moih!
Onks kukaa koskaan pelannu LBA nimist pelii? =)
siis toi LBA on lyhennys (Little big adventure)
ajattelin kysyy ku se on aika vanha peli jo.. et onks joku joskus pelaillu? =D
LBA...... =)
8
522
Vastaukset
- Wioele
JA omistan edelleen kummatkin osat eli Little Big Adventure 1 ja 2
Loistavia pelejä. On muuten Ranskalaisten tekemiä. Ja sen kyllä huomaa :) - Peluri
Juu, läpi pelasin molemmat aikoinaan...
- soihtuli
no kiva että on tyyppejä jotka on pelaillu =)
Mäki oon pelannu molemmat osat läpi mut ongelma on se et en voi enää pelata uusiks koska ei toimi tässä mun XP- konees.. =/ - Jazzka
soihtuli kirjoitti:
no kiva että on tyyppejä jotka on pelaillu =)
Mäki oon pelannu molemmat osat läpi mut ongelma on se et en voi enää pelata uusiks koska ei toimi tässä mun XP- konees.. =/Osaisiko kukaan sanoa miten tuon Little Big Adventuren saisi toimimaan Windows XP:llä?
- epätoivoinen
mulla on lba1 mut kakkosta ei löydy. on etsiny kaikki kaupat ja paikat, mistä oote sen saanu.
- baldino
Olen saantu lba:t enoltani. Uskoisin että ne voi ladata netistä. Muuten kannattaa käydä sivulla
www.magicball.net Siel on vähän kaikkee lba:sta
- baldino
Moi. Olen pelannut Lba 2 mutta ykkösosaa ei ole saatu vanhalle koneelle asennettua. Se on aivan mielettömän hyvä peli, ja toivon että siitä tulee 3.osa. Olen pelannut 2 ainakin 10 kertaa läpi!
- pommak
mistähän suomesta noita LBA pelejä pystys ostamaan? joskus niitä pelannut ja levyt johonkin hukkuneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k851284- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718