Onko mahdollista että

tulee enää...

Eli mielipide kysymys: Onko mahdollista että joku ihminen tulee saavuttamaan valtavaa julkisuutta (samankaltaista tai samanlaista) kuin itse Elvis? Tarkoitan siis ettei kuitenkaan millimetrin tarkkuudella kuitenkaan kopioisia kaikkea mitä Elvis teki, mutta tyylisuunta olisi sama. Olisiko se mahdollista? Itselläni usko tähän hiipuu kun tietää että noita Elvis matkioita on maailmassa useita satoja, niin voiko silti joku päästä joukosta huipulle? Suomalaisilla mahdollisuus tähän?

5

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta tälläinen linkki
      • ei ei

        älä kirjoita ihan paskaa


      • ammattilainen100%

        Äänen jämeryyden ja korkeuden puolesta kylläkin mutta Elviksessä on kuitenkin se ominainen soundi olemassa joka teki Elviksestä Elviksen. ohhoijjaaa kaikkea sitä kysytäänkin viitaten viestin aloittajaan :) vastaus: Elvis ei nykypäivänä olisi noussut edes välttämättä pinnalle joten unohda ajatukset maailman valloituksesta. Kopioita on paljonkin mutta harvalla on ääntä, tuo linkin laulaja kyllä on todella potentiaalinen täytyy laulajana itsekkin myöntää :o


      • ...tulkitsin
        ammattilainen100% kirjoitti:

        Äänen jämeryyden ja korkeuden puolesta kylläkin mutta Elviksessä on kuitenkin se ominainen soundi olemassa joka teki Elviksestä Elviksen. ohhoijjaaa kaikkea sitä kysytäänkin viitaten viestin aloittajaan :) vastaus: Elvis ei nykypäivänä olisi noussut edes välttämättä pinnalle joten unohda ajatukset maailman valloituksesta. Kopioita on paljonkin mutta harvalla on ääntä, tuo linkin laulaja kyllä on todella potentiaalinen täytyy laulajana itsekkin myöntää :o

        Itse taas tulkitsin että tuo laulaja tuossa videossa pelleili (?). Sellainen käsitys minulle syntyi. Oopperan ainesta ehkä on, muttei hänen lauluääni ollut voimakas. Ei sitten ollenkaan. Mutta tarkoitankin että ei sentään kopioisi Elvistä joka paikassa. Eli laulaminen ja tyylisuunta voisi olla sama. Tietenkin luulen että nämä E-kopiot tulevat jotkut menestymään silloin, kun retro tulee taas muotiin. Onhan noista retro ajoista jo 20-40 vuotta aikaa ja muotihan toistaa itseään. Elvishän ei pelkkää rockia laulellutkaan. Oli mukana gospellia, medleytä, balladeja jne.


      • Näin On!
        ...tulkitsin kirjoitti:

        Itse taas tulkitsin että tuo laulaja tuossa videossa pelleili (?). Sellainen käsitys minulle syntyi. Oopperan ainesta ehkä on, muttei hänen lauluääni ollut voimakas. Ei sitten ollenkaan. Mutta tarkoitankin että ei sentään kopioisi Elvistä joka paikassa. Eli laulaminen ja tyylisuunta voisi olla sama. Tietenkin luulen että nämä E-kopiot tulevat jotkut menestymään silloin, kun retro tulee taas muotiin. Onhan noista retro ajoista jo 20-40 vuotta aikaa ja muotihan toistaa itseään. Elvishän ei pelkkää rockia laulellutkaan. Oli mukana gospellia, medleytä, balladeja jne.

        että tuleeko samanlaista magneettia enää koskaan kuin elvis,vastaan ei tule. Elvis nousi huipulle aikaan jolloin satsattiin paljon yhteen tähteen,elvis oli kuningas musiikillisesti ja valtavan karismaattinen persoona joka kantaa vielä pitkään kuolemansa jälkeenkin. Toista samanlaista ei koskaan tule enää,mutta lahjakkaita ja karismaattisia viihdyttäjiä varmaan tulee ,mutta keneenkään ei tulla satsaamaan niin suuresti kuin elvikseen aikoinaan,artisteja on paljon ja mitään monopoli asemaa ei kukaan lähde enää rakentamaan yhdestä ihmisestä. Elviksestä otettiin kaikki irti,hän oli ensimmäinen kaupallinen tuotteistettu ihminen joka varmaan vaikeutti kuninkaan elämää paljon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      240
      2115
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1368
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1260
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    Aihe