monilapsinen yh-äiti - toivoton tapausko?

naarasjellona

Kaipaisin aitoa olkapäätä, miestä jolla on todellisia ajatuksiakin ja rehellinen, uskollinen sydän ja luonne. Vuodet ovat tuoneet ylimääräisiä kiloja mutta iloisuuttani ne eivät vieneet eivätkä sosiaalisuuttani.
Lapset ovat elämäni valo, mutta toivon että sinä olisit minun oppaani ja opastettavani, kanssakulkijani.
Raha ei tuo onnea vaikka rauhoittaakin. Olen kuitenkin mieluummin onnellinen, rakastettu ja rauhaton, kuin onneton, rikas ja vihattu.
En ole vielä 45, mutta sinä voit olla vaikka 45 . Voit olla kalju eikä sinun tarvitse olla sporttinen, kunhan sinussa on lempeyttä ja vastuuntuntoa.
Onko minulla sittenkin toivoa?

14

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemuli

Missä ihmeessä on kaikki olkapäät. Miten ihmeessä on mahdollista että et ole yhtään löytänyt. Oletko ollut piilossa vai oletko vaikeasti saavutettavissa. Jos vielä luet tämän niin vastaa ihmeessä. Olen hiukset päässä mutta se tuskin on kriteeri jos haluaa itselleen ystävän.
      toivon todella vastaustasi, koska tiedän mitä on omistaa iso perhe. Se oli, ja nyt opetellaan olemaan yksin. Ihminen kuitenkaan ei ole tehty olemaan erakko joten katsotaan kortit, eiks vaan.

• se yh-äiti

Vastaan, vastaan.
        Taidat olla melkolailla ainutlaatuinen.
        Olet ainakin saanut minut hiukan muuttamaan pessimistisen ajatteluni siitä ettei kukaan voisi olkapäätään tarjota.
        Liian moni olkapää on halunnut vain öiksi, mutta ei tavallista arkea jakamaan. Minä kun en taas suostu vain pimeän ystäväksi niin eivät ole mieltymykset kohdanneet ja onhan tietenkin niinkin, että jos on vuosirenkaita kertynyt niin kuin minulle, pitäisi olla tosi asialla eikä hetken huumalla ennen kuin haluaisi katsoa sisimpään kuoren sijaan.
        Nyt tarjoaisin tosiystävyyttä mieluiten loppuiäksi. Se vain ei tunnu käyvän vapaille miehille. He haluavat vapautensa pitää. Ja se ei ole hyväksi taas minulle.
        Tapanani kun ei ole kapakoissa hillua niin en ole kohdannut edes mahdollisuuksia. Ja minun arvoni ovat ehkä toisenlaiset. Haluan lapseni hoitaa itse enkä jättää vieraan hoidettavaksi lähtiessäni mahdollisuuksia tarkkailemaan.Siispä olen kai ollut piilossa.
        Katsotaan vaan kortit, ehkä ne kertovat hyviä uutisia.
        Vastaathan vielä, Hemuli.

• naarasjellona

Siis se yh-äiti = naarasjellona

• Hemuli
        se yh-äiti kirjoitti:

Vastaan, vastaan.
        Olet ainakin saanut minut hiukan muuttamaan pessimistisen ajatteluni siitä ettei kukaan voisi olkapäätään tarjota.
        Liian moni olkapää on halunnut vain öiksi, mutta ei tavallista arkea jakamaan. Minä kun en taas suostu vain pimeän ystäväksi niin eivät ole mieltymykset kohdanneet ja onhan tietenkin niinkin, että jos on vuosirenkaita kertynyt niin kuin minulle, pitäisi olla tosi asialla eikä hetken huumalla ennen kuin haluaisi katsoa sisimpään kuoren sijaan.
        Nyt tarjoaisin tosiystävyyttä mieluiten loppuiäksi. Se vain ei tunnu käyvän vapaille miehille. He haluavat vapautensa pitää. Ja se ei ole hyväksi taas minulle.
        Tapanani kun ei ole kapakoissa hillua niin en ole kohdannut edes mahdollisuuksia. Ja minun arvoni ovat ehkä toisenlaiset. Haluan lapseni hoitaa itse enkä jättää vieraan hoidettavaksi lähtiessäni mahdollisuuksia tarkkailemaan.Siispä olen kai ollut piilossa.

Ja hemuli on noussut. Älä sinä niistä vuosirenkaista huoli, niitä kertyy kaikille. Tärkeintä on korvien väli, vaikka se on klisee niinkuitenkin totta.Löytyiköhän se mun mailiosoite eilisestä viestistä. nyt täytyy mennä duuniin mutta koitan katsella konetta viimeistään illalla. Sopiiko näin, olis kiva turista vaikka privaatisti lisää. Hemuliterveisin.

• hemuli
        se yh-äiti kirjoitti:

Vastaan, vastaan.

Onkohan nämä viestit luettavissa kaikille vai onko jonkinlainen intimiteetti turvattu?
        Ihan kaikkee kun ei viittis jokaiselle kertoo, tiedäthän.

• naarasjellona.
        hemuli kirjoitti:

Onkohan nämä viestit luettavissa kaikille vai onko jonkinlainen intimiteetti turvattu?
        Ihan kaikkee kun ei viittis jokaiselle kertoo, tiedäthän.

ei mitään yksityistä.
        Koetetaanko keksiä yksityisempi viestivälitys. Laitan tähän yhden osoitteeni silläkin uhalla että joku voisi käyttää sitä väärin.
        Jos laitat viestisi sinne niin vastailen varmasti.
        [email protected]
        tämä osoite on väliaikaisessa käytössä. Mutta saat sen toisenkin kunhan hiukan tutustutaan näin netitse.

• naarasjellona
        naarasjellona kirjoitti:

Siis se yh-äiti = naarasjellona

Taisin keretä nettiin ennen kuin sinä.
        Nyt on kello noin 17.17.
        Päivä on ollut aurinkoinen ja lasten hiihtolomat alkoivat tänään.
        Olen kuitenkin kuulolla vielä tässä illan mittaan, jos vaikka sattuisit muutaman sanasen laittamaan.
        Katson myös jossain vaiheessa sähköpostin, jos vaikka sinne viestisi laittaisit.
        Naarasjellona on odottelevalla kannalla.

• hemuli
        naarasjellona kirjoitti:

Taisin keretä nettiin ennen kuin sinä.
        Nyt on kello noin 17.17.
        Päivä on ollut aurinkoinen ja lasten hiihtolomat alkoivat tänään.
        Olen kuitenkin kuulolla vielä tässä illan mittaan, jos vaikka sattuisit muutaman sanasen laittamaan.
        Katson myös jossain vaiheessa sähköpostin, jos vaikka sinne viestisi laittaisit.
        Naarasjellona on odottelevalla kannalla.

Mikähän se sun sähköpostis mahtaa olla. Joudun äkisti käymään ulkosalla mutta kirjoitellaanko myöhemmin vielä illalla. oothan hereillä vielä yhdentoista jälkeenkin, jookos. sori kun menee myöhäseks, mut koita kestää.Voipi olla kannattavaa. Saadaan ehkä jotain kivaa aikaseksi.
        Illemmalla sitten....
        t.hemuli

• naarasjellona
        hemuli kirjoitti:

Mikähän se sun sähköpostis mahtaa olla. Joudun äkisti käymään ulkosalla mutta kirjoitellaanko myöhemmin vielä illalla. oothan hereillä vielä yhdentoista jälkeenkin, jookos. sori kun menee myöhäseks, mut koita kestää.Voipi olla kannattavaa. Saadaan ehkä jotain kivaa aikaseksi.
        Illemmalla sitten....
        t.hemuli

Olen vielä hereillä mutta menossakohta nukkumaan. Katson kuitenkin mailini vielä hetken kuluttua.
        Toivottavasti jaksat vielä minulle kirjoittaa.
        Kirjoita mieluummin sähköpostiin.
        Osoitteen löydät aiemmista kirjoituksistani.

naarasjellonasi

• uljas

ja pudota parikymmentä kiloa pois
      niin voidaan puhua uudestaan

• naarasjellona.

Kysynpä vaan, että mistä luulet että kittailen kaljaa ja sen vuoksi vuosirenkaat kertyneet?
        Koettaisit hiukan katsella asennettasi peilistä. Oikealle asenteelle voisi olla jotain käyttöä sinulle.
        Asiallinen käyttäytyminen ei maksa mitään.

• uljas
        naarasjellona. kirjoitti:

Kysynpä vaan, että mistä luulet että kittailen kaljaa ja sen vuoksi vuosirenkaat kertyneet?
        Koettaisit hiukan katsella asennettasi peilistä. Oikealle asenteelle voisi olla jotain käyttöä sinulle.
        Asiallinen käyttäytyminen ei maksa mitään.

on luonteen heikkoutta
        90% liikalihavista kittaa kaljaa
        olet siis luonteeltasi lepsu
        ja talousrahat menee sikspäkkiin

• naarasjellona
        uljas kirjoitti:

on luonteen heikkoutta
        90% liikalihavista kittaa kaljaa
        olet siis luonteeltasi lepsu
        ja talousrahat menee sikspäkkiin

taitaa olla sinulla omaa kokemusta asiasta kun et ymmärrä selvää tekstiä.
        Koetahan pysyä nahoissasi ja siirry syrjään, sillä en olisi uljaasta kiinnostunut edes 20 kiloa kevyempänä. Luulet turhaan itsestäsi liikoja. Ei sinuun lankea kunnollinen nainen.

• huh-huh

Tuo voisi olla se asiaton viesti. Toivottavasti "jellona" osaa jättää sen omaan arvoonsa.
        Toivotan hyvää jatkoa niin "jellonalle" kuin "hemulillekin".

sanoopi yksi hiukan kateellinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe