moih!
Onks kukaa koskaan pelannu LBA nimist pelii? =)
siis toi LBA on lyhennys (Little big adventure)
ajattelin kysyy ku se on aika vanha peli jo.. et onks joku joskus pelaillu? =D
LBA...... =)
8
568
Vastaukset
- Wioele
JA omistan edelleen kummatkin osat eli Little Big Adventure 1 ja 2
Loistavia pelejä. On muuten Ranskalaisten tekemiä. Ja sen kyllä huomaa :) - Peluri
Juu, läpi pelasin molemmat aikoinaan...
- soihtuli
no kiva että on tyyppejä jotka on pelaillu =)
Mäki oon pelannu molemmat osat läpi mut ongelma on se et en voi enää pelata uusiks koska ei toimi tässä mun XP- konees.. =/ - Jazzka
soihtuli kirjoitti:
no kiva että on tyyppejä jotka on pelaillu =)
Mäki oon pelannu molemmat osat läpi mut ongelma on se et en voi enää pelata uusiks koska ei toimi tässä mun XP- konees.. =/Osaisiko kukaan sanoa miten tuon Little Big Adventuren saisi toimimaan Windows XP:llä?
- epätoivoinen
mulla on lba1 mut kakkosta ei löydy. on etsiny kaikki kaupat ja paikat, mistä oote sen saanu.
- baldino
Olen saantu lba:t enoltani. Uskoisin että ne voi ladata netistä. Muuten kannattaa käydä sivulla
www.magicball.net Siel on vähän kaikkee lba:sta
- baldino
Moi. Olen pelannut Lba 2 mutta ykkösosaa ei ole saatu vanhalle koneelle asennettua. Se on aivan mielettömän hyvä peli, ja toivon että siitä tulee 3.osa. Olen pelannut 2 ainakin 10 kertaa läpi!
- pommak
mistähän suomesta noita LBA pelejä pystys ostamaan? joskus niitä pelannut ja levyt johonkin hukkuneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636166
- 635589
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1274397- 553863
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950