Webcamin asennus tilttaa?

Ananasvakuuttaja

Mulla on Labtecin Webcam Pro. Uusin asennuspaketti. XP Pro SP2 Windowsin asensin uudestaan viikko sitten. Ennen sitä Webcam toimi ongelmitta. Nyt en saa asennettua sitä millään. Asunnuksen jossain vaiheessa heittää messagee "Internal Error" (yleensä, kun tulee USB tutkintavaihe, ennen kuin laitan camin USB -porttiin) ja numerokoodi joku 29018 tai vastaava, kuitenkin googlettamalla viittasi, ettei voi kirjoittaa rekisteriin. Tein Labtecin sivujen mukaisesti sitten Clean Installing, eli ensiksi Clean restartin XP:lle ja sitten asennuksen. Ei hyötyä. Asennuksessa heittää saman. Rekisterinkin olen nyt joitakin kertoja varmuuden vuoksi putsannut, ei hyötyä. Outoa oli, että mulla oli pari vanhempaa asennuspakettia ja niitä en saanut edes käyntiin vaan sanoi, että paketti korruptoitunut... Missä mättää...?

3

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

      En tiedä mikä mättää. Jos asensit XP:n uudestaan, mikset asentanut SP3:a ? Mihin käytät tuota kameraa ? Mulla on myös Labtecin kamera. Itse asensin XP:n uudelleen jokin aika sitten kun kovo kärähti. Sitten kun tuli kameran asentamisen aika, kokeilin piruuttani vain tökätä kameran USB-porttiin ja kas, XP tunnisti laitteen oikein eikä edes kysynyt mitään ajuria. Hetken aikaa se sitä tunnisteli ja sitten ilmoitti, jotta laite valmis käytettäväksi. Ihan niin kuin muistitikkujenkin kohdalla, kun ne ekan kerran tökkää kiinni. Kamera toimii ok mesessä ja skypessä. Mihinkään muuhun en sitä tarvitsekaan, joten turha asennella mitään ohjelmistoa.

      • Ananasvakuuttaja

        Tää XP ei suoraan tunnista tuota kameraa, vaan pitää käsin käydä etsimässä ajurit sille. Onneksi toi asennuspaketti joka tilttaa, jättää itsestään drivers kansion. Eli sain tuolla tavalla kyllä asennettua. Tarvitsisin kyllä kuitenkin myös itse softwarenkin, kun käytän Webcamin video/kuvaominaisuuksia oikeastaan enemmän muunlaisessa käytössä kuin chättäämisessä.


      • Ananasvakuuttaja
        Ananasvakuuttaja kirjoitti:

        Tää XP ei suoraan tunnista tuota kameraa, vaan pitää käsin käydä etsimässä ajurit sille. Onneksi toi asennuspaketti joka tilttaa, jättää itsestään drivers kansion. Eli sain tuolla tavalla kyllä asennettua. Tarvitsisin kyllä kuitenkin myös itse softwarenkin, kun käytän Webcamin video/kuvaominaisuuksia oikeastaan enemmän muunlaisessa käytössä kuin chättäämisessä.

        Toivottoman oloisella Googlettamisella lopulta löysin "Windows Installer Error 2908" korjausohjeen. Jokin ohjelma oli luonut sivun mukaan rekisteriin erään oudon rekisteritiedon, joka esti asentamisen. Piti poistaa se, niin ongelma korjautui heti. Outoa, mutta toimi =) http://www.add-in-express.com/creating-addins-blog/2007/11/12/windows-installer-error-2908/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe