tota mä tänään kattoin nauhalta pokemon eka kauden jaksoja. Jaksot jäinen uhka ja joulun Jynx jaksoissa Ashillä on yhtäkkiä Charmander, vaikka tää Charmander on monta jaksoo sitte kehittyny Charmeleoniksi ja sitte Charizardiksi. Oon ihmetelly tätä lukemattomia kertoja.
outo juttuu
11
479
Vastaukset
- berrynekoh
aika outoo :/
- jamin10
Olen ittekkin ihmetellyt sitä joskus. Se on aika jännä kyllä.
- berrynekoh
jamin10 kirjoitti:
Olen ittekkin ihmetellyt sitä joskus. Se on aika jännä kyllä.
h0h00
- rndm.
berrynekoh kirjoitti:
h0h00
"On se jännä, kun..." -Routalempi.
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
"On se jännä, kun..." -Routalempi.
jännää 8---D
- jamin10
berrynekoh kirjoitti:
jännää 8---D
"On se jännä miten ihminen on eläin, mutta eläin ei ole ihminen, s-se on jännä. Mutta kaikkein jännintä on se, miten Pluto ei ole enää planeetta. On ollut joskus, m-mutta ei enää. S-se on jännä, jännin juttu ikinä."
- berrynekoh
jamin10 kirjoitti:
"On se jännä miten ihminen on eläin, mutta eläin ei ole ihminen, s-se on jännä. Mutta kaikkein jännintä on se, miten Pluto ei ole enää planeetta. On ollut joskus, m-mutta ei enää. S-se on jännä, jännin juttu ikinä."
ooh...
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
mä kylläkin puhuin pokemoneista, enkä pasilasta
Meidän jutut lähtee aina johonkin muuhun... :D
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
Meidän jutut lähtee aina johonkin muuhun... :D
älä kuseta XD
- mbokauyyal
berrynekoh kirjoitti:
älä kuseta XD
...Että se jakso oli bannattu, koska Jynx näytti tummaihoiselta stereotyypiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612268
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201957Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201939- 621924
- 861682