tota mä tänään kattoin nauhalta pokemon eka kauden jaksoja. Jaksot jäinen uhka ja joulun Jynx jaksoissa Ashillä on yhtäkkiä Charmander, vaikka tää Charmander on monta jaksoo sitte kehittyny Charmeleoniksi ja sitte Charizardiksi. Oon ihmetelly tätä lukemattomia kertoja.
outo juttuu
11
502
Vastaukset
- berrynekoh
aika outoo :/
- jamin10
Olen ittekkin ihmetellyt sitä joskus. Se on aika jännä kyllä.
- berrynekoh
jamin10 kirjoitti:
Olen ittekkin ihmetellyt sitä joskus. Se on aika jännä kyllä.
h0h00
- rndm.
berrynekoh kirjoitti:
h0h00
"On se jännä, kun..." -Routalempi.
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
"On se jännä, kun..." -Routalempi.
jännää 8---D
- jamin10
berrynekoh kirjoitti:
jännää 8---D
"On se jännä miten ihminen on eläin, mutta eläin ei ole ihminen, s-se on jännä. Mutta kaikkein jännintä on se, miten Pluto ei ole enää planeetta. On ollut joskus, m-mutta ei enää. S-se on jännä, jännin juttu ikinä."
- berrynekoh
jamin10 kirjoitti:
"On se jännä miten ihminen on eläin, mutta eläin ei ole ihminen, s-se on jännä. Mutta kaikkein jännintä on se, miten Pluto ei ole enää planeetta. On ollut joskus, m-mutta ei enää. S-se on jännä, jännin juttu ikinä."
ooh...
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
mä kylläkin puhuin pokemoneista, enkä pasilasta
Meidän jutut lähtee aina johonkin muuhun... :D
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
Meidän jutut lähtee aina johonkin muuhun... :D
älä kuseta XD
- mbokauyyal
berrynekoh kirjoitti:
älä kuseta XD
...Että se jakso oli bannattu, koska Jynx näytti tummaihoiselta stereotyypiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3241032- 43875
- 38722
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html156710- 43652
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521
