kerää rahaa sukan varteen. Siinä voi muuten käydä näin. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1678790 Vielä sitä tällasia ihmisiä löytyy. Itsekin tunnen yhden. 80-vuotias iältään. Melkein kaurapuurolla elää. Mitään ei itselleen raski ostaa. Parsii ja korjaa vanhoja vaatteitaan jne. Olen usein kysynyt, että mihin hän säästää, niin vastaus on, ettei sitä koskaan tiedä, mihin rahaa vielä tarvii :=))) Noh.. onhan sitten taas sukulaisilla tapeltavaa :=))
Ettehän vaan
16
1043
Vastaukset
- Nalli Kallio
Että haluaa turvata jälkipolven, hamsteriksi ei silti tarvi ruveta, tuo ajatus kai virinnyt uutisesta, mua viehätti siinä siivojan rehellisyys, niin se vaan on.
- Yxitypy
muuten täytyy ekaks kehua sun nikkiä. Se on hyvä. Istutko sä aina kuin nalli kalliolla :=))) En tiedä tuota, onko mitään järkeä vanhempien turvata jälkipolvea. Minä en ainakaan sellaseen alkais, vaikka lapsistani tykkäänkin. Minä aion nauttia elämästä..matkustella jne. niin kauan kuin kykenen :=)) Siivooja oli rehellinen, mutta olihan tuo summa senverran suuri, että kukapa moista olisi pystynyt omalletunnolleen ottamaan.
- asukkaita
Yxitypy kirjoitti:
muuten täytyy ekaks kehua sun nikkiä. Se on hyvä. Istutko sä aina kuin nalli kalliolla :=))) En tiedä tuota, onko mitään järkeä vanhempien turvata jälkipolvea. Minä en ainakaan sellaseen alkais, vaikka lapsistani tykkäänkin. Minä aion nauttia elämästä..matkustella jne. niin kauan kuin kykenen :=)) Siivooja oli rehellinen, mutta olihan tuo summa senverran suuri, että kukapa moista olisi pystynyt omalletunnolleen ottamaan.
risoa, kun tuli elettyä niin holtittomasti eikä siivottua. Olisi tienannut hyvän tuntipalkan siivoukselle.
- Yxitypy
asukkaita kirjoitti:
risoa, kun tuli elettyä niin holtittomasti eikä siivottua. Olisi tienannut hyvän tuntipalkan siivoukselle.
Tiedän muutamia autiotaloja. Pitäisköhän lähtee pienelle kierrokselle tutkimaaan tarkemmin niihin taloihin jääneet vanhat patjat :=))
- hienoa
että sattui rehellinen ihminen löytämään. Epäileväisenä kuitenkin mietin, jos ois ollut euroja, oisko vienyt poliisille? Markat oli varmaan vaikeempi vaihtaa...
kaapit täynnä. :)
- Yxitypy
narraat :=)) Lulen että siellä on vaan vaatteita, joihin oot rahoja tuhlannut. Ne joilla niitä rahakätköjä on, eivät yleensä niitä paljasta :=))
Niin minulla on vielä on vielä huonommin asiat, minä tuhlaan rahani kaikenmaailman lillukanvarsiin! Tuuli ne sitten puhaltaa ties minne!:)
- Yxitypy
Minä en nyt oikein käsittänyt. Mitähän se vaimo tarkoittaa? Kyllä mä lillukan marjoja olen syönyt..tai yrittänyt. Siemeniähan ne on täynnä :=))
- Meriläinen
varteen mä alotan sieltä kärestä niin mahtuu enemmän eikä tarvi sukkia niin paljon ostaa. Sukan varteenhan ei paljon mahdu :)
- pitää käret
taskuissa, ei sukkiin meinaa mahtua paljon mitään. ;))
- Meriläinen
pitää käret kirjoitti:
taskuissa, ei sukkiin meinaa mahtua paljon mitään. ;))
tuolta metsästä pari käkeä ja sit oisin käet taskussa ja ottaisin käret rahan keräykseen. Käyks näin :))
- Yxitypy
Mutta jos on sellaset pitkävartiset villasukat, jotka kudottu vielä aika paksupohkeiselle naiselle. Kyllä niihin varsiin aika paljon mahtuu :=))
- neuvokas!
Meriläinen kirjoitti:
tuolta metsästä pari käkeä ja sit oisin käet taskussa ja ottaisin käret rahan keräykseen. Käyks näin :))
Arvaa, naurattiko veneitten lisääntymisaika. :))
- Meriläinen
Yxitypy kirjoitti:
Mutta jos on sellaset pitkävartiset villasukat, jotka kudottu vielä aika paksupohkeiselle naiselle. Kyllä niihin varsiin aika paljon mahtuu :=))
ajateltuani: Paksupohkeisen naisen (krhm, olisinko, en myönnä) villasukat täytetään näin kärkiin ja muuten pohjalle 2:n kolikoita ja varsiin tiukasti niputettuja seteleitä mahdollisimman tiiviisti. :D)
- Meriläinen
neuvokas! kirjoitti:
Arvaa, naurattiko veneitten lisääntymisaika. :))
ihmisen täytyy keksiä konsteja. Ja kun toi ajatus on välillä sellainen laukkaaja että toppuutella saa, se kait on luojan lahja. Mielikuvitus on ollut monesti pelastamassa henkisesti.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881