1.syötkö karkkia?
2.paljon syöt viikossa karkkia?
3.paljon sinulla menee rahaa karkkiin kuukaudessa?
4.mitkä ovat lempi karkkejasi?
5.mitä karkkeja et voisi ikinä syödä?
karkki kysely =)
8
754
Vastaukset
- tyttö
ihan hirveästi karkkia..en voisi elää ilman sitä..
en oo koskaa laskenu et paljon siihen menee rahaa.. mut iha tarpeeks.. =)
mul ei oo oikeestaa lempi karkkeja.. mut salmiakki on parasta..
en tykkää vihreistä karkeista *heh*
enkä osta papari päällisiä.. ne on jotenki pelottavii ku ei tiiä et mitä siel sisäl on.. - heidi
1. syön karkkia
2. viikossa syön aivan liikaa karkkia
3. rahaa karkkiin menee kuukaudessa aivan liikaa
4. lempikarkkeja on liitulakut.. ehkä..
5. kaikki karkit on tehty syötäväksi joten kaikkia voi syödä....
x) jooh, mut mulla on se hyvä puoli et ne karkit ei näy missään..... vielä! *wirn* - Emppu...
1. Syön kyllä karkkia.
2. Yhden pussillisen...ehkä...
3. No ei nyt hirveesti mee.
4. Turkkarit ja muutenkin väkevät karkit.
5. Jotain äklöi viina karkkeja joissa on tummaa suklaata päällä. - menninkäisneito
1.syötkö karkkia?
-syön tietysti!
2.paljon syöt viikossa karkkia?
-jaa, vaikee sanoa, joskus en ollenkaan, joskus joka päivä vähintään jotaki...
3.paljon sinulla menee rahaa karkkiin kuukaudessa?
-5-15e
4.mitkä ovat lempi karkkejasi?
-suklaarusinat ja salmiakkiruudut, mielellään samassa pussissa...
5.mitä karkkeja et voisi ikinä syödä?
-no ei oo sellasia mitä en vois ikinä syödä, mut hedelmäkarkeista en hirveesti tykkää...eiku joo, aarrearkkupussissa on ne siniset ja vihreät eläimenmuotoset karkit, niitä en oo ikinä pystyny syömään... - Kuu
1. Syön
2. jonkin verran
3. 5 e ehkis omista, mutsi ostaa lauantaisin x)
4. hetelmät ^^
5. nojaa, ei oo oikein mtn sellasta :P ehkä merkkarit ja kauheen kovat karkit on sellasii mihin en kovin helposti koske :P - LakKo
1. En syö juuri nyt,koska olen karkkilakossa...:(
2.pari pussia
3.en oo ikinä laskenu, aika paljo kuiteski...
4.salmiakki,turkinpippurit,yms.väkevät karkit,ja tietty vielä suklaa.
5.jotain oikein imeliä liköri-karkkeja - minttu
i.syön monta kertaa viikos
2.aina ku on rahaa tai tarjotaan:)niin syön
3.öö...paljon...
4.suklaa on ehdoton ykkönen ja sit lakut.Suklaista ihanimpia on tuplat ja susu-palat¤nam¤
5.kaikki menee...mut rommikarkit ei oo oikee hyviä. - Anonyymi
Syön karkkia. 3-7 kertaa viikossa. Vanhempani ostavat karkkini. Joskus olen maksanut itse:) Lempikarkkini ovat Missä Äx, Dumle ja Omar. Myös Tutti Frutit ovat kivoja. Ei ole karkkia, josta en tykkäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592