Olen 26 vuotias Latex vaatteista kiinnostunut nainen joka rakastaa viettää sensuellia laatuaikaa itsensä kanssa. Olen ajatellut jakaa kokemukseni ja ajattelin kirjoittaa jutun omasta yksityis sessiostani. Minua kiihottaa ajatus, että muut saman fetissin (!?) omaavat ihmiset ehkä lukevat tämän kertomukseni tuhman tytön illanvietosta.
Olen kiireinen uranainen, enkä siten ehdi rentoutua useasti. Joten kun nautin, nautin kunnolla.. latexissa! Olen valmistautunut vapaa iltaani punaviinillä, kynttilöillä ja ihanalla tunnelmamusiikilla. Jo ensimmäisen viinilasillisen jälkeen tunnen ihanaa kuumotusta poskillani ja reisieni välissä. Täydellinen hetki, ei kiirettä eikä kuukautisia! Tunnen pakottavaa tarvetta mennä vaatekaapilleni hakemaan jotain kivaa päällepantavaa. Levitän latex asuistani osan sängylleni. Jo ko. materiaalin koskettaminen tuo väreitä iholleni. Riisuudun nopeasti arkivaatteistani alasti ja hyväilen hellästi karvatonta häpykumpuani josta olen poistanut karvat aiemmin. Sormeni kastuu jo valumassa oleviin mehuihini kun otan sängyltä mustat latexan pöksyt. Käytän näitä pöksyjä joskus shortsieni alla käydessäni kesäisin lenkkeilemässä. Nuolaisen sormeni puhtaaksi ja puen tuhmasti natisevat pöksyt päälleni. Peppuni ja vittuni on viimeinkin ihanan kumin hiostavassa syleilyssä, viimeinkin koko viikon odotuksen jälkeen! Ihailen itseäni kokovartalo peilistä. Mmmm.. Ihan kiva. Nostan kireitä pöksyjä ylöspäin ja huomaan niiden etumukseen muodostuvan kiihoittavan viivan kun ne painuvat rakooni. Liikuttelen reisiäni toisiaan vasten ja kiskon kiiltävien housujeni etumusta yhä ylöspäin välillä hellittäen otetta taas alaspäin. Tunnen ihanan liukkauden leviävän edestakaisen liikkeen myötä housujeni sisällä. Nännini alkavat kihelmöidä nautinnosta ja katseeni siirtyy mielestäni melko hyvin muodostuneisiin rintoihini. Päätän pukea suosikki toppini ja pitkät sukat jotka ovat kaikki myös mustaa latexia. Vaikea vaan pitää sormiaan poissa kiiltävän kumin peitossa olevalta kiimaa sykkivältä vitultani. Pukeutuminen on mielettömän kiihoittava vaihe leikeissäni, kumin tuoksu, natina ja ensin viileän suloinen kosketus herkällä ihollani saavat koko naiseuteni värisemään nautinnosta. Huomaan illan jo hämärtyneen ja päätän sulkea verhot ja sytyttää kynttilät. Sulkiessani parvekkeen verhoja, muistan viime kesän helteet ja iltaiset auringon otot parvekkeella. Omistan kumisen uimapuvun joka päällä nautin lämmöstä aurinkotuolissani. Oli ihanaa rankan työpäivän toimistossa jälkeen pukea kiiltävä punainen asu päälle ja oikaista kuumalle partsille nauttimaan muutamasta drinkistä. Vaikka joku olisi nähnytkin, so what. Asuni näytti etäältä luultavasti aivan tavalliselta. Yleensä pidin tapanani lukea jotain eroottista novellia ja nautiskella liikuttamalla lantiotani edestakaisin tuolin puisella pinnalla jolloin pukuni takamus tuolin pintaan tarttuneena sai kumisen etuhaarakiilan painumaan syvälle limaiseen litisevään vakooni. Myös hiki valui ihanasti kumin ja ihoni välissä aiheuttaen riettaan kuuman olon. Lukusessioni olivat täynnä kiimaa sekä fantastisia orgasmeja ja vaikka joku olisi nähnytkin, ei hän olisi huomannut mitään tavallisuudesta poikkeavaa.
Huomaan unohtuneeni ajatuksiini ja pöksyissäni kuumotus alkaa nousta voimakkaammaksi. Taidan vielä hieman kiillottaa vaatteitani kiiltävämmiksi peilin edessä. Pyörittelen pehmeällä kangaslapulla kiilloketta asuuni. Nännini pingottavat entisestään tiukkaa toppiani jota hankaan kirkkaaksi. Housujeni etumusta en uskalla kiillottaa orgasmin pelossa. Ei vielä.. Hiukset laitan tiukoille palmikoille. Nyt seuraava vaihe.
Latex lakanat jotka ovat viikattuina siististi liinavaate kaapissani. Levittelen ne huolellisesti sängylleni. Aion tuhmailla tänään koko ihanan pitkän yön. Vähän lisää viiniä. Taidanpa pukea vielä pisimmän kumimekkoni ja hansikkaat.
Valmistan itselleni vielä kevyen iltapalan ja nautiskelen sen näin kumihuoraksi pukeutuneena. Vielä vettä lasillinen ja viinipullon kanssa makkariin. Asetun mukavasti ja hitaan nautinnollisesti sänkyyni selälleni ja asettelen mekon miellyttävästi. Ensin vain olen ja hengitän rauhallisesti. Latexin natina ja aromi saavat nesteeni virtaamaan voimakkaasti. Hieron kovia nännejäni mekon läpi hellästi, sitten koventaen otteitani. Puristelen rintojani ja painelen niitä toisiaan vasten. Reiteni olen pitänyt erillään, jotta nautinto ei tulisi sietämättömäksi. Tunnen kuinka vittuni valuttaa jo tosissaan limojaan pöksyihini, kosteus leviää pakaroilleni ja valuu peppurakooni. Silmät suljettuna vajoan ikiomaan nautintojen valtakuntaani. Tunnen sydämeni hakkaavan nopeasti ja koko vartalo on kosketusherkkä. Tunnustelen kiiltävän väreilevän latexin peittämää vartaloani. Aika lisätä liukuöljyä.
Otan öljypullon ja nostan mekkoani ylös. Valutan öljyä reilusti jalkojeni väliin, reisille, säärille. Lasken hameeni ja öljyän itseni kauttaaltaan reilulla määrällä. Kiima kasvaa uusiin ulottuvuuksiin kun kiemurtelen liukuöljyssä kauttaaltaan hoikka vartaloni limaisena. Vedän vielä toisen kumilakanan päälleni ja kierähdän vatsalleni. Tilanteen irstaus saa minut huohottamaan ja voihkimaan. Hyväilen liukkaita pakaroitani kumikerrosten läpi. Tunnen kuinka pitkät kauniit lettini ovat jo kastuneet liukuöljystä ja sitä valuu mekkoni kaula-aukosta sisään. Puristelen pakaroitani yhteen kuunnellen ihanaa litinää ja maisketta. Makaan hyvän tovin näin, antaen kiiman tasaantua. Lopulta tunnen pakotusta rakossani, aikomatta kyllä lähteä kuselle wc:n puolelle. Vedän latex lakanan tiukemmin ympärilleni ja alan kusta housuuni. Kuuma virtsa sekoittuu kiimalimoihini ja tunnen painetta pöksyissäni kun kusi virtaa etupuolelta sekä punteista mekkoni sisään. Annan tulla suihkuja paineella, persevakoani pitkin virtaa myös kusta paineella selälleni, siitä muodostaen lammikon vartaloni alle. Vedän mekkoni ylös ja hyväilen märkää kumipersettäni. Kusilammikko leviää ja kastelee myös palmikkoni. Siirrän peitelakanan sivuun ja nautin ilman viileästä henkäyksestä vartalollani. Menen kontilleni ja alan hangata vittuani toisella kädellä, toisella läimäyttelen persettäni. Huohotan ja ynisen kiimoissani. Läiskähtely kuulostaa todella irstaalta. Samassa kuulen kuinka kustani alkaa lorista sängyltä norona lattialle. Se on jo liikaa, hinkkaan hulluna halusta vittuani. Sitten se tulee.. Todella monta orgasmia tulee sarjoissa ravistelemaan tuhman nartun vartaloani, näen vaan tähtisumua ja huudan… Jään makaamaan ja huohottamaan kuin urheilusuorituksen jälkeen. Onneksi on vielä koko viikonloppu edessä! Laatuaikaa itsensä kanssa. ;)
Yksinkumissa
8
7281
Vastaukset
- NuclearStar(m)
Hmm..löytyyhän joku samanlainekin kuin minä..latex on todellakin SE juttu...
- Rubberboy
olisinpa ollut edes kärpäsenä katossa...kiehtovaa kerrontaa...
oletko koskaan harkinnut naisten ns flush pantseja? Ne ovat vähän samanlaiset periaatteessa kuin miehilläkin, mutta niissä on vain pieni 'kuppi' vaginan kohdalla ja siitä lähtee sitten kuminen putki. Jos asia kiinnostaa, minulla on yhdet sellaiset (uudet), jotka ovat olleet myynnissä jo pitkään, ajatus on niin uusi, ettei kukaan ole uskaltanut kokeilla vielä...
[email protected] - rubberfetish
Kertakaikkisen kiihottava tarina! Itse olen samanlaisia leikkejä harrastava 27v kundi..LATEX on ihana materiaali ja pissaaminen on mukava ja kiihottava lisä..varsinkin tiukkoihin kumihousuihin kuseminen on mielitekojani..
Mailaile lisää: saat vastauksen ja omia kertomuksiani kuvia..?
[email protected] - ltx
...etenkin jos vaikka olisi vielä tottakin!
Kyllä KUMI saa kuumaksi!
Itse en niinkään noita pisuleikkejä (vielä?) ole kumin kanssa harrastunut...
Kumiin pukeutuminen ja kumiasuissa muuten oleilu ja tietenkin rakastelu niissä on nro 1 !
Terv. [email protected] - gasmask
Vielä kaasunaamari päähän...*haaveilee*
Pissa jutut vieraita kyllä minulle... - shiny
..kuulostaa tutulta...aika ja pitkä pukeutuminen kumiin on aivan sanoin kuvaamatonta,,uhhh,,...se tietää,joka tekee..:))...
- kumijuttu
saakohan sinuun latexwoman yhteyttä mitenkään? intressit tietty samat jne,jos haluut jakaa
lisää kokemuksia 27v kumipojun kanssa niin olis nastajuttu ;) - kumimela
Olisi todella ihana tavata sut. Epäilyttää että, voiko tuollaista olla olemassakaan.
Rakastan itsekkin kumiasuja ja pissa, joskus jopa kakkaleikkejä.
Olen "joutunut" olemaan yksin asian kanssa jo pitkään.
Me voisimme varmasti viettää kiinnostavaa aikaa yhdessä!!
Olen kerennyt jo 29-vuoden ikään mutta ajattelin kertoa sulle tarinan lapsuudestani.
Olin kaiketi noin 12-13 vuotias kun kävin salaa isäni kaapilla ja löysin sieltä, mitäs muutakaan kuin kalleja, jalluja jne.
Pihistin tietysti kyseisiä julkaisuja ja lueskellessani niitä salaa huomasin jutun jonka otsikko kuului
Kiihoittavaa kumia
aloin lukea juttua pojasta joka, meni metsään ja vaihtoi aukella päälleen kumisen sadettakin ja saappaat. Nussittuaan siinä punaista naistensaapasta, kuului yhtäkkiä ääni:
Minä voin antaa sulle jotain parempaa!
poika säikähti ja peitti alastomuuttaan.
Älä säiky sanoi sijaisopettaja koululta ja totesi tule mukaan.
Poika lähti mukaan ja lopun arvaatkin.?.
Kiihotuin tarinasta niin paljon että, kullini sykähteli, melkein laukesin.
Ajattelin että on saatava samaa.
Menin eteiseen ja nappasin äitini pitkän ruskean sadetakin ja kurarukkaset peililipaston laatikosta.
Hiivin vintille, oli kesäpäivä ja vintillä oli ainakin 40 astetta lämmintä. Menin nurkassa sijaitsevalle vanhalle sängylle ja asettelin sadetakin lakanaksi.
laitoin kurarukkaset käteeni ja hyväilin hentoa kehoani, arkana niinkuin ensikertalainen vain voi.
Tunsin vintin kuumuuden ja ihanan kumin kosketuksen kehollani.
Painauduin sadetakin kumista pintaa vasten ja värisin kiihkosta laueten "lakanalleni".
Sitten hätäännyin hieman kun huomasin että ei ole millä pyyhkiä takkia puhtaaksi!
Katsoin "mehuista märkää takkia ja ajattelin että ei tässä kai muukaan auta ja aloitin nuolemisen ensin varovasti mutta sitten huomasin että se on aika kiihottavaa ja latkin kiivaasti loputkin.
Kaiken sen hässäkän ja kiihtymyksen jälkeen huomasin että mua pissatti ihan valtavasti.
Asetin takin tyynyjen varaan pussiksi ja annoin kultaisen nesteen valua!
Sen jälkeen maistelin ensin yökkien, mutta jokin kumma kuitenkin siinä kiihotti ja latkin kuin kissa tuota keltaista eliksiisiä.
Sitten painoin kullini pissalätäkköön ja nussin niin että kusi litisi ihanasti ja tulin taas
AAhaaahmmaah!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94043Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423577Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922233Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321856
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141452- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551206Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155