onko ne niillä seurana vai muutakin varten
vanhempi nainen ja se
6
840
Vastaukset
- Harmaata ohimoilla
Kun vanhempi nainen kohdistaa huomionsa sinuun´, sinun tulee ymmärtää, että kysymyksessä on ainakin osittain äiidinvaisto. Hän haluaa auttaa sinua tietyn kynnyksen ylittämisessä. Äidillisyys, äärimmilleen vietynä, saattaa tietysti johtaa seksuaaliseen kanssakäymiseen. Mutta eihän siinä ole mitään pahaa. Olethasn toki kuullut ns. Oidipus-kompleksista - tämä on ihan vastaavaa.
Minulla on nuoruusajoiltani ihan hyviä kokemuksia äidillisestä seksistä. Ei ikäero maata kaada - mutta ei ikäerolle myöskään pidä kovin pysyvää rakentaa.
Muuten - jos asia on sinulle aktuelli - mikset kysyisi häneltä? Kyllä hän sinulle vastaa suoraan kysymykseen.- Nuori ja kiinteä
Tuon ensimmäiseksi ilmi, että tarkoituksenani ei ole loukata vaan tarkoituksenani on tuoda oma mielipiteeni julki. Tarkoituksenani ei siis ole häiritä tätä keskustelua.
Oma mielipiteeni äidillisestä seksistä; minua yököttäisi moinen touhu jos partnerini olisi itseäni 30 vuotta vanhempi. En silti väheksy niitä ketkä tästä tykkäävät. Hyvä että on ainakin valinnanvaraa. Itse tykkään ihan itseni ikäisistä partnereista.
Pyydän nyt anteeksi, että menin sanomaan sinun mielipidettäsi vastaan tai toisinsanoin toin oman mielipiteeni julki. Olen huomannut, että et hyväksy sitä jos joku sanoo oman mielipiteensä joka on sinun omaa moraaliasi vastaan - joten pyydän anteeksi - tarkoituksenani ei ollut häiriköidä, eikä solvata sinua joten voit vaikka unohtaa mielipiteeni tästä asiasta. - reiska
Nuori ja kiinteä kirjoitti:
Tuon ensimmäiseksi ilmi, että tarkoituksenani ei ole loukata vaan tarkoituksenani on tuoda oma mielipiteeni julki. Tarkoituksenani ei siis ole häiritä tätä keskustelua.
Oma mielipiteeni äidillisestä seksistä; minua yököttäisi moinen touhu jos partnerini olisi itseäni 30 vuotta vanhempi. En silti väheksy niitä ketkä tästä tykkäävät. Hyvä että on ainakin valinnanvaraa. Itse tykkään ihan itseni ikäisistä partnereista.
Pyydän nyt anteeksi, että menin sanomaan sinun mielipidettäsi vastaan tai toisinsanoin toin oman mielipiteeni julki. Olen huomannut, että et hyväksy sitä jos joku sanoo oman mielipiteensä joka on sinun omaa moraaliasi vastaan - joten pyydän anteeksi - tarkoituksenani ei ollut häiriköidä, eikä solvata sinua joten voit vaikka unohtaa mielipiteeni tästä asiasta.Sinusta varmaan tulisi hyvä poliitikko
kirjoitit paljon mutta ei yhtään järkevää asiaa. Eli Suomeksi täysin paskan jauhamista.
ps. siirry politiikkaan
- jysä
ennenkuin uppoaa
- kaarina
Iäkkäämmällä naisella on jo lapset tehtynä ja osa jo maailmallakin, useinmiten talous on kunnossa ja oman itsensä hoitaminen kiinnostaa monella tapaa. Halut on tallella edelleen, mutta maltti ja hillitympi käytös on saanut vallan.
Jos saat seuraksesi vanhemman naisen, on se sinulle lähes lottovoitto. Äidillisyys on kyllä totta, mutta se on olemassa naisessa nuoresta iästä lähtien. Nauti huomiosta, anna itsekin huomiota, se kannattaa varmasti, ja nauttikaa toisistanne. Hänellä on sellaista tietoa ja taitoa josta sinä voit vain uneksia, koska hänellä on elämänkokemusta joka sinulta vielä puuttuu.
- Punapää42
nuorempi mies käsipuolessa on ehdottomasti käyttöä varten. Kovaan käyttöön.
Ja mitä tulee toisinpäin,niin pistäydypä vaikkapa missä tahansa chatissa, kypsät naiset revitään käsistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564446Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854137- 703598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963520Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102557- 352388
- 372272
- 242269
- 382249
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232134