration = FDA)
        FDA.n eläkkeelle siirtynyt divisioona johtaja Vasilios Frankos liittyi Herbalifen lääkärikuntaan! Hieno Juttu!
        Vasilios Frankos, MS, PhD, is retiring from FDA in March and will be joining Herbalife Ltd., Los Angeles, CA, as senior vice president, product compliance and safety, in April. Mr. Frankos has served as director, division of dietary supplements programs, Center for Food Safety and Applied Nutrition, at FDA.


      • Anonyymi
        jerik kirjoitti:

        ja senaatissa julistettiin sitten sen 8kk päätteeksi, että tuotteet ovat ehdottoman turvallisia käyttää (tästäkin löytyy ihan videoleike) , nykyään Herbalife on maailman suurin ravitsemusyhtiö. Ja kiinnittää erityisen huomion siihen, että koko tuotantoketju ceed to feed on yhtiön hallinnassa, luomutiloja myöden. Mahtavaa!

        31-vuotta vanha yritys, ja v. 2011 liikevaihto noussu 28% koko maailmassa ekan kvarttaalin aikana, aivan käsittämätöntä.

        Mutta ei kaikkien tarvitse käytttä tuotteitamme, se on vapaaehtoista!

        Miksiköhän Herbalifen tuotteilla ei ole yhden yhtä luomusertifikaattia, jos kerran luomua ovat? Ei kaikki kasvis ole luomua...


      • Anonyymi
        jerik kirjoitti:

        (USAn Food And Drug Administration = FDA)
        FDA.n eläkkeelle siirtynyt divisioona johtaja Vasilios Frankos liittyi Herbalifen lääkärikuntaan! Hieno Juttu!
        Vasilios Frankos, MS, PhD, is retiring from FDA in March and will be joining Herbalife Ltd., Los Angeles, CA, as senior vice president, product compliance and safety, in April. Mr. Frankos has served as director, division of dietary supplements programs, Center for Food Safety and Applied Nutrition, at FDA.

        Tutustupa paljonko Herbalife maksaa noille Advisory Boardin jäsenille. Niillä hinnoilla aika moni liittyisi!


    • NASA.pirtelöä

      Suomenkelisessä wikipediassa näkyy edelleen olevan keksitty väite Herbalifen NASA-yhteyksistä. Mitään viitettä ei tietenkään ole.

      Tämän kohdan wikipedia-artikkelista on aikanaan sotkenut eräs kaveri, joka toimi herbalife-jälleenmyyjänä Mikkelin seudulla viime vuosikymmenen puolivälissä.

      Näin ne jälleenmyyjät vakuuttelevat toisiaan...

      • jerik

        OK, asia kiinnostaa sen verran, että voin ottaa asiasta selvää...

        t. Juha


      • jerik

        Kyllä se NASA-yhteys on olemassa. Ravitsemusalan asiantuntija Richard Marconin toimitti ruokaa NASAlle. Ja Mark Hughes alkoi hänen kanssaan tekemään yhteistyötä. Marconi ja Mark lisäsivät tähän NASAn jauheeseen kiinalaisen yrttitietouden ja siitä syntyi loistava kokonaisuus, Herbalife v. 1980
        Tästä löytyy valtavasti tietoa netistä eri kielillä, mutta ei Herbalifen virallisilta sivuilta, koska se ei ole yhtiön mielestä oleellista tietoa. Nobel-palkittu Louis Ignarro on Herbalifen ravitsemusneuvottelukunnassa, ja se on ehkä vakuuttavampaa. Olen itse tavannut tämän kaverin viimeksi Prahassa toissa vuonna. Syö toki itse myös tuotteita niin kuin kaikki Herbalifen lääkärit, ja ne myös näyttävät siltä, että syövät.

        Mutta mitä tästä, eikös tärkeintä ole se, että tuotteet toimivat loistavasti.


      • jerik
        jerik kirjoitti:

        Kyllä se NASA-yhteys on olemassa. Ravitsemusalan asiantuntija Richard Marconin toimitti ruokaa NASAlle. Ja Mark Hughes alkoi hänen kanssaan tekemään yhteistyötä. Marconi ja Mark lisäsivät tähän NASAn jauheeseen kiinalaisen yrttitietouden ja siitä syntyi loistava kokonaisuus, Herbalife v. 1980
        Tästä löytyy valtavasti tietoa netistä eri kielillä, mutta ei Herbalifen virallisilta sivuilta, koska se ei ole yhtiön mielestä oleellista tietoa. Nobel-palkittu Louis Ignarro on Herbalifen ravitsemusneuvottelukunnassa, ja se on ehkä vakuuttavampaa. Olen itse tavannut tämän kaverin viimeksi Prahassa toissa vuonna. Syö toki itse myös tuotteita niin kuin kaikki Herbalifen lääkärit, ja ne myös näyttävät siltä, että syövät.

