Ollaan menossa loppuviikosta Pariisiin niin kysyn näin viime metreillä miten yllättää tyttöystävä Pariisissa? Netistä selailin että siellä on limoajelua jne.? Tietty piknik Seinen rannalla voisi olla aika kivaa... jos ei sada. Itsellä on vaan kökköcharmia niin siksi tarttee apua ja vinkkejä tähän :-) Eli kaikki ehdotukset otetaan huomioon!
Tyttöystävän yllätys?
12
1778
Vastaukset
- tsippadiiduudaa
Mites ois?
- Paavo P.
On hienoa että haluat yllättää tytöystäväsi matkalla. Pariisi sinällään on niin romattinen kaupunki, että mikä tahansa extra siellä on ihanaa. Jos et nyt kuitenkaan ole vielä valmis kosimaan niin ihan rakkauden tunnustus silmiin tuijottaen, runo tai serenaadin veto jossain Pariisin romanttisessa paikassa saa varmasti tyttösi polevt notkahtamaan. Tai kirjoita vaikka rakkauden tunnustuksesi paperille, lue se ääneen Eiffeltornissa, taita paperi lennokiksi ja päästä tuulen vietäväksi. Hyvää Matkaa, itse olen menossa Pariisiin ensi viikolla.
- Paavo Pesusieni
...uskalla kosia... :-) Sen verran vähän aikaa ollaan tunnettu. Toi rakkaudentunnustus ja lennokki on hyvä idea! Serenadinkin voisin vetäistä mut lauluääni on jossain karmean ja riipivän välillä... :-)
- Näin naisena
olisin kyllä sulaa vahaa moisen eleen edessä (siis se runo Eiffeltornissa ja lennokki.....) Miten olisi romanttinen brunssi jossain St Germainin alueen kahviloissa? Se on jotain mitä Suomessa ei tule tehtyä... 14 pvä seuraava romanttinen reissu Pariisiin;)
- Pariisin matkaaja
Onko tuttu? http://www.bateaux-mouches.fr/ Ruoka on illallisristeilyillä kohtuullista ja ympäristö todella romanttinen. Pukukoodina on puku ja solmio, mutta ainakin amerikkalaisilla turisteilla hyväksyttiin suorat housut ja irtotakki.
- Square des Abbesses
Miten olisi "kävelyretki" Montmarte'lla; se voisi alkaa metroasema Abbesses'lta, siellä nimittäin on tuo rakkauden muuri: http://www.lesjetaime.com/english/lemur.html Ehdotus Montmarten kävelyretkeen: http://www.a-paris.net/A-paris-balade-montmartre.htm
- Paavo Pesusieni
Taidan päätyä tälläiseen... Varasin illallisristeilyn Seinelle (yllärinä) ja tein pienen kertomuksen paperille minkä luen Eiffelissä ja sit lentsikkana matkaan. Toivottavasti noi kelpais... :-)
- tulet
kertomaan meillekin miten meni =) T:lentsikka-hommaa ehdottanut jolla reissu Pariisiin edessä ihan kohta !
- Paavo Pesusieni
Matka on nyt takana... ja aivan mahtava sellainen! :-) Ylläri meni näin... Varasin siis illallisristeilyn Seinelle lauantaiksi ja kerroin risteilystä kaupungilta tullessa että ehditään käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet. Otin muistilapun mukaan... Risteily oli tunnelmallinen ja illan hämyssä oli mukava katsella valaistuja nähtävyyksiä. Ruoka oli oikein hyvää, samoin viini. Kun palattiin laituriin ja lähdettiin kävelemään kaupungille, pysähdyttiin keskelle siltaa missä lauloin Finlandersin "Oikeesti" biisin, lausuin yhden rakkausrunon ja luin oman tekstin paperilta kertoen miten paljon häntä rakastan. Lentsikkaa en kuitenkaan paperista tehnyt, ystäväni halusi sen muistoksi. Ilta, ja koko reissu, oli enemmän kuin onnistunut... ja taitaapa tulla asiaa tuonne kultasepällekin :-D Hyvää Pariisin matkaa sinne meneville! Se on upea kaupunki!
- Paavo P
sait karvani nousemaan tarinallasi. Jokainen nainen olisi moisesta yllätyksestä riemuissaan ! Onnea teille, seuraava matkanne Pariisiinhan saattaa vaikka olla häämatka. terkuin lentskaria ehdottanut, ylihuomenna Pariisiin suuntava
- Paavo Pesusieni
Paavo P kirjoitti:
sait karvani nousemaan tarinallasi. Jokainen nainen olisi moisesta yllätyksestä riemuissaan ! Onnea teille, seuraava matkanne Pariisiinhan saattaa vaikka olla häämatka. terkuin lentskaria ehdottanut, ylihuomenna Pariisiin suuntava
Niin, kiitti vielä vinkistä. :-) Kai se jonkinmoisen vaikutuksen teki ;-) Toi oli mun eka reissu Pariisiin, tuskin viimeinen... Kaupungin syke vie mennessään ja se tunnelma on jotenkin aika uskomaton. Ihmiset on siellä ystävällisiä ja selkeästi paransi palvelua jos osasi edes yritti sanoa jotain ranskaksi. :-) Hyvää matkaa! :-)
- Paavo Pesusieni
Paavo Pesusieni kirjoitti:
Niin, kiitti vielä vinkistä. :-) Kai se jonkinmoisen vaikutuksen teki ;-) Toi oli mun eka reissu Pariisiin, tuskin viimeinen... Kaupungin syke vie mennessään ja se tunnelma on jotenkin aika uskomaton. Ihmiset on siellä ystävällisiä ja selkeästi paransi palvelua jos osasi edes yritti sanoa jotain ranskaksi. :-) Hyvää matkaa! :-)
Jesh, niinhän siinä sitten kävi että nyt on sormukset sormessa. Kai Pariisissa jotain taikaa on... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381