tota mä tänään kattoin nauhalta pokemon eka kauden jaksoja. Jaksot jäinen uhka ja joulun Jynx jaksoissa Ashillä on yhtäkkiä Charmander, vaikka tää Charmander on monta jaksoo sitte kehittyny Charmeleoniksi ja sitte Charizardiksi. Oon ihmetelly tätä lukemattomia kertoja.
outo juttuu
11
464
Vastaukset
- berrynekoh
aika outoo :/
- jamin10
Olen ittekkin ihmetellyt sitä joskus. Se on aika jännä kyllä.
- berrynekoh
jamin10 kirjoitti:
Olen ittekkin ihmetellyt sitä joskus. Se on aika jännä kyllä.
h0h00
- rndm.
berrynekoh kirjoitti:
h0h00
"On se jännä, kun..." -Routalempi.
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
"On se jännä, kun..." -Routalempi.
jännää 8---D
- jamin10
berrynekoh kirjoitti:
jännää 8---D
"On se jännä miten ihminen on eläin, mutta eläin ei ole ihminen, s-se on jännä. Mutta kaikkein jännintä on se, miten Pluto ei ole enää planeetta. On ollut joskus, m-mutta ei enää. S-se on jännä, jännin juttu ikinä."
- berrynekoh
jamin10 kirjoitti:
"On se jännä miten ihminen on eläin, mutta eläin ei ole ihminen, s-se on jännä. Mutta kaikkein jännintä on se, miten Pluto ei ole enää planeetta. On ollut joskus, m-mutta ei enää. S-se on jännä, jännin juttu ikinä."
ooh...
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
mä kylläkin puhuin pokemoneista, enkä pasilasta
Meidän jutut lähtee aina johonkin muuhun... :D
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
Meidän jutut lähtee aina johonkin muuhun... :D
älä kuseta XD
- mbokauyyal
berrynekoh kirjoitti:
älä kuseta XD
...Että se jakso oli bannattu, koska Jynx näytti tummaihoiselta stereotyypiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004068- 553629
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!272639Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612572- 512501
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521776