        Mutta mitä tästä, eikös tärkeintä ole se, että tuotteet toimivat loistavasti.

        Nämä mun ja Sarin informatiiviset sivut kannattaa tsekata läpi, niin on sitten ihan faktatietoa Herbalife-yhtiöstä ja lääkäreistä UCLAn yliopistosta ja ympäri maailmaa...

        http://elinvoimakeidas.net/?q=node/66


      • Mitäpä tästä
        jerik kirjoitti:

        Kyllä se NASA-yhteys on olemassa. Ravitsemusalan asiantuntija Richard Marconin toimitti ruokaa NASAlle. Ja Mark Hughes alkoi hänen kanssaan tekemään yhteistyötä. Marconi ja Mark lisäsivät tähän NASAn jauheeseen kiinalaisen yrttitietouden ja siitä syntyi loistava kokonaisuus, Herbalife v. 1980
        Tästä löytyy valtavasti tietoa netistä eri kielillä, mutta ei Herbalifen virallisilta sivuilta, koska se ei ole yhtiön mielestä oleellista tietoa. Nobel-palkittu Louis Ignarro on Herbalifen ravitsemusneuvottelukunnassa, ja se on ehkä vakuuttavampaa. Olen itse tavannut tämän kaverin viimeksi Prahassa toissa vuonna. Syö toki itse myös tuotteita niin kuin kaikki Herbalifen lääkärit, ja ne myös näyttävät siltä, että syövät.

        Mutta mitä tästä, eikös tärkeintä ole se, että tuotteet toimivat loistavasti.

        >Mutta mitä tästä...


        Ollaanko rehellisiä ja myönnetään, että Herbalife-tuotteet eivät ole astronauteille kehitettyjä?

        Edes Herbalife ei tällaista viitsi väittää julkisesti. Tarina on pelkästään jälleenmyyjien vakuuttelemiseksi keksitty ja se uppoaa kohderyhmäänsä yllättävän hyvin. Tämä on normaali verkostomarkkinoinnin tyyli. Kehitetään juttuja ja älyttömiä lupauksia ja usutetaan jälleenmyyjät kertoilemaan niitä.


      • jerik
        Mitäpä tästä kirjoitti:

        >Mutta mitä tästä...


        Ollaanko rehellisiä ja myönnetään, että Herbalife-tuotteet eivät ole astronauteille kehitettyjä?

        Edes Herbalife ei tällaista viitsi väittää julkisesti. Tarina on pelkästään jälleenmyyjien vakuuttelemiseksi keksitty ja se uppoaa kohderyhmäänsä yllättävän hyvin. Tämä on normaali verkostomarkkinoinnin tyyli. Kehitetään juttuja ja älyttömiä lupauksia ja usutetaan jälleenmyyjät kertoilemaan niitä.

        Joku taas sekoilee... täytyy vääntää rautalangasta...Herbalife-tuotteet eivät todellakaan ole astronauteille kehitetty, kuka tuollaista on edes väittänyt??? Formula 1 ateriankorvike on kehitetty NASAn astronauteille alunperin suunnitellusta tuotteesta, johon Mark lisäsi kiinalaisen yrttitietouden v. 1980. Siitä syntyi Herbalife ja Herbalifen ensimmäinen tuote, jota siis myydään yhä edelleen 75 maassa ympäri maailmaa, ja kasvu on valtava.

        Ja voin ihan suoraan sanoa, että vaikka olisikin Nasalle kehitetty niin ei se juuri ketään innosta.tuotetteita käyttämään.. se innostaa, kun saa hyviä tuloksia

        Mukavaa kesää kaikille!


      • Kriiti-ikko
        jerik kirjoitti:

        Nämä mun ja Sarin informatiiviset sivut kannattaa tsekata läpi, niin on sitten ihan faktatietoa Herbalife-yhtiöstä ja lääkäreistä UCLAn yliopistosta ja ympäri maailmaa...

        http://elinvoimakeidas.net/?q=node/66

        Nyt on menneet termit
        informatiivinen vs propagandistinen ja
        fakta vs uskomus
        sekaisin.


