Ottaako eläinkaupat vastaan undulaatteja?

M&E

Kaksi undulaattia tarvitsisi uuden kodin, mutta en niitä kenelle tahansa antaisi. Ikää niillä on noin kuusi vuotta. Ottaako lemmikkieläinliikkeet vastaan "käytettyjä" lemmikkejä?

7

991

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

Jotkut ottaa, jotkut ei. Kysy suoraan kaupasta mikä heillä on käytäntö. Yleensä kyllä mentaliteetti on että poikasia voidaan jollain nimelliskorvauksella ottaa jos sattuu olemaan tilaa, mutta aikuisille saa kodit etsiä itse ainakin noilla tavallisimmilla otuksilla. Ja toisaalta jos uuden kodin laadulla on väliä niin et ikinä voi tietää mihin linnut sieltä kaupasta lähtevät. Ihan vaan elätiksi tuskin mikään kauppa ottaa.

• Kuopiolainen2
      • jo löytäny kodin?

Olisin kiinostunu unduista et onko ne mistäpäin? minulla on ollut enenki 3 undulaattia yhteensä sitten siinä välissä minulla oli marsuja ja nyt aattelin sitten taas ottaa unduja. Värilläkään minulla ei ole väliä. Mihin hintaan ajattelit myydä ne??

• jo löytäny kodin? kirjoitti:

Olisin kiinostunu unduista et onko ne mistäpäin? minulla on ollut enenki 3 undulaattia yhteensä sitten siinä välissä minulla oli marsuja ja nyt aattelin sitten taas ottaa unduja. Värilläkään minulla ei ole väliä. Mihin hintaan ajattelit myydä ne??

Moikka !
        Kaipaako joku täältä vieltä undulaatteja?
        Minulla olisi 2. Antaisin ne ilmaiseksi, mutta häkki pitäisi ostaa sitten meiltä mielellään. Häkki on kooltaan: 100cmx45cm ja syvyyttä sillä on suurinpiirtein 82cm. Häkillä olisi hintaa 100e. Undulaateista toinen on naaras, sini-valkoinen, 2 vuotias ja toinen uros, vihreä-keltainen, 3-vuotias.
        Olisin tosi iloinen jos joku kiinnostuisi ! :)
        Laittakaa sähköpostii osotteeseen [email protected]

• nämä undut
        [email protected] kirjoitti:

Moikka !
        Kaipaako joku täältä vieltä undulaatteja?
        Minulla olisi 2. Antaisin ne ilmaiseksi, mutta häkki pitäisi ostaa sitten meiltä mielellään. Häkki on kooltaan: 100cmx45cm ja syvyyttä sillä on suurinpiirtein 82cm. Häkillä olisi hintaa 100e. Undulaateista toinen on naaras, sini-valkoinen, 2 vuotias ja toinen uros, vihreä-keltainen, 3-vuotias.
        Olisin tosi iloinen jos joku kiinnostuisi ! :)
        Laittakaa sähköpostii osotteeseen [email protected]

majailee ?

• undu mama

Olen 25v. Minulla on kaksi undulaattia jotka saavat joka päivä lentää vapaana aina kun haluavat paitsi jos on jokin vaaratekiä/yö(kuten ruoanlaitto)suljen ne häkkiin...vaihdan niille uudet luonnon orret joka vuodenaika. Kokeilen niille kaikenlaisia herkkuja eläinkaupasta ja luonnosta vaikkei niille mikään kelpaa kun eivät aikaisemmassa huonossa kodissaan oppineet syömään(silti tarjoan). Saavat oleskella kesäisin parvekkeella häkissä(varjoa ja aurinkoa tarjolla). Kylpyä saa ken tahtoo(toinen tykkää, toinen inhoaa). Poikasia en teetätä. Juttelen niille aina ja häkki/orret/peilit ei ole likaiset. Elän rauhallisessa avioliitossa eikä lintujen tarvitse riitoja kuunnella. Linnut ovat minulla olleet kaksi vuotta, sitäennen oli 7v. tauko ja sitäennen unduja aina lapsuudesta saakka. Olisiko tämä hyvä koti? Missäpäin undusi ovat ja etsivätkö vielä kotia? Eläinkaupasta voi kuka vaan hakea millaisiin oloihin tahansa....?

• Anonyymi

Onko sulla ne vielä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      281
      11133
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      132
      6978
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5653
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5038
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4241
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3859
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3504
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3452
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2975
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      78
      2864
    Aihe