Kaipaisin aitoa olkapäätä, miestä jolla on todellisia ajatuksiakin ja rehellinen, uskollinen sydän ja luonne. Vuodet ovat tuoneet ylimääräisiä kiloja mutta iloisuuttani ne eivät vieneet eivätkä sosiaalisuuttani.
Lapset ovat elämäni valo, mutta toivon että sinä olisit minun oppaani ja opastettavani, kanssakulkijani.
Raha ei tuo onnea vaikka rauhoittaakin. Olen kuitenkin mieluummin onnellinen, rakastettu ja rauhaton, kuin onneton, rikas ja vihattu.
En ole vielä 45, mutta sinä voit olla vaikka 45 . Voit olla kalju eikä sinun tarvitse olla sporttinen, kunhan sinussa on lempeyttä ja vastuuntuntoa.
Onko minulla sittenkin toivoa?
monilapsinen yh-äiti - toivoton tapausko?
14
840
Vastaukset
- hemuli
Missä ihmeessä on kaikki olkapäät. Miten ihmeessä on mahdollista että et ole yhtään löytänyt. Oletko ollut piilossa vai oletko vaikeasti saavutettavissa. Jos vielä luet tämän niin vastaa ihmeessä. Olen hiukset päässä mutta se tuskin on kriteeri jos haluaa itselleen ystävän.
toivon todella vastaustasi, koska tiedän mitä on omistaa iso perhe. Se oli, ja nyt opetellaan olemaan yksin. Ihminen kuitenkaan ei ole tehty olemaan erakko joten katsotaan kortit, eiks vaan.- se yh-äiti
Vastaan, vastaan.
Taidat olla melkolailla ainutlaatuinen.
Olet ainakin saanut minut hiukan muuttamaan pessimistisen ajatteluni siitä ettei kukaan voisi olkapäätään tarjota.
Liian moni olkapää on halunnut vain öiksi, mutta ei tavallista arkea jakamaan. Minä kun en taas suostu vain pimeän ystäväksi niin eivät ole mieltymykset kohdanneet ja onhan tietenkin niinkin, että jos on vuosirenkaita kertynyt niin kuin minulle, pitäisi olla tosi asialla eikä hetken huumalla ennen kuin haluaisi katsoa sisimpään kuoren sijaan.
Nyt tarjoaisin tosiystävyyttä mieluiten loppuiäksi. Se vain ei tunnu käyvän vapaille miehille. He haluavat vapautensa pitää. Ja se ei ole hyväksi taas minulle.
Tapanani kun ei ole kapakoissa hillua niin en ole kohdannut edes mahdollisuuksia. Ja minun arvoni ovat ehkä toisenlaiset. Haluan lapseni hoitaa itse enkä jättää vieraan hoidettavaksi lähtiessäni mahdollisuuksia tarkkailemaan.Siispä olen kai ollut piilossa.
Katsotaan vaan kortit, ehkä ne kertovat hyviä uutisia.
Vastaathan vielä, Hemuli. - naarasjellona
Siis se yh-äiti = naarasjellona
- Hemuli
se yh-äiti kirjoitti:
Vastaan, vastaan.
Olet ainakin saanut minut hiukan muuttamaan pessimistisen ajatteluni siitä ettei kukaan voisi olkapäätään tarjota.
Liian moni olkapää on halunnut vain öiksi, mutta ei tavallista arkea jakamaan. Minä kun en taas suostu vain pimeän ystäväksi niin eivät ole mieltymykset kohdanneet ja onhan tietenkin niinkin, että jos on vuosirenkaita kertynyt niin kuin minulle, pitäisi olla tosi asialla eikä hetken huumalla ennen kuin haluaisi katsoa sisimpään kuoren sijaan.
Nyt tarjoaisin tosiystävyyttä mieluiten loppuiäksi. Se vain ei tunnu käyvän vapaille miehille. He haluavat vapautensa pitää. Ja se ei ole hyväksi taas minulle.
Tapanani kun ei ole kapakoissa hillua niin en ole kohdannut edes mahdollisuuksia. Ja minun arvoni ovat ehkä toisenlaiset. Haluan lapseni hoitaa itse enkä jättää vieraan hoidettavaksi lähtiessäni mahdollisuuksia tarkkailemaan.Siispä olen kai ollut piilossa.
Vastaathan vielä, Hemuli.Ja hemuli on noussut. Älä sinä niistä vuosirenkaista huoli, niitä kertyy kaikille. Tärkeintä on korvien väli, vaikka se on klisee niinkuitenkin totta.Löytyiköhän se mun mailiosoite eilisestä viestistä. nyt täytyy mennä duuniin mutta koitan katsella konetta viimeistään illalla. Sopiiko näin, olis kiva turista vaikka privaatisti lisää. Hemuliterveisin.
- hemuli
se yh-äiti kirjoitti:
Vastaan, vastaan.
Vastaathan vielä, Hemuli.Onkohan nämä viestit luettavissa kaikille vai onko jonkinlainen intimiteetti turvattu?
Ihan kaikkee kun ei viittis jokaiselle kertoo, tiedäthän. - naarasjellona.
hemuli kirjoitti:
Onkohan nämä viestit luettavissa kaikille vai onko jonkinlainen intimiteetti turvattu?
Ihan kaikkee kun ei viittis jokaiselle kertoo, tiedäthän.ei mitään yksityistä.
Koetetaanko keksiä yksityisempi viestivälitys. Laitan tähän yhden osoitteeni silläkin uhalla että joku voisi käyttää sitä väärin.
Jos laitat viestisi sinne niin vastailen varmasti.
[email protected]
tämä osoite on väliaikaisessa käytössä. Mutta saat sen toisenkin kunhan hiukan tutustutaan näin netitse. - naarasjellona
naarasjellona kirjoitti:
Siis se yh-äiti = naarasjellona
Taisin keretä nettiin ennen kuin sinä.
Nyt on kello noin 17.17.
Päivä on ollut aurinkoinen ja lasten hiihtolomat alkoivat tänään.
Olen kuitenkin kuulolla vielä tässä illan mittaan, jos vaikka sattuisit muutaman sanasen laittamaan.
Katson myös jossain vaiheessa sähköpostin, jos vaikka sinne viestisi laittaisit.
Naarasjellona on odottelevalla kannalla. - hemuli
naarasjellona kirjoitti:
Taisin keretä nettiin ennen kuin sinä.
Nyt on kello noin 17.17.
Päivä on ollut aurinkoinen ja lasten hiihtolomat alkoivat tänään.
Olen kuitenkin kuulolla vielä tässä illan mittaan, jos vaikka sattuisit muutaman sanasen laittamaan.
Katson myös jossain vaiheessa sähköpostin, jos vaikka sinne viestisi laittaisit.
Naarasjellona on odottelevalla kannalla.Mikähän se sun sähköpostis mahtaa olla. Joudun äkisti käymään ulkosalla mutta kirjoitellaanko myöhemmin vielä illalla. oothan hereillä vielä yhdentoista jälkeenkin, jookos. sori kun menee myöhäseks, mut koita kestää.Voipi olla kannattavaa. Saadaan ehkä jotain kivaa aikaseksi.
Illemmalla sitten....
t.hemuli - naarasjellona
hemuli kirjoitti:
Mikähän se sun sähköpostis mahtaa olla. Joudun äkisti käymään ulkosalla mutta kirjoitellaanko myöhemmin vielä illalla. oothan hereillä vielä yhdentoista jälkeenkin, jookos. sori kun menee myöhäseks, mut koita kestää.Voipi olla kannattavaa. Saadaan ehkä jotain kivaa aikaseksi.
Illemmalla sitten....
t.hemuliOlen vielä hereillä mutta menossakohta nukkumaan. Katson kuitenkin mailini vielä hetken kuluttua.
Toivottavasti jaksat vielä minulle kirjoittaa.
Kirjoita mieluummin sähköpostiin.
Osoitteen löydät aiemmista kirjoituksistani.
naarasjellonasi
- uljas
ja pudota parikymmentä kiloa pois
niin voidaan puhua uudestaan- naarasjellona.
Kysynpä vaan, että mistä luulet että kittailen kaljaa ja sen vuoksi vuosirenkaat kertyneet?
Koettaisit hiukan katsella asennettasi peilistä. Oikealle asenteelle voisi olla jotain käyttöä sinulle.
Asiallinen käyttäytyminen ei maksa mitään. - uljas
naarasjellona. kirjoitti:
Kysynpä vaan, että mistä luulet että kittailen kaljaa ja sen vuoksi vuosirenkaat kertyneet?
Koettaisit hiukan katsella asennettasi peilistä. Oikealle asenteelle voisi olla jotain käyttöä sinulle.
Asiallinen käyttäytyminen ei maksa mitään.on luonteen heikkoutta
90% liikalihavista kittaa kaljaa
olet siis luonteeltasi lepsu
ja talousrahat menee sikspäkkiin - naarasjellona
uljas kirjoitti:
on luonteen heikkoutta
90% liikalihavista kittaa kaljaa
olet siis luonteeltasi lepsu
ja talousrahat menee sikspäkkiintaitaa olla sinulla omaa kokemusta asiasta kun et ymmärrä selvää tekstiä.
Koetahan pysyä nahoissasi ja siirry syrjään, sillä en olisi uljaasta kiinnostunut edes 20 kiloa kevyempänä. Luulet turhaan itsestäsi liikoja. Ei sinuun lankea kunnollinen nainen. - huh-huh
Tuo voisi olla se asiaton viesti. Toivottavasti "jellona" osaa jättää sen omaan arvoonsa.
Toivotan hyvää jatkoa niin "jellonalle" kuin "hemulillekin".
sanoopi yksi hiukan kateellinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564426Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal834115- 703578
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963500Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102527- 352368
- 372252
- 242249
- 382229
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232114