Soitin selvännäkijälle 0700. Sain vastauksen kysymykseeni joka askarrutti kovasti, en ollut tyytyväinen niin soitin toiselle. Sain toisenlaisen vastauksen. Kolmannelle, neljännelle.....jne. Aina eri vastaus. Lopetin vasta kun jättilasku tipahti postiluukusta. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia, tai olenko minä ainoa koukkuun jäänyt. Jos minulla ei olisi palveluestoa puhelimessa olisin tosi pulassa laskujen kanssa.
Selvännäkijä
28
2391
Vastaukset
- 80-luvulla
Oli sellainen puhelinennustaja. Hänelle piti tilata aika, jolloin voi soittaa. Minulla oli neljä lasta. Tietysti kyselin heidän tulevaisuuttaan. Koskaan hän ei nähnyt vanhinta lasta, hän puhui aina kolmesta. Kun oikein kysyin, hän sanoi, että lapsi on niin itsenäinen, että ei näe häntä minun lähelläni. Sitten lapsi kuoli. Jonkin ajan kuluttua soitin ennustajalle ja kysyin näkikö hän lapseni kuoleman. Sanoi nähneensä, mutta ei tietenkään voinut minulle sitä sanoa. Sen jälkeen en ole uskaltanut soittaa minkäänlaiselle ennustajalle. Tämä mainittu ennustaja tiesi aivan liian paljon, kun jälkikäteen asiaa miettii. Siis monta muutakin asiaa. Uuden työpaikan, uuden asunnon jne.
- On kiinnostavaa
Huomata että on yhä olemassa ihmisiä jotka antavat vedättää itseään. En tarkoita tällä nyt viestiketjun aloittajaa vaan sitä että mikä on ns. kannattavvaa toimintaa kuten tämä ennustaminen tai selvänäkeminen niin niitä syntyy lisää kuin sieniä sateella. Jokainen laittakoon rahansa minne haluaa ei sillä mutta oikeasti harmittaa niiden ihmisten puolesta. Minullakin on ystäviä jotka laukkaavat yhden ennustajaeukon luona ja uskovat kaikki ohjeet mitä nainen antaa. Eräskin lahjoitti pois hyvät kotimaiset marjansa kun ennustaja oli sanonut ettei hänen pitäisi niitä syödä, en nyt enää muista minkä takia. Kun sanoin etteivät minun rahani jouda ennustajille jaettaviksi niin ystävä sanoi ettei se rahaa pyydä. Kysyin että minkä se maksoi, no 20€ ???
- nähdä asioita
Kävin -80 luvun alkupuolella korteista ennustajalla, hän oli liki 80v tavallinen suomalais rouva. Liitossamme oli kolme joten minulla oli vähän ahdasta kun mies ei myöntänyt, sanoi minun olevan luulotautinen. Selvisihän ennustajalla monta asiaa, miten mies käyttäytyi sinä päivänä ja mikä kohtalo odotti hänta lähivuosina, sairastuminen jonka tähden hän lähtee pitkälle matkalle jolta hän ei palaa. Ennustaja kertoi miehen viime metreillä tunnustavan paljon asioita ja niin myös kävi. Noin 10v eteenpäin, asiat joita hän kuvasi tapahtuivat. Toivoi kärsivällisyyteni riittävän, ne kyyneleet joita nyt itket tulevat tekemään myöhemmin elämäsi tasapainoiseksi. Näin on käynyt, aikaa on jo liki 20v ennustuksista. Tässä tuli vain pääpiirteitä noin tunnin kestävästä istunnosta. Tämä oli 1. ja viimeinen käynti meedion luona. Kun aika oli kulunut ja ennustukset toteutuneet, monta kertaa mietin, mitä lahjoja hänellä oikein oli, hiki helmeili otsalla kun hän ennusti, katse kaukaisuuteen tulevaisuuteni visioon.
- ei mene
siihen, että alkaa järjestelemään elämäänsä annettujen ennustusten perusteella.
- olen käynyt
Kävimme parin työkaverin kanssa ennustajalla joskus 80-luvulla. Hän tiesi menneistä asioita joita kukaan ulkopuolinen ei voi tietää, ennusti myös tulevaa mikä on toteutunut. En ole sen jälkeen käynyt. Puhelinennustajiin en kyllä sekaantuisi, mielestäni ne ovat pelkkää rahankerua.