    • jerik

      Jos olet Sanni vielä elossa, vaikka käytitkin Herbalifen tuotteita :-) niin kerropa mitä tuotteita tarkalleen käytit ja millaisia määriä, niin katsotaan missä meni pieleen. Sanoit käyttäneesi vuoden ajan? Aika pitkä aika siihen nähden, että voit koko ajan entistä huonommin? Hyvin mielenkiintoista.... En ole koskaan kuullut, että terveellinen ravinto voi aiheuttaa pahoinvointia?

      • ei oo kuultu

        En minäkään ole kuullut, että terveellisestä ravinnosta olisi haittaa. Toisaalta olen kyllä kuullut että Herbalifekäyttäjien maksat ovat pettäneet mömmöjen syömisen seurauksena.


      • Anonyymi

        Hyvä, että joku edes huolestuu Herpalife tuotteiden / käyttäjistä!
        Raha on vienyt järjen muilta!


    • vieras123

      En ole kokeillut herbalifea, mutta olen kiinnostunut ravitsemuksesta, yrttien käytöstä ja vitamiineista yms. noin muuten. Jos tuotteet tosiaan ovat soijajauhetta ja yrttejä, voisin kuvitella että alkuun voi olla aika vaihteleviakin reaktioita, jos niitä ei ole aiemmin syönyt. Jos vetää vaikka yhtäkkiä lautasellisen tavallista lehtisalaattia 10 vuoden tauon jälkeen saa takuulla mahanpuruja. Suoliston bakteerikanta vaikuttaa myös, ja joillekin ei sovi soija lainkaan.

      Sinänsä herbapirtelö saattaa olla hyväkin juttu, olen antanut itseni ymmärtää, että luonnolliset vitamiinit ovat parempia elimistölle kuin synteettiset. Itseä jäikin kiinnostamaan ne puolisynteettiset lisäaineet ja toisaalta soijan alkuperä, siis onko gmo-vapaata, entä luomua? Hinta on kuitenkin aika korkea mitä olen verkkokaupoissa nähnyt. Eniten näistä kyllä hyötyy varmasti ne jotka eivät ehdi eikä jaksa miettiä ravitsemusta juurikaan.

      Maksavaurioista on tosiaan ollut puhetta muutenkin luontaistuotteissa, jos en ihan väärin muista liittynee siihen miten paljon yrteissä on ympäristösaasteita? Tähän on varmaan kiinnitetty huomiota tapausten jälkeen, luulisi ainakin ettei yritys halua moista julkisuutta. Myyntityylistä en pidä itsekään, se tosiaan vähentää uskottavuutta, mutta toivottavasti jos pirtelöt on oikeasti hyviä niitä saataisiin myytyä vähän vähemmän hurmoshenkisestikin :D Amerikkalainen alkuperä varmaan vaikuttaa, meillä ei oikein pure sama tyyli asia-asioissa kuin siellä.

      Nutriletit ja muut kiertäkää ihan oikeasti kaukaa, pelkkää lisäainetta.

      • Jerik

        Tuotteissa ei ole mitään sellaisia kasviksia tai yrttejä joita ei saisi tavallisesta ruokakaupasta, pirtelön reseptiä ei ole muutettu missään vaiheessa ja kaikki maksavaurio epäillyt on selvietty, ja tuotteista ei ole löytynyt mitään vikaa. Pirtelö ei ole vain soijajauhetta ja yrttejä vaan paljon muuta, eli kaikki mitä suomalainen ravitsemusympyrä yhdeltä aterialta vaatii.... Ja valmistusaineet tässä ainesosat: Soijaproteiini-isolaatti, fruktoosi, soijalesitiini, soijapapuöljy, sakeuttamisaineet: guarkumi, karrageeni, ksantaanikumi, sitruspektiini; aromeja, kaurakuitu, maissilese, kalsiumsitraatti, frukto-oligosakkaridit, selluloosa, maitoproteiini, paakkuntumisenestoaine: piidioksidi; glukoosi, kaliumfosfaatti magnesiumoksidi, rapsiöljy, askorbiinihappo, ferrofumaraatti, hunajajauhe, E-vitamiini, niasiini, persilja, papaija, sinkkioksidi, kupariglukonaatti, A-vitamiini, kalsium-D-pantotenaatti, D3- vitamiini, hapettumisenestoaine: askorbyylipalmitaatti,
        alfatokoferoli; pyridoksiinihydrokloridi, B12-vitamiini, mangaanikarbonaatti, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, foolihappo, kaliumjodidi, natriumseleniitti, biotiini. Ravitsemustiedot saattavat vaihdella maittain


      • Anonyymi
        Jerik kirjoitti:

        Tuotteissa ei ole mitään sellaisia kasviksia tai yrttejä joita ei saisi tavallisesta ruokakaupasta, pirtelön reseptiä ei ole muutettu missään vaiheessa ja kaikki maksavaurio epäillyt on selvietty, ja tuotteista ei ole löytynyt mitään vikaa. Pirtelö ei ole vain soijajauhetta ja yrttejä vaan paljon muuta, eli kaikki mitä suomalainen ravitsemusympyrä yhdeltä aterialta vaatii.... Ja valmistusaineet tässä ainesosat: Soijaproteiini-isolaatti, fruktoosi, soijalesitiini, soijapapuöljy, sakeuttamisaineet: guarkumi, karrageeni, ksantaanikumi, sitruspektiini; aromeja, kaurakuitu, maissilese, kalsiumsitraatti, frukto-oligosakkaridit, selluloosa, maitoproteiini, paakkuntumisenestoaine: piidioksidi; glukoosi, kaliumfosfaatti magnesiumoksidi, rapsiöljy, askorbiinihappo, ferrofumaraatti, hunajajauhe, E-vitamiini, niasiini, persilja, papaija, sinkkioksidi, kupariglukonaatti, A-vitamiini, kalsium-D-pantotenaatti, D3- vitamiini, hapettumisenestoaine: askorbyylipalmitaatti,
        alfatokoferoli; pyridoksiinihydrokloridi, B12-vitamiini, mangaanikarbonaatti, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, foolihappo, kaliumjodidi, natriumseleniitti, biotiini. Ravitsemustiedot saattavat vaihdella maittain

        Ja höpö höpö...uskotko itsekään?


      • Anonyymi
        Jerik kirjoitti:

        Tuotteissa ei ole mitään sellaisia kasviksia tai yrttejä joita ei saisi tavallisesta ruokakaupasta, pirtelön reseptiä ei ole muutettu missään vaiheessa ja kaikki maksavaurio epäillyt on selvietty, ja tuotteista ei ole löytynyt mitään vikaa. Pirtelö ei ole vain soijajauhetta ja yrttejä vaan paljon muuta, eli kaikki mitä suomalainen ravitsemusympyrä yhdeltä aterialta vaatii.... Ja valmistusaineet tässä ainesosat: Soijaproteiini-isolaatti, fruktoosi, soijalesitiini, soijapapuöljy, sakeuttamisaineet: guarkumi, karrageeni, ksantaanikumi, sitruspektiini; aromeja, kaurakuitu, maissilese, kalsiumsitraatti, frukto-oligosakkaridit, selluloosa, maitoproteiini, paakkuntumisenestoaine: piidioksidi; glukoosi, kaliumfosfaatti magnesiumoksidi, rapsiöljy, askorbiinihappo, ferrofumaraatti, hunajajauhe, E-vitamiini, niasiini, persilja, papaija, sinkkioksidi, kupariglukonaatti, A-vitamiini, kalsium-D-pantotenaatti, D3- vitamiini, hapettumisenestoaine: askorbyylipalmitaatti,
        alfatokoferoli; pyridoksiinihydrokloridi, B12-vitamiini, mangaanikarbonaatti, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, foolihappo, kaliumjodidi, natriumseleniitti, biotiini. Ravitsemustiedot saattavat vaihdella maittain

        Joo, fruktoosi ja soijäöljy ovat välttämöttämiä ruokaympyrän osasia ;)


    • jossu87

      Hei!
      Olen vähän pohdiskellut näitten Herbalife-tuotteiden aloittamista, mutta kaikki tämmöinen nettikirjoittelu epäilyttää. Kuulisin mielelläni vaikka sähköpostilla niiltä joilla on ollut huonoja kokemuksia tuotteista. Mitä oireita on tullut?
      Onko joku ollut myymässä tuotetta mutta sitten jättänytkin sen jostain syystä itseltä pois?
      Mun s-posti on [email protected]. Kiitti!

    • kestääkö maksa

      Saako kysyä, että miksi olet ajatellut aloittaa herpaamisen?

      • Anonyymi

        Herpaantunut olo jos käyttää herpalife tuotetta ja elämä herpaantuu tyystin...
        Mitä sanot Pyhä Pietarille taivaan portilla: herpaanuin elämään kokonaan...


    • jerik
      • mikä myllylä

        Millä pirtelöllä noi leukaluut on kasvatettu?


      • Maksa kestää

        Ja mahtaa olla puhtaat jauhot pussissa.


    • Pettynyt tod

      Tuotteita hankkiessa mainostetaan kovasti "ei ostopakkoa" ja "palautusoikeutta". Oma kokemukseni kyllä on sellainen, että tuntuu kuin johonkin lahkoon olisin erehtynyt liittymään: koko ajan tulee ahdistelevaa puhelinsoittoa, mailia tms. ja yritettään syyllistää kun en haluakaan enää jatkaa tuotteiden hankkimista. Kovaan ääneen mainosti myyjä kovaa palkkaansa ja koulutustaustaa ei ollut. Silti puhui kuin itse lääkäri.
      Humpuukkia ja rahastusta. Tässä liemessä sitä nyt ollaan. En suosittele

      • Jerik

        Kuka henkilö oli kyseessä niin otetaan selvää onko toiminut Herbalife sääntöjen mukaan, jos ei , menettää jälleenmyyjäoikeutensa.


      • Anonyymi

        Kun tilaat , ostat ensimmäisen tuotteen et pääse eroon kuin kuluttajasuojaan ilmoittamalla..
        Näin kävi itselle kun ryhdyin kahvia ostamaan verkostomarkkinoinnilla ja sain ilmaisen kupin kahvia juotavaksi ja ystävällistä puhetta...
        Kaupan hyllystä ostamalla on aina turvallisempaa kaikki..


    • JuudasX

      Vertauksesi lahkosta ei ole kaukaa haettu: karismaattisia johtajia, herätyskokouksia, vain yksi totuus,pelastaminen- auttaminen jne. Samoja piirteitä. Ansioiden liioittelu kuuluu asiaan. Useimmat saavat kuitenkin valtaosan tuloistaan muista töistä.

    • Riskeraatko?
    • terv. opiskelija

      Eiks nuo ravintolisät oo tarkoitettu siihen että tuetaan normaalia ruokavaliota? Kaverini käyttää ja itsekin olen pohtinut että oma (niin kuin monen muunkin) ruokavalio tarvitsee enemmän kuin mitä kaupasta tulee ruokaa rahdattua kotiin. Tiedän että kasviksia ja hedelmiä pitäisi syödä päivittän, montaa eri väriä ja laatua. Silti salaattini ja ruokavalioni ei ole kovin kattava. Syötkö aamulla salaattia, entä illalla? Salaatit ovat lounaalla ja päivällisellä ruoan lisäkkeinä. Eipä taida oikeasti riittää. En aio korvata kaikkea salaattia pillereillä/puristeilla, mutta mikäli tutkimus väittää että ravintolisät eivät hyödytä niin ihmettelen et miten ihmeessä? Herban vitamiinipilleri on kuulemma puriste yrteistä eli ns pieneen pakattuja kasviksia. Ymmärrän apteekista saatavat multimultitapsit yms mitkä ovat synteettisiä valmisteita ettei niillä olisi todellista toimivuutta elimistössä, mutta mikäli puristetuissa pillereissä ei ole tehoa, niin samalla salaatin syöminen on myös turhaa. Olenko aivan hakoteillä?

      Sitten tuo maksakeskustelu... Mikäli vaihdat ruokavaliota esimerkiksi sekaruoan syöjästä kasvissyöjäksi, niin maksa-arvosi nousevat. Siskollani kävi nimittäin noin ja vieläpä juuri suurimman kohun aikana, lekuri syytti herbaa vaikkei sisko ollut kuullutkaan siitä. Maksa-arvot palasivat takaisin normaalille tasolle parin viikon päästä. Se on elimistön tapa puhdistua ja tottua uuteen ruokavalioon. Mielestäni 2,7 milj jälleenmyyjää, eli varmaan noin 10 milj. käyttäjää vastaan 2-4 kuollutta, niin ei vastaa ihan sitä vaarallista tappaja-ainetta millasena herbaa on täälläkin mainostettu. Kahvin ja kofeiinin takia jengiä kuolee enemmän. Pähkinöihin saatat tukehtua ja ärsyttää ettei ihmiset käytä enää maalaisjärkeä näissäkään asiossa.

      • mistä kyse

        Mikä maksa-arvo siskollasi nousi? Millaisessa tilanteessa maksa-arvoja jouduttiin useampaan kertaan mittailemaan?


      • Vesilahti 65
        mistä kyse kirjoitti:

        Mikä maksa-arvo siskollasi nousi? Millaisessa tilanteessa maksa-arvoja jouduttiin useampaan kertaan mittailemaan?

        Niin, trollejahan nämä suurin osa viestejä täälä on. Itse vedän 5:n henkilön ryhmää ja jokaisella lihas/läski suhde kehon koostumuksessa mennyt hyvään suuntaan. Viikossa paras tulos oli rasvaprosentin lasku 54:Stä 47:ään % ja lihasta tullut 17:ta 22%:iin joten ei tämä niin vaikeaa ole. Itse en niinkään keskity painonpudotukseen vaan kehon koostumuksen muuttamiseen. Lihassolu kuitenkin kuluttaa enemmän kuin rasvasolu, joten itse keskityn lihaksien osuuden kasvattamiseen kehossa niin loppu tulee itsekseen. Ryhmässä emme sen kummemin nyt laske pisteitä vaan enemmänkin rasvan ja proteiinin suhdetta / 100g ruoka-ainetta ja katsotaan mistä ravintoainesta saadaan hyviä pitkäketjuisia hiilihydraatteja jotka pitävät veren sokerin tasaisena. Herbalife tuotteista käytetään Formula 1 sekä pikayrttijuoma-jauhetta (1 tls / litra vertta) jolla saadaan kestäviä tuloskia YHDISTETTYNÄ oikeanlaiseen ravintoon ja yhteen tai kahteen liikuntasuoritukseen per vko.

        Ei tämä laihtuminen ole niin vaikeaa, kun vain oivaltaa mitä kannattaa syödä ja mitä ei. Se että käytämme meidän porukassa Herbalife-tuotteita johtuu siitä että siinä nyt vain on hinta/laatu-suhde erittäin kohdallaan.


      • Marcello Maustemakka
        Vesilahti 65 kirjoitti:

        Niin, trollejahan nämä suurin osa viestejä täälä on. Itse vedän 5:n henkilön ryhmää ja jokaisella lihas/läski suhde kehon koostumuksessa mennyt hyvään suuntaan. Viikossa paras tulos oli rasvaprosentin lasku 54:Stä 47:ään % ja lihasta tullut 17:ta 22%:iin joten ei tämä niin vaikeaa ole. Itse en niinkään keskity painonpudotukseen vaan kehon koostumuksen muuttamiseen. Lihassolu kuitenkin kuluttaa enemmän kuin rasvasolu, joten itse keskityn lihaksien osuuden kasvattamiseen kehossa niin loppu tulee itsekseen. Ryhmässä emme sen kummemin nyt laske pisteitä vaan enemmänkin rasvan ja proteiinin suhdetta / 100g ruoka-ainetta ja katsotaan mistä ravintoainesta saadaan hyviä pitkäketjuisia hiilihydraatteja jotka pitävät veren sokerin tasaisena. Herbalife tuotteista käytetään Formula 1 sekä pikayrttijuoma-jauhetta (1 tls / litra vertta) jolla saadaan kestäviä tuloskia YHDISTETTYNÄ oikeanlaiseen ravintoon ja yhteen tai kahteen liikuntasuoritukseen per vko.

        Ei tämä laihtuminen ole niin vaikeaa, kun vain oivaltaa mitä kannattaa syödä ja mitä ei. Se että käytämme meidän porukassa Herbalife-tuotteita johtuu siitä että siinä nyt vain on hinta/laatu-suhde erittäin kohdallaan.

        Ei paha kirjoitus, ei hirveetä paatosta vaan selkeää perustelua ilman herba-sekoilua. Ehkä suomessa puree enemmän tälläinen "easy-aproach" tyyli jossa ei väkisin tuputeta tietoa voisi toimia...sellainen "hullu-täti" tapa jossa herba pelastaa kivet,kukkaset ja ihmiskunnan saa minulta ainakin kielteisen reaktion koko aiheeseen.


      • mittavirhe
        Vesilahti 65 kirjoitti:

        Niin, trollejahan nämä suurin osa viestejä täälä on. Itse vedän 5:n henkilön ryhmää ja jokaisella lihas/läski suhde kehon koostumuksessa mennyt hyvään suuntaan. Viikossa paras tulos oli rasvaprosentin lasku 54:Stä 47:ään % ja lihasta tullut 17:ta 22%:iin joten ei tämä niin vaikeaa ole. Itse en niinkään keskity painonpudotukseen vaan kehon koostumuksen muuttamiseen. Lihassolu kuitenkin kuluttaa enemmän kuin rasvasolu, joten itse keskityn lihaksien osuuden kasvattamiseen kehossa niin loppu tulee itsekseen. Ryhmässä emme sen kummemin nyt laske pisteitä vaan enemmänkin rasvan ja proteiinin suhdetta / 100g ruoka-ainetta ja katsotaan mistä ravintoainesta saadaan hyviä pitkäketjuisia hiilihydraatteja jotka pitävät veren sokerin tasaisena. Herbalife tuotteista käytetään Formula 1 sekä pikayrttijuoma-jauhetta (1 tls / litra vertta) jolla saadaan kestäviä tuloskia YHDISTETTYNÄ oikeanlaiseen ravintoon ja yhteen tai kahteen liikuntasuoritukseen per vko.

        Ei tämä laihtuminen ole niin vaikeaa, kun vain oivaltaa mitä kannattaa syödä ja mitä ei. Se että käytämme meidän porukassa Herbalife-tuotteita johtuu siitä että siinä nyt vain on hinta/laatu-suhde erittäin kohdallaan.

        Lisäämällä fyysistä aktiivisuutta ja syömällä järkevästi saadaan samat tulokset myös ilman herbatuotteiden ostamista. Tämä voisi olla järkevää sikälikin, että ryhmäsi jäsenten kannattaisi ottaa tavoitteeksi terveiden ruokailutottumuksien omaksuminen eikä rahan antaminen jollekin verkostomarkkinointifirmalle.

        Rasvaprosentin laskeminen seitsemällä prosenttiyksiköllä viikossa muuten kertoo mittausvirheestä. Lihasmassaakaan ei voi kasvattaa noin nopeasti. Mittaatko jollain leluvehkeillä? Etkä ole testauksen ammattilainen?


    • jerik

      Mark Hughes -Herbalifen perustaja, näin kaikki alkoi...

      Herbalifen ensimmäiset Formula 1 -pirtelöt tehtiin Dick Marconi -nimisen kaverin tehtaassa. Marconi oli Markin luokkakaverin isä ja siksi Mark lähestyi häntä ideansa kanssa: yhdistää länsimainen ravitsemustiede ja itämaiset yrtit. Sattumaa oli se, että nimenomaan Marconin tehtaassa tuotettiin NASA:lle astronauttien ravintoa eli tuubimuotoon pakattua tiivistettyä ravintoa. Kun Mark esitti ideansa, Dick Marconin palvelukessa olleet tiedemiehet lähtivät kehittämään myös kuivajauheen muodossa olevaa tiivismuotoista ravintoa Markin tarpeisiin. NASA:lla sinänsä ei ole suoraa yhteyttä Herbalifeen, mutta heidän ja meidän tuotteiden kehittäjinä ovat olleet samat henkilöt.

      • Ei ikinä herbaa

        Mark Hughes kuoli nuorena, ei kai vaan omiin mömmöihinsä?
        Taisi maksa sanoa poks....... :D


      • Xxxxzzzzzffffffff

        Noinpa......
        Mark Hughes kuoli yllättäen toukokuun 21. päivänä vuonna 2000 vain 44-vuotiaana keuhkokuumeen, stressin, masennuslääkkeiden ja alkoholin yhteiskäytön seurauksena.....


      • Jerik
        Ei ikinä herbaa kirjoitti:

        Mark Hughes kuoli nuorena, ei kai vaan omiin mömmöihinsä?
        Taisi maksa sanoa poks....... :D

        Miten maksa liittyy Herbalifeen?


    • Tiedät kyllä
    • HERBA ON POP

      MULLA LOPPU IMPOTENSSI KUN ALOIN KÄYTTÄÄ HERBAA.
      NYT VEHKEET TOIMII JA VAIMO TYKKÄÄ.
      KIITOS HERBA!!!

      • Tietäjähki

        Eikös kiitos kuulu KYRVÄLLE ei HERBALLE


    • Faktat faktana

      Maksalle haitallisia on tutkimuksissa havaittu mm. ayuervada-hoitomenetelmissä käytetyt tuotteet, joista on löydetty lyijyä, elohopeaa ja arsenikkia, monet kiinalaiset yrtit, eräät Herbalife- tuotteet, jotkin vihreät teet, kava, puolanminttu ja tähkäkimikki.
      Tutrkimustuloksia ovat julkaisseet mm. C.Bunchorntavakul ja K.R. Reddy Alimentary Pharmalogy & Therapeutic -lehdessä, jota Suomessa referoi Duodecim.

    • Ei kannata

      Täällä näyttää olevan niitä Herban myyjiä. Käytin tuotetta 2kk, ohjeiden mukaan. En laihtunut, eikä nälkäkään kyllä mennyt. Kannattaa oikeasti syödä RUOKAA 5 kertaa päivässä ja harrastaa liikuntaa. Ei tuo tommonen voi olla terveellinen. Nyt luin iltalehden artikkelin, että FBI tutkii tätä yhtiötä ja muitakin englanninkielisiä artikkeleita. En suosittele. 90% täällä olevista kehujoista varmaan itse myy niitä mömmöjä, siksi mainostavat tuolla tavalla.

      Olin kerran Better Life rekrytoijan kanssa istumassa ja nyt kun luin näitä JERIK tyypin juttuja, tuli niin mieleen se pyramiidihuijaus. Ei ne myyjät välitä oikeesaan siitä mitä sä sun suuhun pistät. He vaan haluavat lisää ostajia. Samoja ravintolisiä löytyy Tarjoustalosta yli puolet halvemmalla. Mitä omega 3 kapselit maksoi 20€ enemmän, kuin mitä esim. apteekin omega 3. Selityksenä oli "puhtaammat raaka-aineet".
      Huijausta tuo kyllä on. ;)

    • Muodonmuutos

      Hyvä Sanni.
      Niin hyvä kun paha olo tulee usein ajan kanssa. Mikään ei tule hetkessä - kai sen ymmärrät. Jos syöt epäterveellisesti ja sinulle sopimatonta ruokaa pitkään, oli se mitä tahansa tai jos parannat ravintokoostumustasi parempaan suuntaan, muutos, huonoon tai parempaan tapahtuu aina hitaasti ja ajan kanssa. Herbalife hyvinvointiohjaaja varmastikin yritti parhaansa auttaakseen sinua - se on hänen tehtävänsä. Olitkohan sittenkin liian malttamaton? Ei Herbalifekaan ole mikään ihmetuote, joka hetkessä muuttaisi sinunkaan vointiasi tai laihduttaisi sinua muutamassa viikossa tai edes kuukaudessa. Herbalife tuotteet on sinulle avuksi, jos myös muutat muun ruokavalioasi parempaan suuntaan. Siinä Herbalife hyvinvointiohjaaja olisi sinua neuvonut ja ajan kanssa olisit saanut toivottua tulosta. Ei lihaskuntokaan parane päivässä tai eides kuukaudessa - lihaskunnon parantaminenkin on monen kuukauden jopa vuoden kestävä prosessi.

    • fiktiofaktaa
    • yrttikiinnostunut

      Ylempänä olevaan HS:n linkkiin ei pääse, olisiko ollut tällainen juttu
      http://www.hs.fi/talous/a1394691881495
      mutta se on enemmänkin liiketoimintaan liittyvistä kysymyksistä kuin myytävien tuotteiden ominaisuuksista kertova artikkeli.

    • kaikkeenihmisetryhtyy

      Pakko tähän sen verran ottaa kantaa, että hatunnosto tälle Erikssonille ja muille myyjille! :DDD Vuosien ajan aina 2011 saakka paasaa suu vaahdossa ja sitten onkin ollu hiljasempaa nettisivut vedetty alas. Taisi pyramidin pohja tulla vastaan.

      • totuus4

        Pirkanmaan Herbalife edustaja väittää laihduttaneensa Herban tuotteilla ainakin 70-80kg. Ja kaiken lisäksiksi kehtaaa pitää kursseja, kuinka hyvin tuotteilla laihtuu. Totuus on : olin saraalassa hänen kanssa yhtäaikaa , että hänelle tehtiin laihdutusleikkaus(mm.rintoja pienennettiin ja läskejä otettiin pois)paino oli varmaan 160kg. ennen leikkausta.Ottaa päähän tuommoinen huijaaminen.


    • Herkkua

      Ite oon syöny herbaa koht 3v ja ei oo ollu mitää ongelmia maksan kanssa. Ja ne kyllä toimii niinku pitää ja kiitos kuuluu siitä mitä parhaimmalle kouluttajalle. Ja jatkan edelleen tuotteiden käyttöä ja moni mun kavereistakin syö eikä ole ollut mitään ongelmia.

      • nuijanuijempinuijin

      • Anonyymi

        Kerro muutaman vuoden päästä kun terveys mennyt!


    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=s6MwGeOm8iI

      John Oliverin katsaus (englanniksi) aiheesta verkostomarkkinointi (vai miksikä sitä nyt kutsutaankaan). Eiköhän pidetä näkyvillä aihetta. Kyseessä on täysi huijaus. Ei vaan se yksi yritys vaan muutkin vastaavat.

      • Anonyymi

        Alkaa maksa paukkumaan moisesta moskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa maksa paukkumaan moisesta moskasta.

        Maksa paukku u ja syöpää tulee!


    • Anonyymi

      Minä käytin herraa monta vuotta ja minä muutuin ihan eri ihmiseksi.Sain itsevarmuutta ja ujosta tytöstä kasvoi rohkea nainen. Herpassahan vitamiinit menee solutasolla asti

      • Anonyymi

        Siis Herbbalifea


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe