minut on hakattu........

tyttö 11w

moi mut on hakattu koulussa monta kertaa 3-4 luokalla nyt olen 5luokalla.ekaa kertaa kuudennen luokan somalitytöt hakkasivat potki päähän ja heitti ison kiven päähäni sain aivotärähdyksen samana vuotena venäläiset tytöt hakkasivat minut yksipäivä juoksin heitä karkuun ylä-asteelle siellä oli veljeni mutta kiviä kuitenkin se sama jatkui ympäri vuotta. yhtenä päivänä koulussa poika töisi minut alas kiipely telineestä ja käsi murtui vika kerta oli kuin pikku-somali tytöt kaatovat minut pukkis laudalta aivotärähdys ja ilmat pihalle. mitä pahaa olen tehnyt heille koulussa numerot laskiva minulla oli vain sitsämän kaveria ja itkin päivät pitkät nyt olen onneissaan kun kukaan ei kiusaa hakkaa paitsi pikku somali joskus tulee vittuilee, en välitä! mitä sinulle on käynyt?? pahempaa? puolustus tapoja kiltit jeesatkaa pliiis!!!

9

1431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt

mä tietäisin et mun pikku siskoo/veljee (mut ei oo) tai ketä vaan kiusataan tollee...
      ni se kiusaaja sais hyvän opetuksen!!!!

• tyttö 11w

hyvin mainittu mutta oikein olis!!!!!!!

• kokkeloi

kun joku somali käy vittuilee niin lyö vaikka lapiolla päähän tai talikalla niin ,että niitten ruskeesta päästä valuu aivot tai sitten käy tällä sivulla :) http://www.piv.pivpiv.dk

• ..........

Sulle kokkeloi, RAJOITA VÄHÄN!! Ei toikaan jutun kirjoittaja oo varmaa sitä tarkottanu, et jonku pitää sille neuvoo, et miten se saa joltaki aivot pihalle!!!! mä kehottaisin et se menis kertoo jollekki aikuiselle,joka mahdollisesti vois tehä jotai asialle.

• OBY

kerroppas jollekkin aikuiselle asiasta..

• ...

joo siinä se nähään niekku on niekku

• Nakkilan Nalle
        ... kirjoitti:

joo siinä se nähään niekku on niekku

eikö pahoinpitelystä normaalisti tehdä rikosilmoitusta?En halua nyt loukata mutta sulla on varmaan aika mukava äiti, kun likka tulee käsi murtuneena tai aivotärähyksestä tillin tallin kotiin ja akka ei saa persettään sohvasta ja tehtyä asialle jotain, mille olis pitäny tehdä jotain jo kauan sitten.ei sun tartte minkään mafian ahdistamana elää. ettet nyt vaan kuseta, sillä kyllä kai nyt kuka tahansa auttaa jos henkihieveriin lotkitaan menemään. sulla on riittävästi todisteita eli eiku kyttäasemalle ja pahikset kiinni.

• tytteli

tätä vieläkin? Voikun voisit kertoa missäpäin asut niin voisin tulla vähän auttamaan!
      Vittu että ottaa aivoon noi somalit!
      Jos sulla sattuis olemaan vähän vanhempia kavereita, niin vois käydä vähän kouluttamassa näitä!

• tyttö 11w

kaikki sanoo et niitä pitäis vähän kouluttaa...... mutta turhaan ei sekään ole kovin kivaa että niille pitää kostaa vaan ainostaan auttaa tapahtuneen selvittäminen ja toi yksi joka sanoi että mun äitini ei saa persettä ylös sohvalta, sais tietää kyllä miten mun äitini on yrittänyt mutta homma ei edisty.Kun yks kerta mä sanoin että haluutteko te taas ongelmia niin ne sano et vitut niitä haittaa joku rehtorin puhe.siitä sitä saa tuntea nahoissa kun muut hakkaa. en valehtele tästä jutusta lainkaa kunpa voisin sen jotenkin todistaaaa.......................

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      21
      10895
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8167
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      123
      5221
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3626
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3558
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3514
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3147
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2499
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2001
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1776
    Aihe