- rahat pois
Tarkoitushan on ainoastaan kerätä löysä raha pois kuleksimasta . On ihmisiä jotka eivät ajattele mihin rahansa laittavat. Kuten kerjäläiset ;;; jos rahaa tippuu niin homma jatkuu ,,,mutta jos ihmiset hiemankin ajattelisivat ja jättäisivät kerjääjän ilman kolikkoa loppuisi tuollainen humpuuki tyystin. Minä voisin kertoa aivan ilmaiseksi ratkaisun pulmaasi mutta en pidä ihmisten narraamisesta.
- Että aina kaikki pyysivät h...
Ystävättäreni oli niin hyvä ihmistuntija ja osasi sovittaa sanansa siten, että hän aina 'ennusti nappiin'. - Oikea ennustajahan ei ota rahaa ja tämäkin oli hänelle vain harrastus. - Hän sanoi aina, että 'oikea ennustaja' ei rahasta eikä maksua ota. - Ja ihme kyllä, aina hänen sanansa olivat oikeita. (Itse hän sanoi minulle vain keksivänsä asiat ja asiayhteydet).
- ovat kadonneet?
Kunnon vanhanajan korteista ennustajat ovat kadonneet,todella ammattinsa taitavat ovat ajan mukana muuttaneet manan majoille. Vielä 80 - 90 lukujen vaihteessa näilläkin tienoilla oli pari kolme ammattinsa taitavaa meediota, maksun sai antaa jos halusi. Uskon vakaasti Aino Kassisen ja Pauliina Syväsen lahjoihin selvännäkijöinä, valitettavasti he ovat enää vain muisto. Tavallaan he olivat kansan psykoterapeutteja, heillä oli aikaa, tahdonvoimaa ja energiaa auttaa monia hankaluuksissa olevia apua hakevia henkilöitä. Ainojen ja Pauliinojen kaltaiset ennustajat eivät masentaneet asiakasta silloinkaan kun näkivät huonoja asioita, kuten lähtee pitkälle matkalle jolta ei palaa. Raha asioista käyttivät sanontaa tulet toimeen. Antoivat uskoa ja valoa vaikeuksien voittamiseen vaikka elämän polku saattoi olla kivinen. Miksi uusia Ainoja ja Pauliinoja ei enää ole, suoranaisia pyyteettömiä kansan elinvoiman parantajia. Kirkko suhtautuu kielteisesti ennustajiin, unohtaen sen tosiasian, Raamattu on täynnä profetioita joilla "piiskataan" kansaa ja ne profetiat ovat sallittuja. Nämä 0700 rahankerääjät eivät ole vakuuttavia, vaikka kuinka shamaaneiksi itseään markkinoivat.
- Ainolla
nuorena. Tiesi tulevan mieheni ja elämän yleensä. Pelkäsin käydä. Nykyään tiedän, ettei ole oikein mennä ennustajille. Henkiä ei saa manata esiin. Siitä seuraa kuolemalla kuoleminen, ellei luovu. Siis kadotus. Osasin korteista ennustaa ja opetin taidon sisarelleni. Myöhemmin itse lopetin ne asiat ja jälkeen on paljon harmittanut sen taidon opettaminen.
- Aino kohdallani mitään
Ainolla kirjoitti:
nuorena. Tiesi tulevan mieheni ja elämän yleensä. Pelkäsin käydä. Nykyään tiedän, ettei ole oikein mennä ennustajille. Henkiä ei saa manata esiin. Siitä seuraa kuolemalla kuoleminen, ellei luovu. Siis kadotus. Osasin korteista ennustaa ja opetin taidon sisarelleni. Myöhemmin itse lopetin ne asiat ja jälkeen on paljon harmittanut sen taidon opettaminen.
Sen jäkeen ei ole tehnyt edes mieli mennä, mihinkään, koska ei ne tiedä. Lehdessäkin haetaan noihin puhelin hömppään palkollisia.
- Piehingin povarilla
joskus 70-80 luvulla. Eka kerta oli niin järkyttävä, hän tiesi menneisyyteni tosi tarkkaan. Tulevaisuudesta en sitten muistakkaan. Povarin luona käytin ystävättäreni joitakin vuosia myöhemmin. Ne ennustukset pääosin ovat toteutuneet.
- Anonyymi
Aino kohdallani mitään kirjoitti:
Sen jäkeen ei ole tehnyt edes mieli mennä, mihinkään, koska ei ne tiedä. Lehdessäkin haetaan noihin puhelin hömppään palkollisia.
joo just
- Anonyymi
Aino kohdallani mitään kirjoitti:
joo just
- se varjoaan pelkää
Olen pienen ikäni ihmetellyt tätä naisten naivismia. Ja nyt siis aloittaja kerää oikein kokemuksia kuinka torvia me naiset olemmekaan. Pääosa ennustuspalveluja teettävistä on kuulemma keski-ikäisiä naisia. Elämä on heille ilmeisen tylsää muuten. Siitä vaan povarille, niitä tulee riittämään, sillä ennustaminen on tuottoisimpa ammatteja Suomessa, siihen ei edes lama iske - päinvastoin. Monelle fortunetellerille se on lisäksi verotonta tuloa, kyllä satujen kertomisesta saa kunnon korvauksen. Jospa aloittaja kertoisi itse itselleen ennustuksia ja panisi säästöporsaaseen rahan, jonka ennustajalle maksaisi, säästöjä kertyisi näin jokunenkin summa ja aina voisi valita, kuinka pitkälle mielikuvitustaan vie. Näen muuten,että sinua lähestyy tumma mies kulman takaa kiiltävä lahjaesine kädessä aivan pian...
- Anonyymi
Tyhmät on sitä varten, että niiltä viedään rahat eli k*setetaan.
"Ennustajan" ei tarvitse olla kovinkaan fiksu sovitellessaan ympäripyöreitä
sanojaan muka jotain tarkoittaviksi, ja ennustavaksi,
asiakkaathan ovat imbesillejä/infantiileja. - Anonyymi
Selvännäkijät näkevät onko uhri kännissä vai selvä?
Edellyttäen, että näkijä on selvinpäin. - Anonyymi
Selvännäkijät näkevät onko uhri kännissä vai selvä?
Edellyttäen, että näkijä on selvinpäin.- Anonyymi
Ihan selvinpäin löysit 11 vuotta vanhan ketjun ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan selvinpäin löysit 11 vuotta vanhan ketjun ??
Ei ollut minun. Löytö. Olen sokea. Näkövammainen. Näen vain itseni. Kahtena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minun. Löytö. Olen sokea. Näkövammainen. Näen vain itseni. Kahtena.
Löytäjä on
Anonyymi
Tänään 12:54
UUSI
- Anonyymi
Ihan fiksu ketju: Ja sopii tavattoman hyvin 60 ketjun naisihmisten älyllisyyteen.
Tuosta MTV:n ennustajaeukkojen vai STM/ THL ennustusten vertailusta kumpi vetänee kpidemmän korren?- Anonyymi
Mitäs tietää, kun vasenta korvaa kuumottaa niin vietävästi?
🐜 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs tietää, kun vasenta korvaa kuumottaa niin vietävästi?
🐜Ota se silitysrauta korvaltasi ja vastaa puhelimeen.
- Anonyymi
Sain jostakin selvännäkijän osoitteen.
Menin paikalle ja soitin ovikelloa.
Sisältä kuului ääni: Kuka siellä?
Ei paljoa vakuuttanut ammattitaito. - Anonyymi
Ei tarvitse enää ihmetellä tämän palstan tasoa.
70% kommentoijista käy ennustajalla ? - Anonyymi
Hyvä selvännäkijä. Soita 044 2104880
- Anonyymi
Kuinka sinulla on rahaa soitaa noin monelle?Minulla ei olisi rahaa edes 1 soitaa.Jokainen ihminen tietää meneisyytensä.Kuin nyky hetkensä! Huomista kukaan ei tedä ei tulevaisuutta.Joten jos sinua enustukset kinostaa? Osta kortit enusta itsellesi.Keksi vaikka korteille joku merkitys.Hertta rakkautta. Pata ässä iso kauppa lappu. ruutu saat kotin tai s-postiisi: ISON PUHELIN LASKUN!
- Anonyymi
70- luvun alussa erään huoltoaseman baarissa romaninainen halusi välttämättä ennustaa minulle kädestä lukien, olin silloin 15v. No hän luki kädestäni että mieheni tulee kaukaa ja on vaalea ja saan hänen kanssaan 2 poikaa ja tumma nainen yrittää sotkea väliin. Koskaan tuo ennustus ei ole toteen käynyt miltään osin, ei se tosin mitään maksanutkaan.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865