tota mä tänään kattoin nauhalta pokemon eka kauden jaksoja. Jaksot jäinen uhka ja joulun Jynx jaksoissa Ashillä on yhtäkkiä Charmander, vaikka tää Charmander on monta jaksoo sitte kehittyny Charmeleoniksi ja sitte Charizardiksi. Oon ihmetelly tätä lukemattomia kertoja.
outo juttuu
11
495
Vastaukset
- berrynekoh
aika outoo :/
- jamin10
Olen ittekkin ihmetellyt sitä joskus. Se on aika jännä kyllä.
- berrynekoh
jamin10 kirjoitti:
Olen ittekkin ihmetellyt sitä joskus. Se on aika jännä kyllä.
h0h00
- rndm.
berrynekoh kirjoitti:
h0h00
"On se jännä, kun..." -Routalempi.
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
"On se jännä, kun..." -Routalempi.
jännää 8---D
- jamin10
berrynekoh kirjoitti:
jännää 8---D
"On se jännä miten ihminen on eläin, mutta eläin ei ole ihminen, s-se on jännä. Mutta kaikkein jännintä on se, miten Pluto ei ole enää planeetta. On ollut joskus, m-mutta ei enää. S-se on jännä, jännin juttu ikinä."
- berrynekoh
jamin10 kirjoitti:
"On se jännä miten ihminen on eläin, mutta eläin ei ole ihminen, s-se on jännä. Mutta kaikkein jännintä on se, miten Pluto ei ole enää planeetta. On ollut joskus, m-mutta ei enää. S-se on jännä, jännin juttu ikinä."
ooh...
- rndm.
flareon85 kirjoitti:
mä kylläkin puhuin pokemoneista, enkä pasilasta
Meidän jutut lähtee aina johonkin muuhun... :D
- berrynekoh
rndm. kirjoitti:
Meidän jutut lähtee aina johonkin muuhun... :D
älä kuseta XD
- mbokauyyal
berrynekoh kirjoitti:
älä kuseta XD
...Että se jakso oli bannattu, koska Jynx näytti tummaihoiselta stereotyypiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343257Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732114Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1271724
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee241697- 1381355
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1061193Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!501014Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa30954