Onko teidän....

mielestä...

Onko teidän mielestänne oikein että opettaja saa määrätä mitä oppilaalla on päällä tai millä tavalla hiukset on?Itselläni on tälläinen tilanne päällä.on ärsyttävää kun opettajani ei anna pitää otsahiuksia silmillä (leikattu sellaiseen muotoon jossa väkisellä on silmillä)koska kokee sen epä kunnioittavaksi itseään kohtaan ja tuntee itsensä loukatuksi.Mutta vielä enemmän ärsyttää että hän kielsi minua käyttämästä haluamiani vaatteita (vaatetukseen kuulu :nilkkurit,pillifarkut,kaupunki-takki,huivi).Ja muutakin paskaa on saanut kuulla opettajani suusta.Kaiken kukkuraksi hän kielsi minulta ratsastuksen,Koska olen tippunut hevosenselästä ja en voi osallistua kaikkiin urheilulajeihin täysillä.

6

1578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidän homma

Pyydä vanhempiasi selvittämäään, mistä oikein on kysymys ja järjestämään keskustelun nopettajan kanssa.

• mielestä...

Olemme soittaneet opettajallemme ja koittaneet selvittää asian mutta hän vain suuttuu entistä enemmän ja valittaa seuraavana päivänä koko luokan edessä.Ja jos koittaa puolustaa itseään hän vain sanoo:älä tinkaa minun kanssa koska minä olen tämän luokan pomo ja minlle ei tingata vastaan.Ja tuon sanottuaan hän uhkaa jälki-istunnolla...

• asioita
        mielestä... kirjoitti:

Olemme soittaneet opettajallemme ja koittaneet selvittää asian mutta hän vain suuttuu entistä enemmän ja valittaa seuraavana päivänä koko luokan edessä.Ja jos koittaa puolustaa itseään hän vain sanoo:älä tinkaa minun kanssa koska minä olen tämän luokan pomo ja minlle ei tingata vastaan.Ja tuon sanottuaan hän uhkaa jälki-istunnolla...

kuten - onko oppilas lapsi, nuori vai aikuinen - onko kysyjä oppilas vai oppilaan omainen. Vaikuttaisi siltä, että kysyjä on oppilas. - millainen koulu/oppilaitos on kyseessä. Onko oppivelvollisuuskoulu vai muu. - onko kyse ehkä luokanopettajasta vai aineenopettajasta vai mistä opettajasta - onko mahdollisen lapsen huoltaja keskustellut asiasta rehtorin tai oppilashuollon kanssa Vastauksista riippumatta seuraava vaihe on rehtori tai muu opettajan esimies ja jos kyse on alaikäisestä oppilaasta niin, yhteydenottajan on pitää olla oppilaan huoltaja.

• kjajföa
        asioita kirjoitti:

kuten - onko oppilas lapsi, nuori vai aikuinen - onko kysyjä oppilas vai oppilaan omainen. Vaikuttaisi siltä, että kysyjä on oppilas. - millainen koulu/oppilaitos on kyseessä. Onko oppivelvollisuuskoulu vai muu. - onko kyse ehkä luokanopettajasta vai aineenopettajasta vai mistä opettajasta - onko mahdollisen lapsen huoltaja keskustellut asiasta rehtorin tai oppilashuollon kanssa Vastauksista riippumatta seuraava vaihe on rehtori tai muu opettajan esimies ja jos kyse on alaikäisestä oppilaasta niin, yhteydenottajan on pitää olla oppilaan huoltaja.

Oppilas on koulussa, opiskelija on esim. ammattikorkeakoulussa tms. Jos opiskelee esim. hoitajaksi, niin kyllä lähiopetuksessakin pitää näyttää siistille ja olla silmät näkyvissä. Taitaa olla kirjoittajan tapauksessa muustakin kyse kuin hiuksista ja vaatteista.

• Kettu2

Voisit olla hereillä äidinkielen tunneilla. Kirjoittamasi teksti sisälsi kammottavia virheitä.

• dafakölakfö

Voiko oppilas tosiaankin määrätä, miltä opettaja saa näyttää, kuka se on, ja mitä saa kysyä? Muutama akka meidän ryhmästä näyttää olenvan tällä linjalla ja pilaa samalla kaikkien maineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      91
      2561
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      88
      1496
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1485
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1208
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      16
      930
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      112
      841
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      838
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe