Muistatko?

Liena

Vieläkö kukaan muistaa Outsideria?
Ja tietääkö kukaan mikä hän oli miehiään?

52

1404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liena

Eräästä lehdestä luin päätoimittajan nimittäin kirjoittavan Outsiderin alkuperäiseltä nimeltään olevan Aarne Haapakoski, mutta Googlessa sanotaan allaolevan kirjoituksen mukaan hänen nimensä syntyessään olleen Aarne Laitinen.

Mitähän olen ymmärtänyt väärin??
      Uteliaisuuttani tämän tänne kirjoittelin.

--------------------------------------------------

Kuvitelkaamme Aarne Haapakosken elämä junamatkaksi.
      Matka alkoi 18.3.1904 Pieksämäeltä, Haapakosken asemaseudulta ja päättyi 24.1.1961 Malagaan Espanjassa. Siellä hän astui junasta eikä enää palannut Suomeen.

Tarkasti ottaen junaan astui Aarne Viktor Laitinen. Pojan vanhemmat olivat malliveistäjä Viktor Laitinen ja Mathilda Vauhkonen.
      Haapakoski hänestä tuli vasta 30-luvulla, synnyinpaikkansa mukaan. Aluksi se oli hänelle kirjailijanimi, mutta kun hän vuonna 1935 solmi avioliiton Frida Aleksandra Kunnaksen kanssa, siitä tuli myös virallinen sukunimi.

• Lokari

Mutta hyviä juttuja Hän Outsider kirjoitti.
        Olen lukenut niistä montä ,luulisin että melkeen kaikki .
        Olis mukava lukee ne vielä näin aikuisena jos niistä jotai uutta löytyis.

• Hajupoika

Typerys olet !
        Kas kun vihjeeni perusteella osasit löytää kuin sormesta juottaen. Vastasyntynyt vasikkakaan ei tarvitse näin pitkään juottaa sormesta - vuosikymmeniä ! !

• Hajupoika

Typerys olet !
        Kas kun vihjeeni perusteella osasit löytää kuin sormesta juottaen. Vastasyntynyt vasikkakaan ei tarvitse näin pitkään juottaa sormesta - vuosikymmeniä ! !

• Hajupoika

Typerys olet !

• Hajupoika

Mutta olisit nyt sentään löytänyt myitakin linkkejä kuin tuon ainoan. T y p e r y s !

• Onko
        Hajupoika kirjoitti:

Mutta olisit nyt sentään löytänyt myitakin linkkejä kuin tuon ainoan. T y p e r y s !

paikka, aika, yksilö, kun nelinkertaisesti loukkasit Lienaa? Tässä sinua nyt juotetaan sormesta jos et muuten älyä, äly(tön)pää!

• Hajupoika
        Hajupoika kirjoitti:

Kerroin toisessa keskustelussa näin ja lähetin siitä viesinyt Lienalle. Hän unohti mistä tieto on. Kertoi lukeneensa lehdestä. Kerro mistä oivalluksesi valehtelijatar. Saataisin uskoa, ettet olekaan suurin valehtelija palstalla. Ellet kerro niin olen jälleen oikeassa !
        - - -- -
        Muutakin katees
        Kirjoittanut: Hajupoika, 21.2.2004 klo 15.35

Taitaa palstalla olla muutakin kateissa kuin pojan pipo. Joku kysyy Outsiderista.
        Laitan ainakin Aarne Haapakosken. Kalle Kustaa Korkin ja Pekka Lipposen seikkailujen luojasta olen itsekin kertonut palstalla useasti, mutta kaikkien lukutaito
        antaa toivomisen varaa.
        Ihme, että kirjoittaja on itse juuri aiemmin avannut keskustelun : Google.
        Istu ja pala ja vielä valittaa kun joskus olen tyhmäksi kuulemma sanonut.
        Alan uskoa vähitellen ettei "savua ilman tulta."

Vastaa

• Hajupoika
        Onko kirjoitti:

paikka, aika, yksilö, kun nelinkertaisesti loukkasit Lienaa? Tässä sinua nyt juotetaan sormesta jos et muuten älyä, äly(tön)pää!

Hän on supervalehtelija!

• Hajupoika

Pyydän välittömästi anteeksi kun kerrot minun olevan väärässä yhdessäkään lausumassani.
        Kerro yksilöiden:
        - saitko viestini ?
        - kerroitko asian sen jälkeen ?
        - olenko oikeassa ?

• Liena

kukaan teistä Aamusettiä, ja sen päätoimittajaa Tapio Äyräväistä?
        Sieltä joku voisi lukea sen mitä kirjoitin.

Älkääkä välittäkö vaikka minua solvataan.
        Olen tottunut niihin 70 vuotisen elämäni aikana, niin ettei rikka sopassa lisänä mitään haittaa.

• Liena
        Liena kirjoitti:

Olen tottunut niihin 70 vuotisen elämäni aikana, niin ettei rikka sopassa lisänä mitään haittaa.

Vilkaisin netistäkin. Katsokaa kaikki kiinnostuneet osoitteesta: www.aamuset.fi

• Hajupoika
        Liena kirjoitti:

Miksi jatkat valehteluasi. Kerro totuus kerrankin ! En solvaa !

• Liena
        Hajupoika kirjoitti:

postiosoitteesi, niin lähetän postitse sinulle Aamusetissä olevan jutun , kun et kerran Netistä osaa hakea.

• Hajupoika
        Liena kirjoitti:

Vilkaisin netistäkin. Katsokaa kaikki kiinnostuneet osoitteesta: www.aamuset.fi

Sinä kyselet. Vastaa saitko minulta tuon mainitun viestin vai et. Tästä on kysymys. Laitoin palstalle mainitun viestin jonka linkitin sinulle ja pian tuli maininta Haapakoskesta. Eihän se mitään, mutta kun Googelesta keskustelun avasit niin olisit voinut mainita mitä muuta Outsider mahtaa tarkoittaa, sehän komista etten minä kertonut niin et hoksannut etsiä itsekään ?
        Toivoisin sinun lukevan edes mitä kirjoitat.
        Valhetta pitää selittää uudella valheella ja siitä syntyy valheiden verkko.

• Liena
        Hajupoika kirjoitti:

postiosoitteesi niin minä lähetän sinulle aamusetissä olleen jutun koska et osaa näköjänsä itse netistä hakea.

• Hajupoika
        Liena kirjoitti:

postiosoitteesi, niin lähetän postitse sinulle Aamusetissä olevan jutun , kun et kerran Netistä osaa hakea.

Miksi et vastaa edes itse tekemiisi kysymyksiin. Kysyin: saitko viestin, joka myös tällä palstalla: kyllä/ei.

• Liena
        Hajupoika kirjoitti:

Sinä kyselet. Vastaa saitko minulta tuon mainitun viestin vai et. Tästä on kysymys. Laitoin palstalle mainitun viestin jonka linkitin sinulle ja pian tuli maininta Haapakoskesta. Eihän se mitään, mutta kun Googelesta keskustelun avasit niin olisit voinut mainita mitä muuta Outsider mahtaa tarkoittaa, sehän komista etten minä kertonut niin et hoksannut etsiä itsekään ?
        Toivoisin sinun lukevan edes mitä kirjoitat.
        Valhetta pitää selittää uudella valheella ja siitä syntyy valheiden verkko.

olet, ja minä en enää typeryksille vastaile.

Oletko tyytyväinen?????????????????

• Hajupoika
        Liena kirjoitti:

postiosoitteesi niin minä lähetän sinulle aamusetissä olleen jutun koska et osaa näköjänsä itse netistä hakea.

Miten antaisin sinulle enää mitään tietoa kun uhkailet. Tiedät mitä seuraamuksia saattaa olla jos toteutat uhkauksesi.
        Sinähän olet uhannut paljastaa henkilöyteni palstalla. Tiedätkö mitä tästä seuraa jos ...
        Kerro, jos valehtelen.

• Apua
        Liena kirjoitti:

Näin siellä Aamusetissä luki:

"Jatkuu huomenna
        Muistatteko, kun Pekka Lipponen ja Kalle-Kustaa Korkki vyöryivät eetteristä silmät suitsinrenkaina odottaviin janoisiin korviin. Nuoremmalle polvelle nimet eivät sano mitään, mutta 40-luvulta 60-luvulle nämä Outsiderin luomat kansainväliset seikkailijat kuuluivat tukevasti suomalaisen viihteen kivijalkaan.

Outsider, oikealta nimeltään Aarno Haapakoski (1904 - 1961), oli käsittämättömän tuottelias kirjailija, joka suolsi liukuhihnalta romaaneja, lehtikirjoituksia, kioskikertomuksia, lukemistojen täytettä, radiotekstejä, kuunnelmia ja ties mitä. Taso oli kovasti vaihteleva, mutta parhaat Outsiderin tarinoista säilyvät tukevasti lukevan kansan muistissa. Totuuden nimessä on kerrottava, ettei Outsider kirjoittanut ihan kaikkia juttujaan itse vaan loppuaikoina haamukirjoittajana toimi hänen itsensä kouluttama Seppo Tuisku, mies, joka sittemmin niitti kultaa ja kunniaa mm. Jerry Cottonin kirjoittajana.

Outsiderin jännityskuunnelmat valloittivat suuren yleisön kaikissa ikäryhmissä. Muistan ikuisesti, kuinka natiaisikäisenä kuuntelimme kavereiden kanssa kreivi Creutzin lukemat puolen päivän uutiset. Emme sen takia, että ne olisivat kiinnostaneet vaan siksi, että uutisten jälkeen seurasi viiden minuutin pätkä Pekka Lipposen seikkailuja.

Lipposta esitti riemastuttavalla tavalla Oke Tuuri, joka kunnostautui myös Tippawaaran wanhan isännän roolissa, ja Kalle-Kustaata hieman puisevan kuuloinen Wilho Ilmari. Sarjassa oli silloin tällöin mukana sutki vanhan Viipurin liiton Pavel Pohjola ja Pekan veljenpoika Jussi Lipponen.

Kuunnelma katkesi yleensä mahdollisimman jännittävään paikkaan ja monotonisesti ja jokseenkin kammottavasti lausutut sanat ”jatkuu huomenna”, takasivat sen, että vuorokauden kuluttua jännitettiin jälleen korva kiinni radiossa.

Pekka Lipposella oli vastine myös todellisuudessa. Esikuva oli kirjailijan ystävä Sulo Taskinen, joka oli kotoisin Rantasalmelta. Niinpä Pekan syntymäpaikaksi tuli Rantasalmen Saparomäki, jossa hänellä oli kuuluisa kesähuvila rantasaunoineen.

Pekka oli naimisissa Manta Kakkisen kanssa, joka oli usein riesana hänen seikkailuissaan. Pekka oli naisiin ja näkäräisiin mieltynyt mies, jonka intohimona olivat pihvipurkit ja pilsneri. Pekan yrityksen - Pekka Lipponen import & export - päämaja oli New Yorkissa, josta käsin hän hoiteli afäärejään ympäri maailmaa.

Sääli, että kotimaisten jännityskuunnelmien perinne radiossa on taakse jäänyttä elämää. Kehitys kehittyy, mutta aina ei voi olla varma siitä, mihin suuntaan.

Tapio Äyräväinen kirjoittaja on Aamuset-lehden vt.päätoimittaja"
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------Asia on selvä. Liena viittasi tähän tekstiin.
        Hajupoika raivoaa huvikseen, mutta huvinsa kullakin, sano...

• Hajupoika
        Apua kirjoitti:

"Jatkuu huomenna
        Muistatteko, kun Pekka Lipponen ja Kalle-Kustaa Korkki vyöryivät eetteristä silmät suitsinrenkaina odottaviin janoisiin korviin. Nuoremmalle polvelle nimet eivät sano mitään, mutta 40-luvulta 60-luvulle nämä Outsiderin luomat kansainväliset seikkailijat kuuluivat tukevasti suomalaisen viihteen kivijalkaan.

Outsider, oikealta nimeltään Aarno Haapakoski (1904 - 1961), oli käsittämättömän tuottelias kirjailija, joka suolsi liukuhihnalta romaaneja, lehtikirjoituksia, kioskikertomuksia, lukemistojen täytettä, radiotekstejä, kuunnelmia ja ties mitä. Taso oli kovasti vaihteleva, mutta parhaat Outsiderin tarinoista säilyvät tukevasti lukevan kansan muistissa. Totuuden nimessä on kerrottava, ettei Outsider kirjoittanut ihan kaikkia juttujaan itse vaan loppuaikoina haamukirjoittajana toimi hänen itsensä kouluttama Seppo Tuisku, mies, joka sittemmin niitti kultaa ja kunniaa mm. Jerry Cottonin kirjoittajana.

Outsiderin jännityskuunnelmat valloittivat suuren yleisön kaikissa ikäryhmissä. Muistan ikuisesti, kuinka natiaisikäisenä kuuntelimme kavereiden kanssa kreivi Creutzin lukemat puolen päivän uutiset. Emme sen takia, että ne olisivat kiinnostaneet vaan siksi, että uutisten jälkeen seurasi viiden minuutin pätkä Pekka Lipposen seikkailuja.

Lipposta esitti riemastuttavalla tavalla Oke Tuuri, joka kunnostautui myös Tippawaaran wanhan isännän roolissa, ja Kalle-Kustaata hieman puisevan kuuloinen Wilho Ilmari. Sarjassa oli silloin tällöin mukana sutki vanhan Viipurin liiton Pavel Pohjola ja Pekan veljenpoika Jussi Lipponen.

Kuunnelma katkesi yleensä mahdollisimman jännittävään paikkaan ja monotonisesti ja jokseenkin kammottavasti lausutut sanat ”jatkuu huomenna”, takasivat sen, että vuorokauden kuluttua jännitettiin jälleen korva kiinni radiossa.

Pekka Lipposella oli vastine myös todellisuudessa. Esikuva oli kirjailijan ystävä Sulo Taskinen, joka oli kotoisin Rantasalmelta. Niinpä Pekan syntymäpaikaksi tuli Rantasalmen Saparomäki, jossa hänellä oli kuuluisa kesähuvila rantasaunoineen.

Pekka oli naimisissa Manta Kakkisen kanssa, joka oli usein riesana hänen seikkailuissaan. Pekka oli naisiin ja näkäräisiin mieltynyt mies, jonka intohimona olivat pihvipurkit ja pilsneri. Pekan yrityksen - Pekka Lipponen import & export - päämaja oli New Yorkissa, josta käsin hän hoiteli afäärejään ympäri maailmaa.

Sääli, että kotimaisten jännityskuunnelmien perinne radiossa on taakse jäänyttä elämää. Kehitys kehittyy, mutta aina ei voi olla varma siitä, mihin suuntaan.

----------------------------------------------------------------------------------------------------Asia on selvä. Liena viittasi tähän tekstiin.

Kysymys ei ole siitä vaan kysyin tuosta mitä kirjoitin "Poika avantoon" jossa viittasin Lienaan.
        Hän kertoo lukeneensa aamulinkistä. KJirjoitus oli palstalla kuitenkin vasta pari tuntia viestini lähetyksen jälkeen.
        Outsidet on muutakin kuin >Kalle....
        Sitä hän ei hoksannut. Hoksasi sentään yhden linkin avata.
        Edistystä sekin !

• Liena
        Apua kirjoitti:

"Jatkuu huomenna

Kun Sinä löysit myöskin tuon aamusetin jutun.

Minulla on oikein livenä tuo lehti tuosa vieressäni, jopa itse päätoimittajan kuvakin, joka onkin melko komea mies. Ai, että::::

• usuttaja
        Liena kirjoitti:

Kun Sinä löysit myöskin tuon aamusetin jutun.

Minulla on oikein livenä tuo lehti tuosa vieressäni, jopa itse päätoimittajan kuvakin, joka onkin melko komea mies. Ai, että::::

Älä vastaa tuolle kahelille piruuttas, vaikka kuinka kyselisi.

• Liena
        usuttaja kirjoitti:

Ihmettelen vain uskoooko hän itsekään omia kirjoituksiaan!!

• No uskoo,
        Liena kirjoitti:

Ihmettelen vain uskoooko hän itsekään omia kirjoituksiaan!!

tietenkin, hullu kun on.

• Hajupoika
        usuttaja kirjoitti:

Näyttää olevan kaksi kahelia. Jos kertoo jo aamulla lukeneensa niin miksi kirjoittaa vasta kun olin hänelle asiasta monta tuntia aiemmin viestittänyt.
        Hän ei löytänyt muuta Googlestaan kuin tuon ja hakussanasta on monia linkkejä jotka voitte itse todeta. Miten voi puhua yleensä Googlesta kun se ei riitä omaa napaa edemmäksi kuten viestit osoittavat. Hän oli löytänyt vain nämä pörriäiset tältä palstalta.

• Hajupoika

Kirjoitin näin ja linkitin Lienalle. Viestissä näkyy myös aika.
        Liena kertoo lukeneensa jo aamulla, mutta vasta kun kerroin palstalla ja hänelle niin ilmestyi tämä nyt mainittu. Asia ei muuten tärkeä ja oleellinen, mutta tulihan totuus kerrotuksi ja hän jatkaa valehteluaan saamatta minua kiinni valheesta ensimmäistä kertaa.
        Se antaa aiheen kiinnittää itse jälleen papikaijmerkin rintaani.
        Hän on minulle suuri valehtelija edelleen.
        - - -
        Muutakin katees

Taitaa palstalla olla muutakin kateissa kuin pojan pipo. Joku kysyy Outsiderista.
        Laitan ainakin Aarne Haapakosken. Kalle Kustaa Korkin ja Pekka Lipposen seikkailujen luojasta olen itsekin kertonut palstalla useasti, mutta kaikkien lukutaito
        antaa toivomisen varaa.
        Alan uskoa vöähitellen ettei "savua ilman tulta."
        - - -
        Uskon Liena, sinä olet tyhmä !

• Missä
        Hajupoika kirjoitti:

Näyttää olevan kaksi kahelia. Jos kertoo jo aamulla lukeneensa niin miksi kirjoittaa vasta kun olin hänelle asiasta monta tuntia aiemmin viestittänyt.
        Hän ei löytänyt muuta Googlestaan kuin tuon ja hakussanasta on monia linkkejä jotka voitte itse todeta. Miten voi puhua yleensä Googlesta kun se ei riitä omaa napaa edemmäksi kuten viestit osoittavat. Hän oli löytänyt vain nämä pörriäiset tältä palstalta.

lukee että lehti olisi luettu aamulla. Ei missään,senkin VALEHTELIJA.
        Lehti ilmestyi jo keskiviikkona, ja se on varmaankin luettu jo silloin.

• Hajupoika
        Missä kirjoitti:

lukee että lehti olisi luettu aamulla. Ei missään,senkin VALEHTELIJA.
        Lehti ilmestyi jo keskiviikkona, ja se on varmaankin luettu jo silloin.

Aina pahempi Lienan kannalta ajateltuna. Hän ei vielä silloin tiennyt mitään Outsiderista.
        En ole valehdellut tai ainakaan joutunut kiinni palstalla ainoastakaan valheesta.
        Teitä on nikkien mukaan satamäärin asiaa tutkimassa.
        On se kumma, että sain sinut ja Lienan jälleen kiinni valheesta.
        Itse kerroin siinä iltapäivän viestissä kertoneeni siitä jo iät ajat sitten. Hämmästelin vain kun Liena toi sen aivan outona asiana uuteen keskusteluun.
        Outsidet on muutakin kuin Aarne Haapalahti, se sinulla ja muilla on vielä toteamatta.
        Valheet kaipaavat uusia valheita tullakseen valheverkoksi.
        Lianana ottaisin yhteyttä....
        Kerro vihdoin missä ja mitä olen valehdellut. Sinun
        viestisi tukee lausumaani Lianaa vastaan,

• kaveri
        Hajupoika kirjoitti:

Kirjoitin näin ja linkitin Lienalle. Viestissä näkyy myös aika.
        Liena kertoo lukeneensa jo aamulla, mutta vasta kun kerroin palstalla ja hänelle niin ilmestyi tämä nyt mainittu. Asia ei muuten tärkeä ja oleellinen, mutta tulihan totuus kerrotuksi ja hän jatkaa valehteluaan saamatta minua kiinni valheesta ensimmäistä kertaa.
        Se antaa aiheen kiinnittää itse jälleen papikaijmerkin rintaani.
        Hän on minulle suuri valehtelija edelleen.
        - - -
        Muutakin katees

antaa toivomisen varaa.
        Alan uskoa vöähitellen ettei "savua ilman tulta."
        - - -
        Uskon Liena, sinä olet tyhmä !

onks tää hajupoika tuttua tekstiä,vieraalle lähetät tälläästä.

Voisithan sinä kertoa yksityiskohtaisesti,missä olen sinua haukkunu eih asiat korjaanne kun Lienan kanssa pälpätätte milloin milläkin palstalla. Kukaan ei näköjään oikeasti osallistu keskusteluun kanssanne.Kirjottelisitte nämä asiat
        edes sähköpostissa.
        Vastaa nyt kerrankin oikeasti. ( Näin kirijootti Hajupoika.)

Täs nyt haluan tietää mitä varten mulle tällääsiä
        lähetät.Täs on sitä kaipaamaasi faktaa,vai eikö kelpaa väitäkkö tätäkin valheeksi,
        näekkö kyllä Lienan kanssa keskustellahan aivan tarpeheksi,minä en olisi osallistunu tähän keskusteluhun,mutta kun valehtelet niin törkeästi.
        En oo koskaan antanu sulle sp osoitetta täällä palstalla se on kerraan ollu pualitoista vuatta sitten yhren ainoan kerran,siältäkö sä oot sen hakenu vai mistä,mun täytyy poistattaa se kun on joutunu nilviäisen kynsiin.
        Mä en täälä kirijoottele lueskelen silloon tällöön näitä sun herjaus kirijootuksia.Kuinka tyhymä sä oikeasti ookkaan,Liena on tuhatkertaa sua viisahampi.
        Kuinka sä voit päätellä musta mikä mä oon?

• Hajupoika

Pyysin sinua vastaamaan itse kun olet saanut itse laatia kysymykset. Monta päivää on kulunut etkä kykene edes vastaamaan kysymyksiin, jotak olet saanut ihan itse laatia:
      - - -
      Haluaisitko
      Kirjoittanut: Liena, 18.2.2004 klo 19.57

Sinä todella sitä että emme kukaan vinoilisi toisillemme?
      Haluaisitko olla puolestasi ärsyttämättä toisia kirjoittajia?
      Haluaisitko että jokainen esiintyisimme vakinikillämme?
      Haluaisitko ettei kopsauksia laitettaisi palstalle?
      Haluaisitko että sovinnollisesti keskustelisimme asiasta kuin asiasta keskenämme?
      Haluaisitko antaa myonnytyksiä itsekullekin?
      Haluaisitko meidän kaikkien puhaltavan yhteen hiileen?
      Haluaistiko kannustaa osaamattomampia kirjoittajia?

Niin---haluaisitko?
      Jos Sinä haluat , uskon useamman toisenkin samaa haluavan!!!
      Vastaa
      - - - -
      Näin kirjoittaa vain se joka .....
      Taas kirjoitit potaskaa että oksettaa.
      Jos vastaat itse näihin kysymyksiin tämän päivän aikana niin saatan harkita mielipiteeni muuttamista, mutta en usko sinulla olevan kykyjä edes rehelliseen vastaukseen omiin kysymyksiisi.

• Hajupoika

Mitä pidät kirjoittelustasi:
        - - -
        Ottanut
        Kirjoittanut: Liena, 21.2.2004 klo 18.02

varmaankin yhden liikaaaaaaaaaaa
        Vastaa
        - - -
        Olisin voinut soittaa poliisille välittömästi,
        mutta olin lähdössä teatteriin, johon lippu klo 19.00 alkavaan näytökseen:Viimeiset kiusaukset.
        Sen jälkeen olin tanssimassa klo 0.30 saakka.
        Todistajia riittää satoja,etten ole nauttinut lainkaan alkoholia.
        Toisessa tilanteessa olisin soittanut välittömästi poliisille ja tietänet että on paljon muitakin asioita sinua vastaan.
        Ota se Google ja hae: kunnianloukkaus, perätön lausuma, ym. Ota ihmeessä yhteys välittömästi.

• Aika
        Hajupoika kirjoitti:

Mitä pidät kirjoittelustasi:
        - - -
        Ottanut
        Kirjoittanut: Liena, 21.2.2004 klo 18.02

varmaankin yhden liikaaaaaaaaaaa
        Vastaa
        - - -
        Olisin voinut soittaa poliisille välittömästi,
        mutta olin lähdössä teatteriin, johon lippu klo 19.00 alkavaan näytökseen:Viimeiset kiusaukset.
        Sen jälkeen olin tanssimassa klo 0.30 saakka.
        Todistajia riittää satoja,etten ole nauttinut lainkaan alkoholia.
        Toisessa tilanteessa olisin soittanut välittömästi poliisille ja tietänet että on paljon muitakin asioita sinua vastaan.
        Ota se Google ja hae: kunnianloukkaus, perätön lausuma, ym. Ota ihmeessä yhteys välittömästi.

kuvitella jos hajupoika olisikin ehtinyt poliisit soittaa paikalle lukemaan nettikirjoituksia niin ehkä he olisivat kuskanneet hajupojan sinne minne hän oikeastaan kuuluukin, pyöreänurkkaiseen.

• tutkiskelija

Peräti outo lintu on tämä meidän Liena.
      Liekö lintu vai kala?
      Potaskaa ainakin osaa kertoa ja omiin liaaneihinsa sotkeutuu täysin.

• tutkiskelija

On tuo Hajupoika melkoinen mestari. Mummojen pitäisi olla jo petissä ajat sitten. Keskuteluun ei osallistuta, mutta lukijoita on palstalla...
        Voi hyvät hyssykät sentään. Kuka täällä valvoo.
        Kertokaa ja kommentoikaa.

• Mikään
        tutkiskelija kirjoitti:

On tuo Hajupoika melkoinen mestari. Mummojen pitäisi olla jo petissä ajat sitten. Keskuteluun ei osallistuta, mutta lukijoita on palstalla...
        Voi hyvät hyssykät sentään. Kuka täällä valvoo.
        Kertokaa ja kommentoikaa.

mahdotonta! Hajupoika itse istuu yökaudet ja räpsyttelee viestejä auki että "lukijamäärä"-tilasto näin kasvaisi.

• Hajupoika
        Mikään kirjoitti:

mahdotonta! Hajupoika itse istuu yökaudet ja räpsyttelee viestejä auki että "lukijamäärä"-tilasto näin kasvaisi.

En ennätä. Ensialkuun hain viime kevättalvella tiettyä viestiä ja luinkin niitä useamman kerran. Nykyisin ei aikakaan riitä plaraamiseen - valitettavasti. Siksi olen toivonutkin yksilöitävän viestin johon halutaan viitata. On aivan mahdoton lähteä etsimään mistä ketjusta ja mistä viestistä on kyse kun halutaan vastausta. Räpsyttely johtuu pelkästään siitä jos sitä on ollut. Ei tilastojen kaunisteluista.

• Romantiikko

pariskuntaa Liena ja Hajupoika kohtaan heräsi.
      Tässä haiskahtaa, että tällä pariskunnalla on pelissä jotain muuta kuin ystävyys/viha suhde.
      Kenties kiihkeä lemmensuhde?
      70 palsta saa oman pariskunnan joiden elämää saa seurata.

• Hajupoika

Yritän varjella puhdasta "hipiääni" jotteen valheeseen sitä tahrisi. Asia on sellainen, johon en halua vastata. En mihinkään yksityisyyteeni kuuluvaan.
        Flirttailuun säännöstö suorastaan kehoittaa.
        Löytyisiköhän Lienan Googlesta vastau flirtti-sanaan. Outsiderista hän neuvoni mukaan avasi tuon yhden. Petyin kun ei ollut omia aivoituksia kuten ei näköjään muillakaan.
        Kokeilkaa sitä Outsider-hakusanaa josko olisi muutakin kuin tuo kinattu yksi osuma. Luulen, että hämmästytte ja sanottu Hajupoika on jälleen oikeassa.

• Hajupoika
        Hajupoika kirjoitti:

Yritän varjella puhdasta "hipiääni" jotteen valheeseen sitä tahrisi. Asia on sellainen, johon en halua vastata. En mihinkään yksityisyyteeni kuuluvaan.
        Flirttailuun säännöstö suorastaan kehoittaa.
        Löytyisiköhän Lienan Googlesta vastau flirtti-sanaan. Outsiderista hän neuvoni mukaan avasi tuon yhden. Petyin kun ei ollut omia aivoituksia kuten ei näköjään muillakaan.
        Kokeilkaa sitä Outsider-hakusanaa josko olisi muutakin kuin tuo kinattu yksi osuma. Luulen, että hämmästytte ja sanottu Hajupoika on jälleen oikeassa.

Pyysin muutaman kerran esittämään montako osumaa saatte kun haette Outsider.
        Kukaan ei vaivautunut vastaamaan. Liena pysyy siinä ydessä ainokaisessa, jonka minulta sai.
        Sillä ei muuten ole väliä, mutta rehellisyys sai melkoisen kolauksen jälleen ja sitä näkyy jatkuvan muualla.
        Outsider antoi Googlessa 460.000 osumaa, joten on melkoinen sattuma jotta hän osui ihan itse tuohon jonka palstalle kirjoitin ja hänelle linkitin.
        Koettakaa itse ottaa vaikkapa Raamattu kirjhyllystä ja hakekaa vaikkapa psalmi 23.
        ihan vain umpimähkään. Se on tuhat kertaa helpompi osua eka kerralla siihen kuin tuo mainittu kopsattu sivu.
        Sis on perusteltua syytä sanoa hänen valehtelevan.
        Hän ei vieläkään edes tunnusta saaneensa viestiäni. Aiemmin hän on joutunut myötämään kaikki minusta lausumansa väitteet perättömiksi.
        Siis kaikki !

• fani

Samaa mieltä olen tästä parista, taitaa kysymyksessä olla lemmenpari.
        Liena ehkä haluaa katkaista suhteen, mutta Hajupoika ei. Lienalla on kai uusi mies kiikarissa ja siitä Hajupoika on kimpaantunut. Haukkuu kaikesta kuin rakkikoira. Liena ei voi puolustautua, koska Hajupoika uhkaa kertoa lemmenleikeistä. Jännittävässä kohtaa tarinaa ollaan. Kuinka Liana pystyy luovimaan eroon Hajupojasta ja onko Lianan uusi 70, 60 vai peräti 80v forumilta. Se luetaan seuraavissa jaksoissa.

• Hajupoika
        fani kirjoitti:

Liena ehkä haluaa katkaista suhteen, mutta Hajupoika ei. Lienalla on kai uusi mies kiikarissa ja siitä Hajupoika on kimpaantunut. Haukkuu kaikesta kuin rakkikoira. Liena ei voi puolustautua, koska Hajupoika uhkaa kertoa lemmenleikeistä. Jännittävässä kohtaa tarinaa ollaan. Kuinka Liana pystyy luovimaan eroon Hajupojasta ja onko Lianan uusi 70, 60 vai peräti 80v forumilta. Se luetaan seuraavissa jaksoissa.

Olenkohan ilonpilaaja taas kerran kun oivotan sydämellisesti onnea Lienalle.
        Mahdolliselle miehelle kerron vain kahden kesken -
        kuten miesten kesken kuuluukin tehdä.

• Liena
        fani kirjoitti:

fani mahdat olla, vaiko molempien?

On mielenkiintoista lueskella miten nämä virtuaali ihmiset ottavat kantaa toinen toistensa kirjoituksiin.

Mielelläni kertoisin jatkoa juttuusi, mutta kun en tiedä itsekään kuinka tässä käynee.

Olen hieman ajatellut jos jättäisin nykyisen ukkoni ja lyöttäytyisin uuteen.

Vai karkaisinko muille maille tantereille, etsiäkseni jonkun tumman komean, nuoren ja rikkaan uroon.

Voitin hiljakkoin kahdenhengen matkan ulkomaille, olisikohan joku halukas lähtemään seuralaiseksi, vai etsisinkö sieltä merien takaa jonkun "tartzanin".

Olen mietiskellyt miettimistäni mitä tekisin......jättäisinkö koko palstalaiset tulemaan omin voimin toimeen, siinä samalla
        voisin jättää nykyisen puoliskonikin ja lapset ja heidän lapsensa.

Kun löydän tuon nuoren Tartzanin, niin kyllähän niitä lapsia ja lastenlapsiakin sitten ilmestyy--- vai mitä tuumaatte itsekukin?????????

• Liena
        fani kirjoitti:

Hei fani!
        Etkö muistanutkaan tulla lukemaan jatko-osaa?
        Minä kun olen jo mielessäni sepustellut lisääkin, miten kirjoittaisin.

• fani
        Liena kirjoitti:

Hei fani!
        Etkö muistanutkaan tulla lukemaan jatko-osaa?
        Minä kun olen jo mielessäni sepustellut lisääkin, miten kirjoittaisin.

Oi ihana Liena, älä jätä ketään, älä ainakaan ennen loppunäytöstä. Tämä on niin jännittävää. Tiedätkö jo tapahtumista lisää? Lähettääkö Hajupoika jatkuvasti viestejä kännykkääsi, kerjääkö hän palamaan luokseen? Hän on jo valmis hakemaan vaikka tähden taivaalta sinulle, sitä kuvaa hillitön raivo palstalla. Hän ei halua luopua. Voisiko vanha suola janottaa Hajupoikaan, vai onko se lopullisesti ohi. Hän tulee murtumaan todella ja hukuttaa tuskansa alkoholiin.
        Kehen olet katseesi luonnut, onko hän täältä? Aavistaako miehesi sinulla olevan uuden rakastajan, hylkäätkö kaiken Suuren Rakkauden tähden?
        En unohtanut liikutavaa tarinaasi, mutta tietsika on mieheni, enkä pääse tänne aina. Sinä annat rohkeutta meille naisille, varttuneessakin iässä täytyy uskaltaa tehdä ratkaisuja. Olet hieno esikuva. Tämä takuulla lyö laudalta Kauniit ja Rohkeat ja myös Salatut elämät, onhan tämä "tosi tarina". Sinun kannattaisi tarjota tätä televisioon.

• anna
        fani kirjoitti:

Oi ihana Liena, älä jätä ketään, älä ainakaan ennen loppunäytöstä. Tämä on niin jännittävää. Tiedätkö jo tapahtumista lisää? Lähettääkö Hajupoika jatkuvasti viestejä kännykkääsi, kerjääkö hän palamaan luokseen? Hän on jo valmis hakemaan vaikka tähden taivaalta sinulle, sitä kuvaa hillitön raivo palstalla. Hän ei halua luopua. Voisiko vanha suola janottaa Hajupoikaan, vai onko se lopullisesti ohi. Hän tulee murtumaan todella ja hukuttaa tuskansa alkoholiin.
        Kehen olet katseesi luonnut, onko hän täältä? Aavistaako miehesi sinulla olevan uuden rakastajan, hylkäätkö kaiken Suuren Rakkauden tähden?
        En unohtanut liikutavaa tarinaasi, mutta tietsika on mieheni, enkä pääse tänne aina. Sinä annat rohkeutta meille naisille, varttuneessakin iässä täytyy uskaltaa tehdä ratkaisuja. Olet hieno esikuva. Tämä takuulla lyö laudalta Kauniit ja Rohkeat ja myös Salatut elämät, onhan tämä "tosi tarina". Sinun kannattaisi tarjota tätä televisioon.

naimarauha ensilempiville. älä herättele rakkautta joka etsii aikaansa. halu sinun on mieheen eikö vain ja halukas mies haluaa sinua ja siksi raivoaaa kun ei saa...

• ihmettelijä

Taas kerran saa ihmetellä hajupoikaa kuinka pitkän rimsun hän saa melkein itsekseen aikaan .Eikä asiaa edes nimeksi.
      Koskaan hän ei vastaa eikä ota osaa toisten aloittamiin asiallisiin viesteihin. Aloittaa aina itse tai sitten pyörii näissä tyhjanpäiväisissä inttämisissä.

• tutkiskelija

Tähän on katsonut parikymmentä aiheelliseksi kirjoittaa ja viitisensataa on tänään avannut lukeakseen. Olen vakuuttunut, että palöstalla täytyy olla enemmän kuin yksi sivistymätön kirjoittaja ja lukija.

• Ei kuule,
        tutkiskelija kirjoitti:

Tähän on katsonut parikymmentä aiheelliseksi kirjoittaa ja viitisensataa on tänään avannut lukeakseen. Olen vakuuttunut, että palöstalla täytyy olla enemmän kuin yksi sivistymätön kirjoittaja ja lukija.

tee muuta kuin opettelee tavaamaan, ku toi hajupoika kirjoittaa niin ykstotista tekstiä.

• Hajupoika
        Ei kuule, kirjoitti:

tee muuta kuin opettelee tavaamaan, ku toi hajupoika kirjoittaa niin ykstotista tekstiä.

palstalla enää minkään totista tekstiä.
        Pitää vain opetella ittekunkin vähitellen itte tavaamaan niinku parahaksi havaattoo.
        Älläntikku ei saa olla enää katees keltää.

• Anonyymi
        Hajupoika kirjoitti:

palstalla enää minkään totista tekstiä.
        Pitää vain opetella ittekunkin vähitellen itte tavaamaan niinku parahaksi havaattoo.
        Älläntikku ei saa olla enää katees keltää.

Lippospekka sai Äyräpää palkinnon vuonna 1948.

Henkilökuntaa, tärpäättiä!!!

• Anonyymi

Lötöntä lavaan
      2004 täällä oli teknisesti hyvin kirjoitettua voivuttimitä psakaa. Siis joku on jaksa nut paksa krijottaa siis tiäks sisäl lötöntä paksaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1558
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      26
      1099
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe