Miten te pystytte...

..siihen?

Miten te pystytte näitä livepelejä pelaamaan? Siis miten te osaatte pitää pokerinaamaa samalla kun pelaatte? Osaatte eläytyä siihen niin sanotusti...

Minä ainakin kuolisin nauruun jos finninaamanen heviletti teini hakkaisi mua muovimiekalla ja heittelisi loitsuja ja kirouksia perään.

"kuole kääpiö!" oli se lausahdus joka sai minut ekalla livepeli kerrallani melkein kuolemaan nauruun. Olen yli kaksimetrinen nimittäin.

14

2397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri

      Kyllähän sitä joskus pokka pettää itse kullakin. Mutta harjoitus tekee mestarin.

      Muistelen tässä elämäni kolmatta larppia, missä varmaan puolisen tuntia naurettiin kaverini kanssa, kun se tuli kertomaan miten sen ihastus ei rakastakaan sitä (siis ingame). Se oli niin surkean näköinen, että purskahdin nauruun.

    • Mikko, "Cena"

      Olen samaa mieltä! Hikiset hevilettinörtit muovimiekkoineen! Ei ko. puuha ole edes kehittävää! Hehheh, säälittäviä.

      Muille gooteille ja hevileteille tiedoksi: OLETTE SÄÄLITTÄVIÄ!

      FUCK THE RULES, U CAN'T SEE ME!

      • Juippi

        Vaikka hoppari olenkin, enkä larppaa, täytyy sanoa; sinä tässä säälittävä olet! Tulet nettiin uhoamaan ja yleistämään asioista joista et ilmeisesti tiedä mitään.


      • Vampira

        Heti yleistät että GOOTIT JA HEVARIT larppaa. Haista kuule pitkä. Hyvä jos juntti ite tiät mikä on hevari tai gootti. Ite goottina voin sanoo että nolottaako vähän, kun ei tajua yksinkertaista asiaa. Itse olen gootti ja tunnen gootteja ympäri Suomea ja YKSIKÄÄN ei larppaa. Että ihan tiedoksi sinne pieneen hiphop-kalloosi joka kuuntelee Pikku G:tä innolla ja esittää kova. Hiton yleistäjä-hintti.
        And I know where YOU live, Miserable soul.


      • Mikko, "Cena"
        Vampira kirjoitti:

        Heti yleistät että GOOTIT JA HEVARIT larppaa. Haista kuule pitkä. Hyvä jos juntti ite tiät mikä on hevari tai gootti. Ite goottina voin sanoo että nolottaako vähän, kun ei tajua yksinkertaista asiaa. Itse olen gootti ja tunnen gootteja ympäri Suomea ja YKSIKÄÄN ei larppaa. Että ihan tiedoksi sinne pieneen hiphop-kalloosi joka kuuntelee Pikku G:tä innolla ja esittää kova. Hiton yleistäjä-hintti.
        And I know where YOU live, Miserable soul.

        Hahhah! Sä oot säälittävä pikku paska. Ensinnäkään, EN kuuntele Pikku-G:tä! Sä voit työntää sen perseesees! Ja mä tasan tarkalleen tiedän millasia te GOOTIT satutte olemaan! Kokemusta on kuule ihan tarpeeksi, te ette oo muuta kuin paskaa ja teitä ihan mielellään katotaan nenänvartta pitkin! Jumalauta, jos kerran tiedät missä mä asun, tuu tänne vaan ja otetaan miehestä mittaa! Saakelin juntti. Kesä lähestyy ja te vitun pellet kävelette ulkona HELTEESSÄ mustissa nahkatakeissa! Arvatkaa saako se nauramaan? Hevarit ja gootit ovat säälittävää pohjasakkaa! Get a Life!


      • Yleistäjien kuniggas
        Mikko, "Cena" kirjoitti:

        Hahhah! Sä oot säälittävä pikku paska. Ensinnäkään, EN kuuntele Pikku-G:tä! Sä voit työntää sen perseesees! Ja mä tasan tarkalleen tiedän millasia te GOOTIT satutte olemaan! Kokemusta on kuule ihan tarpeeksi, te ette oo muuta kuin paskaa ja teitä ihan mielellään katotaan nenänvartta pitkin! Jumalauta, jos kerran tiedät missä mä asun, tuu tänne vaan ja otetaan miehestä mittaa! Saakelin juntti. Kesä lähestyy ja te vitun pellet kävelette ulkona HELTEESSÄ mustissa nahkatakeissa! Arvatkaa saako se nauramaan? Hevarit ja gootit ovat säälittävää pohjasakkaa! Get a Life!

        Vitsi ku mua kyrsii ku te kulette mustissa puvuissa ja palvotte vaan saatanaa.. Vitsit ku kyrsii viälä enempi ku joillaki ei pysy housut ylhäällä ja vedätte vaan pilvee ja reivaatte!!
        Mä vihaan eli hateen teitä all ja mä olen always right ja loppuun on pakko laittaa vielä jotakin englanniksi - tota: hastalavista baby


      • NightOwl
        Mikko, "Cena" kirjoitti:

        Hahhah! Sä oot säälittävä pikku paska. Ensinnäkään, EN kuuntele Pikku-G:tä! Sä voit työntää sen perseesees! Ja mä tasan tarkalleen tiedän millasia te GOOTIT satutte olemaan! Kokemusta on kuule ihan tarpeeksi, te ette oo muuta kuin paskaa ja teitä ihan mielellään katotaan nenänvartta pitkin! Jumalauta, jos kerran tiedät missä mä asun, tuu tänne vaan ja otetaan miehestä mittaa! Saakelin juntti. Kesä lähestyy ja te vitun pellet kävelette ulkona HELTEESSÄ mustissa nahkatakeissa! Arvatkaa saako se nauramaan? Hevarit ja gootit ovat säälittävää pohjasakkaa! Get a Life!

        Kuka sanoi että kesällä pitää käyttää takkia? Katso tarkemmin,tai tarpeen vaatiessa osta silmälasit.


      • WakaWanhaRopeltaja
        Mikko, "Cena" kirjoitti:

        Hahhah! Sä oot säälittävä pikku paska. Ensinnäkään, EN kuuntele Pikku-G:tä! Sä voit työntää sen perseesees! Ja mä tasan tarkalleen tiedän millasia te GOOTIT satutte olemaan! Kokemusta on kuule ihan tarpeeksi, te ette oo muuta kuin paskaa ja teitä ihan mielellään katotaan nenänvartta pitkin! Jumalauta, jos kerran tiedät missä mä asun, tuu tänne vaan ja otetaan miehestä mittaa! Saakelin juntti. Kesä lähestyy ja te vitun pellet kävelette ulkona HELTEESSÄ mustissa nahkatakeissa! Arvatkaa saako se nauramaan? Hevarit ja gootit ovat säälittävää pohjasakkaa! Get a Life!

        Sanoo mies joka uhoaa nimettömänä netissä ja lainaa nimimerkkinsäkin vapaapainijalta, voiko enää säälittävämpää olla.
        Tai oikeastaan voisimme ajatella että hän ei oikeastaan ole tuollainen luonnossa (luultavasti ei uskaltaisi päin naamaa tuollaista laukoa), joten hän esittää jotain roolia, eli käytännössä pelaa roolipeliä netissä. Seuraavaksi varmaan tämä 'Cena' pistää päälleen nahkatakin ja kasvattaa pitkät hiukset, hän on jo melkein gootti. Niin se elämä vie.


      • suuri pieni tietäjä
        Mikko, "Cena" kirjoitti:

        Hahhah! Sä oot säälittävä pikku paska. Ensinnäkään, EN kuuntele Pikku-G:tä! Sä voit työntää sen perseesees! Ja mä tasan tarkalleen tiedän millasia te GOOTIT satutte olemaan! Kokemusta on kuule ihan tarpeeksi, te ette oo muuta kuin paskaa ja teitä ihan mielellään katotaan nenänvartta pitkin! Jumalauta, jos kerran tiedät missä mä asun, tuu tänne vaan ja otetaan miehestä mittaa! Saakelin juntti. Kesä lähestyy ja te vitun pellet kävelette ulkona HELTEESSÄ mustissa nahkatakeissa! Arvatkaa saako se nauramaan? Hevarit ja gootit ovat säälittävää pohjasakkaa! Get a Life!

        No mutta nythän keskustelu on ajautunut ihan minne sattuu... täällä keskustellaan larppaamisesta eikä siitä että kummat on paremmat hevarit vai hopparit. Mitä te hyödytte tästä, haukutte vaa toisianne. Olen nähnyt sekä hoppari että hevari larppaajia. Ymmärrän kyllä että toisilla on liian mustat ja kireet vaatteet ja toisilla on neoväriset ja muutama numero liian suuret vaatteet mutta ei se vaikuta larppaukseen. Minusta jokainen pukeutuu ahhmonsa mukaan keskiaikaisiin, renesanssi aikaisiin, nykyaikaisiin tai tulevaisuuden tyylisiin vaatteisiin.Joten pyydän että siirrätte nämä keskustelut muualle.


    • mirka sulkunen

      Jos se ei toimi sulla niin hajota koko vehe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • [nimimerkki]

        Että ootte tyhmiä! Miks muka kaikki hevarit on AINA muka saatanan palvojia?! Itse kuuntelen Children of Bodomia JOKA PÄIVÄ! En ole saatanan palvoja! Pärjään koulussa! En kiroile ees niin paljoo kun TE jotka väitätte että hevarit/larppaus on saatana palvontaa!


      • Celeb
        [nimimerkki] kirjoitti:

        Että ootte tyhmiä! Miks muka kaikki hevarit on AINA muka saatanan palvojia?! Itse kuuntelen Children of Bodomia JOKA PÄIVÄ! En ole saatanan palvoja! Pärjään koulussa! En kiroile ees niin paljoo kun TE jotka väitätte että hevarit/larppaus on saatana palvontaa!

        Mielipiteesi ovat ihan kohdallaan, mutta kirjoitas ensi kerralla saatananpalvoja yhteen.

        Mutta tosiaan...itsekin olen usein törmännyt tuohon asenteeseen, että musiikin perusteella leimataan oitis joksikin angstiksi tms.
        Omaan musiikkimakuuni kuuluu mm. Finntroll ja Marilyn Manson, mutta kyseisillä yhtyeillä ei ole (enkä näe syytä miksi pitäisi olla) yhteyttä uskonnollisiin suuntauksiini.


      • hoopsista
        [nimimerkki] kirjoitti:

        Että ootte tyhmiä! Miks muka kaikki hevarit on AINA muka saatanan palvojia?! Itse kuuntelen Children of Bodomia JOKA PÄIVÄ! En ole saatanan palvoja! Pärjään koulussa! En kiroile ees niin paljoo kun TE jotka väitätte että hevarit/larppaus on saatana palvontaa!

        no hui kauheeta, että oikeen bodomia kuuntelet... voi helvetti. anna mun kaikki kestää.


    • kalmakurki

      Mitkäs pikku teiniangstit ovat päässeet tänne riehumaan? Kirjoitusasusta päätellen jotain yläasteikäisiä, luulisin. Tai sitten jotain vielä pahempaa.

      Koittakaa nyt rajoittaa noitta stereotypioita. Ne eivät yleensä päde. Larppaajiakin on moneen lähtöön. Itse en ainakaan ole hevari, gootti, narkkari, saatananpalvoja tai muuta nimettävää. Juu hetkinen, olenhan minä: partiolainen. Mutta se ei tarkoita, että olisin punaposkinen ja reipas lettipää, joka myy keksejä mummoille. Kaukana siitä.

      Mutta nyt siihen alkuperäiseen aiheeseen. Olen larpannut vain kerran, ja aluksi pokan pitäminen tuntui äärettömän vaikealta. Esimerkkinä mainittakoon tilanne, jossa seisoimme (enemmän tai vähemmän kylmissämme) metsässä ja prinsessa huusi jotain sen tyylistä että "tulkaa henget". Sanoilla ei ollut vaikutusta: metsä humisi vastaukseksi. Odottelimme pitkään hiljaa ja aloimme vilkuilla ympärillemme. Sitten prinsessa vetin keuhkoihin ilmaa oikein olan takaa ja toisti viestinsä kovempaa. Ei vieläkään mitään. En voinut olla ajattelematta: "On lauantai-ilta, seison kimonossa jäisessä metsässä ympärilläni viittoihin kääriytyneitä ihmisiä, tuijottelen vuoroin maassa palavia hautakynttilöitä ja vilkuilen ympräilleni, josko joku vähäpukeinen naikkonen liihottaisi paikalle tuon pressun sunnasta.". Olin hermostunut ja aloin kikattaa. Kätkin naamani nopeasti kaulassani roikkuneeseen turkikseen ja vältin katsomasta ketään silmiin.

      No, loppu hyvin kaikki hyvin: henget kuulivat kutsun ja ilmaantuivat. Ja lopun peliä sainkin sitten pidettyä nauruni kurissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3416
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      213
      2842
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2035
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1716
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe